Saab is maar met 2 a'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:58 schreef Saaaaab het volgende:
Niemand wilt?Wanneer leren we dat nou eens af met z'n allen?
Saab met 2 a's is voor luie mensen die geen zin hebben om er netjes 5 te typen.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef electronique het volgende:
ik ga morgen uit in eindhoven,. ga maar mee
okequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef electronique het volgende:
Ik gebruik het ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:56 schreef Penisbaard het volgende:
Chillen? Wat is dat nou voor woord?Al die nieuwe woorden ook altijd
wat lievquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef electronique het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Kempi?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
kom maar naar eindhoven morgen
Bij Kees!quote:
Kom je mee chillaxen, Pb?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:56 schreef Penisbaard het volgende:
Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
Je komt maar naar mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Hmm.... Anders kom jij naar Urk, dan kunnen we groepsv... uh... met een grote groep uit.
toevallig kom ik morgen met de camper. wat is je adres?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
ik woon niet in eindhovenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef snorfiets het volgende:
[..]
toevallig kom ik morgen met de camper. wat is je adres?
wutquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik krijg zin om Saaaaab aan te duwen
Daar moet je toch wel voor vallen, zo'n Internetseksverzoek?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar moet je toch wel voor vallen, zo'n Internetseksverzoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:03 schreef Saaaaab het volgende:
[..]Jij kunt helemaal niet fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Neequote:
Kan ik zo komen met mijn pimpbakquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:57 schreef o.us het volgende:
[..]
aight, waar dan? woon je in regio rotterdam, yo yo yo
Was vorige week gegaan.. Je ontloopt me, bitch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef electronique het volgende:
Echt hé, chillen is voor dummies die de "kleutertaal" niet van zich af kunnen zetten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:56 schreef Penisbaard het volgende:
we blijven chillen tot dat het niet meer verder gaatquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:45 schreef Suisse het volgende:
[..]
Echt hé, chillen is voor dummies die de "kleutertaal" niet van zich af kunnen zetten.
Chillen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |