Saab is maar met 2 a'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:58 schreef Saaaaab het volgende:
Niemand wilt?Wanneer leren we dat nou eens af met z'n allen?
Saab met 2 a's is voor luie mensen die geen zin hebben om er netjes 5 te typen.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef electronique het volgende:
ik ga morgen uit in eindhoven,. ga maar mee
okequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef electronique het volgende:
Ik gebruik het ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:56 schreef Penisbaard het volgende:
Chillen? Wat is dat nou voor woord?Al die nieuwe woorden ook altijd
wat lievquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:00 schreef electronique het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Kempi?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
kom maar naar eindhoven morgen
Bij Kees!quote:
Kom je mee chillaxen, Pb?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:56 schreef Penisbaard het volgende:
Chillen? Wat is dat nou voor woord?Al die nieuwe woorden ook altijd
Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
Je komt maar naar mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:29 schreef C.l.o.n.e het volgende:
[..]
Hmm.... Anders kom jij naar Urk, dan kunnen we groepsv... uh... met een grote groep uit.
toevallig kom ik morgen met de camper. wat is je adres?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:21 schreef electronique het volgende:
[..]
ik woon niet in eindhovenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:35 schreef snorfiets het volgende:
[..]
toevallig kom ik morgen met de camper. wat is je adres?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |