quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:25 schreef emokid het volgende:
Elke aflevering denk ik weer, oke slechter dan dit kan het niet worden. Ik feliciteer ze bij deze weer dat een nieuw dieptepunt bereikt is.
Ik vind er ook wel echt een neergaande lijn in zitten ja...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:25 schreef emokid het volgende:
Elke aflevering denk ik weer, oke slechter dan dit kan het niet worden. Ik feliciteer ze bij deze weer dat een nieuw dieptepunt bereikt is.
Ja idd, dat verwachtte ik ook een beetje. Was wel lachen geweestquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef AMDB het volgende:
Leuke aflevering maar ze verneukten het bij Oscar, die had gewoon keihard die directie moeten zeggen waar het op staat. Dat was grappig geweest. Dit niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef Ad_rem het volgende:
Lame!
The office uk of the office extras?quote:Op zondag 29 november 2009 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme geen afleveringWat moet ik nu
Niet gezien, maar het Metacritic cijfer is niet erg hoog.quote:Op zondag 29 november 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
Wie kijkt er trouwens Parks & Recreation? Het is v/d zelfde makers als The Office (US) en heeft dezelfde mockymentary opbouw als eerdergenoemde. Ik heb het nog niet gezien, alleen gisteren een snippet bij Jimmy Fallon, waar castmember Rashida Jones als gast aanwezig was..
Ik ben nu bezig met de Deleted Scenes & bloopers. Vooral bij de Deleted Scenes zit nog goed materiaalquote:Op zondag 29 november 2009 14:45 schreef GieJay het volgende:
[..]
The office uk of the office extras?
Zeker ja! Ik heb zojuist de deleted scenes/bloopers/outtakes van season 5 achter de rug.. heel leuk spul tussen en soms ook kurkdroog..quote:Op zondag 29 november 2009 15:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de Deleted Scenes & bloopers. Vooral bij de Deleted Scenes zit nog goed materiaal
quote:Op zondag 29 november 2009 15:47 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Zeker ja! Ik heb zojuist de deleted scenes/bloopers/outtakes van season 5 achter de rug.. heel leuk spul tussen en soms ook kurkdroog..
Is dat ook een deleted scene?quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef Zhenar het volgende:
Ik moest echt keihard lachen bij dat gesprek tussen Ryan en Creed over een of andere (imaginaire?) chick van Creed![]()
Op de site van NBC.com/theoffice kon/kun je elke week nieuwe bloopers/outtakes/deleted scenes/trivia bekijken. Ik heb mijn footage van usenet gehaald..quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waar vind ik dit?
[..]
Is dat ook een deleted scene?
Ik heb ze tot seizoen 2 aflevering 10 gezien. Volgens mij is er nog niets nieuws. Je moet er een beetje in komen. Maar het is op zich wel grappig.quote:Op zondag 29 november 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
Wie kijkt er trouwens Parks & Recreation? Het is v/d zelfde makers als The Office (US) en heeft dezelfde mockymentary opbouw als eerdergenoemde. Ik heb het nog niet gezien, alleen gisteren een snippet bij Jimmy Fallon, waar castmember Rashida Jones als gast aanwezig was..
Eerste seizoen was matig (hoofdpersoon was teveel een vrouwelijke versie van Michael Scott), maar het tweede seizoen vind ik op dit moment stiekem beter dan The Office. Misschien omdat ik minder van P&R verwacht, maar het is wat frisser.quote:Op zondag 29 november 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |