Niet gezien, maar het Metacritic cijfer is niet erg hoog.quote:Op zondag 29 november 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
Wie kijkt er trouwens Parks & Recreation? Het is v/d zelfde makers als The Office (US) en heeft dezelfde mockymentary opbouw als eerdergenoemde. Ik heb het nog niet gezien, alleen gisteren een snippet bij Jimmy Fallon, waar castmember Rashida Jones als gast aanwezig was..
Ik ben nu bezig met de Deleted Scenes & bloopers. Vooral bij de Deleted Scenes zit nog goed materiaalquote:Op zondag 29 november 2009 14:45 schreef GieJay het volgende:
[..]
The office uk of the office extras?
Zeker ja! Ik heb zojuist de deleted scenes/bloopers/outtakes van season 5 achter de rug.. heel leuk spul tussen en soms ook kurkdroog..quote:Op zondag 29 november 2009 15:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de Deleted Scenes & bloopers. Vooral bij de Deleted Scenes zit nog goed materiaal
quote:Op zondag 29 november 2009 15:47 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Zeker ja! Ik heb zojuist de deleted scenes/bloopers/outtakes van season 5 achter de rug.. heel leuk spul tussen en soms ook kurkdroog..
Is dat ook een deleted scene?quote:Op zondag 29 november 2009 17:21 schreef Zhenar het volgende:
Ik moest echt keihard lachen bij dat gesprek tussen Ryan en Creed over een of andere (imaginaire?) chick van Creed![]()
Op de site van NBC.com/theoffice kon/kun je elke week nieuwe bloopers/outtakes/deleted scenes/trivia bekijken. Ik heb mijn footage van usenet gehaald..quote:Op zondag 29 november 2009 20:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Waar vind ik dit?
[..]
Is dat ook een deleted scene?
Ik heb ze tot seizoen 2 aflevering 10 gezien. Volgens mij is er nog niets nieuws. Je moet er een beetje in komen. Maar het is op zich wel grappig.quote:Op zondag 29 november 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
Wie kijkt er trouwens Parks & Recreation? Het is v/d zelfde makers als The Office (US) en heeft dezelfde mockymentary opbouw als eerdergenoemde. Ik heb het nog niet gezien, alleen gisteren een snippet bij Jimmy Fallon, waar castmember Rashida Jones als gast aanwezig was..
Eerste seizoen was matig (hoofdpersoon was teveel een vrouwelijke versie van Michael Scott), maar het tweede seizoen vind ik op dit moment stiekem beter dan The Office. Misschien omdat ik minder van P&R verwacht, maar het is wat frisser.quote:Op zondag 29 november 2009 14:58 schreef JMarsden het volgende:
Tja, ik weet niet hoe jij naar deze serie kijkt maar bij The Office verwacht ik eigenlijk dat het nergens over gaat, en dat vind ik juist zo leuk. Maar dat kan aan mij liggen. Zat jij in de vorige seizoenen naar diepgravende verhaallijnen te zoeken ofzo?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:57 schreef defibrillator het volgende:
Ik vind de serie vanaf seizoen 4 echt steeds slechter worden...sommige afleveringen van seizoen 5/6 gaan echt nergens over.
Ik vond er in het begin toch meer verhaal in zitten, de relatie tussen Jim en Pam, Ryan bijvoorbeeld, die eerst erg ambitieus/arrogant was en er nu voor spek en bonen bij loopt..quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe jij naar deze serie kijkt maar bij The Office verwacht ik eigenlijk dat het nergens over gaat, en dat vind ik juist zo leuk. Maar dat kan aan mij liggen. Zat jij in de vorige seizoenen naar diepgravende verhaallijnen te zoeken ofzo?
Goh, zou dat misschien iets met die drugs downfall van 'm te maken hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Ik vond er in het begin toch meer verhaal in zitten, de relatie tussen Jim en Pam, Ryan bijvoorbeeld, die eerst erg ambitieus/arrogant was en er nu voor spek en bonen bij loopt..
gelukkig maar dat dat irritante gezeik afgelopen is. ik kijk het voor de humor, niet voor niet boeiende relaties.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:48 schreef defibrillator het volgende:
[..]
Ik vond er in het begin toch meer verhaal in zitten, de relatie tussen Jim en Pam, Ryan bijvoorbeeld, die eerst erg ambitieus/arrogant was en er nu voor spek en bonen bij loopt..
Was ik alweer vergeten, maar dat was inderdaad geniaalquote:Op maandag 7 december 2009 11:13 schreef lj_lightning het volgende:
DIe imitaties van Dwight, schitterend. Volgens mij heeft Jim het allemaal al lang door maar komt er gewoon een sneaky actie van hem
Ik speel alles met VLC, geen storingen. Alleen WMV-HD bestanden willen nog weleens audio-errors geven, daarom download ik die gelukkig ook zelden. Overigens ook geen afspeelproblemen op m'n WDTV met deze Dimension-release..quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:35 schreef Repeat het volgende:
Weer zo'n baggerkwaliteit, de 720p dimension. Vol met storingen
edit: blijkbaar zit het in mpc, vlc speelt het wel goed af. Raar, want anders heb ik nooit problemen met mpc..
Ik vond het dan ook wel een meesterlijk cadeau, hahaha.. Hij kon het ook niet helpen dat de meeste cadeau's 'actual live birds' waren..quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:21 schreef Zhenar het volgende:
Leuk dat Erin het cadeau van Andy uiteindelijk toch wel tof vond
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Wanneer komt the Office terug dan?
quote:January 21: clip show (includes new scenes)
February 4: new episode
February 11: new episode
Zowat elke TV-serie stopt langer dan een maand in Amerika. Overigens zijn die clipshow en die twee afleveringen ook meteen de laatste twee afleveringen van het seizoen als ik het correct heb, wegens de winterspelen.quote:
Volgens wikipedia is seizoen 6 27 afleveringen lang? Of komt er gewoon weer een pauze?quote:Op zondag 13 december 2009 13:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Zowat elke TV-serie stopt langer dan een maand in Amerika. Overigens zijn die clipshow en die twee afleveringen ook meteen de laatste twee afleveringen van het seizoen als ik het correct heb, wegens de winterspelen.
Ohja, je hebt gelijk. In maart zijn er terug afleveringenquote:Op maandag 14 december 2009 14:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is seizoen 6 27 afleveringen lang? Of komt er gewoon weer een pauze?
http://www.ch131.com/quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef defibrillator het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik die nieuwe afleveringen kan zien? via torrents kan ik ze vreemd genoeg niet vinden...
http://www.sabre-corp.com/quote:FROM: Dunder Mifflin Management
TO: All Dunder Mifflin Employees
SUBJECT: Dunder Mifflin Joins Sabre
Dear Colleagues,
By now you have probably heard stories regarding the ownership of Dunder Mifflin. Allow us to take this opportunity to shed some light on our company's future. We are very pleased to announce that Dunder Mifflin will be joining the Sabre Corporate family. This marks a high point in our company's history. Rest assured that Sabre will do all they can to make this transition as smooth as possible.
At this time, it is important that we keep our focus on our every day activities, and continue to deliver the kinds of results that have made Dunder Mifflin what it is today. It is an exciting time, and these are exciting possibilities. We are confident that you, our employees, are the best team to face the challenges, and seize the opportunities that lay ahead.
This promises to be a very exciting journey for all of us.
Regards,
Dunder Mifflin Management
Bron: http://www.dundermifflin.com/media/
Zo te zien wel, ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:19 schreef JMarsden het volgende:
Hmm, gastrolletje dus van Kathy Bates, afgaande op de site van Sabre?
Die twee zijn echt te cute samenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:36 schreef DJ_Ryow het volgende:
Met name Erin en Andy erg leuk. "That's as hard as i can hint".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |