Dat ze hem daar uberhaupt heen halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
maar ze lieten het ook wel gebeuren zeg.. Alsof die David Wallace nu nog steeds niet weet hoe meneer Scott in elkaar zit. Ze hadden hem gewoon met zo'n trekhaak van het podium moeten sleuren.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:25 schreef emokid het volgende:
Elke aflevering denk ik weer, oke slechter dan dit kan het niet worden. Ik feliciteer ze bij deze weer dat een nieuw dieptepunt bereikt is.
Ik vind er ook wel echt een neergaande lijn in zitten ja...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:25 schreef emokid het volgende:
Elke aflevering denk ik weer, oke slechter dan dit kan het niet worden. Ik feliciteer ze bij deze weer dat een nieuw dieptepunt bereikt is.
Ja idd, dat verwachtte ik ook een beetje. Was wel lachen geweestquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:16 schreef AMDB het volgende:
Leuke aflevering maar ze verneukten het bij Oscar, die had gewoon keihard die directie moeten zeggen waar het op staat. Dat was grappig geweest. Dit niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:37 schreef Ad_rem het volgende:
Lame!
The office uk of the office extras?quote:Op zondag 29 november 2009 10:07 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme geen afleveringWat moet ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |