dat zit er dik inquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:07 schreef Powerkiwi het volgende:
Ik stem voor een postverbod voor deze zwakzinnige TS.
Dieptepunt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef ZangerRinus het volgende:
De D is van dijen daar kom je op klaar
vanaf 0.32
Heb je weer gedronken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:12 schreef ZangerRinus het volgende:
slotje of geen slotje? ik zag net een slotje en nu is hij weer open?
quote:
ik denk dat hij dat streepjes vrouwtje bedoelde inhet begin van de clip....quote:sow, wat een lekker ding
Deze vind ik niet echt in dit rijtje thuis horen aangezien dit meer voor de lol is gemaakt en niet serieus bedoelt is als al die anderequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef ZangerRinus het volgende:
Ik denk dat ik naar malaga, malaga, malaga, wie gaat er met me mee
(snap je hem :S)
]http://www.youtube.com/watch?v=RhnFPGpJgzw[/quote][/url]quote:Ik heb 3 haren op mijn bort, ik ben een beer
[url=http://www.youtube.com/watch?v=RhnFPGpJgzw
De 'H'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:05 schreef ZangerRinus het volgende:
De D is van dijen daar kom je op klaar
vanaf 0.32
marianne thieme doe er wat aan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!111!!!!1!!!!
Onder jouw douche? Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
Hey Marlous staat weer te knallen hier.
Alleen is Rinus jaloersquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onder jouw douche? Ik ben jaloers
doe eens een sneakypica makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
Hey Marlous staat weer te knallen hier.
Hey, die poepsex die je net weghaalde (buiten de tekst om danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:52 schreef Biskwie het volgende:
kroketten bij de lidl, gourmetten met de lidl
One day i went to lidl.
Lidl edit
haha, wilde hem net repostenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:59 schreef Rasher het volgende:
[..]
Hey, die poepsex die je net weghaalde (buiten de tekst om dan) was beter dan de Nederhop meuk die op TMF komt
Was nog best goed gerapped
deze dus
Heb verder geen verstand van rap maar dit is volgens mij niet slecht gerapped.
Serieus respect voor Nederlandse muziek waar de woorden niet op elkaar rijmen. Echt zonde van de tekst eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:03 schreef Biskwie het volgende:
[..]
haha, wilde hem net reposten
izze idd wel vage shizzle
~bitch ik wil poepsex want ik houd van ranzig
~stop hem in je kont en ik glijd langs de randjes
Oh, beroepszwakzinnigen mogen nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:07 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ze is niet zwakzinnig, is vast haar beroep
![]()
hehe, dat komt idd al in de richtingquote:Op zondag 8 november 2009 15:46 schreef zeurpietcoen het volgende:
Al duurt t tot fokking 2008! Dan wordt het de tijd van de Doc.
Haha, wat is Kud toch ook geniaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:03 schreef Biskwie het volgende:
[..]
haha, wilde hem net reposten
izze idd wel vage shizzle
~bitch ik wil poepsex want ik houd van ranzig
~stop hem in je kont en ik glijd langs de randjes
whehehe: http://www.youtube.com/user/Swantonboy meer van dat soort troep
Dit zijn er 4.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
quote:Op zondag 8 november 2009 18:31 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Dit zijn er 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aka. De statman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |