In mijn omgeving ook. De reden dat je hen niet kent is omdat je zelf ook een koopwoning hebt. Dan heeft het weinig zin om te pochen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In mijn omgeving heeft iedereen een koopwoning, maar ik ken ze niet
Och, je hebt je familie nu eenmaal niet voor het kiezen. Vrienden die zo zijn heb ik inderdaad enige tijd geleden al aan de kant geschoven.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken mensen die pochen sws niet, maar als jij er gelukkig mee bent zou ik je lekker ophouden in die kringen
Er is inderdaad niks mis met expertise inkopen in de vorm van een aankoopmakelaar, zeker als het om een complexe aankoop gaat, of simpelweg als het je eerste keer is, en je onbekend bent met de materie. Het is niet even een nieuwe tv die van het schap trekt bij de mediamarkt..quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:25 schreef Dulk het volgende:
[..]
het openingsbod was 180K, vergeet niet dat de buren 243K hebben betaald, en hij dacht ook wel even snel rijk te worden.
Het is ons eerste koophuis, en ik zag door de bomen het bos niet meer, en mijn ouders en schoonouders hebben allebei geen koophuis en dus ook geen "ervaring" in het kopen van een huis, het was dus ook meer om niet "bedonderd" te worden.
Oi! Dat je iets tegen Dordrecht hebt vind ik prima, maar als je alle appartementen bezitters in Dordt nu over 1 kam scheert en DAM types noemt gaat mij te ver! Dat neem je terug!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:43 schreef Kietelaar het volgende:
[..]
In Eindhoven of Dordrecht ofzo. Daar vind ik jou wel een beetje het type voor.
Dat zie je helemaal verkeerd, de uiteenspatting van de bubble is juist een zegen voor de maatschappij. Denk daar maar eens zelf over na.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die blij zijn met het ongeluk van anderen zijn toch wel de meest trieste soort mensen
Over een half jaar het tigvoudigdequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef capricia het volgende:
Zullen we ook bij gaan houden hoeveel woningen er in Wognum te koop staan?![]()
Het zijn er nu 62.
Binnenkort staat heel Wognum te koop en krijg je kwantum-korting.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:14 schreef capricia het volgende:
Zullen we ook bij gaan houden hoeveel woningen er in Wognum te koop staan?![]()
Het zijn er nu 62.
De Wognum-index heet dat dan...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Binnenkort staat heel Wognum te koop en krijg je kwantum-korting.
Hmmm... Wognum... is het een beetje leuk wonen daar?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:06 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Binnenkort staat heel Wognum te koop en krijg je kwantum-korting.
Elk nadeel heeft zijn voordeel en als wij de bal hebben kunnen zij niet scorenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij beweert dus je kan me vast vertellen waarom het een zegen is
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel en als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren
Nu snap ik hetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft zijn voordeel en als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren
Ik heb vorige week nog een ritje door West-Friesland gemaakt en daar staan best leuke huisjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hmmm... Wognum... is het een beetje leuk wonen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |