Een onderzoek onder 80 mensen kan niet anders dan een mbo onderzoek zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is geen steekproef. Het is een onderzoek.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een onderzoek onder 80 mensen kan niet anders dan een mbo onderzoek zijn
Of 80X dezelfde persoon...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:23 schreef DirkZz het volgende:
[..]Zeker een online enquete, die is ingevuld door 80 mensen.
Het artikel maakt de suggestie dat het een soort van enquete was, wat het duidelijk niet is. En als je een echt diepgaand onderzoek pleegt naar de achtergronden van het gedrag van veelplegers dan kun je ook betrouwbare conclusies trekken zonder dat je een grote groep van proefpersonen hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een onderzoek onder 80 mensen kan niet anders dan een mbo onderzoek zijn
Dat is geheel correct. Wees op uw hoede voor jongvolwassen mannen! Niets zo wild en barbaars als de jongeman. De vergrotende trap is jongemannen in groepen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:00 schreef capricia het volgende:
Conclussie:
Het zijn dus gewoon jonge mannen die tuig zijn.
Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd waarom vrouwen dit soort dingen niet doen in groepen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is geheel correct. Wees op uw hoede voor jongvolwassen mannen! Niets zo wild en barbaars als de jongeman. De vergrotende trap is jongemannen in groepen.
Dat is al ik weet niet hoevaak gepubliceerd, maar in percentages was het volgens mij alsnog een meerderheid voor de allochtonen. Echter de zwaardere delicten waren voornamelijk voor de autochtonen. Dit is dus niets nieuws onder de zon, en je mag 't wel in een andere context plaatsen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jonge autochtone veelpleger erger dan Marokkaanse
UTRECHT - Nederlandse jongeren plegen ernstigere delicten en gaan langer door met het plegen van strafbare feiten dan hun leeftijdgenoten van Marokkaanse afkomst.
zit je het goed te praten en te ontkennenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is al ik weet niet hoevaak gepubliceerd, maar in percentages was het volgens mij alsnog een meerderheid voor de allochtonen. Echter de zwaardere delicten waren voornamelijk voor de autochtonen. Dit is dus niets nieuws onder de zon, en je mag 't wel in een andere context plaatsen.
De conclusie is dat kutnederlanders zelf het grote werk doen en de kruimeltjes aan anderen overlaten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:38 schreef Nobu het volgende:
De conclusie is dus dat het Marokkaanse tuig zelfs te lui is om meer misdaden te plegen.
Nope, ik zet het onderzoek in een context die L_V niet weergaf. Verder praat ik niks goed, autochtoon tuig van het niveautje "VW golfje en nike air max" mag zo snel mogelijk de cel in als ze over de scheef gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:46 schreef Meki het volgende:
[..]
zit je het goed te praten en te ontkennen
Jij bent ook Nederlander, toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De conclusie is dat kutnederlanders zelf het grote werk doen en de kruimeltjes aan anderen overlaten.
Nür sein ausweis.quote:
Nee je kan niet 80 mensen kiezen en daar een conclusie uit maken over allen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het artikel maakt de suggestie dat het een soort van enquete was, wat het duidelijk niet is. En als je een echt diepgaand onderzoek pleegt naar de achtergronden van het gedrag van veelplegers dan kun je ook betrouwbare conclusies trekken zonder dat je een grote groep van proefpersonen hebt.
Godwin nehmt ein feiertag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |