Ik méén dat het de Maxicosi Citi is, maar ik weet het niet zeker.. Had een tijdje terug een gesprek gelezen in Z&G van verschillende mensen waarbij sommige stoeltjes wel en anderen juist weer niet passen, vandaar dat ik me dat zit af te vragen. We hebben een Suzuki Baleno Station uit 1997, achterin zitten wel gewoon 3-puntsgordels (en het is een 5-deurs, ben ik nu errug blij meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben een Safety1fst (gekregen) en die is ook iets anders dan de MaxiCosi. Maar volgens mij hebben alle babystoeltjes wel bijna de zelfde maten hoor. Weet je welke stoel je hebt? En in wat voor auto rijden jullie dan?
Heb je nm al gepast in je auto? Want dat lijkt me nu een erg goed planquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik méén dat het de Maxicosi Citi is, maar ik weet het niet zeker.. Had een tijdje terug een gesprek gelezen in Z&G van verschillende mensen waarbij sommige stoeltjes wel en anderen juist weer niet passen, vandaar dat ik me dat zit af te vragen. We hebben een Suzuki Baleno Station uit 1997, achterin zitten wel gewoon 3-puntsgordels (en het is een 5-deurs, ben ik nu errug blij mee) maar het schijnt met de lengte van de gordels te maken te hebben meen ik..
Nee niet slecht. Slecht is dat wij er al een hebben gekocht en dus blijkbaar niet weten of het past....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:48 schreef Incantrix het volgende:
Ik weet het niet, haha! Slecht he? E.T., ik ga hopelijk deze week ergens naar mijn nichtje toe en mocht de hare niet passen/bevallen en heb je die van jou dan nog dan hoor je me nog even, ok?
En Vlindur, thnx
De maat van het stoeltje is soms het probleem niet, maar er zijn ook gordels (voornamelijk oudere auto's) die niet lang genoeg zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:45 schreef DJRandall het volgende:
Past die Cabriofix niet gewoon in elke auto? Het is het nieuwste model...
ik ben bij onze auto nog steeds bang dat die gordel een keer kapotscheurtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De maat van het stoeltje is soms het probleem niet, maar er zijn ook gordels (voornamelijk oudere auto's) die niet lang genoeg zijn
Ik ga proberen ze vanavond even op te duikelen. Ze zijn 'gebruikt' (:') ) maar als ik me goed herinner nog vrij netjes. Geen marathons op gelopen enzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Nee niet slecht. Slecht is dat wij er al een hebben gekocht en dus blijkbaar niet weten of het past....
Ow, en EdvdBerg: Ik heb mogelijk interesse, heb je een foto en vraagprijs?
Welke kleur?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik ga proberen ze vanavond even op te duikelen. Ze zijn 'gebruikt' (:') ) maar als ik me goed herinner nog vrij netjes. Geen marathons op gelopen enzo.
Prijs is WDGEG.
Wit met een bordeaux streep. Er zit ook nog een (subtiel) oranje accentje in.quote:
Inderdaad, de gordels achterin onze Civic '95 die we toen hadden waren ook te kort. Dylan zat dus voorin en een van ons achterinquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De maat van het stoeltje is soms het probleem niet, maar er zijn ook gordels (voornamelijk oudere auto's) die niet lang genoeg zijn
Ik heb de autostoel ook gepast, Kijk vooral niet in het autostoeltjes topicquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:20 schreef beefcake het volgende:
[..]
Inderdaad, de gordels achterin onze Civic '95 die we toen hadden waren ook te kort. Dylan zat dus voorin en een van ons achterinWe waren blij toen hij overging op de grotere stoel! Toen Quinten baby was hadden we een Seat Cordoba uit 2003 en daarvan was de gordel echt nét lang genoeg. Zoals bij ET eerst stoeltje een beetje rechtop houden en na het vastklikken weer naar achteren duwen.
Ik vind die onderste wel heel mooi, maar ik heb geen idee van hoe of wat met draagdoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef texelonia het volgende:
Ik heb ook wat draagdoeken te koop
Ellevill Karma 3.7. Ik vind het een mooie doek, heel apart wafeltjespatroon. Draagt heel fijn.
Ik vind de letters lang zo storend niet als ik had gedacht. Geknoopt zijn ze vaak niet eens leesbaar. En ik vind het wel leuk dat het effen bruin een beetje breekt.
[ afbeelding ]
¤50,- excl. verzenden.
~
Girasol Forest Berries 4.7.
[ afbeelding ]
¤60,- excl. verzenden.
~
Geverfde blauwe blaadjes, 3.2. Geverfd door owlet. De kleur is zooo mooi, echt een warm roze en paars.
[ afbeelding ]
¤50,- excl. verzenden
Ik moet echt beter gaan lezen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:00 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij zijn de blaadjes al weg
en over doeken..het draagdoekentopic!
Ik ben de nieuwe eigenaresse van de blaadjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet echt beter gaan lezen.
Geruild inderdaad.
deze is leeg?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef mikoxx het volgende:
En nog een pakket, maat 50/56. Er zitten broekjes, truitjes (alles lange mouw), rompers en mutsjes bij. Doe een leuk bod!!
http://www.mijnalbum.nl/Album-SXIQ68K3-Kledingpakket maat 50/56.html
Deels wel ja, maar ook aanvullingen. En als pakket aangeboden deze keerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Zie ik nou telkens dezelfde dingen voorbij komen?
Doe es?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Ik heb 2x crocs laarzen.
Donker - en lichtbruin.
17,50 euro per paar.
Maat 21-22.
Bij interesse zal ik een foto posten!
die bovenste twee smiley's waren helemaal niet de bedoelingquote:
Oke.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
die bovenste twee smiley's waren helemaal niet de bedoeling
maar 6-7 is nog wel behoorlijk te groot.. (stomme crocs, want 4-5 is nog maar precies pas)
deze?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben op zoek naar bronzen schoentjes (sandaaltjes) die ik laatst bij H&M zag liggen.. zou iemand ze voor mij mee kunnen nemen als ze gesignaleerd worden bitte?
maatje 80/86 oid
Hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
deze? [ afbeelding ]
Die staan gewoon online in de websjop
Succesquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:04 schreef Kleurdoos het volgende:
echthier zijn ze op namelijk
*opstart*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |