quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. En het werkt als een tierelier.
Precies!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. En het werkt als een tierelier.
Kan jij mijn gedachten lezen.quote:
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan jij mijn gedachten lezen.Ik was ff weg en ik dacht ik zal daarna eens vragen wat nou de stand is.
Lijkt er wel op ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen online op dit moment geloof ik.
Komt goed!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef dick_laurent het volgende:
Hey, ik ben er ook, maar heel kort. Ben nu ff thuis en ga zo dus richting Amsterdam. Kan beetje moeilijk inschatten hoe laat ik precies weer in Utrecht ben. Ik schat rond een uur of 9/half 10
@ Barbusse, sms me maar waar jullie zitten dan zal ik mijn best doen om daar heen te geraken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Snowcold het volgende:
Hij voelt zich kut. Aan de ene kant vind ik dat lullig, maar ben stiekem ook blij dat hij zich ook n keer kut voelt.
quote:
Dat weet hij pas zeker als hij echt goed de put ingetrapt is lieverd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Snowcold het volgende:
Pfffft, hij kan zich toch zo goed alleen redden?
Allemaal huilend boven een glas bier!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:26 schreef Metalfreak het volgende:
Gaan jullie ook foto's maken op de meet?(van mensen die down zitten te kijken door de verbroken relatie
)
Wel een vrolijk begin van het topic zo
Whehe briljant, zie het al helemaal voor me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal huilend boven een glas bier!![]()
En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal huilend boven een glas bier!![]()
En wat was jouw smoes om niet te komen ook alweer?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Omdat ik dan vanuit Midden-Limburg moet komen en ik al strontziek word van het verkeer op dit moment, heb al alle mogelijke sluipweggetjes gebruikt om nu thuis te komen... Echt overal lijken ze aan de weg te werken momenteel en vanaf maandag wordt het nog erger, dan gaat half Eindhoven afgesloten worden en ik moet de komende week de hele week naar Eindhoven...![]()
Kut A73 met zijn tunnels!
Kut A2/A67 met knooppunt Leenderheide!
Kut Leenderweg in Eindhoven!
Ow wacht, dit is geen KLB?
kleine slaapt al vlot, dus ik verwacht ook rond een uur of 8 in Utrecht te zijn. Nog ff fok!-en en dan stap ik in de auto.quote:
Herkenbaar... en wat moet je daar nu in godsnaam mee doen....?!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Ik wil het liefste haar wel zien...en daarom kan ik haar maar beter niet zien! Want ik merk nu wel, dat ik haar echt fucking veel harder mis dan een paar dagen geleden... juist omdat ik haar gezien heb.
Als ik haar zie, kan ik haar veel moeilijker los laten... en als zij straks voor mijn ogen een potje blij en gezellig gaat lopen doen met iedereen, nee... don't wanna see it. Dus ik denk dat ik haar dit toch maar moet gaan melden, want ik ben in het gesprek veel te soft geweest.
ZUCHT
Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...quote:
Hey man! Ja was inderdaad gezellig!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Meet was gezellig!![]()
@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben.Sterkte kerel.
@dick_laurent: Er zit niks anders op dan haar gewoon even te ontwijken dan. Moeilijk misschien, maar anders ga je op ieder feestje door de grond....
Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:59 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hey man! Ja was inderdaad gezellig!
Ja ik moet er echt even helemaal uitstappen, punt is dat het veel te goed voelde om haar te zien. Klinkt tegenstrijdig natuurlijk.. maar ja, het was veel te vertrouwd voor mijn gevoel. Hierdoor ben ik haar juist weer meer gaan missen.
Op die manier kan ik haar nooit volledig loslaten natuurlijk.
Denk dat ik haar van de week even bel ofzo om het gewoon nog even rustig te vertellen. Mailen doe ik liever niet meer aan
ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt een mail schrijven en die voorlezen als je haar belt?Dan heb je een grotere kans dat je haar zult vertellen wat je wilt vertellen...
En ik ben een beetje zenuwachtig voor komende week....
Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ohja, dan ging je allerlei juridische shit regelen of niet?
ohh haha ja tuurlijk, sorry... slecht geheugen somsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zijn advocaten voor. Nee, vanwege die baan. Wil hem echt graag hebben hè? Als een klein kind dat niet kan slapen de nacht voor Sinterklaas...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:48 schreef Barbusse het volgende:
@buzz_aldrin: Damn, lang verhaal zeg... En ik moet zeggen dat ik het wel een beetje met Snowcold eens ben.Sterkte kerel.
Dat was mijn idee ook, en dat heb ik ook tegen haar verteld. Werd niet gewaardeerd, ze was best pissed dat ik haar daar van beschuldigde. En voorzover ik haar ken zou ze zoiets ook nooit echt bewust doen. Maar verdacht is het wel. In haar belevingswereld (klinkt misschien wat vaag en onaardig, maar af en toe ziet ze dingen op een wat aparte/andere manier dan anderen) had ze duidelijk gecommuniceerd richting mij dat het voorbij was. Dan nog vind ik dat ze zich na 4 jaar wel erg snel weer in een nieuwe relatie stort (laat staan gelijk met die dude samenwoont)..maargoed, dat ben ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Snowcold het volgende:
Wauw, damn. Ik werd hier een beetje sprakeloos van! Wat een verhaal. Ik waardeer het echt dat je wel zolang een relatie vol hebt kunnen houden op die afstand, respect. Wel jammer van haar methode van uitmaken, is best wel triest. Ik heb echt het idee dat ze jouw aan het lijntje heeft gehouden, voor het geval het niet zou lukken met die andere vriend en ze het pas zou uitmaken als ze helemaal zeker wist dat het goed zat. Wil haar niet zwart maken, maar zo zie ik het...![]()
In ieder geval veel sterkte, en welkom in dit huiltopic.
Hee Maartjuh!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:19 schreef maartjeh het volgende:
Zo, ik ben vanmorgen teruggekomen uit het zon-overgoten Italië! Heerlijke vakantie gehad.![]()
Wel aan m'n ex gedacht/hem gemist, maar op de één of andere manier voelde het daar allemaal wat 'luchtiger' dan het nu in NL weer voelt.![]()
Ik lees iets over een meet.. Was 't leuk?! Wat hebben jullie gedaan?
Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hee Maartjuh!Genoten in Bella Italia lees ik, lekker hoor.
En ja, er was een meet. Wat we hebben gedaan? Met z'n allen onze tranen opgevangen in onze bierglazen.
27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja zeker! Gemiddeld 27 graden, alleen gister een bewolkte dag gehad en onderweg véél regen en dichte mist.
Hahaha nouja, dat klinkt als een goed tijdverdrijf!
Hoe gaat 't verder met je, Barbus?
In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
27 graadjes...damn, was het hier maar zo lekker... Waar ben je precies geweest eigenlijk?
Met moi gaat het goed, prima zelfs. Deze week hoor ik of ik volgende maand een baan in Berlijn heb!![]()
*fingers crossed*
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
In Montecatini Terme, Toscane. Vlakbij Firenze.![]()
Fijn om te horen! Ik duim met je mee hoor!
Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik mee!
![]()
En dank alvast voor het duimen!
Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen idee om eens een meet te organiseren in het buitenland?Zijn we er lekker met z'n allen uit!
Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard lekker voorspelbaar voor.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat dacht je van een meet in Berlin in het weekend van 6/7/8 November?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
nog steeds aan het janken mannen!
ik vind het wel erg zielig voor jullie echt waar
is goed, kom maar langs dan trap ik je onder kont als je dat lekker vindtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:45 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik heb altijd wel geweten dat hollandse mannen gevoelig zijn,maar nooit geweten dat het zo erg met jullie ging.
jullie moeten wat harder worden mannen.
Niet op lettenquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
is goed, kom maar langs dan trap ik je onder kont als je dat lekker vindt
Gast, wees blij dat je gister zo'n toffe avond hebt gehad! En nog staan zoenen ook... nicequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet op letten
Hmm, ga weer een zaterdagavond alleen tegemoet... Maar dankzij het leuke avondje gisteren heb ik er nu niet zo'n moeite mee als vorige week
ietsje harder worden..niet zo harddquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
is goed, kom maar langs dan trap ik je onder kont als je dat lekker vindt
Good for you. Ga vanavond ook niet stappen. Moet alweer werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, ga weer een zaterdagavond alleen tegemoet... Maar dankzij het leuke avondje gisteren heb ik er nu niet zo'n moeite mee als vorige week
Haha, ik ben ook absoluut geen casanovaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gast, wees blij dat je gister zo'n toffe avond hebt gehad! En nog staan zoenen ook... nice(ik = jaloers)
Ik ga vanavond met vrienden uit.... maar ik verwacht niet dat ik überhaupt een meisje zal scoren, ben nou eenmaal niet zo'n Casanova![]()
(maar je weet het nooit, een man moet altijd een beetje optimistisch blijven)
Jammer dat je al zo vroeg weg moest kerel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:42 schreef JoeBravo het volgende:
zo, ff momentje tussendoor om achter de pc te kruipen nu zoontje met opa aan het wandelen is (niemand anders mocht mee van de eigenwijze druif). 't was idd zeer gezellig vrijdagavond, er dus absoluut geen spijt van ervoor op en neer naar Utrecht gekacheld te hebben.
Gisteren was een stuk zwaarder, verjaardag van m'n oma die 90 is geworden gevierd waarbij ik zo'n beetje de hele familie voor het eerst zag sinds de breuk... pfff, ik was echt leeg aan het eind van de dag.
was erg veel tijd en energie kwijt aan het op m'n zoontje letten (ook al deden opa, oma, ooms en tantes dat ook wel) en me groot houden, dus van heel sociaal doen kwam niet veelquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer dat je al zo vroeg weg moest kerel.
En wel een leuke verjaardag gehad hoop ik?
Succesquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef dreamzk het volgende:
Ah ik dacht al, wat is het rustig in dit topic, bleek het al sinds vrijdag op slot te zitten
Dus tvp. En ik ben van plan om vanavond mijn ex te bellen. Waarom I don't know, maar daar heb ik even zin in.
je weet waar die video is opgenomen he?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor een lekker loom muziekje dan maar...
Es sieht aus wie Berlin, aber ich bin nicht sicher darüber.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
je weet waar die video is opgenomen he?
Absolut Berlin! Peter Fox woont daar namelijk ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Es sieht aus wie Berlin, aber ich bin nicht sicher darüber.![]()
Wie ein super relaxed Misukvideo!
Snel maar eens bij hem op de koffie gaan dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Absolut Berlin! Peter Fox woont daar namelijk ook
Ik heb de hele cd van hem trouwens 'Stadtaffe' ...best toffe plaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snel maar eens bij hem op de koffie gaan dan!
Is de plaat net zo relaxed als dit nummer? Vind dit echt een heerlijk nummer namelijk. Ga er het thema van maken voor mijn voornemen nach Berlin zu fahren!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb de hele cd van hem trouwens 'Stadtaffe' ...best toffe plaat.
Ach als ze opneemt komt alles goed. Begin onderhand wel zenuwachtig te worden voor mijn grote hockeydebuut zo meteenquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:22 schreef Barbusse het volgende:
Succes dreamzk!![]()
En dick_laurent; geniet van je kater. Hij komt van een goede avond.
Fuck man...de bass was goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach als ze opneemt komt alles goed. Begin onderhand wel zenuwachtig te worden voor mijn grote hockeydebuut zo meteen
En hoe was de bass laurent?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fuck man...de bass was goed
Alleen beetje stom dat ik me enorm heb staan opgeilen aan een chick die toch al een vriend heeft
Het is goed dat je om andere geeft. Dat toont dat je sociaal bent en graag jezelf deelt met anderen. Bovendien geef je aan dat je wel gelukkig kan zijn, alleen jij geeft de voorkeur om dat geluk te delen met iemand.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:54 schreef DeuceFour het volgende:
terugkomend op mn eigen uitspraak 'je bent alleen zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk'. Fuck mensen, wat mis ik haar erg. Ik snap niet hoe je alleen gelukkig kunt zijn als je samen met iemand zoveel meer gelukkig bent. Wie kan mijn denkwijze even veranderen met nieuw inzicht?
Tof lied! Mijn ex heeft onlangs die CD ook gekocht, liet hij me heel enthousiast horen in de autoquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
je weet waar die video is opgenomen he?
Sorry voor je, maar dat komt echt nog welquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef Queen_E het volgende:
ben sinds 5,5 jaar weer single sinds maandag![]()
Had het totaal niet zien aankomen.. we zouden over 2 maanden gaan samenwonen![]()
Voel me nu nog eigenlijk niet mega slecht, zou dit nog komen?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef Queen_E het volgende:
ben sinds 5,5 jaar weer single sinds maandag![]()
Had het totaal niet zien aankomen.. we zouden over 2 maanden gaan samenwonen![]()
Voel me nu nog eigenlijk niet mega slecht, zou dit nog komen?
Da's klote man!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Nou, de laatste dagen zit ik weer in een of andere terugval ofzo..
Zwaar ruk eigenlijk en al helemaal omdat ik wel met een ander meisje aan het daten ben.. Ik hoopte zo dat het geen rebound zou zijn, maar zoals ik me nu voel..ongeinteresseerd en vrij leeg..
Ik weet het niet, maar ik besef me wel terdege dat het geen kwestie is van "zo snel mogelijk iemand anders vinden" om over je ex heen te komen..
Zal t nog wel even aankijken, maar damn, had niet verwacht om toch zo behoorlijk hard terug te vallen.
@ Queen_E
Die klap komt zeker nog wel, maar meestal komt ie als je je realiseert dat het voorgoed voorbij is.
Mooi verhaal... en geloof me, ik weet precies hoe je je voelt. Mijn break-up is nog een stuk verser dan die van jou en mijn relatie heeft ook langer geduurd (bijna 7 jaar).quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef Just-Lost het volgende:
Maar weer even een verhaaltje hier, hoop toch elke keer hier niet meer te hoeven komen... maar helaaaaas![]()
Samenvatting:
3.5 jaar samen geweest, 3-kwart jaar samengewoond, toen m'n vriendin het niet meer zag zitten en vrij abrupt besloot te stoppen met onze relatie. ( ik 23, zij 22 )
We hadden een ontzettend hechte relatie, emotioneel heel close. En werden door omstanders altijd beschreven als een droomsetje. Plannen voor kinderen waren ook al in de maak.
Het is echt een enorme klap voor me geweest. Iets wat je in 3.5 jaar opbouwd, en binnen een week ziet eindigen. Klaar, over.
Zowieso ben ik al een relatie-type... vind het gewoon heerlijk om samen te zijn. Iets met iemand te delen, iemand gelukkig proberen te maken. Dus het alleen zijn opzich vind ik al niet het fijnste dat er is.
Daar kwam in het begin het missen van 'de persoon' nog eens bij natuurlijk.
Het is nu 7 a 8 maanden geleden, in het begin heel moeilijk gehad. Daarna was er echt wel een stijgende lijn te ontdekken. Heel moeilijk bleef het ook om mezelf te zien veranderen. Ik werd altijd omschreven als de vrolijk, altijd grappige jongen die nooit energie te weinig had. Stond voor iedereen en alles klaar.
Soms heb ik daar gewoon de energie niet meer voor..
Voorheen was ik vrijwel nooit saggerijnig, ja een uurtje, en dan was het weer weg. Nu kan ik een dag lang in een dipje zitten. Geen zin in bepaalde zaken hebben.
Voor een groot deel is dit jaar echt weggegooid geweest.
Ik mis een maatje, die liefde, dat samen zijn. Natuurlijk zijn m'n vrienden er voor me. En daar kan ik alles kwijt. Maar het blijft anders als in een relatie.
Sinds het uit is heb ik geen één keer op haar hyves gekeken, bewust. Tot gisteravond... Niks schokkends, maar een paar foto's met andere jongens, en een opmerking van een vriendin bij een foto deden me even geen goed.
Ik dacht echt dat ik weer terug bij af was... dezelfde paniek en pijn als het moment dat ze vertelde bij me weg te gaan. Allesss was weer terug.![]()
En nu hoop ik heeeeeel erg dat het een eenmalige terugval was. Het gaat soms niet eens meer zo zeer om haar. Maar om de situatie.
Ik wil weer gelukkig zijn, de oude zijn, die ik in veel gevallen echt wel weer ben. Maar nog niet compleet.
Misschien helpt verliefd worden op een ander, laat dat maar weer snel gebeuren dan...
Klinkt misschien gek, maar zou zo graag een meisje tegenkomen om het mee te delen, iemand die ook zoiets heeft meegemaakt. Ach ja, die drang om weer iemand tegen te komen zorgt er misschien juist wel voor dat je niemand tegenkomt.
Hmm... dit word weer een dagje mezelf uit de put trekken. Vaak helpen dipjes om sterker te worden. 1 stap achteruit om er 2 vooruit te doen. Laten we het hopen.
Hoe is het trouwens met Chev? Die schreef hier regelmatig wel eens iets. Ben benieuwd!
Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Nou, de laatste dagen zit ik weer in een of andere terugval ofzo..
Zwaar ruk eigenlijk en al helemaal omdat ik wel met een ander meisje aan het daten ben.. Ik hoopte zo dat het geen rebound zou zijn, maar zoals ik me nu voel..ongeinteresseerd en vrij leeg..
Ik weet het niet, maar ik besef me wel terdege dat het geen kwestie is van "zo snel mogelijk iemand anders vinden" om over je ex heen te komen..
Zal t nog wel even aankijken, maar damn, had niet verwacht om toch zo behoorlijk hard terug te vallen.
Yea, als je er nog niet helemaal overheen bent ga je je volgende partner snel met je ex vergelijken, tenminste dat lijkt mij. Wat negatief uitpakt voor beide personen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt.En achteraf denk ik dat ik me daarover alleen maar kutter ga voelen.
Gelijk heb je, want het maakt het eigenlijk helemaal niet makkelijker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom ik nog niet wil daten. Voel me ook leeg en ongeinteresseerd en ben gewoon bang dat de jongen/man in kwestie gewoon een rebound wordt.En achteraf denk ik dat ik me daarover alleen maar kutter ga voelen.
Je hebt inderdaad helemaal gelijk wat betreft dat alleen zijn, ik heb ook zeker geen slecht beeld wat betreft mezelf. Ik weet wat ik kan en wat ik niet kan. Ben communicatief vrij sterk, en kan echt wel overweg met vrouwen. Al zijn er door de hele ervaring genoeg momenten waarin ik een stuk minder zeker van m'n zaak ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mooi verhaal... en geloof me, ik weet precies hoe je je voelt. Mijn break-up is nog een stuk verser dan die van jou en mijn relatie heeft ook langer geduurd (bijna 7 jaar).
Wat je zegt van, ik wil weer de "oude" zijn en weer gelukkig zijn, vind ik een interessant punt om even op in te haken.
Dat gevoel heb ik namelijk precies ook gehad, maar daar probeer ik me nu heel erg van los te maken! Waarom?
Omdat dat betekent dat je jezelf niet als individu ziet. Je ziet jouw persoon, jouw "ik" als een verbintenis met je ex.
This is a big No-No![]()
Dit moet je absoluut loslaten.
Want je moet jezelf zien als individu. Voordat je je ex had ontmoet was je toch ook een persoon? Was je toch ook "jezelf"? Had je toch ook kwaliteiten?
Ja de relatie heeft je veranderd.... mijn relatie heeft mij ook veranderd.. dat is ook niet iets wat ik zal ontkennen. Maar je moet je geluk uit jezelf halen. Zelfvertrouwen hebben en weten dat jij als persoon ook fucking tof bent! Je hebt niet die ander daarvoor nodig.
Dit is in ieder geval mijn humble opinion... en het helpt mij wel om mijn ex los te laten...en natuurlijk heb je dan nog steeds af en toe momenten dat je haar fucking mist... absoluut, en dat is ook prima... gewoon accepteren. Maar weet van jezelf dat jij als individu verder moet en je geluk niet moet laten afhangen van die ander!
Die leegte is echt heel erg herkenbaar, het missen van dat stukje liefde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Gelijk heb je, want het maakt het eigenlijk helemaal niet makkelijker.
Ik merk nu wel dat over een ex heenkomen en een andere relatie beginnen twee verschillende dingen zijn. Het een zal het ander vast wel wat makkelijker maken, maar het is geen totaaloplossing.
@ just-lost
Die terugval is inderdaad moeilijk en ook al is het voor mij wat minder lang geleden, ik kan me goed voorstellen dat je daar een jaar later nog last van kan hebben.
Tsja, het stomme is ook dat als ik eerlijk ben, ik helemaal niet perse mijn ex terug wil. Het is gewoon een bepaald soort leegte, een litteken op je hart, wat je afentoe voelt branden.
Ik ben in die zin ook blij dat ik geen contact meer met haar heb, anders was het nog veel moeilijker geweest.
dat is idd het moeilijkste (en misschien ook wel het belangrijkste) deel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:20 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Die leegte is echt heel erg herkenbaar, het missen van dat stukje liefde.
Moeilijk ook om al die mooie en minder mooie herinneringen een plekje te moeten geven, zodat je er zonder problemen nog is aan terug kan denken. Zonder gelijk weer in de put te zitten.
Komt wel hoor. Ben er zelf ook nog lang niet, maar het komt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is idd het moeilijkste (en misschien ook wel het belangrijkste) deel.
Voelt voor mij op 't moment nog behoorlijk onmogelijk in ieder geval.
Grappig dat je dat zegt eigenlijk. Naast dat ik dat mis, mist mijn ex dat eigenlijk ook. Hij voelt zich al tijden gewoon kut, omdat hij heel sterk die behoefte heeft om voor iemand te zorgen en iemand liefde te geven. Dat heeft hij nu niet meer (goh, wiens schuld zou dat zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat ik mijn gelukkigste momenten heb beleefd Samen met iemand.
Ik mis ook gewoon het uiten van die liefde naar iemand, voor iemand zorgen zegmaar.
Ik heb het weer verkeerd gedaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Fbabe het volgende:
Alvast sorry voor de vloek mensen..
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eerst zegt hij doodleuk tegen mij dat hij niet zo met vrouwen bezig is, omdat hij aan zichzelf en zijn leven moet werken.
En nu zie ik hem op een andere hyves een meisje een lekker ding noemen... En zij stuurde naar hem dat ze hem fucking lekker vindt.... Niet zo met vrouwen bezig my ass...![]()
Tering wat voel ik me kut nu....
Dat zie ik hier ook nog wel gebeuren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Fbabe het volgende:
Eerst zegt hij doodleuk tegen mij dat hij niet zo met vrouwen bezig is, omdat hij aan zichzelf en zijn leven moet werken.
En nu zie ik hem op een andere hyves een meisje een lekker ding noemen... En zij stuurde naar hem dat ze hem fucking lekker vind.... Niet zo met vrouwen bezig my ass...![]()
Verklaar je nader?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zie ik hier ook nog wel gebeuren.
Adem in, adem uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef Fbabe het volgende:
En nu zie ik hem op een andere hyves een meisje een lekker ding noemen... En zij stuurde naar hem dat ze hem fucking lekker vind.... Niet zo met vrouwen bezig my ass...![]()
Dat is het hem nou juist!! Ik keek niet op zijn hyves, ik keek op die van iemand anders (dat meisje) en toen zag ik dat staan.. Ja toen heb ik wel gekeken natuurlijk... Stom, maar ja..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Adem in, adem uit. [ afbeelding ]
Begrijpelijk dat je dit kut vind. Ik zou daar ook absoluut niet blij van worden. Maar dat is dus ook precies de reden waarom ik d'r Hyves niet ga lopen checken. Hij gaat verder met z'n leven, en daar horen dit soort dingen gewoon bij. Ga niet lopen kijken wat hij met z'n leven doet meid. Ga je eigen leven leiden zonder hem.
Hij wil geen relatie zegt ie tegen mij, maar begon pas geleden van: "ja misschien kom ik op vakantie wel iemand tegen"quote:
Klote opmerking is dat.. Lekker he, zo'n messteek in je rug...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wil geen relatie zegt ie tegen mij, maar begon pas geleden van: "ja misschien kom ik op vakantie wel iemand tegen"
Mensen die zeggen dat ze geen relatie willen is bullshit. Komen ze iemand tegen die ze leuk vinden vergeten ze toch heel snel dat ze dat ooit gezegt hebben. Ik ben nu ook niet in de mood voor nieuwe relatie, maar als ik een nieuwe leuke meid tegen kom tja...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij wil geen relatie zegt ie tegen mij, maar begon pas geleden van: "ja misschien kom ik op vakantie wel iemand tegen"
Ja precies.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:37 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Klote opmerking is dat.. Lekker he, zo'n messteek in je rug...
Het voelt zo alsof ze duidelijk willen maken van, ik ben over je heen hoor, ik wrijf het er ff in, dan ga jij misschien ook verder... Terwijl het alleen maar meer pijn doet daardoor....
Das naadje dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:32 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist!! Ik keek niet op zijn hyves, ik keek op die van iemand anders (dat meisje) en toen zag ik dat staan.. Ja toen heb ik wel gekeken natuurlijk... Stom, maar ja..
Maar dit is toch typisch gedrag van een loser (hoop ik)?
Als ik alleen uit ga doe ik dat omdat ik alleen uit wil gaan. Dus dat ik wel behoefte heb aan contact met andere mensen, maar niet intensief contact.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:34 schreef Snowcold het volgende:
Dus over het algemeen is men het wel met mij eens? Maar twee reacties, maar toch bevestiging.Naja, ik hoop dat hij zich bedenkt en toch iemand meesleept, ik denk dat je op die manier meer kans maakt op contact.
Verder ben ik blij dat hij geen hyves heeft, hij is totaal niet het type voor dat soort 'internetgezeik', zoals hij dat noemt. Dat meisje waar hij een beetje interesse in had, heeft wel een Hyves. Maar hij zit helaas bij haar in de Friend Zone.![]()
Heb trouwens net gesport en daardoor is mijn dag een stuk beter geworden! Serieus een goede verwerkingstip, ben na een maand toch wel ervaringsdeskundige.![]()
Nogal. Aan de ene kant natuurlijk lullig voor hem, maar aan de andere kant lach ik me kapot.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik alleen uit ga doe ik dat omdat ik alleen uit wil gaan. Dus dat ik wel behoefte heb aan contact met andere mensen, maar niet intensief contact.
En je ex valt faalt een beetje hard geloof ik?
Nee, ik natuurlijk ook niet precies, maar hij begon ook zo met mij, beetje subtiel flirten op msn/ hyves oid...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das naadje dan.En typich loser gedrag? Dat weet ik niet want ik ken hem niet. Geen idee met welke motivatie hij op die manier contact met dat meisje heeft.
Ik lach met je mee, zo sadistisch ben ik wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Nogal. Aan de ene kant natuurlijk lullig voor hem, maar aan de andere kant lach ik me kapot.
Dat begrijp ik allemaal. Maar je moet wel beseffen dat je je al kut voelt omdat je gedumpt bent. Maak het niet nog erger door dat soort gedachtes, dat is het serieus NIET waard.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef Fbabe het volgende:
[..]
Nee, ik natuurlijk ook niet precies, maar hij begon ook zo met mij, beetje subtiel flirten op msn/ hyves oid...
En gewoon dat zinnetje blijft in mn hoofd spoken, dat hij zei dat hij wilt leren om alleen te zijn, eens geen relatie... En dan doet hij dat.. Hij gaf al aan dat hij het moeilijk vindt om alleen te zijn..
Nou ik ook! Maar ik had er geen keuze in.. En hij wel...
En ik zit met de gebakken peren![]()
Gezien zijn karakter gaat hij het dan nog wel moeilijk krijgen. Hoewel hij natuurlijk wel heel aantrekkelijk is en goed kan lullen. Naja, ik ga het (niet) meemaken. Stiekem hoop ik gewoon dat hij faalt, ergens heeft hij dat wel verdiend.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:52 schreef DeuceFour het volgende:
Alleen uitgaan is niet echt aan te raden nee, sowieso niet zo gezellig..tenzij je zoals Just-Lost zegt heel makkelijk contact maakt en gewoon ook in je eentje jezelf open opstelt en laat zien dat je plezier hebt.
@Snowcold, is inderdaad makkelijk om dan ongezellig over te komen als je bv. in jezelf gekeerd aan een bar gaat zitten. Maar dat is dus afhankelijk van hoe je je opstelt. Als Brad Pitt/Johnny Depp vrolijk in z'n eentje komt binnen wandelen heeft ie denk ik wel snel contact met anderen
Op vakantie is trouwens anders. Ik zelfs mannen hier (omdat ik zelf een man ben) aanraden om een keer alleen op vakantie te gaan. Dat hoeft niet lang, een weekje bijvoorbeeld. Maar het is heel goed om jezelf beter te leren kennen, echt verantwoordelijk zijn voor jezelf, internationale contacten opdoen, zelf je dag indelen, plannen, etc. Je kan er ontzettend veel van leren. En achteraf kom je er dan achter dat het heus niet zo erg was als verwacht. Ik ben het er wel mee eens dat met anderen/een partner het 1000x gezelliger en fijner is. Dat is wat ik nu ook zo erg mis, ik mis haar vooral en dat maakt herinneringen ophalen nog heel moeilijk omdat het zo'n leuke tijd was.
@dick_laurent, in die situatie geldt bovenstaande niet. Kan me voorstellen dat dat ontzettend klote was om in zo'n geval alleen op vakantie te zijn.
Koppel hem aan andere meisjes waarvan je weet dat het niet gaat werken!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:53 schreef Snowcold het volgende:
FBabe, ik zou me inderdaad niet zo bezig houden met je ex zijn nieuwe 'slachtoffers', dat maakt alles alleen maar erger. Ik heb ooit gedroomd dat mijn ex een andere vriendin had en dat vond ik zo vreselijk, dat ik besloten heb daar verder helemaal niet aan te denken. Alleen tsja, zo'n droom is niet vrijwillig. Ik gaf hem eerst ook wel datingadvies en tips, maar ik heb ook besloten om dat te laten. Voorlopig in ieder geval wel. Dus als er weer eens zo'n vraag komt van: 'Wat vinden meisjes van dit of dat, etc.' dan verzoek ik hem vriendelijk dat maar aan een andere vriendin te vragen. Of pesterig antwoorden dat hij dat onderhand wel moet weten na een relatie van drie jaar.
Godskolere, wat een josti is het dan ook dat hij het uitmaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Gezien zijn karakter gaat hij het dan nog wel moeilijk krijgen. Hoewel hij natuurlijk wel heel aantrekkelijk is en goed kan lullen. Naja, ik ga het (niet) meemaken. Stiekem hoop ik gewoon dat hij faalt, ergens heeft hij dat wel verdiend.
Hij zei gister nog: 'Ik ben bang dat ik het leukste heb gehad, dat wat wij hadden niet meer te toppen is.' Leuk compliment, maar verder compleet nutteloos.![]()
Whahaha, eigenlijk wel hè. Maar toch hou ik van m.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godskolere, wat een josti is het dan ook dat hij het uitmaakt.![]()
Check. Behalve e-mailen en smsen, maar dat doe ik ook niet de hele dag door.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
Damn lieve mensen....
Ben ik nou de enige die zo consequent is in het "loslaten" van zijn ex?
Check geen hyves/facebook!!!! DOE HET NIET! Ik heb haar al meer dan een maand geleden uit mijn facebook geflikkerd en heb sindsdien dus ook niet meer gekeken.
Ik heb haar laatste email verwijderd zonder 'm te lezen!
Dit doe ik allemaal omdat het me anders GEK maakt en ik weiger mn verstand te verliezen voor haar
Maar serieus mensen, ik weet... iedereen is ander, iedereen dealt er op zijn eigen manier mee. Maar een fucking tip:
Try to let go!
Niet opbellen
Geen hyves/facebook checken
Niet emailen of msnen
Let go...... just let the fuck go
Dit dus.. Ik check ook geen hyves en leg ook nul contact via sms of bellen of iets in die geest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:09 schreef dick_laurent het volgende:
Damn lieve mensen....
Ben ik nou de enige die zo consequent is in het "loslaten" van zijn ex?
Check geen hyves/facebook!!!! DOE HET NIET! Ik heb haar al meer dan een maand geleden uit mijn facebook geflikkerd en heb sindsdien dus ook niet meer gekeken.
Ik heb haar laatste email verwijderd zonder 'm te lezen!
Dit doe ik allemaal omdat het me anders GEK maakt en ik weiger mn verstand te verliezen voor haar
Maar serieus mensen, ik weet... iedereen is ander, iedereen dealt er op zijn eigen manier mee. Maar een fucking tip:
Try to let go!
Niet opbellen
Geen hyves/facebook checken
Niet emailen of msnen
Let go...... just let the fuck go
Damn, wat een verhaal. Hij lijkt me echt een zeer apart persoon, iemand die inderdaad nogal onbereikbaar is, vooral in de zin van begrip. Ik ken het wel hoor, wanneer zijn lichaamstaal zijn woorden tegenspreekt. Daar heb ik nu nog steeds wel last van eigenlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef Lorraine82 het volgende:
Dan ook maar mijn verhaal omdat ik er toch wel mee zit.
Mijn relatie is sinds eind Mei voorbij. Bijna 5 maanden dus.
De relatie duurde 14 maanden waarvan we de laatste 5 maanden elke dag samen waren (Hij sliep elke nacht bij me).
3 weken nadat hij het uitmaakte zouden we gaan samenwonen.
Het was wel een relatie waarbij ik achteraf mijn vraagtekens heb maar toen ik er in zat niet. In het begin wel.
Ik ben iemand die behoefte heeft aan een sterke emotionele band. Alles delen samen. Liedjes delen. Ieder stel heeft wel een liedje samen toch? Dit was niet zo bij ons. Bij mij wel. Bij hem niet. Leek gevoelloos.
In de laatste maanden versterkte onze band heel erg. Het leek hoe meer hij uit zijn omgeving weg was hoe meer hij zich openstelde naar mij toe. We zijn in die tijd echt heel gelukkig geweest samen.
Tot het samenwonen ter sprake kwam. Hij kwam er notabene zelf mee maar het drong later tot hem door dat hij dan weg zou zijn uit zijn geliefde dorpje. Zijn alles. Onze relatie heeft nog 5 weken geduurt. Hij was met zijn hoofd eigenlijk al thuis. Praten deden we niet meer. Ik lag elke avond naast hem te huilen. Ik miste hem al terwijl hij naast me lag. Hij leek onbereikbaar.
Op een gegeven moment kregen we ruzie, om niets. Maar ik trok het niet meer. Hij wilde weglopen. Dat heeft hij 2x vaker gedaan. Ik hield hem tegen en toen werd het pas echt bal.
Uiteindelijk heeft hij zijn spullen gepakt. Hij had het kennelijk ook al helemaal uitgedokterd want alles ging mee. Dvd's.. Alles.. hij zat er gewoon op te wachten.
Verslagen liet hij me achter. 4 dagen niets van zich laten horen. Al zijn vrienden langs geweest om het heugelijke nieuws te brengen en de dag erna namen we afscheid.
Het afscheid was te weird. Het was het meest respectvolle dat ik ooit heb meegemaakt eigenlijk maar ook zooo raar. Zijn hele lichaam, zijn hele hebben en houwen zei iets heel anders dan dat hij van me af wilde. Hij huilde verschrikkelijk. Ik heb hem nooit zien huilen.
Na 1 maand heb ik ook contact verbroken. Op msn spraken we elkaar nauwelijks en per telefoon en sms ook niet. Als hij me eindelijk aan sprak op msn ging het over stront. Echt nergens over. Toen hij mijn foto's van hyves ging verwijderen werd ik echt gek. Had ik dan zo weinig betekend?
Ik dacht ook meteen al dat er een ander zou zijn. Of dit zo is weet ik niet. Nu maakt dat ook niets meer uit.
Nu de donkere dagen er weer zijn heb ik het moeilijker. Van December tot Mei hebben we de leukste tijd meegemaakt.
Het is ook bij mij zo dat ik niet eenzaam ben maar dat ik dat vertrouwde gevoel gewoon heel erg mis. Ik heb genoegen genomen met minder in die relatie. Dat is wel een heel duidelijk besef.
Juist doordat ik er weinig over praat slijt het langzamer dus dit topic is wel handig
x Lorraine
Het is goed om erover te blijven praten met vrienden(zover je er behoefte aan hebt). Het vooruitzicht van samenwonen(of eigenlijk al 6 maanden samenwonen/slapen) is voor mij ook het moment geweest dat het uit ging. Schijnt vaker voor te komen waarom geen idee. Maakt verder ook niet zoveel uit. Veel belangrijker is dat je toch door gaat met je leven.Een relatie is fijn, maar ook zonder kan je gelukkig zijn. En als je zelf gelukkig bent heb je veel grotere kans dat ooit weer een leuke jongen tegen komt.quote:
Hmmm. Mij valt mij nu iets op over samenwonen! Mijn ex wilde ook graag samenwonen, maar ik vond mezelf met 17 nog echt te jong. Bovendien wilde ik liever eerst een tijdje op mezelf gewoond hebben voordat ik bij iemand intrek. Ik was anders bang afhankelijk van hem te worden en uiteindelijk was dat een goede gedachte van mij. Ik bedoel maar, ze kunnen zomaar besluiten je ineens te dumpen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Het is goed om erover te blijven praten met vrienden(zover je er behoefte aan hebt). Het vooruitzicht van samenwonen(of eigenlijk al 6 maanden samenwonen/slapen) is voor mij ook het moment geweest dat het uit ging. Schijnt vaker voor te komen waarom geen idee. Maakt verder ook niet zoveel uit. Veel belangrijker is dat je toch door gaat met je leven.Een relatie is fijn, maar ook zonder kan je gelukkig zijn. En als je zelf gelukkig bent heb je veel grotere kans dat ooit weer een leuke jongen tegen komt.
Denk dat het voor de meeste geld. Natuurlijk mis je iemand, maar hoe eerder je alles accepteerd hoe sneller je weer vooruit gaat. Het feit dat je nu achteraf je twijfels hebt over je relatie laat trouwens al zien dat je stukje verder bent in het verwerken dan sommige andere hier. Sterkte
Hier ook ongeveer hetzelfde. Mijn vriendin wilde graag samenwonen, maar ik vond het te vroeg. Ik wilde eerst klaar zijn met studeren en gewoon full-time werken. Maar ondanks dat we hadden afgesproken niet te gaan samenwonen trok ze toch langzaam bij me in. Laatste 6 maanden heeft ze niet in haar eigen huis geslapen. Officieel woonde ze niet bij mij, maar feitelijk wel. Een fout die ik altijd zal blijven herinneren waardoor onze relatie kapot is gegaan(naar mijn mening).quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Hmmm. Mij valt mij nu iets op over samenwonen! Mijn ex wilde ook graag samenwonen, maar ik vond mezelf met 17 nog echt te jong. Bovendien wilde ik liever eerst een tijdje op mezelf gewoond hebben voordat ik bij iemand intrek. Ik was anders bang afhankelijk van hem te worden en uiteindelijk was dat een goede gedachte van mij. Ik bedoel maar, ze kunnen zomaar besluiten je ineens te dumpen.
Dus het is er eigenlijk stiekem een beetje ingeslopen, als ik zo hoor. Maar had je dan niet na een tijdje zoiets van: Wacht eens even, hier klopt iets niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Hier ook ongeveer hetzelfde. Mijn vriendin wilde graag samenwonen, maar ik vond het te vroeg. Ik wilde eerst klaar zijn met studeren en gewoon full-time werken. Maar ondanks dat we hadden afgesproken niet te gaan samenwonen trok ze toch langzaam bij me in. Laatste 6 maanden heeft ze niet in haar eigen huis geslapen. Officieel woonde ze niet bij mij, maar feitelijk wel. Een fout die ik altijd zal blijven herinneren waardoor onze relatie kapot is gegaan(naar mijn mening).
Met mij gaat het best goed, thanks, zit nu op 16 maanden vrijgezel overigens dus dubbel zo lang en ik kan je vertellen dat, zodra je je iets productiefs en positiefs ga doen met je leven dat er een soort stroom versnelling plaats vind die soms stilstaat en weer op gang komt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef Just-Lost het volgende:
Hoe is het trouwens met Chev? Die schreef hier regelmatig wel eens iets. Ben benieuwd!
Iemand schreef hier ooit, in een relatie staan we stil of nemen stap voor stap, bij een relatie breuk zet men meerdere stappen tegelijk, en dan loop je jezelf soms voorbij en ga je op je bekquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef Just-Lost het volgende:
Het is nu 7 a 8 maanden geleden, in het begin heel moeilijk gehad. Daarna was er echt wel een stijgende lijn te ontdekken. Heel moeilijk bleef het ook om mezelf te zien veranderen. Ik werd altijd omschreven als de vrolijk, altijd grappige jongen die nooit energie te weinig had. Stond voor iedereen en alles klaar.
Soms heb ik daar gewoon de energie niet meer voor..
Voorheen was ik vrijwel nooit saggerijnig, ja een uurtje, en dan was het weer weg. Nu kan ik een dag lang in een dipje zitten. Geen zin in bepaalde zaken hebben.
Voor een groot deel is dit jaar echt weggegooid geweest.
Ik mis een maatje, die liefde, dat samen zijn. Natuurlijk zijn m'n vrienden er voor me. En daar kan ik alles kwijt. Maar het blijft anders als in een relatie.
Ik zal niet zeggen dat ik gelukkig ben, ik ervaar wel momenten van geluk van alle mooie dingen die ik heb, mijn huisje, geweldige ouders, broer en zus, 1 goede vriend en zijn aardige vriendin, wat goede kennissen waarmee ik af en toe 's wat doe (kan ze geen vrienden noemen) en m'n sport, hobbies en m'n nieuwe figuur waar ik enorm trots op ben, ik naar muziek kan luisteren zonder een traatje weg te pinken en gewoonweg mijn leven op orde heb, op enkele shit momenten na dat ik wel 's denk.. had ik maar hetzelfde gevoel als in dat topjaar ..quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:33 schreef Just-Lost het volgende:
Ik wil weer gelukkig zijn, de oude zijn, die ik in veel gevallen echt wel weer ben. Maar nog niet compleet.
Misschien helpt verliefd worden op een ander, laat dat maar weer snel gebeuren dan...
Klinkt misschien gek, maar zou zo graag een meisje tegenkomen om het mee te delen, iemand die ook zoiets heeft meegemaakt. Ach ja, die drang om weer iemand tegen te komen zorgt er misschien juist wel voor dat je niemand tegenkomt.
Ik denk niet dat het type mens hier onverschillig wil zijn AleX, de meeste hier zouden graag hun ex zien OF als de grote klootzak/trut die hem/haar zo pijn gedaan heeft, óf als iemand die ook maar deed wat hem/haar op dat moment het beste leek, maar dat totaal verkeerd heeft aangepakt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:03 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik kan hier natuurlijk ook een potje gaan zitten zielig/boos doen, maar mij bekruipt het gevoel dat men hiet niet weet dat loslaten betekent dat je toewerkt naar een zekere onverschilligheid t.o.v. je ex. Het lijkt, naar mijn mening, alsof jullie elkaar hier helpen herinneren aan frustraties en zo jezelf terug blijven gooien. Het kan nuttiger zijn wanneer er inderdaad iemand in het topic is die aantoont dat je wel degelijk je ex kan loslaten, etc.
Meer ontopic:
Het zuigt ja, dat loslaten.
Jawel, maar vonden het beide aan de andere kant ook wel weer fijn om 's nachts naast elkaar te slapen. We durften eigenlijk geen stap terug te zetten ookal was dat wel slim geweest. Nouja gebeurd is gebeurd en ik heb ervan geleerd voor me volgende relatie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dus het is er eigenlijk stiekem een beetje ingeslopen, als ik zo hoor. Maar had je dan niet na een tijdje zoiets van: Wacht eens even, hier klopt iets niet?
De meeste mensen denken dat haat tegenover liefde staat en er daarmee vanaf kan komen, maar dit is onjuist. Liefde en haat hebben één ding gemeen met elkaar: passie. En laat nu juist die passie ervoor zorgen dat je ex nog invloed op je heeft. Het lijkt me altijd wenselijk om van de invloed van je ex af te zijn bij een breuk, of deze breuk nu netjes of grof was. En tegenover passie staat dan onverschilligheid. Het is dan weer wel mijn ervaring dat het makkelijker is om naar onverschilligheid toe te werken vanuit haat dan vanuit liefde...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het type mens hier onverschillig wil zijn AleX, de meeste hier zouden graag hun ex zien OF als de grote klootzak/trut die hem/haar zo pijn gedaan heeft, óf als iemand die ook maar deed wat hem/haar op dat moment het beste leek, maar dat totaal verkeerd heeft aangepakt.
Het loslaten zuigt jaals dat zoiezo al mogelijk is, want iemand vergeten doe je nooit.
Maar iedereen moet er zijn eigen tijd voor nemen, onverschillig zijn t.o.v. ex? Misschien beter van wel ja.. maar het kost wat tijd alleen om dat door te krijgen.
Gelijk een oorzaak genoemd waarom relaties mislukken; als één van de twee onverschillig wordt, of onverschillig overkomt op de ander. Dat kan heel klein zijn, en als je weinig/niet communiceert hierover in een relatie gaat dit geheid mis. Een van de dingen die ik nu geleerd heb, en ik geef nog steeds mij de schuld dat het uit is daardoor, ook al weet ik realistisch dat dat niet zo is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:13 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dat haat tegenover liefde staat en er daarmee vanaf kan komen, maar dit is onjuist. Liefde en haat hebben één ding gemeen met elkaar: passie. En laat nu juist die passie ervoor zorgen dat je ex nog invloed op je heeft. Het lijkt me altijd wenselijk om van de invloed van je ex af te zijn bij een breuk, of deze breuk nu netjes of grof was. En tegenover passie staat dan onverschilligheid. Het is dan weer wel mijn ervaring dat het makkelijker is om naar onverschilligheid toe te werken vanuit haat dan vanuit liefde...
Tot op zeker hoogte ben ik het met je eens. Mijn ex heeft namelijk een enooooooooorme onverschilligheid naar mij toe, eigenlijk vanaf het eerste moment dat het uit was alquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:13 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dat haat tegenover liefde staat en er daarmee vanaf kan komen, maar dit is onjuist. Liefde en haat hebben één ding gemeen met elkaar: passie. En laat nu juist die passie ervoor zorgen dat je ex nog invloed op je heeft. Het lijkt me altijd wenselijk om van de invloed van je ex af te zijn bij een breuk, of deze breuk nu netjes of grof was. En tegenover passie staat dan onverschilligheid. Het is dan weer wel mijn ervaring dat het makkelijker is om naar onverschilligheid toe te werken vanuit haat dan vanuit liefde...
Ik kan mezelf echter niet wijsmaken dat ik haar haat. Ik nu ook niet zeggen dat ik geen negatieve gevoelens heb, maar het gaat allemaal op zich wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:20 schreef Chev het volgende:
Op zich heb je een goed punt Alex, liefde en haat liggen dichter bij elkaar dan je denkt.
Liefde --> Haat --> onverschilligheid..
Als 't werkt voor je dan moet je dat zo doen
Zodra je je niet meer interesseert wat je ex doet of zegt dan ben je op de goede weg, maar nog veel liever hoor ik gewoon helemaal niks dan hoef ik me daar ook niet druk om te maken
Laatste keer dat ik wat nieuws hoorde via via over haar deed het me niet zo veel meer eigenlijk, maar ergens denk je toch bij jezelf, pff waar is die doos nou weer mee bezig![]()
Ps: Ga nu echt pitten ben bekaf van het sportentruste mensen
Goed bezig! Ik doel inderdaad op onverschilligheid t.o.v. van wat hij/zij NU doet, zeker niet dat je de tijd samen als ongedaan moet proberen te zien. Als je dat wel doet, dan leer je niets van je relaties en lijkt het alsof het niet meer is geweest uiteindelijk dan verloren tijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tot op zeker hoogte ben ik het met je eens. Mijn ex heeft namelijk een enooooooooorme onverschilligheid naar mij toe, eigenlijk vanaf het eerste moment dat het uit was al![]()
Dit heeft mij behoorlijk lang dwars gezeten, en het zit me natuurlijk ergens nog steeds wel dwars.
MAAR
Ik heb nu wel zoiets van, ik neem die onverschilligheid langzaam over. Kijk naar positieve dingen in het leven, probeer me te focussen op alles wat ik nu wil gaan doen...wat ik kan, wat het leven te bieden heeft.
De relatie met haar had me ook in slaap gesust... saai, lethargisch gemaakt.
Nu realiseer ik me van, goddamn gast... wat was je een luie en naïeve sukkel.
Ik ga bijna nu een soort van 2e pubertijd in voor mijn gevoel. Dat ik gewoon weer heerlijk mezelf wil zijn, wil flirten, wil feesten... en natuurlijk als het moet serieus zijn.
Ja ik mis haar nog wel... en ik sluit me ook bewust van haar af. Ik ben heel diep gegaan in mijn verdriet... denk veel dieper had ik überhaupt niet kunnen gaan.
Loslaten betekent in mijn ogen dat je wel kan terugkijken op een mooie tijd die je met iemand hebt gehad, maar tegelijkertijd focus je je op een nieuw hoofdstuk in je leven
een nieuw hoofdstuk, waarin zij geen rol meer heeft
Nee inderdaad.... we begrijpen elkaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:30 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik doel inderdaad op onverschilligheid t.o.v. van wat hij/zij NU doet, zeker niet dat je de tijd samen als ongedaan moet proberen te zien. Als je dat wel doet, dan leer je niets van je relaties en lijkt het alsof het niet meer is geweest uiteindelijk dan verloren tijd.
En das precies wat ik ook concludeerde. Dus ook voor mij weer lekker aan de pubertijd!quote:De relatie met haar had me ook in slaap gesust... saai, lethargisch gemaakt.
Nu realiseer ik me van, goddamn gast... wat was je een luie en naïeve sukkel.
Ik ga bijna nu een soort van 2e pubertijd in voor mijn gevoel. Dat ik gewoon weer heerlijk mezelf wil zijn, wil flirten, wil feesten... en natuurlijk als het moet serieus zijn.
Geen van beide gast.... je moet het accepteren. Gewoon puur accepteren dat het klaar is. Dat betekent niet dat je haar niet meer mist, of niet meer je kut voelt op sommige momenten... maar het is denk ik echt de grootste stap naar 'het loslaten van de ex'quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Untouchables het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af wat "beter" is.. je ex "haten" of juist warme gevoelens voor diegene koesteren.
Als ik de beschrijvingen van sommige exen hier lees, dan prijs ik mezelf dat ik zo iemand bespaard ben gebleven..
Echter, in mijn geval was mijn ex een schat van een meid die eigenlijk gewoon veel te lief voor me was.
De breuk was in mijn ogen volkomen terecht en ik wens haar al het geluk toe..Wat meteen ergens ook pijnlijk is, omdat ik weet dat er in die zin ook nooit een "reconciliation" zou moeten komen, omdat dat voor haar niet zou opschieten. (niet dat ik dat wil, maar meer dus het feit dat je weet dat je iets grondig hebt verpest)
Mijn vraag is eigenlijk..ben ik de enige hier die juist schuldig is aan de breuk?
Ik heb er geen spijt van, omdat ik weet dat ze nu gelukkiger gaat worden, maar t blijft kut om te weten dat je iemand waar je zo van hield niet gelukkig kon maken..
Ik geef mezelf wel deels de schuld, ook al is dat misschien niet zo. Maar in ieder geval heb ik geleerd dat ik dingen niet gedaan heb zoals ik die wou doen...of zoals ik me voelde. Weet je wat nog kutter is? Weten dat je nooit de KANS hebt gehad om haar gelukkig te maken, omdat ze nog niet over een vorige ex was.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Untouchables het volgende:
[...]
Mijn vraag is eigenlijk..ben ik de enige hier die juist schuldig is aan de breuk?
Ik heb er geen spijt van, omdat ik weet dat ze nu gelukkiger gaat worden, maar t blijft kut om te weten dat je iemand waar je zo van hield niet gelukkig kon maken..
Heel herkenbaarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:49 schreef dick_laurent het volgende:
[...]
En het betekent ook dat ik in een nieuwe relatie dingen anders zal doen... want ik heb echt wel fouten gemaakt, die niet terecht waren tegenover haar. Daar heb ik spijt van. Tegelijkertijd denk ik ook dat ik juist bepaalde dingen heb gedaan omdat zij iets in mij triggerde. Zij was vaak emotioneel zo godsgruwelijk vlak en ....ja, saai eigenlijk.... dat ik soms gewoon ruzie zocht, puur voor de thrill!! Zodat er actie was.
Daarmee kan ik sommige acties van mij niet goedpraten, maar het is wel nuttig dat ik de reden er achter weet denk ik....
Ik heb ook het idee dat ik hier het meeste van zal gaan leren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef Snowcold het volgende:
Wijze uitspraken van onze Chev hierboven, ik kan me er aardig in vinden. Het is namelijk wel waar dat je jezelf pas echt leert kennen wanneer een relatie kapot gaat. Dit was mijn derde relatie, maar ook wel de relatie waarvan ik het meest geleerd heb. Het is nog geen twee maanden over, maar toch voel ik me al gedeeltelijk een ander persoon. Een sterker, volwassener persoon. Door die breuk ben ik echt superhard op mijn bek gegaan, maar ik had het nodig!
Heel erg herkenbaar.quote:Zij was vaak emotioneel zo godsgruwelijk vlak en ....ja, saai eigenlijk.... dat ik soms gewoon ruzie zocht, puur voor de thrill!! Zodat er actie was.
Daarmee kan ik sommige acties van mij niet goedpraten, maar het is wel nuttig dat ik de reden er achter weet denk ik....
Je ex haten is vaak tijdelijk en later zullen de warme gevoelens(of onverschilligheid overnemen). En zoiets boven genoemd is haat-liefde liggen naast elkaar en niet tegenover elkaar. Ik kan me ex haten, maar hou ergens toch ook weer van der.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Untouchables het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af wat "beter" is.. je ex "haten" of juist warme gevoelens voor diegene koesteren.
Als ik de beschrijvingen van sommige exen hier lees, dan prijs ik mezelf dat ik zo iemand bespaard ben gebleven..
Echter, in mijn geval was mijn ex een schat van een meid die eigenlijk gewoon veel te lief voor me was.
De breuk was in mijn ogen volkomen terecht en ik wens haar al het geluk toe..Wat meteen ergens ook pijnlijk is, omdat ik weet dat er in die zin ook nooit een "reconciliation" zou moeten komen, omdat dat voor haar niet zou opschieten. (niet dat ik dat wil, maar meer dus het feit dat je weet dat je iets grondig hebt verpest)
Indeed!quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:55 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar.
Ik ben precies zo. Ik hou wel van harmonie hoor. Maar het is vooral eigenlijk als iets even niet zo gaat als ik wil. Herken jij denk ik ook wel. Soms gewoon even actie. Het haat liefde gevoel.
Hij was ook zo saai.
Hij kon er ook helemaal niet tegen. Die jongen was totaal geen problemen gewend.
Het is voor mij ook een eyeopener. Ik wil gewoon lief zijn voor iemand. Je wilt er eigenlijk iets mee bereiken. Juist het tegenovergestelde
Het stomme is, ik accepteer dat het klaar is, omdat ik ook niet zou willen dat ze nog bij mij was. (voor haar sake eigenlijk)quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geen van beide gast.... je moet het accepteren. Gewoon puur accepteren dat het klaar is. Dat betekent niet dat je haar niet meer mist, of niet meer je kut voelt op sommige momenten... maar het is denk ik echt de grootste stap naar 'het loslaten van de ex'
Ik accepteer inmiddels dat het over is.... volledig.
Betekent nogmaals niet dat het me niet meer raakt, of dat ik haar niet meer mis, maar betekent wel dat ik door wil gaan, vooruit wil kijken.
En het betekent ook dat ik in een nieuwe relatie dingen anders zal doen... want ik heb echt wel fouten gemaakt, die niet terecht waren tegenover haar. Daar heb ik spijt van. Tegelijkertijd denk ik ook dat ik juist bepaalde dingen heb gedaan omdat zij iets in mij triggerde. Zij was vaak emotioneel zo godsgruwelijk vlak en ....ja, saai eigenlijk.... dat ik soms gewoon ruzie zocht, puur voor de thrill!! Zodat er actie was.
Dat dus. Mijn ex doet haar uiterste best om de schuld volledig bij mij neer te leggen. Ik weet echter welke fouten ik gemaakt heb en leer er van. Zij heeft ook fouten gemaakt, maar wilt dat dus niet zien. Als je je eigen fouten ontkent wordt er van leren een beetje moeilijk natuurlijk. Maar dat is dus nu haar probleem, niet het mijne. Your loss bitch, good luck with that.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:03 schreef Lorraine82 het volgende:
Het is wel vaak zo dat de gedumpte mensen indd verder komen dan de dumperts.
Dumperts gaan niet met zichzelf aan de slag. Hebben vaak geen vragen naar zichzelf toe en staan (quasi) achter hun beslissing.
Tuurlijk ga je allebei weer je eigen leven. Gedumpte mensen vallen in de meeste gevallen een hoop af. In uitzonderlijke gevallen gaat er 1 juist veel eten.
Vaak veranderen ze ineens van haar en van kledingstijl.
Meer proberen te doen. Leuke dingen ondernemen.
De dumperts gaan gewoon verder met hun leven. Vaak niets nieuws of de eerste paar weekenden feesten als een malle en dat was het.
De gedumpte mensen werken aan zichzelf. Vinden nieuwe inzichten. Hebben nieuwe ervaringen op gedaan. Leerproces. Komen er echt wel sterk uit. In de meeste gevallen.
Working on it
Liefde maakt heel blind. Het laat je over grenzen gaan waarvan je niet wist dat ze bestonden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Indeed!
Dat is voor mij ook erg interessant om bij mezelf af te vragen, wat voor een meisje past er dan bij me? Want bijvoorbeeld, mijn beide ouders (die al 1000 jaar uit elkaar zijn) zeiden na de break-up allebij hetzelfde:
"Later, als je met een ander meisje een relatie zult hebben, zal je inzien dat zij helemaal niet zo goed bij je paste als je nu denkt"
fucking bizar vond ik dat, dat mijn pa en ma precies hetzelfde zeiden... terwijl ze elkaar nooit spreken he!
Liefde maakt ook echt blind..... al vind ik nog steeds dat ik met haar prachtige tijden heb gehad.... anders hadden we het sowieso nooit zo lang bij elkaar uitgehouden.
Nog steeds bekijk je het te zwart-wit vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:04 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Het stomme is, ik accepteer dat het klaar is, omdat ik ook niet zou willen dat ze nog bij mij was. (voor haar sake eigenlijk)
Wat mij het meeste plaagt is denk ik spijt..spijt dat ik de dingen heb gedaan die ik deed, terwijl ik kon zien dat het haar kwetste.
Ik ben vooral boos op mezelf, ook al weet ik dat ik de dingen deed vanuit mijn eigen vrije keuze, wetende wat de gevolgen zouden kunnen zijn.
Ik heb gewoon erg veel moeite te accepteren hoe ik zelf ben geweest..
Uiteindelijk natuurlijk des te meer een reden om het in de volgende relatie wel goed aan te pakken en niet terug te vallen in hetzelfde patroon.
Dat is ook de les die ik eruit wil halen..dat ik zelf volwassener wordt en dus ook wijzer een relatie in ga stappen, waarbij ruimte is voor evenwicht.
Ik denk dat ik pas echt over mijn ex, en dan vooral de pijn ervan, heen kom, wanneer ik zie dat ik daadwerkelijk heb geleerd en in staat ben om zowel mezelf, als een nieuw lief gelukkig te maken..
Wel erg hoor maar ik kon ook niet anders dan mijn ex de schuld geven. Er was geen communicatie (de 5 laatste weken) en ik denk dat het echt voorkomen had kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn ex doet haar uiterste best om de schuld volledig bij mij neer te leggen. Ik weet echter welke fouten ik gemaakt heb en leer er van. Zij heeft ook fouten gemaakt, maar wilt dat dus niet zien. Als je je eigen fouten ontkent wordt er van leren een beetje moeilijk natuurlijk. Maar dat is dus nu haar probleem, niet het mijne. Your loss bitch, good luck with that.![]()
En ja, leuke dingen doen, een toekomst creeëren die er niet zou zijn als de relatie er nog was, je eigen dingen weer doen. Heerlijk is dat.
Ik weet niet of het te vergelijken is, maar ik herken het wel een beetje. Ik wist eigenlijk vanaf het begin al dat ik niet goed voor hem was, maar ik kon hem niet laten gaan. Op een gegeven moment begon ik het zelf ook echt kut te vinden dat ik niet degene was die hem kon opvrolijken en dat onze relatie het eigenlijk alleen maar erger maakte. Hij heeft het uitgemaakt, maar ik heb de breuk telkens in gang gezet omdat ik er niet tegen kon dat ik hem niet gelukkig kon maken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Untouchables het volgende:
...
Ohja die wraakzuchtige gevoelens hahaha.... been there..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Wel erg hoor maar ik kon ook niet anders dan mijn ex de schuld geven. Er was geen communicatie (de 5 laatste weken) en ik denk dat het echt voorkomen had kunnen worden.
Achteraf gezien is het beter zo. Hoelang had het goed gegaan?
Het is wel zo dat je uiteindelijk als 2 volwassen personen toch wel moet inzien dat je beide deel uitmaakte van het probleem. DE RELATIE. De breuk ook. Ook onvrijwillig.
Maar inderdaad. Mijn ex kijkt ook helemaal niet meer achterom. Gaat verder alsof het niet gebeurt is en ik denk dat je daardoor juist steeds weer op je bek gaat. Ontwetendheid. Je komt er geen steek verder mee.
Nu denk ik ook your loss. En tuurlijk heb ik een beetje de wraakzuchtige gevoelens "jouw tijd komt nog wel, je zult me echt wel gaan missen". Want dat hopen we allemaal.
Maar inderdaad. We doen nu allemaal meer dan we deden IN onze relatie. We ondernemen van alles. En al die mooie herinneringen die we de laatste maand(en) hebben mee gemaakt hadden we niet meegemaakt als we de relatie nog wel hadden.
Wat ik echt bizar vind is dat ik tijd tekort kom.. en in mijn relatie had ik zooooveel tijd. Ik zat me altijd te vervelen... gek is dat
Ze mist me niet en zal me ook niet gaan missen. Maar ze zal, overtuigd als ze is van haar gelijk, in een volgende relatie weer dezelfde fouten maken. Jammer voor d'r.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:15 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Wel erg hoor maar ik kon ook niet anders dan mijn ex de schuld geven. Er was geen communicatie (de 5 laatste weken) en ik denk dat het echt voorkomen had kunnen worden.
Achteraf gezien is het beter zo. Hoelang had het goed gegaan?
Het is wel zo dat je uiteindelijk als 2 volwassen personen toch wel moet inzien dat je beide deel uitmaakte van het probleem. DE RELATIE. De breuk ook. Ook onvrijwillig.
Maar inderdaad. Mijn ex kijkt ook helemaal niet meer achterom. Gaat verder alsof het niet gebeurt is en ik denk dat je daardoor juist steeds weer op je bek gaat. Ontwetendheid. Je komt er geen steek verder mee.
Nu denk ik ook your loss. En tuurlijk heb ik een beetje de wraakzuchtige gevoelens "jouw tijd komt nog wel, je zult me echt wel gaan missen". Want dat hopen we allemaal.
Maar inderdaad. We doen nu allemaal meer dan we deden IN onze relatie. We ondernemen van alles. En al die mooie herinneringen die we de laatste maand(en) hebben mee gemaakt hadden we niet meegemaakt als we de relatie nog wel hadden.
Wat ik echt bizar vind is dat ik tijd tekort kom.. en in mijn relatie had ik zooooveel tijd. Ik zat me altijd te vervelen... gek is dat
Aaahhh merci merciquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:22 schreef Lorraine82 het volgende:
"Afgelopen zaterdag is daar een mooi voorbeeld van voor mij"
What did you do?
Wat een vette muziek trouwensOmniradius
Maar jij weet dan ook héél goed waar je goede "heavy loving" vandaan kunt halen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aaahhh merci merci![]()
![]()
![]()
Nou eigenlijk niet echt iets bijzonders, maar ik heb vrij spontaan opeens heel intiem staan dansen met een meisje...en het verbaasde me gewoon dat het zomaar kon. Was effe leuk voor mijn zelfvertrouwen
(heb verder niks met haar gedaan omdat ik wist dat ze een vriendje heeft)
Je weet dat je 100% gelijk hebt, dus ik ga absoluut niet tegen je in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nog steeds bekijk je het te zwart-wit vind ik.
Over het spijt gedeelte:
Wooooaahhh als ik ga nadenken over dingen die ik tegen haar heb gezegd in ruzies. De keer dat een ruzie zelfs zo ver opliep dat ik haar in het gezicht spuugde![]()
Nee, dat is echt niet tof.... dat kan ik ook echt niet goedpraten![]()
Ja daar schaam ik me voor en heb ik spijt van!
Maar ik kies er heel bewust voor om daar niet in te blijven hangen.... want ik kan er niks meer aan veranderen. De tijdmachine is voor zover ik weet nog steeds niet uitgevonden, dus de acties die wij in het verleden hebben gemaakt blijven zoals ze zijn.
let it go man....
Begrijp, en realiseer je heel goed, dat je fouten hebt gemaakt... maar blijf niet hangen in een spijt/schuld gevoel....want daar wordt niemand beter van, jouw ex niet en jij al helemaal niet.
Punt 2:
Je zegt dat je een les eruit wil halen dat je in een volgende relatie in staat wil zijn om jezelf en je nieuwe liefde gelukkig te maken.
Over jezelf gelukkig maken kan ik weinig zeggen.... dat is gewoon iets wat je echt zelf moet uitvogelen. Maar het "feit" dat je je ex niet gelukkig hebt gemaakt.....
Is het nooit bij je opgekomen dat jullie misschien wel helemaal niet zo goed matchte als je dacht?
Is het nooit bij je opgekomen dat haar ontevredenheid misschien ook voor een groot deel bij haar zelf heeft gelegen?
dingen hebben altijd 2 kanten![]()
Dat jij daar no matter what iets aan had kunnen doen?
fuck offquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij weet dan ook héél goed waar je goede "heavy loving" vandaan kunt halen toch?
Er komt een moment dat ik dat ook zeker zal doen. Helaas lukte het me nu nog niet.quote:
Dit inderdaad dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:20 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het te vergelijken is, maar ik herken het wel een beetje. Ik wist eigenlijk vanaf het begin al dat ik niet goed voor hem was, maar ik kon hem niet laten gaan. Op een gegeven moment begon ik het zelf ook echt kut te vinden dat ik niet degene was die hem kon opvrolijken en dat onze relatie het eigenlijk alleen maar erger maakte. Hij heeft het uitgemaakt, maar ik heb de breuk telkens in gang gezet omdat ik er niet tegen kon dat ik hem niet gelukkig kon maken.
Voor de rest; ik heb weer even een moeilijk avondje. We hadden besloten tot geen contact maar we hebben ons niet aan die regel gehouden. Ik wou hem vanavond nog één keer zien om dan te proberen het minstens een week vol te houden zonder hem te bellen. Maar hij neemt niet op. Ik vrees dat hij nu wel heeft besloten om zich aan de regel te houden. Nu heb ik zo'n onvoldaan gevoel, en ik ben bang dat ik hem ga blijven bellen en me walgelijk wanhopig ga gedragen.
Ik ben wel echt van mening dat Opposites do attrack.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:28 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Met je laatste stukje heb je absoluut gelijk, want om eerlijk te zijn matchten we ook niet echt, kwa interesses, "levensvisies" en ga zo maar door. Ondanks dat hielden we toch van elkaar en bleven we ook bij elkaar.
En ach, ja, het verhaal heeft ook gewoon 2 kanten, want als er 1 ding was dat we wel deden, zeker in de laatste jaren, was het wel praten over onze hachelijke situatie. Op zulke momenten gaven we beide gewoon ook toe te zwak te zijn om de stop eruit te trekken en gingen we dus maar weer door.
Awwww poor guyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er komt een moment dat ik dat ook zeker zal doen. Helaas lukte het me nu nog niet.
Daarnaast, jij gaat lekker uit en dansen en sjansen met mooie vrouwen op zaterdagavond.Ik zat Remi thuis...
![]()
Daarom zie ik de breuk, hoe pijnlijk ook, als een goed iets. I just had to wake the fuck up. En er is verder zoveel moois in het leven, ik sla me nu voor de kop dat ik dat allemaal niet eerder kon zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:36 schreef Lorraine82 het volgende:
Als ik om me heen kijk dan zouden meer mensen dat juist moeten doen. In mijn ogen blijven heel veel mensen bij elkaar omdat ze zichzelf het geluk juist niet gunnen. Ze gaan voor de gewoonte. Niet voor de liefde. Niet voor zichzelf. Ze weten niet wat er verder is..
Tot dat het uit is..
Smerig!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aaahhh merci merci![]()
![]()
![]()
Nou eigenlijk niet echt iets bijzonders, maar ik heb vrij spontaan opeens heel intiem staan dansen met een meisje...en het verbaasde me gewoon dat het zomaar kon. Was effe leuk voor mijn zelfvertrouwen
(heb verder niks met haar gedaan omdat ik wist dat ze een vriendje heeft)
Is het ook. Een goed iets. Jij, ik.. we verdienen allemaal beter. Allemaal iets dat beter past. Iemand die onze liefde wel verdient en vooral ook gewoon een dubbelzijdige liefde. Wederzijds. 100% wederzijds. Dat is iets dat ik tot nu toe nog niet gekend heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom zie ik de breuk, hoe pijnlijk ook, als een goed iets. I just had to wake the fuck up. En er is verder zoveel moois in het leven, ik sla me nu voor de kop dat ik dat allemaal niet eerder kon zien.
Gelukkig ben ik nu dus eindelijk wakker. Und von Kopf bis Fuß auf Liebe eingestellt.![]()
Yes ikke helemaal zelf gemaaktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Smerig!(stopwoordje)
Muziek klinkt echt goed, jij gemaakt? I like!![]()
Ik heb wel een serieuze poging gedaan tot "iemand" alweer meer dan een maand terug. Diegene was zo sentimenteel. Stelde zoveel vragen (was zoo onzeker). Dat trok ik niet.
Juist daardoor heb ik nu weer wat meer last van wat er eerst was.
Bij mij is het trouwens zeker niet zo dat ik verlang naar mijn ex. Juist niet. Alleen naar dat vertrouwde gevoel.
Tis zo koud in bed
Barbusse, back with a vengeance! Die video!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Awwww poor guy![]()
Jouw tijd komt nog wel kerel:
De tekst slaat op brandenburg, de provincie rondom Berlijn.... iedereen trekt er weg naar Berlijn, omdat er gewoon geen ene ruk te beleven valt. Een Duitse vriend van mij liet mij dit liedje destijds horen toen ik er woonde. Supergrappig nummer...
Halleluja Bärlin
Haha .. Zeker. Smerig dansen is zeker heerlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yes ikke helemaal zelf gemaakt![]()
en bedankt... vind altijd erg leuk om te horen als iemand mijn werk waardeert![]()
Ik ben nu ook niet op zoek naar een relatie... absoluut niet. Maar een beetje 'puberen' heb ik niks op tegen.
Ben bijna 7 jaar braaf bij hetzelfde meisje geweest.... heb er zeker geen spijt van, maar denk nu wel bij mezelf: if the moment is there... I won't say no. Ben lang genoeg braaf geweest![]()
Smerig dansen ja.... heerlijk!!!!
Heb er ook last van. Kredietcrisis hè?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:50 schreef Kieswiel het volgende:
Het is inderdaad niet per se de ex, maar dat gevoel, die intimiteit, iemand die je kende, vertrouwde, lol mee had etc.
Ik hou m'n ogen open voor 'vervangmateriaal', maar ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet goed in de markt lig
Mijn bed is ook koud.quote:
Ik heb dat ook hoor meis.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:50 schreef Kieswiel het volgende:
Het is inderdaad niet per se de ex, maar dat gevoel, die intimiteit, iemand die je kende, vertrouwde, lol mee had etc.
Ik hou m'n ogen open voor 'vervangmateriaal', maar ik merk dat ik eigenlijk helemaal niet goed in de markt lig
Haha, ja 'all my senses is ook wel een erg sensueel nr gewordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:50 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Haha .. Zeker. Smerig dansen is zeker heerlijk.
Met die muziek van jou op de achtergrond. All my senses. Echt sterk
7 jaar. Geen kattepis. Al die tijd trouw geweest?
Nee heb zelf ook wel dat gevoel van.. tja..juist omdat ik voor mijn gevoel (op dit moment) een beetje gevoelloos ben zijn bepaalde dingen makkelijker maar heb erg veel eigenwaarde/zelfrespect.
Een verzetje gaat mij denk ik niet gelukkig maken. Het is niet wat ik zoek.
Maar! Het is wel fijn om even geliefd te worden. Even wat liefde.. in deze koude tijd
Waar was je vrijdag johquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:59 schreef Kieswiel het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het feit dat ik tieten heb genoeg zou moeten zijn voor mannelijke aandacht, maar helaas, ik moet ook nog eens uitstraling hebben![]()
Een echte player waardig, deze opmerking.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, ja 'all my senses is ook wel een erg sensueel nr geworden'
Kan je de heupen heerlijk op laten wiegen![]()
Jep, 7 jaar 100% trouw geweest. Ik ben ook absoluut niet zo'n versierder trouwens, niet dat je nu zo'n beeld van me krijgt dat ik een of andere player ben![]()
Tis meer dat ik nu gewoon zoiets heb van, ik kan doen wat ik wil...dus if the mood is right... if the moment is there... why not![]()
Ik kan nu die spanning weer opzoeken en dat vind ik ergens heerlijk... die adrenaline van opeens met iemand heel close dansen![]()
En ja, dat alleen slapen had ik het in het begin heeeeeeeeel moeilijk mee. Nu gaat het wel redelijk... tis nog niet ideaal, maar het gaat...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:59 schreef Kieswiel het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het feit dat ik tieten heb genoeg zou moeten zijn voor mannelijke aandacht, maar helaas, ik moet ook nog eens uitstraling hebben![]()
Inderdaad. Aandacht had je dan zeker gekregen.quote:
Vind die erna, Iets met Gray ook super. Hele gave stem erin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, ja 'all my senses is ook wel een erg sensueel nr geworden'
Kan je de heupen heerlijk op laten wiegen![]()
Jep, 7 jaar 100% trouw geweest. Ik ben ook absoluut niet zo'n versierder trouwens, niet dat je nu zo'n beeld van me krijgt dat ik een of andere player ben![]()
Tis meer dat ik nu gewoon zoiets heb van, ik kan doen wat ik wil...dus if the mood is right... if the moment is there... why not![]()
Ik kan nu die spanning weer opzoeken en dat vind ik ergens heerlijk... die adrenaline van opeens met iemand heel close dansen![]()
En ja, dat alleen slapen had ik het in het begin heeeeeeeeel moeilijk mee. Nu gaat het wel redelijk... tis nog niet ideaal, maar het gaat...
Helemaal true, het duurde te lang en had al jaren geleden uit moeten gaan..maar toen hadden we nog ijdele hoop dat een "verandering" er voor zou kunnen zorgen dat het goed zou gaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:36 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt van mening dat Opposites do attrack.
Juist doordat je verschillend bent is de relatie zo leuk en spannend. Een spiegel van jezelf gaat je echt niet gelukkig maken. Ik hou ervan als iemand juist ook anders is dan ik. Iemand die mij van alles kan laten zien en leren dat ik nog niet kende.
Verschillende levensvisies en meningen kunnen best samensmelten tot 1 geheel.
Maarja. Dan krijg je het onvermijdelijke. Als 2 werelden echt teveel verschillen. Klaarblijkelijk. dit dus..
Ik lees in jouw verhaal dat het echt al lang duurde. Uiteindelijk is het veel beter. Het tot stand houden van een relatie die al echt niet meer ging. Echt zonde van je tijd. Hoeveel herinneringen je ook hebt gemaakt en hoeveel je ook van elkaar houdt.. of hield.
Je weet dat het beter is zo.
Het was waarschijnlijk de vraag wie het zou doen.
Als ik om me heen kijk dan zouden meer mensen dat juist moeten doen. In mijn ogen blijven heel veel mensen bij elkaar omdat ze zichzelf het geluk juist niet gunnen. Ze gaan voor de gewoonte. Niet voor de liefde. Niet voor zichzelf. Ze weten niet wat er verder is..
Tot dat het uit is..
Je hebt ons gemist. Ik weet alleen niet hoe groot dat gemis is eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:03 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Kreeg onverwacht bezoek dus kon niet komen, maar ik heb wel wat gemist volgens mij
Haha, bij ons was het ook al twee keer eerder uitgegaan. En ik heb het gevoel dat ik hem ook pas echt kan loslaten tot ik een ander heb gevonden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:04 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Helemaal true, het duurde te lang en had al jaren geleden uit moeten gaan..maar toen hadden we nog ijdele hoop dat een "verandering" er voor zou kunnen zorgen dat het goed zou gaan.
Het stomme is dat ik het zelf ook al (2 keer zelfs) had uitgemaakt, maar te zwak was om haar echt los te laten. Zij heeft nu dan, ook al is het omdat ze n ander had gevonden, toch de kracht gehad om er voorgoed een punt achter te zetten en dat is maar goed ook uiteindelijk.
Tsja, als ik het zo teruglees klinkt het allemaal wel erg triest, maar goed, ik gooi het gewoon op het verwerkingsproces!
En om even in te haken op al die puberaleneigingen hier.. Ik moet zeggen dat dat wel het relaxed voelt, weten dat je 100%, zonder strings rond kan lopen en in principe kan doen en laten wat je wilt, met wie je wilt.
Ja we woonden zeker samen. Sterker nog, vorig jaar hebben we zelfs samen een jaar in het prachtige Berlijn gewoond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:04 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Vind die erna, Iets met Gray ook super. Hele gave stem erin.Beetje schreeuwen op het eind. Ik luister veel van dat soort muziek
Netjes dat je zo trouw bent geweest dat zegt ook zeker iets over jouw gevoel naar haar toe.
Ondanks niet zulke respectvolle dingen (spugen) toch wel heel lief.
Maar 7 jaar. 1 iemand. Ik kan me wel voorstellen dat je dat gevoel echt wel hebt hoor. Even iets anders. Even lekker geliefd worden. Al is het maar even.
Ben zelf ook geen player figuur. Heb het uiterlijk er wel voor maar ik doe het niet. Ben ook geen kroegmens en als ik naar een club ga dan is er vaak het muziek niet om zwoel te gaan dansen
Ben meer iemand die naar housefeesten gaat. Heb wel een gesloten houding denk ik dus alleen mijn borsten trekken soms mensen aan en dan zijn ze weer weg*lol*
Ik kan op zich wel prima slapen hoor. Alleen. Alleen het is echt heel koud. Das het grootste probleem. Het slaapgedeelte was gelukkig voor mij best wel snel voorbij.
Maar jouw relatie duurde echt lang. Je woonde niet samen? Ik neem aan dat je echt elke nacht samen sliep.
Je leert ervan. Een volgende keer zul je het waarschijnlijk niet meer zover laten komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:04 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Helemaal true, het duurde te lang en had al jaren geleden uit moeten gaan..maar toen hadden we nog ijdele hoop dat een "verandering" er voor zou kunnen zorgen dat het goed zou gaan.
Het stomme is dat ik het zelf ook al (2 keer zelfs) had uitgemaakt, maar te zwak was om haar echt los te laten. Zij heeft nu dan, ook al is het omdat ze n ander had gevonden, toch de kracht gehad om er voorgoed een punt achter te zetten en dat is maar goed ook uiteindelijk.
Tsja, als ik het zo teruglees klinkt het allemaal wel erg triest, maar goed, ik gooi het gewoon op het verwerkingsproces!
En om even in te haken op al die puberaleneigingen hier.. Ik moet zeggen dat dat wel het relaxed voelt, weten dat je 100%, zonder strings rond kan lopen en in principe kan doen en laten wat je wilt, met wie je wilt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:19 schreef Lorraine82 het volgende:
Slaap lekker Barbuse!
@Laurent:
Wat de muziek betreft, vind het heel erg cool en vet klinken. Vooral heel mooi. Maar kan me voorstellen met wat alcohol, een sfeertje, mensen.. warmte.. dat het dan heel anders is.
Of je good of bad looking bent daar kan ik niet over oordelen.
Ik denk dat je een beetje net zoals ik een dominant maar ook heel erg lief persoon bent. 75% angel, 25% devilish?
Het is goed om je imago een beetje te veranderen. Het voelt ook goed.
Ik heb 20 cm van mijn haar laten afknippen in Juni.
Mijn haar is mega lang. Voor mijn doen is dat drastisch maar het voelt wel goed. Alsof je daarmee ook gewoon een stukje tijd weggooit.. weg laat knippen.
Berlijn, vandaar dat liedje.
Ik ga wel even zoeken naar jouw verhaal
Ik denk dat ik dat ook graag wil leren, accepteren dat iemand iets niet heeft of bezit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:13 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Je leert ervan. Een volgende keer zul je het waarschijnlijk niet meer zover laten komen.
Ik leer er in ieder geval van. Als ik bepaalde signalen oppik die ik mis kan ik beter het bijltje erbij neergooien OF er bewust voor kiezen, dus accepteren dat iemand iets niet heeft of bezit. (wat ik fijn vind).
Het is echt niet triest hoor. Als je uit elkaar bent ga je elkaar missen. Dat is gewoon zo. Vaak bij het loslaten komt dat verliefde gevoel heel erg terug. Je weet PRECIES waarom je iemand zo leuk vond. En dat mis je. Je mist echt die stomme dingen niet en daar denk je ook nauwelijks aan als het net voorbij is.
Allerlei herrinneringen gaan door je hoofd en je wilt het gewoon weer proberen.
In het begin zijn de fijne gevoelens weer even terug maar daarna is het weer back.. terug bij af. De sleur. Het saaie. De gewoonte. Juist wat je niet wilt.
En het is lekker als je merkt dat je nog goed in de markt ligt.
En naakt rondlopen en alles laten slingeren zonder dat iemand commentaar heeft!Yeah
Naar wat ik lees zit jij zeker in de goede richting.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:24 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zeg overigens nog niet dat ik er compleet overheen ben hoor, maar ik ben wel op de goede weg denk (hoop) ik
haha, naja... ik kan zo weer een terugval krijgen hoor, als ik haar bijvoorbeeld in de stad tegenkom (worst case scenario, met een of andere jongenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:30 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Naar wat ik lees zit jij zeker in de goede richting.
Oh en Kieswiel, laat alsjeblieft die lange lokken met rust!
(nu peer ik em echt!)
Ik zit nu op een stukje besef van jouw kant (op het forum) dat je eigenlijk nooit wat gehad hebt met iemand waar jij echt heel erg verliefd op was. Dus soort van liefde op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha ja ik heb eigenlijk niet heel veel aan mijn uiterlijk veranderd sinds het uit is... maar misschien komt dat nog![]()
Ja ik had laatst ook eens mijn eigen posts terug gelezen van een tijd terug, toen het allemaal net gebeurd was. Erg maf om te zien hoe gigantisch groot de verslagenheid, onbegrip, woede en verdriet voor mij waren... hoe vaak ik het woord "waarom" en "hoe kan iemand dit doen" heb geschreven.
en na verloop van tijd komt de rust er langzaam in....en de acceptatie.
Ik zeg overigens nog niet dat ik er compleet overheen ben hoor, maar ik ben wel op de goede weg denk (hoop) ik
Als dit een aantrekken afstoten spelletje is dan kun je het wel het beste op die manier spelen ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:33 schreef Kieswiel het volgende:
By the way; ik heb nog niet gebeld, dit topic heeft me genoeg afgeleid, en Untouchable; wat je zei over hem de rust gunnen die hij heeft verdiend heeft me ook zeker geholpen, want gelijk heb je.
Haha okay...grappig dat je dat zegt.... hier in verschillen we dus 100%quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:36 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Ik zit nu op een stukje besef van jouw kant (op het forum) dat je eigenlijk nooit wat gehad hebt met iemand waar jij echt heel erg verliefd op was. Dus soort van liefde op het eerste gezicht.
Ben ook van mening dat die het beste werkt. Voor de knetters. Want DAN ben je gewoon gek op wat je ziet. De eerste aanblik. Meteen gevoelens. Donderslag. Heerlijk.
Ik zit ook vaak zat met waarom vragen.
Heb wel na een andere relatie ergere gevoelens gehad dan nu. Echt dramatisch. Ook me echt af gevraagt waarom iemand me dit aandeed. In godsnaam. Hoe kan iemand zo cruel zijn?
Je zit nu in de acceptatie fase. Je mist haar wel maar het is zoals het is. Je ziet ook wel in dat je door moet.
Ik heb zelf ook contact verbroken. We zijn niet dood voor elkaar maar we spreken elkaar ook niet meer. Dat is voor mij ook een hele rare overgang. Van het elkaar elke dag en nacht zien naar niets. Daar valt niet zo snel aan te wennen.
Ik heb geen behoefte aan contact. De vragen, daar zoek ik zelf antwoorden op. De schoonheidsfoutjes bij mezelf probeer ik aan te pakken zodat ik fris een ander relatie kan beginnen. Ik ben net zo oud als jij. Ik heb echt genoeg van dat "gekut". Ik wil iets serieus. Dat standhoudt.. samen.. gezinnetje.. gewoon alles
Sweet dreams!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:27 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook graag wil leren, accepteren dat iemand iets niet heeft of bezit.
Dit was namelijk ook deel van het/mijn probleem, ik kon bepaalde stomme dingen niet accepteren en heb daar dus veel te lang mee rondgelopen.
Je hebt ook waarschijnlijk wel gelijk dat er niets zou veranderen al zouden we weer bij elkaar komen.
Daarvoor hadden we te vaak al "geprobeerd" om het dan eindelijk toch echt eens te laten werken.
Bottom line is dat het ook gewoon goed is hoe de dingen nu zijn, voor ons beiden, ook al voelt het nu crappy. Maar ook daar wordt, met vallen en opstaan, aan gewerkt.
En dat laatste, zowel het weten dat je nog in goed in de markt ligt (en dus niet perse hoeft te sterven in je uppie) als het naakt rond laten slingeren..
![]()
Nou, kga maar s naar bed..maar ben blij om toch ff wat goeie woorden te horen hierzo..blijft n nuttige thread!
Trusten mensen!
Jij hebt heel lang vastgezeten.. weet niet of vastzitten het juiste woord is maar je begrijpt me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha okay...grappig dat je dat zegt.... hier in verschillen we dus 100%![]()
Het huisje boompje beestje heb ik de afgelopen paar jaar gedaan. Been there done that.... ik wil nu juist feesten! Effe zo zorgeloos mogelijk door het leven gaan. Een serieuze relatie zit ik nu niet echt op te wachten. Al zeg ik niet dat ik het nooit meer wil. Als ik iemand tegen kom waar ik echt die klik mee heb, dan ga ik er gewoon weer vol voor...
Maar voorlopig ben ik daar niet zo mee bezig
Hahaha.... you're soooooooo not over himquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef Kieswiel het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik niet wat voor spelletje we aan het spelen zijn. We zouden geen contact moeten hebben, maar zodra één van ons iets van zich laat horen is de ander te zwak om nee te zeggen. Tot nu althans. Het is beter zo, geen contact, maar ik weet vrijwel zeker dat ik het nog eens ga proberen ooit. Niet alleen omdat ik hem wil zien, maar omdat ik niet wil dat hij mij vergeet en met andere meisjes aan de haal gaat. Nou moet ik 'm natuurlijk z'n gang laten gaan, maar ik ken hem wel een beetje, en met andere meisjes aankloten wordt hij ook niet gelukkig van.
Dat heb ik eigenlijk vanaf het begin gehad, als die dan toch ongelukkig is, dan liever ongelukkig met mij. Alsof ik dan the lesser evil ben.
Ik wil niet hard zijn tegen je maar ik denk wel dat je egoistisch bent met deze laatste zin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef Kieswiel het volgende:
Eerlijk gezegd weet ik niet wat voor spelletje we aan het spelen zijn. We zouden geen contact moeten hebben, maar zodra één van ons iets van zich laat horen is de ander te zwak om nee te zeggen. Tot nu althans. Het is beter zo, geen contact, maar ik weet vrijwel zeker dat ik het nog eens ga proberen ooit. Niet alleen omdat ik hem wil zien, maar omdat ik niet wil dat hij mij vergeet en met andere meisjes aan de haal gaat. Nou moet ik 'm natuurlijk z'n gang laten gaan, maar ik ken hem wel een beetje, en met andere meisjes aankloten wordt hij ook niet gelukkig van.
Dat heb ik eigenlijk vanaf het begin gehad, als die dan toch ongelukkig is, dan liever ongelukkig met mij. Alsof ik dan the lesser evil ben.
Ja, iedereen is weer anders hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:50 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Jij hebt heel lang vastgezeten.. weet niet of vastzitten het juiste woord is maar je begrijpt me.
Voor deze relatie was ik ook een tijd alleen. En heel erg in harmonie met mezelf overigens. Toen ik die relatie kreeg was ik er ook echt klaar voor. Heel fijn was dat.
Ik heb sinds het voorbij is eigenlijk al behoefte aan iets nieuws en zeker wel serieus. Geen geklooi of gekut. Misschien heb ik dat al wel teveel meegemaakt.
Ik heb al een hoop relaties gehad. en in de laatste 3 jaar echt een hoop niet serieuze dingen. Wel serieuze intenties maar het werkte dan gewoon niet.
Tis ook niet gek dat je dat gevoel hebt. Je zat zolang al met dat gevoel. Nu ben je vrij. Vrij om te doen en te laten wat je wilt! Even lekker helemaal niets. Jezelf opnieuw vinden, ontplooien e.d.
Ik ben er ook echt niet mee bezig hoor. Tis meer een wens. Iets dat ik uiteindelijk zeker wil. Ik heb nu mijn huisje dus dat hoeft niet. Samenwonen zou ik ook niet zo snel meer willen maar ik zou zeker met mijn toekomstige partner een kind willen. Juist wel.
Ik kan dat ook niet. Zonder gevoel aan dingen beginnen. Of ergens heen gaan om anderen te leren kennen ofzo. Beetje schuchter denk ik.
Bij mij is het dus wel zo dat ik dus echt alleen maar relaties heb. Nooit een one night stand of scharreltje. Nooit een sexbuddy al zou dat wel voor mogelijkheden zorgen. Ik heb teveel gevoel. Denk niet dat het werkt voor mij.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, iedereen is weer anders he![]()
Bovendien heb jij dus al flink wat relaties achter de rug... ik totaal niet. Mijn ex is mijn enige echte vriendin geweest... voor haar heb ik her en der een keer wat geflirt, maar niks serieus.
Daarom dat ik nu voor mijn gevoel een soort 2e pubertijd in ga. Hoe lang die zal duren..... geeeeeeen idee![]()
Nu moet ik maar eens gaan slapen, volgens mij moet ik over 5 uurtjes ofzo alweer op![]()
trusteh
Het is zeker egoïstisch, en door dat egoïsme heeft de relatie ook langer geduurd dan goed voor hem was. Het had überhaupt nooit moeten beginnen. Ik heb me twee jaar lang knetterschuldig gevoeld om wat ik hem aandeed/had aangedaan. Dat ik hem nu nog steeds niet kan loslaten is omdat ik bang ben dat hij zonder mij dingen gaat doen die hem nóg ongelukkiger maken. Dat is een illusie, dat weet ik, ik heb altijd al mijn invloed op hem overschat, maarja, gevoelens hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:53 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Ik wil niet hard zijn tegen je maar ik denk wel dat je egoistisch bent met deze laatste zin.
Dat kun je en mag je echt niet zeggen. Iedereen verdient het om gelukkig te zijn. Hij, jij. Samen of los van elkaar. Als je samen ongelukkig bent ben je niet alleen egoistisch. Je gunt het jezelf ook niet. Dat snap ik niet.
Ik ken dat gevoel wel hoor. Toen ik jonger was met mijn borderlinevriendje. Tja.
Het was constant aan en uit. I cant live.. with or without you!
Maar ik denk dat er sowieso nog teveel spanning heerst tussen jullie. Alsof het nog niet klaar is. Maar het moet niet zo zijn dat hij aan gaat lopen klooien en dan jou voor af en toe. Weet dat jij ook echt veel meer waard bent!
Hoe is dit loslaten...? Bovendien is het inderdaad erg egoïstisch. En je bent tegenstrijdig, want hij mag niet aankloten met andere meisjes maar wél de ware ontmoeten...? Het eerste is min of meer een vereiste voor de tweede. Je beredeneringen ruiken naar rationalisatie... Ik wens je veel sterkte, maar weet dat je masochistisch bezig bent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:48 schreef Kieswiel het volgende:
Tja dat kan jij alleen zelf bepalen, misschien ervaar je het nog in je vrijgezelle periode de komende tijd .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:50 schreef Lorraine82 het volgende:
Bij mij is het dus wel zo dat ik dus echt alleen maar relaties heb. Nooit een one night stand of scharreltje. Nooit een sexbuddy al zou dat wel voor mogelijkheden zorgen. Ik heb teveel gevoel. Denk niet dat het werkt voor mij.
Succes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Als Ziggo doet wat ze beloven ga ik vandaag al internet hebben (maar tot nog toe moet ik het buitenshuis zoeken)...
Hoe was de meet in Utrecht afgelopen vrijdag?
Wat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef maartjeh het volgende:
Wat ik nu weer te horen heb gekregen..Godver.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:26 schreef maartjeh het volgende:
Wat ik nu weer te horen heb gekregen..Godver.
Goed zo kerel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
Zo gutentag mal wieder!
Poe... had vanmorgen toen ik gaar in de trein zat naar school toch ff zo'n gefrustreerd 'haatmomentje' waarin ik weer dacht aan wat voor pijn ze me wel niet gedaan heeft en hoe onverschillig ze daaronder is gebleven.
Gelukkig kon ik het wel weer snel loslaten en heeft het inmiddels minder invloed op mijn humeur. De zon schijnt bovendien
@ Remco
Ja de meet was gezellig! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft
WTF?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:35 schreef maartjeh het volgende:
M'n ex die had zich toch verloofd op vakantie in Turkije, terwijl hij en ik nog samen waren?
Die hele verloving is één grote grap. Een vriend van me zag een foto van een ander meisje, op de telefoon van m'n ex. En toen vroeg hij dus wie dat was en wat er met zijn verloofde was gebeurd. Toen begon m'n ex te lachen en mompelde dat de verloving 'niets voorstelde en helemaal niet doorging'.
Dus die hele verloving was één grote leugen.![]()
M'n ex heeft verdomme 2,5 jaar voor me gevochten. Toen hadden we iets, flikt hij me zoiets naars, en nu hoor ik dat er niets van waar was en dat 'ie nu met een andere ex van hem weer 'bezig' is. Krijg dan toch wel een beetje een gevoel van; ben ik nu echt zo vreselijk?![]()
Ik weet heus wel dat ik het niet op mezelf moet betrekken want ik ben altijd 100% voor hem gegaan en heb álles voor hem gedaan en dat weet hij ook. Maar toch.. voel je je net goed, krijg je zoiets voor je kiezen. Vraag mezelf af waarom ik me(zelf) nog rot laat/ga voelen door zoiets door zo'n klootzak, maar toch doet 't iets met je..
Ik kan m'n oren echt nieeeet geloven.![]()
OMG, wat een raar verhaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:35 schreef maartjeh het volgende:
M'n ex die had zich toch verloofd op vakantie in Turkije, terwijl hij en ik nog samen waren?
Die hele verloving is één grote grap. Een vriend van me zag een foto van een ander meisje, op de telefoon van m'n ex. En toen vroeg hij dus wie dat was en wat er met zijn verloofde was gebeurd. Toen begon m'n ex te lachen en mompelde dat de verloving 'niets voorstelde en helemaal niet doorging'.
Dus die hele verloving was één grote leugen.![]()
M'n ex heeft verdomme 2,5 jaar voor me gevochten. Toen hadden we iets, flikt hij me zoiets naars, en nu hoor ik dat er niets van waar was en dat 'ie nu met een andere ex van hem weer 'bezig' is. Krijg dan toch wel een beetje een gevoel van; ben ik nu echt zo vreselijk?![]()
Ik weet heus wel dat ik het niet op mezelf moet betrekken want ik ben altijd 100% voor hem gegaan en heb álles voor hem gedaan en dat weet hij ook. Maar toch.. voel je je net goed, krijg je zoiets voor je kiezen. Vraag mezelf af waarom ik me(zelf) nog rot laat/ga voelen door zoiets door zo'n klootzak, maar toch doet 't iets met je..
Ik kan m'n oren echt nieeeet geloven.![]()
Nee inderdaad, hahahaha!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF?Jouw verhaal zou in een aflevering van GTST niet misstaan. Wat een bizar verhaal, kan me voorstellen dat je hier pissed over bent. En je bent niet vreselijk hoor. Ik denk dat je dat eerder van hem kunt zeggen.
![]()
Sterkte meid, en laat je niet te hard meevoeren door dit soort shit.
Dankjewel Tuxx!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
OMG, wat een raar verhaal.En hij is degene die vreselijk is, niet jij.
Het valt me nog mee, het is alleen dat het alles weer op doet waaien zegmaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
Damn... dat suckt best wel ja
Kan me voorstellen dat dit effe hard aankomt.
sterkte!
Daarom wil ik er ook niet te veel aan toegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Dat haten van je ex is begrijpelijk, maar wel een vermoeiende emotie hoor.
Indeed.... en een verspilling van je energie! Ik probeer me ook zo min mogelijk op haatgevoelens te focussen.... al zijn ze er soms zeker jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Dat haten van je ex is begrijpelijk, maar wel een vermoeiende emotie hoor.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daarom wil ik er ook niet te veel aan toegeven.![]()
Het is gewoon een feit dat we elkaar blijven zien vanwege werk en daar kunnen we gewoon niet omheen. Dus ik begroet hem gewoon met een normale 'hallo' en that's it. Daar heb ik hem het meeste mee en mezelf het minste.![]()
Daarnaast vind ik het wél erg vermoeiend dat hij me in de gaten houdt. Constant. Hij controleert me, doet navraag bij gezamelijke vrienden van ons waar ik uithang, met wie, en wat ik doe. Dát vind ik nog het vermoeiendste eigenlijk.
Dat ze er soms zijn is niet raar, zeker in jouw geval. Zolang ze maar niet de overhand krijgen toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Indeed.... en een verspilling van je energie! Ik probeer me ook zo min mogelijk op haatgevoelens te focussen.... al zijn ze er soms zeker ja
Laat ik het anders zeggen, hij mag alleen aankloten met meisjes die de ware kunnen zijn. En in zijn geval zijn die makkelijk te onderscheiden. Overigens; hij heeft zijn zogenaamde ware al ontmoet voordat wij wat hadden. Hij werd ongelukkig omdat ik de ware niet was, dus het zou voor hem nutteloos zijn om te vozen met meisjes die ook niet de ware zijn. Ik besef me heel goed dat ik mijn gedrag probeer te verantwoorden door te zeggen dat ik het doe voor z'n eigen bestwil, maar érgens heb ik wel een punt. Als hij het uitmaakte met mij omdat ik de ware niet was, is het niet eerlijk tegenover mij om vervolgens iets aan te gaan met iemand die ook niet de ware is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:25 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Hoe is dit loslaten...? Bovendien is het inderdaad erg egoïstisch. En je bent tegenstrijdig, want hij mag niet aankloten met andere meisjes maar wél de ware ontmoeten...? Het eerste is min of meer een vereiste voor de tweede. Je beredeneringen ruiken naar rationalisatie... Ik wens je veel sterkte, maar weet dat je masochistisch bezig bent.
haha ik volg je denkwijze totaaaaaaaaal niet als ik heel eerlijk benquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:37 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, hij mag alleen aankloten met meisjes die de ware kunnen zijn. En in zijn geval zijn die makkelijk te onderscheiden. Overigens; hij heeft zijn zogenaamde ware al ontmoet voordat wij wat hadden. Hij werd ongelukkig omdat ik de ware niet was, dus het zou voor hem nutteloos zijn om te vozen met meisjes die ook niet de ware zijn. Ik besef me heel goed dat ik mijn gedrag probeer te verantwoorden door te zeggen dat ik het doe voor z'n eigen bestwil, maar érgens heb ik wel een punt. Als hij het uitmaakte met mij omdat ik de ware niet was, is het niet eerlijk tegenover mij om vervolgens iets aan te gaan met iemand die ook niet de ware is.
Nou basically wat je met je gedrag probeert te bereiken. Het is nogal tegenstrijdig wat je zegt vind ik persoonlijk...en bovendien waarom probeer je nog zo'n enorme stempel op het leven van je ex te hebben? Wat hoop je daarmee te bereiken? Laat hem lekker zelf doen wat ie wil zou ik zeggen... jullie hebben immers geen relatie meer... toch? Als ie aanklooit met een of andere del, boeiend... dat is niet jouw zaakquote:
hoezeer het me ook pijn doet dat ze me heeft verlaten, ik heb er zelf ook een hele grote rol in gehad dat het zover heeft kunnen komen en dat besef ik me terdege.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:40 schreef Untouchables het volgende:
Dat je misschien niet meer belangrijk bent voor hem, betekent niet dat je voor niemand meer belangrijk bent hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef Kieswiel het volgende:
@dick_laurent; Daar heb je wel een punt. Ik denk dat dat voor mij het moeilijkste deel is van het verwerkingsproces, hem écht loslaten en accepteren dat ik gewoon geen deel meer uitmaak van z'n leven. Ben te onzeker denk ik, als ik niet belangrijk ben voor iemand, wat doe ik er dan nog toe? Gheh, dit topic opent wel m'n ogen
welcome backquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Na wat haken en ogen kan ik weer internetten! Uiteindelijk heeft de aanvraag 8 dagen geduurd, dat viel niet tegen. Maar jeetje wat vallen internetloze dagen zwaar als je net vrijgezel bent en geen werk om je te vermaken...
Maartjeh: sterkte na dit verhaal!
100% mee eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef Swatfire het volgende:
Zo he jullie hebben wat afgeluld afgelopen avond.
Vind het opvallend dat er nog mensen zijn die invloed willen hebben op hun ex. Of dat mensen willen dat hun ex het slechter heeft als hun. Dat is toch totaal verkeerde insteek waar je zelf geen flikker aan hebt.
1. Zorg dat je zelf gelukkig word(inplaats van je ex ongelukkig te maken)
2. Waarom wil je invloed op je ex hebben? Daar schiet je 0,0 mee op en bovendien gaat je ex daar echt alleen maar extra tegen verzetten wat jouw weer pijn doet.
Kan je dit niet op positieve manier? Hou dan de eer aan jezelf en verbreek het contact. Dat is echt niet zwak, sterker nog ik vind het knap als mensen dat kunnen.
Ten eerste, waarom zou hem dat ene bal schelen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:37 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, hij mag alleen aankloten met meisjes die de ware kunnen zijn. En in zijn geval zijn die makkelijk te onderscheiden. Overigens; hij heeft zijn zogenaamde ware al ontmoet voordat wij wat hadden. Hij werd ongelukkig omdat ik de ware niet was, dus het zou voor hem nutteloos zijn om te vozen met meisjes die ook niet de ware zijn. Ik besef me heel goed dat ik mijn gedrag probeer te verantwoorden door te zeggen dat ik het doe voor z'n eigen bestwil, maar érgens heb ik wel een punt. Als hij het uitmaakte met mij omdat ik de ware niet was, is het niet eerlijk tegenover mij om vervolgens iets aan te gaan met iemand die ook niet de ware is.
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef Swatfire het volgende:
Zo he jullie hebben wat afgeluld afgelopen avond.
Vind het opvallend dat er nog mensen zijn die invloed willen hebben op hun ex. Of dat mensen willen dat hun ex het slechter heeft als hun. Dat is toch totaal verkeerde insteek waar je zelf geen flikker aan hebt.
1. Zorg dat je zelf gelukkig word(inplaats van je ex ongelukkig te maken)
2. Waarom wil je invloed op je ex hebben? Daar schiet je 0,0 mee op en bovendien gaat je ex daar echt alleen maar extra tegen verzetten wat jouw weer pijn doet.
Kan je dit niet op positieve manier? Hou dan de eer aan jezelf en verbreek het contact. Dat is echt niet zwak, sterker nog ik vind het knap als mensen dat kunnen.
Nou..... slotje dan maar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helemaal waar.Ik wil m'n eigen leven leiden. Zij mag hetzelfde gaan doen. Klaar.
quote:
hahaha, hoe doe je dat van die maffe smileys... ik kan alleen die standaard dingen die onder in beeld staan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nog niet iedereen is zover, gij [ afbeelding ]
Daarom is dit topic wel zo fijn toch? En zodra ik voor m'n gevoel hier echt niet meer hoef te posten voor m'n eigen zielerust zal ik dat ook zeker aangeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha, hoe doe je dat van die maffe smileys... ik kan alleen die standaard dingen die onder in beeld staan.
Anyway, ik zal ergens ook wel weer een keer een terug val krijgen hoor... maar voel me momenteel behoorlijk stabiel, which is verrrrry nice
Daar is dit topic dus precies voor. Iedereen krijgt een terugval of slechte dag. Dan is het soms heerlijk om even van je af te kunnen typen. Mijn laatste "terugval" is ondertussen ruim een week geleden dus ik ben lekker op dreef. Vanavond uiteten/borrelen met me team heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hahaha, hoe doe je dat van die maffe smileys... ik kan alleen die standaard dingen die onder in beeld staan.
Anyway, ik zal ergens ook wel weer een keer een terug val krijgen hoor... maar voel me momenteel behoorlijk stabiel, which is verrrrry nice
Als plaatje inplakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef maartjeh het volgende:
Hey, tof die smileys!
uh, als ze 't doen, that is. :H
Gefeli!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:53 schreef Metalfreak het volgende:
Even update van mijn kant
Ik zit eigenlijk sinds dit weekend totaal niet meer met mijn ex eigenlijkEn ja, dat komt door dat nieuwe meisje dat ik heb leren kennen. Niet dat er al veel spannends is gebeurd en er kan nog altijd vanalles fout gaan, maar het geeft me het gevoel van een nieuw begin. Ik was eerst bang dat, als ik iemand tegenkwam, ik diegene meteen zou gaan vergelijken met mijn ex en dat dus de kans op een kansloze reboundrelatie er wel in zou zitten. Maar ik merk nu dat ik het totaal anders zie, ik zie dit nieuwe meisje weer als een nieuwe kans met nieuwe mogelijkheden. Heb ook het idee dat het wel mjn type is (en ja, uiteraard zie ik ook weer overeenkomsten met mijn ex, maar dat boeit verder niet, ik zie tussen alle exen volgens mij wel overeenkomsten...) Ze heeft ook al aangegeven dat ze wel eens wat wil afspreken, dus dat komt wel goed
Misschien was ik ook wel te bang om weer een lange tijd alleen te blijven, voordat ik mijn ex tegenkwam was ik al een jaar of 2 vrijgezel zonder ook maar iets aan te rommelen tussendoor en dat hakte er toen behoorlijk in. Ik ben nu eenmaal niet zo'n Casanova, maar ik merk wel dat als je echt iets wilt, dat je het ook kunt en tja, dat is wel iets dat mijn ex me weer wat meer geleerd heeft. Ben haar ook dankbaar voor alle herinneringen en zo, maar gotta move on he
Alleen reminder voor mezelf: "Don't screw it up this time"
Maar ik geloof wel dat ik genezen ben
Thanks, maar ik geloof overigens wel dat dit topic erbij geholpen heeft. Af en toe je frustraties van je afschrijven bij mensen die wel begrip hebben voor een dergelijke situatie en zelf ook iets soortgelijks hebben meegemaakt kan je best steun gevenquote:
Mooie post. Ik hou ook van analyseren. Juist omdat je hiervan leert zoals jij ook al benoemd in je post. Vind het heel knap dat je zulke warme gevoelens en contact met je ex hebt. Ik ben dan bang dat je ergens hem toch terug wilt en dat weer voor extra spanningen gaat zorgen in je leven. Ieder mens is anders dus hopelijk kunnen jullie samen hierin je weg vinden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:01 schreef Snowcold het volgende:
Long post is long.I like analyzing things.
Ik wil hem ook nog wel terug, ik handel er alleen niet naar. Ben van plan om het nog één keer, over een tijdje te proberen. Mocht ik dan falen, dan laat ik het er echt bij zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:41 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Mooie post. Ik hou ook van analyseren. Juist omdat je hiervan leert zoals jij ook al benoemd in je post. Vind het heel knap dat je zulke warme gevoelens en contact met je ex hebt. Ik ben dan bang dat je ergens hem toch terug wilt en dat weer voor extra spanningen gaat zorgen in je leven. Ieder mens is anders dus hopelijk kunnen jullie samen hierin je weg vinden.
Dat je zorgen maakt over je ex herken ik ook bij mezelf. Ik zie dat sinds het uit is zij ongelukkiger is geworden en ik juist gelukkiger. Ik zou haar graag gelukkig willen zien, maar zie dat ze nog niet haar draai heeft gevonden. Gun haar het beste, doch op afstand.
Klinkt logisch. Ze heeft je hiermee enorm gekwetst, dus lijkt het me moeilijk nog een relatie met haar aan te gaan. Ik heb me nooit echt gekwetst of boos gevoeld door mijn ex, dus dat maakt de situatie heel anders. Maar op dit moment is het gewoon 'go with the flow', zie wel hoe het loopt, waar het schip strandt of wie er op mijn pad komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, ik wil haar niet meer terug.
Tot die conclusie ben ik nu echt 100% gekomen..... ik hoef haar echt niet meer... ook al mis ik haar gezelschap soms nog wel. Maar wat ze heeft gedaan is gewoon te grof... te abrupt geweest.
Heeft er denk ik wel voor gezorgd dat ik sneller over haar heen aan het komen ben dan anderen die een lange relatie hebben gehad.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:18 schreef Snowcold het volgende:
Morgen konijntjes trainen
Jawel hoor! Alles valt te trainen, van konijnen tot ijsberen tot olifanten, je kunt elk dier wel iets aanleren. Op een diervriendelijke manier natuurlijk. Mijn volgende project is mannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat daar iets aan te trainen viel
Dat hebben generaties vrouwen voor jou ook al geprobeerd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:12 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Mijn volgende project is mannen.
Die waren niet consequent genoeg. En altijd op tijd belonen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat hebben generaties vrouwen voor jou ook al geprobeerd...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Die waren niet consequent genoeg. En altijd op tijd belonen.
Veel vrouwen wachten te lang met belonen en daardoor snapt de man niet dat zijn voorgaande actie een connectie heeft met de beloning.
Tsja, er zijn nou eenmaal weinig vrouwen die altijd koekjes op zak hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Veel vrouwen wachten te lang met belonen en daardoor snapt de man niet dat zijn voorgaande actie een connectie heeft met de beloning.
En hoe zie je die beloning voor je? Niet elke man loopt warm voor dezelfde "koekjes"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat heet klassieke conditionering. Wil je de man nieuwe dingen aanleren kan je beter overstappen naar operante conditionering.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:21 schreef Snowcold het volgende:
[..]
good luck, en laat achteraf ook vooral weten hoe je het gevonden hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef Chev het volgende:
En Chevy gaat dus te speeddaten eind deze maand
Zou dat eigenlijk 'n maand terug al doen, maar was toen beetje te terughoudend hehe.
Word al strond zenuwachtig bij 't idee om in een zaal te zitten met 30 vrijgezelle vrouwen tussen de 20 en 35 jaarmargoed, de ervaring lijkt me gewoon wel leuk haha
![]()
Nou maar gaan zien of 't wat is, ga er gewoon zonder verwachtingen heen en zie welwish me luck!
Haha, succes, ben wel eens benieuwd naar je ervaringen... Mij lijkt het echt helemaal niks eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:18 schreef Chev het volgende:
En Chevy gaat dus te speeddaten eind deze maand
Zou dat eigenlijk 'n maand terug al doen, maar was toen beetje te terughoudend hehe.
Word al stront zenuwachtig bij 't idee om in een zaal te zitten met 30 vrijgezelle vrouwen tussen de 20 en 35 jaarmargoed, de ervaring lijkt me gewoon wel leuk haha
![]()
Nou maar gaan zien of 't wat is, ga er gewoon zonder verwachtingen heen en zie welwish me luck!
Jep, u heeft helemaal gelijk. Ik ben wel benieuwd welke opleiding je dan volgt/hebt gevolgd als je dit weet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:40 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Dat heet klassieke conditionering. Wil je de man nieuwe dingen aanleren kan je beter overstappen naar operante conditionering.
Sorry kreeg opeens een flashback naar me opleiding![]()
Maaruh als de beloning goed is wil ik best meewerken hoor
Die vraag kan ik jou ook vragen, waarom je nog met hem omgaat. Maar daar weet ik al het antwoord op.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik hoop nergens op verder maar mijn vraag is toch: 'Jongen, wat wil je hier toch mee bereiken?'
Waarschijnlijk...en ik kan het fout hebben, dus wijs me er dan a.u.b. op, geeft ze hem bv. tips omdat ze validatie nodig heeft, ze wil behulpzaam zijn, niet om het werkelijke behulpzaam zijn, maar ze wil graag aardig gevonden worden. Dat is geen verwijt, want wie wil dat nou niet? Iedereen heeft waardering, aandacht en respect nodig..heel gezond. Het is wel belangrijk voor jezelf duidelijk te krijgen waarom je iets doet (het motief). Want, om maar even behulpzaamheid als voorbeeld te gebruiken: als je behulpzaam bent omdat je er iets voor terug verwacht is dat eigenlijk manipulatie. Snowcold heeft al gezegd dat ze hoop heeft dat hij d'r weer terug wilt, maar dan is dit sowieso de verkeerde aanpak. Zelf wil ze het echter niet zien. Ze zegt dat ze nergens op hoopt, maar of dit echt zo is? Het feit dat ze beïnvloed wordt door die dingen die hij zegt geeft al aan dat het werkelijk anders ligt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Snowcold, ik wil je niet aanvallen hoor, maar als ik jouw posts zo lees vraag ik me een paar dingen af. Waarom heb je nog contact met hem? Ik proef heel wat hoop in jouw posts. Misschien komt dat doordat typen heel anders overkomt ofzo. Maar dat vind ik weer zo tegenstrijdig met dat je hem tips geeft voor dates enzo. En waarom maak je je zo druk om hoe hij zicht voelt?
Ik snap het niet zo, don't shoot me.![]()
Uhm....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:28 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Snowcold heeft al gezegd dat ze hoop heeft dat hij d'r weer terug wilt, maar dan is dit sowieso de verkeerde aanpak. Zelf wil ze het echter niet zien. Ze zegt dat ze nergens op hoopt, maar of dit echt zo is? Het feit dat ze beïnvloed wordt door die dingen die hij zegt geeft al aan dat het werkelijk anders ligt.
Ik wens je erg veel sterktequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoezeer het me ook pijn doet dat ze me heeft verlaten, ik heb er zelf ook een hele grote rol in gehad dat het zover heeft kunnen komen en dat besef ik me terdege.
Ik weet dat ik mezelf en daardoor ook haar de afgelopen 2 jaar zeer ongelukkig heb gemaakt en ze had daarin de grens bereikt en er daarom een streep onder gezet omdat ze niet bij machte was het om te keren. En die onmacht is iets wat ze zichzelf ook verwijt.
Wat ik alleen moelijk vind om te accepteren is A. dat ze me verliet op het moment dat ik haar het meest nodig had en (eindelijk) open stond voor verbetering en B. in is gegaan op de gevoelens die ze van en voor een ander kreeg.
Ik hoop dat ik op termijn in staat ben haar dat geluk te gunnen, maar op dit moment is dat nog een brug te ver.
Vanochtend het 1e gesprek gehad bij onze gezamelijke advocaat. Voelt best raar dat ik er opgewekter vandaan kom dan dat ik er naar toe ging
Maar ik houd er nog maar even rekening mee dat de klap nog komt. Voorzichtig dat muurtje laten zakken dus.
En grmbl doe's wat rustiger hier! m'n pauze is te kort om dit allemaal te lezen
Uhh...het is al laat hè?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Uhm....
Ze heeft hoop maar ze hoopt nergens op.![]()
Ik ben benieuwd naar haar reactie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:01 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
En je geeft al antwoord voor Snowcold eigenlijk: misschien weet ze zelf niet wat ze eigenlijk wilt.
Doetinchem? waar ga je naar toe in m'n woonplaats? mss kan ik nog ff naar je zwaaien danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Jep, u heeft helemaal gelijk. Ik ben wel benieuwd welke opleiding je dan volgt/hebt gevolgd als je dit weet.En bij elke man is het noodzaak om uit te zoeken wat hij de allerlekkerste beloning vindt.
Er zijn namelijk snoepjes waar ze extra hard voor willen werken, dus die moet je inzetten als bijv. de aandacht verslapt.
(Gewoon komisch om het woord 'hond' met het woord 'man' om te ruilen)
Speeddaten klinkt wel geinig, ik zou dat best wel een keer willen proberen, al is het maar voor de fun.
Vandaag een drukke dag gehad, kon nu pas op de laptop. Heb dus met Esther de konijntjes getraint, wat hartstikke goed ging! We hebben het op beeld en foto en presenteren dit vrijdag. Daarna ben ik even kort naar mn vriendin Micky geweest, wat ook supergezellig was. Kan over alles met haar praten en dat is wel erg fijn, vooral in deze periode. Ze vond zijn gedrag maar vaag en verwacht dat ze binnekort een telefoontje krijgt dat we weer bij elkaar zijn. Gek mens.
Maar dat hij vaag doet klopt verder wel. Vandaag vond hij het alwéér nodig om te zeggen dat hij me soms wel heel erg mist. Natuurlijk werd dit verpakt in 'je moet het niet verkeerd opvatten' enz. Maar het is al de tweede keer in korte tijd (maandag) dat hij dit zegt.![]()
Ik hoop nergens op verder maar mijn vraag is toch: 'Jongen, wat wil je hier toch mee bereiken?'
Heb ik weer iets om over te piekeren, maar ben van plan dat NIET te doen. Morgen met 'de' groep meiden naar Doetinchem om een bedrijfsvestiging te bezoeken voor ons project.
Drukdrukdrukdrukdruk.
thnxquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Lorraine82 het volgende:
[..]
Ik wens je erg veel sterkte
Het is heel erg raar. Ik heb al meerdere verhalen gehoord van mensen die verlaten werden op zo een moeilijk punt. Heel erg apart. Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen doen.
Ik ben zelf dus ook verlaten 3 weken voordat we zouden gaan samenwonen. Ik had lang niet alles op orde. Geen bankstel, geen tafel, geen bed.. niks. We zouden alles samen doen. Ineens moet je alles alleen doen. Niet te bevatten.
Toch is het zo dat je op dat soort momenten op de automatische piloot gaat en je na weken een keer wakker wordt en beseft wat er is gebeurt.
Ik zit er nog steeds niet helemaal ontspannen bij. Niet omdat ik in mijn achterhoofd heb dat we hier samen zouden wonen. Dat gelukkig helemaal niet. Maar ik ben gewoon nog steeds super gestressed. Niet ontspannen. Kan ook nog steeds niet optimaal eten. Het gevoel dat een deeltje van mij in 1x is losgerukt.
But the pieces don't fit anymore
Die gedachtes zul je helaas onder ogen moeten zien. Ik geef er persoonlijk de voorkeur aan om die gedachtes allemaal WEL te hebben. Dan voel ik me relatief kort intens klote, maar ben ik ook sneller weer overeind. En natuurlijk een aantal grondregels van de realiteit voor mezelf herhalen, zoals: het leven is niet eerlijk, en er zijn maar weinig dingen waar je echt controle over hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:10 schreef x3ro het volgende:
Ik ben ook sinds kort gedumpt door mijn vriendin waar ik enorm veel om gaf en geef. Er
zijn eigenlijk nooit problemen geweest voorderest. Wel eens een onenigheid. maar buiten
dat om ging het goed. De reden voor het dumpen is dat ik het vertrouwen van mijn ex ver-
broken had door mij niet aan een afspraak te houden. Dat ik daar niets van aan heb gegeven
ziet ze helaas als voorliegen, terwijl ik het gedaan heb omdat ik WIST dat dit dan zou gebeuren,
omdat ik haar gewoon niet wou zien gaan. Ik ben op grond van dat voorval dus gedumpt en mijn
ex vind het zo extreem erg dat er geen kans op vergiffenis tussen zit. Terwijl aan de andere kant
zij halverwege onze tijd een slipper heeft begaan met iemand, waar ik ook zelf achter heb moeten
komen(ook verzwegen). En puur omdat ik zoveel om haar gaf, heb ik haar dat destijds vergeven. Het
gene waar ik dus zo mee zit op het moment zijn dingen als, daar heb ik toch recht op nawat ik gedaan
heb? Niet schijnt iig te helpen. Ik heb gebrek aan eetlust. Ik ben de hele dag in de weer met vanalles
om maar bezig te zijn. Maar dan 't sochtends en het savonds, gaat mn hoofd weer malen. Wil ik niks
meer, mis ik dr hartstikke en komt ook meteen het onbegrip weer boven borrellen. Dat ik het klote vind
dat ik niet met gelijke munt terug betaald kan worden qua vergeven klopt, maar daar heb ik me bij
neergelegd. Waar ik mee zit zijn van die gedachtes waar ik gewoon te veel op doordenk. Dingen die
te maken hebben met wie ze nu verder zou gaan en weetikveelwat. Terwijl ik hier uberhaupt niet aan
WIL denken. Eigenlijk, eerlijk, weet ik geeneens waar ik mee zit. Ik weet alleen dat dit alles de oorzaak
is.![]()
Ik bedoel mijn hoofd maalt nu zo erg qua gedachten dat t gewoon niet meer leuk isIk zit met dingen rondom dat gebeuren in me kop wat, ben ik zowat zeker van, niet zo is. Maar toch lig ik dr over na te denken. Zaken als dat t overkomt als een excuus om me te dumpen tot de gedachte dat dr over n tijd een ander in roert
![]()
Dat zou goed kunnen. T is ook zo dat ik me gewoon onrecht aangedaan voel door dingen te zeggen als dat ik kennelijk toch al niet om haar gaf en whatnot, terwijl ik genoeg om haar gaf iets te vergeven wat ik eigenlijk veel erger vind.. Dat heeft me destijds zoveel moeite gekost me daar overheen te zetten en ik heb t id nu dat ik dat gewoon voor niks gedaan heb.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:44 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Die gedachtes zul je helaas onder ogen moeten zien. Ik geef er persoonlijk de voorkeur aan om die gedachtes allemaal WEL te hebben. Dan voel ik me relatief kort intens klote, maar ben ik ook sneller weer overeind. En natuurlijk een aantal grondregels van de realiteit voor mezelf herhalen, zoals: het leven is niet eerlijk, en er zijn maar weinig dingen waar je echt controle over hebt.
(Wat ook helpt is de realisatie dat je waarschijnlijk niet haar mist, maar wel het gevoel dat je samen met haar had. En dan denken dat je dat gevoel ook best wel bij een ander kan krijgen, na verloop van tijd)
Ja, die dingen hebben toch hun tijd nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. T is ook zo dat ik me gewoon onrecht aangedaan voel door dingen te zeggen als dat ik kennelijk toch al niet om haar gaf en whatnot, terwijl ik genoeg om haar gaf iets te vergeven wat ik eigenlijk veel erger vind.. Dat heeft me destijds zoveel moeite gekost me daar overheen te zetten en ik heb t id nu dat ik dat gewoon voor niks gedaan heb.
Maar aan de andere kant mis ik haar ook wel. Ik heb t heel erg leuk gehad. Maar ik wil eigenlijk gewoon dat het me niets interesseert.. dat ik er schijt aan heb en whatnot. Maar dat is iets wat ik de laatste paar dagen gewoon niet voor elkaar krijg. Volgens mij erom dat ik wel hard tegen mezelf kan blijven zeggen "ik heb schijt" , maar dat het helaas, alles behalve zo is
Ik ga eigenlijk naar Varsselder Veldhunten (don't askquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Doetinchem? waar ga je naar toe in m'n woonplaats? mss kan ik nog ff naar je zwaaien dan
Lees nog eens goed, dat zeg ik nergens direct over jou. Het was gewoon wat gebrainstorm. Zo te lezen heb je het goed onder controle meidquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:22 schreef Snowcold het volgende:
[..]
En nee, ik help hem niet om te manipuleren. Wel triest om dat van iemand te zeggen die je alleen van een paar posts op een forum kent.Ik help hem omdat ik om hem geef en hem graag gelukkig zie.
[..]
Oh okay, dan heb ik dat inderdaad verkeerd gelezen. Mijn excuus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:36 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Lees nog eens goed, dat zeg ik nergens direct over jou. Het was gewoon wat gebrainstorm. Zo te lezen heb je het goed onder controle meid![]()
We probeerden juist te helpen, want loslaten is nou eenmaal moeilijk, en er zijn veel andere die er niet zo goed over nadenken als jij en dan zichzelf in de problemen werken en het nog erger maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |