Ik gok: vaginale verzakkingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus ?
Wat een lelijke smoel heeft die zeg
Ik gok streepje. Jullie?
Ik denk een lange blauwe bos.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus ?
Wat een lelijke smoel heeft die zeg
Ik gok streepje. Jullie?
Waar is Pedo Bear?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had trouwens liever Lois uit Family Guy. Of Hayley uit American Dad, maar die is zeker nog geen 18.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had liever Lisa van de Simpsons op de cover gezien.
Ik weet dat je trolled nu, maar wil toch opmerken dat je dus liever Lisa van de Simpsons naakt ziet dan Gigi Raviolli.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
Wie niet? Ben je homo ofzo?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat je trolled nu, maar wil toch opmerken dat je dus liever Lisa van de Simpsons naakt ziet dan Gigi Raviolli.
Maggiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
O ja . tuurlijk.quote:
En het erge is: Ik meen dit serieus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet dat je trolled nu, maar wil toch opmerken dat je dus liever Lisa van de Simpsons naakt ziet dan Gigi Raviolli.
nee.. schanullekequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:47 schreef Gizmo112 het volgende:
What's next ? Wiske ?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
Als ze niet bekend was geweest was het gewoon pure middelmaat die je op straat 2 sec. aankijkt en dan weer doorloopt, denkend aan wat je zij gaat eten 's avonds.
flikker toch op. dat mens is bloedgeil.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het erge is: Ik meen dit serieus.
Die Gigi Rivella met die scheve bek van haar is echt om te kotsen.
Als ze niet bekend was geweest was het gewoon pure middelmaat die je op straat 2 sec. aankijkt en dan weer doorloopt, denkend aan wat je gaat eten 's avonds.
Nee. Je trolled.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En het erge is: Ik meen dit serieus.
Die Gigi Rivella met die scheve bek van haar is echt om te kotsen.
Als ze niet bekend was geweest was het gewoon pure middelmaat die je op straat 2 sec. aankijkt en dan weer doorloopt, denkend aan wat je gaat eten 's avonds.
mede daarom in mijn vroege puberjaren een van mijn favo stripsquote:
hoogtepunt uit sjors en sjimmie's stripbladquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mede daarom in mijn vroege pouberjaren een van mijn favo strips
Artikel in de Playboy over 2 maanden:quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mede daarom in mijn vroege pouberjaren een van mijn favo strips
Ohjaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:07 schreef Yorrit het volgende:
Franka ging ieder verhaal naakt!
nee sjors&sjimmiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja
Waarom eigenlijk? Neukte ze jan&alleman of wat ?
meestal zonder bijzondere reden..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja
Waarom eigenlijk? Neukte ze jan&alleman of wat ?
en op die momenten was ook toevallig de tekenaar aanwezigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef MikeyMo het volgende:
ze douchte vaak, sliep naakt e.d.
en elastischquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Pittig kort kapsel, desondanks: Elastigirl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |