quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
Anders gooi je even twee topics dicht binnen een minuut Freecell
* freecell let in het vervolg op niet meer te posten na post 298
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik krijg met 28 weken mn schoenen ook nog nauwlijks aan en vastmoet toch echt maar eens kijken voor instappers oid. Ik kan niet altijd op mijn crocs blijven lopen
I know, it's a tough job, but somebody's gotta do itquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef freecell het volgende: [..] Sterkte meid, het is een zware klus! *op rug klopt*
De Sowieso in Sneek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt in de Sowieso
Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
Klinkt vervelendquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Bucko het volgende:
bah ik word even gek van het zwanger zijn!! ik ga even in de klaagmodus
heeft iemand anders dit misschien ook? Heel snel de maag vol, net alsof je elke keer bv bij de griek bent wezen eten. Mijn maag voelt dan of ie op springen staat. Daarnaast ligt de kleine lekker met de voeten hoog tot onder mijn borsten zeg maar...erop te duwenEn de welbekende zuurbranden komen ook af en toe eens opzetten, maar dat is nog het minste vind ik. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk rechtop zitten. In het begin van de zwangerschap had ik ook al maagklachten en het is even weggeweest, maar sinds week 25 ofzo of eerder, word ik er een beetje gek van! Ik hoor verder niet dat andere daar last van hebben behalve dan van zuurbranden. Met andere bedoel ik, ik vind nauwelijks iets op internet en op de yoga zag ik ook geen herkenning..
zo even mijn frustratie uiten....verder ben ik wel blij hoor met de zwangerschap
Auw...lijkt me dan ook niet prettig een stuitligging...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klinkt vervelendDat ik snel vol zat had ik alleen in het begin van de zwangerschap, nu gaat het wel weer. En soms tussendoor gewoon even wachten, slokje drinken en weer verder eten
![]()
Zuurbranden heb ik niet denk ik, er komt wel es wat omhoog, maar dat vind ik niet problematisch.
En mijn kleine ligt in een stuit en trapt dus regelmatig ergens zodat het voelt als of hij met zn tenen halverwege de vagina zit. En dat doet zeer![]()
En omdat hij vandaag zo druk ik kan ik ook niet op een stoel zitten en ben dus verhuisd naar de bank. Nee zwanger zijn is lang zo tof niet als ik in het begin dacht.. Maar het is voor een mooi doel, dus gewoon maar volhouden!!
Een jongetje, wat leuk! Ik had de laatste tijd het idee dat er juist veel meisje geboren werden, althans bij ons in de buurt wel, En nu lees ik hier telkens over te verwachte jongetjes! Houdt alles wel lekker in evenwichtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!![]()
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien![]()
En dan nu tromgeroffel het geslacht: het is een heus echt jongetje!![]()
mag ook in OP
Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen!het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
![]()
Nu staat alles hier in de garage. Moet wel opgeknapt worden maar toch...
het zuur is eigenlijk het minste probleem, en dan pak ik gewoon een rennie. Het is dat snelle volle gevoel en opgeblazen gevoel. Ik doe zittend werk en als ik twee boterhammen eet 's morgens met wat drinken dan heb ik daar uren plezier van...en als het wat gezakt is, moet ik in principe alweer opnieuw eten. Heel weinig eten werkt eigenlijk het beste, maar dat valt ook niet altijd mee als je wel honger hebt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:
bucko, das wel balen van al dat zuur
gebruik je rennies of andere middeltjes? (gaviscon / vla / melk / dat soort zaken)
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!![]()
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien![]()
En dan nu tromgeroffel het geslacht: het is een heus echt jongetje!![]()
mag ook in OP
Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen!het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
![]()
Nu staat alles hier in de garage. Moet wel opgeknapt worden maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |