abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73517252
Zwangerschap en geboorte deel 574

09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Groofsken (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
12 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
29 januari 2010: Reintji (papa) (tweeling)
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: Becky27
26 april 2010: kwib (papa)
-- mei 2010: Keshet
22 mei 2010: Baldria
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1983

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 11-10-2009 19:08:58 ]
pi_73517298
Anders gooi je even twee topics dicht binnen een minuut Freecell
* freecell let in het vervolg op niet meer te posten na post 298
pi_73517324
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:54 schreef freecell het volgende:
Anders gooi je even twee topics dicht binnen een minuut Freecell
* freecell let in het vervolg op niet meer te posten na post 298
pi_73517606
Ik krijg met 28 weken mn schoenen ook nog nauwlijks aan en vast moet toch echt maar eens kijken voor instappers oid. Ik kan niet altijd op mijn crocs blijven lopen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73518764
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Vlindur het volgende:
Ik krijg met 28 weken mn schoenen ook nog nauwlijks aan en vast moet toch echt maar eens kijken voor instappers oid. Ik kan niet altijd op mijn crocs blijven lopen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:52:58 #6
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73519174
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:51 schreef freecell het volgende: [..] Sterkte meid, het is een zware klus! *op rug klopt*
I know, it's a tough job, but somebody's gotta do it Had ik natuurlijk ook nog bedacht dat ik dat éne paar gympen waar ik de veters daadwerkelijk van moet strikken aanwilde. The horror!

Sorbootje, gewoon lekker aan toegeven en een tukje doen hoor!

Vlindur, haha, misschien wat koud voor strakjes he? Ik loop zelf vooral op DC's en dergelijke ruime instapgympen en die doen het tot nu toe prima Misschien gewoon een paar el cheapo skate-achtige gympen kopen ofzo?
3!
pi_73519431
Ja, ik ben ook al op zoek naar iets, maar kan ook helemaal niks vinden... Hebben jullie dat ook dat als je iets MOET hebben je niks kan vinden en als je er niet om zoekt er dan zo tegenaan loopt?!

Moet morgen met mn zus nog maar es op jacht..

Inca, helpt jou vriend je ook wel om je veters te strikken? Mijne wel als ik het hem lief vraag
pi_73519662
@ Martine, hoest met jou nu?
Alles weer rustig?

@ Sorbo, lekker liggen en doen waar je zin in hebt.
Miss. word dit je topic?

Ik kan mn veters gelukkig nog wel dicht krijgen van mn doc's kost wel ff wat inspanning maar dan heb je ook wat.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:32:25 #9
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73520226
bah ik word even gek van het zwanger zijn!! ik ga even in de klaagmodus

heeft iemand anders dit misschien ook? Heel snel de maag vol, net alsof je elke keer bv bij de griek bent wezen eten. Mijn maag voelt dan of ie op springen staat. Daarnaast ligt de kleine lekker met de voeten hoog tot onder mijn borsten zeg maar...erop te duwen En de welbekende zuurbranden komen ook af en toe eens opzetten, maar dat is nog het minste vind ik. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk rechtop zitten. In het begin van de zwangerschap had ik ook al maagklachten en het is even weggeweest, maar sinds week 25 ofzo of eerder, word ik er een beetje gek van! Ik hoor verder niet dat andere daar last van hebben behalve dan van zuurbranden. Met andere bedoel ik, ik vind nauwelijks iets op internet en op de yoga zag ik ook geen herkenning..

zo even mijn frustratie uiten....verder ben ik wel blij hoor met de zwangerschap
pi_73521396
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:42 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ik heb gewerkt in de Sowieso

Pfff.. *verzamelt moed voor het aantrekken van sokken en schoenen*
De Sowieso in Sneek?

Ff over dat linkje Freecell.

Ik heb ook EDS, was bijna zonder baan en daarin staat hoe je met ziekte ( al dan geen afkeuring) een werkadres zou kunnen vinden en dan met voor hen vergoeding van een max bedrag aan de slag zou kunnen.
Dat zou een weg kunnen zijn om aan werk te komen.Met ziekte kun je minder gewild zijn als werknemer.

Ik ben/was geen fan van het CWI/UWV enz enz en vind dat je beter zelf alles kunt uitzoeken.

Succes zwabberen, er is nog nooit iemand met het kind blijven zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door -sabine- op 09-10-2009 15:15:42 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:10:18 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73521428
Jaa, daar zijn we weer!
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien

En dan nu tromgeroffel het geslacht: het is een heus echt jongetje!
mag ook in OP

Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen! het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
Nu staat alles hier in de garage. Moet wel opgeknapt worden maar toch...

[ Bericht 1% gewijzigd door Asyniur op 09-10-2009 15:20:27 ]
pi_73521578
Asy ook een meneertje!!!
pi_73521701
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:32 schreef Bucko het volgende:
bah ik word even gek van het zwanger zijn!! ik ga even in de klaagmodus

heeft iemand anders dit misschien ook? Heel snel de maag vol, net alsof je elke keer bv bij de griek bent wezen eten. Mijn maag voelt dan of ie op springen staat. Daarnaast ligt de kleine lekker met de voeten hoog tot onder mijn borsten zeg maar...erop te duwen En de welbekende zuurbranden komen ook af en toe eens opzetten, maar dat is nog het minste vind ik. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk rechtop zitten. In het begin van de zwangerschap had ik ook al maagklachten en het is even weggeweest, maar sinds week 25 ofzo of eerder, word ik er een beetje gek van! Ik hoor verder niet dat andere daar last van hebben behalve dan van zuurbranden. Met andere bedoel ik, ik vind nauwelijks iets op internet en op de yoga zag ik ook geen herkenning..

zo even mijn frustratie uiten....verder ben ik wel blij hoor met de zwangerschap
Klinkt vervelend Dat ik snel vol zat had ik alleen in het begin van de zwangerschap, nu gaat het wel weer. En soms tussendoor gewoon even wachten, slokje drinken en weer verder eten
Zuurbranden heb ik niet denk ik, er komt wel es wat omhoog, maar dat vind ik niet problematisch.
En mijn kleine ligt in een stuit en trapt dus regelmatig ergens zodat het voelt als of hij met zn tenen halverwege de vagina zit. En dat doet zeer
En omdat hij vandaag zo druk ik kan ik ook niet op een stoel zitten en ben dus verhuisd naar de bank. Nee zwanger zijn is lang zo tof niet als ik in het begin dacht.. Maar het is voor een mooi doel, dus gewoon maar volhouden!!
pi_73521710
Tukkie gedaan. Heeeeerlijk!

Asy wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd met jullie knul!

Ik zal hier dit weekend wat minder zijn. Computer staat op de kamer van mijn stiefkinderen en zij zijn er dit weekend. Ik gun hun ook wat privacy Maar ik ga toch pas na het weekend bevallen, dus dat komt helemaal goed!
pi_73521849
Ik wil hier helemaal niet blijven hangen, tis jullie zwangerentopik.

Tegen maagzuur kun je een kalkhoudend drankje krijgen als het echt te erg wordt.
Ik heb dat bij beide gehad.

Nogmaals succes dames en in het bijzonder Sorbootje.
pi_73522020
Asy gefeliciteerd met de goede echo en erg leuk dat jullie ook een jongen krijgen.

Bucko, sterkte met je maagklachten.

Ik heb vandaag iets minder pijn (of het komt door de paracetamol) . Kom zo wel toe aan lezen, heb nu in 2 dagen tijd een heel mooi boek uitgelezen "dansen op de vulkaan", iets meer dan 400 pagina's als ik me niet vergis. En nu mijn man werken is heb ik de kinderen gewoon maar even ieder een uurtje achter de tv geplakt. De oudste kijkt Mega Mindy in haar kamer en de jongste zit vol bewondering naar psycho clown Bumba te kijken.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:36:58 #17
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73522251
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Klinkt vervelend Dat ik snel vol zat had ik alleen in het begin van de zwangerschap, nu gaat het wel weer. En soms tussendoor gewoon even wachten, slokje drinken en weer verder eten
Zuurbranden heb ik niet denk ik, er komt wel es wat omhoog, maar dat vind ik niet problematisch.
En mijn kleine ligt in een stuit en trapt dus regelmatig ergens zodat het voelt als of hij met zn tenen halverwege de vagina zit. En dat doet zeer
En omdat hij vandaag zo druk ik kan ik ook niet op een stoel zitten en ben dus verhuisd naar de bank. Nee zwanger zijn is lang zo tof niet als ik in het begin dacht.. Maar het is voor een mooi doel, dus gewoon maar volhouden!!
Auw...lijkt me dan ook niet prettig een stuitligging...
ik vind vooral nu sinds 29 of 30 weken dat het allemaal wat zwaarder begint te worden. Maar idd, nog even volhouden en voor dat we het weten hebben we de kleine!!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:39:09 #18
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73522318
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!
Helemaal goedgekeurd. Alles is dicht wat dicht moet zijn. Alles lijkt eraan te zitten. Hart, maag, blaas etc lijken ook in orde. Erg beweeglijke beeb.
Ik moest aan het begin heel even een traantje wegpinken. Gewoon zo mooi om je beebje te zien

mag ook in OP

Daarna bedje opgehaald waar manlief nog in gelegen heeft. Dat bedje blijkt dus een wiegje te zijn maar het ledikantje waar hij in heeft geslapen is er ook nog!
Sterker nog: zijn moeder heeft er nog in gelegen! het wiegje heeft gewoon de oorlog nog meegemaakt
Een jongetje, wat leuk! Ik had de laatste tijd het idee dat er juist veel meisje geboren werden, althans bij ons in de buurt wel, En nu lees ik hier telkens over te verwachte jongetjes! Houdt alles wel lekker in evenwicht
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:41:09 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73522385
bucko, das wel balen van al dat zuur
gebruik je rennies of andere middeltjes? (gaviscon / vla / melk / dat soort zaken)

vlindur, das wel balen dat je je schoenen niet meer dicht krijgt!
bij de zwangerschap van eli heb ik aan het eind alleen nog op crocs gelopen (die strak zaten! ) maar dat was tot eind agustus
dat wilde ik idd nog vragen, jouw beeb ligt echt in een stuit, das wel jammer! ik nog hopen dat je ook een kont bovenin had, maar hij kan nog draaien
had je nog gevraagd tot welke week hij uit zichzelf kon draaien?

asy een jongetje! wat fijn dat alles goed was!

sorbo, internet op je tel

ik heb net een trixie gedaan! Languit op de bank, boekje lezen en en toen ging de telefoon En was ik uiteraard weer te laat
nu een sterk bakkie en we kunnen er weer voor de middag tegenaan
dat gewroet overal!
(al is het niet helemaal lekker zitten als madam haar kontje even naar buiten hangt, precies tegen de bovenrand van mijn steun-ondergoed. nog eventjes en we kunnen er weer een glas op zetten )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:44:41 #20
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_73522514
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:41 schreef DaviniaHR het volgende:
bucko, das wel balen van al dat zuur
gebruik je rennies of andere middeltjes? (gaviscon / vla / melk / dat soort zaken)

het zuur is eigenlijk het minste probleem, en dan pak ik gewoon een rennie. Het is dat snelle volle gevoel en opgeblazen gevoel. Ik doe zittend werk en als ik twee boterhammen eet 's morgens met wat drinken dan heb ik daar uren plezier van...en als het wat gezakt is, moet ik in principe alweer opnieuw eten. Heel weinig eten werkt eigenlijk het beste, maar dat valt ook niet altijd mee als je wel honger hebt...
pi_73522684
Davina, ik heb niet gevraagd tot hoelang ze nog kunnen draaien. Maar als ik uitga van een week of 35 heeft hij nog 7 weken om te draaien, dus ik maak me nu niet druk Het is alleen soms zo verrekte pijnlijk
Zn koppie ligt boven mijn navel en dan met zn ruggetje rechts van de buik.. Eeh, zo dus

Alleen dan heeft ie dus zn tenen/voeten al bij de uitgang

Lekker dat je toch nog even hebt geslapen. Volgende keer de stekker uit de telefoon trekken
Koffie is een strak plan, es kijken of ik nog weet hoe ik koffie moet zetten.
Ik leg de afstandbediening wel es op mijn buik, zo grappig om te zien hoe dat ding dan zo wiebelt
pi_73522772
Over stuitligging:

Bij een stuitligging ligt het hoofd van het kind boven in de baarmoeder en liggen de billetjes of beentjes van de foetus naar beneden. Veel foetussen liggen voor week 32 in een stuitligging, maar de meeste draaien voor 36 weken alsnog naar hoofdligging. De drie op de honderd foetussen die niet draaien, liggen in een van de twee vormen van stuitligging: een onvolkomen stuitligging (de gunstigste stuitligging, waarbij de benen omhoog geklapt liggen, als het ware met de voeten naast de oren), of de volkomen stuitligging, waarbij het kind in kleermakerszit ligt, dus met één of twee voetjes voor de stuit. Een ongunstige variant daarvan is de voetligging, waarbij alleen een of twee voetjes voor de baarmoedermond liggen en de stuit zelf ver boven de bekkeningang ligt. Bij een tweeling ligt nogal eens een van de twee kinderen in een stuitligging.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:11:26 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73523319
Onze Harry ligt ook in stuit. Nou weet ik dat hij op zich bewegingsvrijheid genoeg heeft, maar ik voel dus altijd zijn voetjes onderin. Ik heb hem nog nooit ergens anders gevoeld.
We wachten dus maar af of die zich nog ooit gaat draaien.
Het is in elk geval een echte buikslaper, net als zijn ouders
Hij lag met de armpjes naast zijn koppie en voetjes in kleermakerszit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:18:32 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73523525
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:10 schreef Asyniur het volgende:
Jaa, daar zijn we weer!

mag ook in OP

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_73523752
Asyniur, een goede echo, fijn en een jongetje! leuk leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')