Flugeltje; wat ontzettend vervelend die onzekerheid en wat zijn jullie vruchtbaar met z'n tweetjes

Ik hoop echt dat het nu blijft plakken als je zwanger bent of dat de gyn iets voor je kan doen. En anders hoop ik dat je snel ongesteld wordt! Veel sterkte
Orea; voor jou ook een dikke knuffel, spannende tijd die komen gaat! En een potje huilen lucht vaak op!
Wij hebben ondertussen de echo bij mijn

gehad. Wat een nare radioloog, echt heel onpersoonlijk en vooral mijn

voelde zich een nummertje. Ik heb er wat minder moeite mee, als ze ons op deze manier aan een kindje kunnen helpen vind ik het best, de emotionele steun krijg ik toch van mijn

en vrienden.
Ik weet niet in hoeverre de radioloog het vertelt wanneer er iets niet goed is, maar hij zei in ieder geval wel dat de ene kant er goed uit zag. De andere kant is niet goed ingedaald, dat wisten we, maar dat kan toch niet dé oorzaak zijn van geen zaadcellen. Ik ben in ieder geval heel opgelucht dat het er anatomisch allemaal goed uit ziet aan één kant. De kans en ons vermoeden dat het dus om een obstructief iets gaat komt wel steeds dichterbij en voor mij is dat de beste uitslag. Ondanks dat we dan nog niet vanzelf een kindje kunnen krijgen.
Ik ben er op dit moment heel nuchter onder, na twee dagen veel verdriet is dat nu ook weg en kan ik er eigenlijk met iedereen goed over praten. Ik zie wel waar we eindigen, is dat binnenkort bij de uroloog die zegt dat onze kinderwens niet uit zal komen of zegt hij dat er óf nog meer onderzoek nodig is of een icsi traject, ik ga er in ieder geval voor. Ik heb echter ook een plan b in mijn hoofd voor als er geen kinderen komen en ook met plan b kan ik heel goed leven.
Mijn

was in het begin heel nuchter en rationeel en die heeft het nu moeilijk. Hij voelt zich enerzijds schuldig omdat hij mij niet een kindje kan geven. Anderzijds is hij ook heel bang voor wat er komen gaat. Wij gaan er vanuit dat we alleen met icsi een kindje zullen krijgen (als er wel zaadcellen in de bijbal zijn). En mijn

ziet heel erg op tegen dat traject, de hormonen die ik zal krijgen, de spanning steeds of een eitje zich innestelt. En de vraag hoe lang ga je door, wanneer is het moment dat je zegt nu stop ik er mee en wat als de een eerder wil stoppen als de ander. Hij is wel bang wat dat met onze relatie doet.
Misschien denk ik er te makkelijk over, maar ik zie die beren nog niet op de weg. ik wil zowieso de uitslag af wachten en dan zien we wel verder.
Maar ik moet zeggen dat het wel erg veel met ons doet deze uitslag...