Daarom hebben we hier procedures en zijn we vrij streng op veiligheid...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die vergeten ze soms nog te gebruiken![]()
even snel lassen
moest nog even wat inhalen vandaag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, wel ok is ook al jortk en gf gecombineerd.
Ja hier ook, toch betrapte ik gisteren een medewerker die op een plastic stoel stond ipv een ladder oidquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom hebben we hier procedures en zijn we vrij streng op veiligheid...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moest nog even wat inhalen vandaag.
nu echt weg.
prettig weekend allen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga na een uur klessebessen ook maar naar huis.
Fijne dag morgen en feliquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga na een uur klessebessen ook maar naar huis.
whehehe die had ik ook al gelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:19 schreef MPG het volgende:
GF, werk aan de winkel! Hier moet vast een wc-bril vervangen worden:
Man uren vast in wc-pot
Was de microbioloog weer eens aan de gang geweest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef Muck het volgende:
U was ingelogd onder een ander IP....
/mad
Nee, sessie gelockt, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Was de microbioloog weer eens aan de gang geweest?
Nee, moet compenseren voor die ene keer, toen hij om 16.59 al vertrokquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je indruk maken op je baas of zo, met je overwerk?.
jij hebt je pc ook niet met 3 minuten afgesloten hoor... dus wie is er nou aan het overwerken..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je indruk maken op je baas of zo, met je overwerk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |