quote:
Ja hier is het ook wel lekker qua zon, maar ook wat fris, hopen dat het morgen niet zulk weer wordt als dat voorspeld wordt...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
lekker zonnetje aan het schijnen maar toch wel fris buiten
echt warm zal het niet wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja hier is het ook wel lekker qua zon, maar ook wat fris, hopen dat het morgen niet zulk weer wordt als dat voorspeld wordt...
gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inside nerd talk, dat snap jij niet.
voor jouw welquote:
je hebt daar geen internetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:52 schreef Pheno het volgende:
En jullie hebben het hier dan rustig. En ik heb een afkickmoment
als hij nou gewoon 1 extra account aanmaakt had ie er waarschijnlijk langer plezier van gehad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gevangene legt computersysteem gevangenis plat
whehehe
dat zou wel slimmer zijn geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als hij nou gewoon 1 extra account aanmaakt had ie er waarschijnlijk langer plezier van gehad.
nou ja, hij is niet voor niets gepakt.
Vast wel, maar dan kan ik in ieder geval afkicken.quote:
geen tijd om te fok!ken, kunst van sushi afkijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan kan ik in ieder geval afkicken.
dus ik zie je niet s'nachts hierquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan kan ik in ieder geval afkicken.
hij gaat niet naar japanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen tijd om te fok!ken, kunst van sushi afkijken
Oh, daar is ook wel sushi. Maar de kunst afkijken? Etenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik zie je niet s'nachts hier![]()
[..]
hij gaat niet naar japan
Nee, en daarna een stuk minder overdag ook nog eens. Als ik dan toch niets bij mag dragen dan kan ik ook maar beter langzaam wegdrijven. Dan maar zorgen dat ik wat nuttigers ga doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik zie je niet s'nachts hier![]()
[..]
Wat nuttigers doen is sowieso niet verkeerd. Toch zou ik het jammer vinden als je langzaam verdwijnt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, en daarna een stuk minder overdag ook nog eens. Als ik dan toch niets bij mag dragen dan kan ik ook maar beter langzaam wegdrijven. Dan maar zorgen dat ik wat nuttigers ga doen
met wie moet ik dan de topic's vullenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, en daarna een stuk minder overdag ook nog eens. Als ik dan toch niets bij mag dragen dan kan ik ook maar beter langzaam wegdrijven. Dan maar zorgen dat ik wat nuttigers ga doen
Oh, ik probeer het maar weer eens. Maar alleen posten wordt saai. Ik heb alles wel gezien denk ik zo, zelfs de rellen worden saai. Al was KB. nog wel grappig te noemen dit jaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:22 schreef OA het volgende:
[..]
Wat nuttigers doen is sowieso niet verkeerd. Toch zou ik het jammer vinden als je langzaam verdwijnt.
soms heb ik nog wel eens tijd, maar meestal niet 's nachts en in het weekend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met wie moet ik dan de topic's vullen
met de rest hier ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met wie moet ik dan de topic's vullen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms heb ik nog wel eens tijd, maar meestal niet 's nachts en in het weekend.
dan heb ik een lease-life.
die doen net of ze moeten werkenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die doen net of ze moeten werken
Die hebben iig een (lease) leven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die doen net of ze moeten werken
ik ook, ik heb nog niet eens een plaatje gepost.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik ben hier idd best wel bezig met net doen alsof
Dat heeft LL net voor je gedaan...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook, ik heb nog niet eens een plaatje gepost.
Zo voel ik me nou ook altijd...quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik ben hier idd best wel bezig met net doen alsof
quote:
De plaatjes op internet zijn op?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook, ik heb nog niet eens een plaatje gepost.
Nope.. er wordt hier niet zoveel gehobbied als bij jou gf...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
je hebt hetzelfde "werk" als ik heb
ik "hobby"ook niet meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope.. er wordt hier niet zoveel gehobbied als bij jou gf...
Ik mag hopen dat MaleDuck ook niet meehobbied met zijn collegas.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat MaleDuck ook niet meehobbied met zijn collegas.
kan handig zijn als je het kan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]nee gelukkig niet... dat zou betekenen dat ik moet gaan lassen
zou tijd wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
zoplaatje gedaan vandaag.
Meh. Ik hou het wel bij solderenquote:
whehehequote:
en tis ook nog leuk om te doenquote:
Niet tegelijk fappen, dat kan pijn doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
wel oppassen dat je geen lasogen krijgtquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
he, een advertentie van GFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
je ziet waarom die naar belgie is gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neptieten
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Je kunt er blind van wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel oppassen dat je geen lasogen krijgt![]()
dat doet verrekte zeer
Dat kun je zo toch helemaal niet zienquote:
Je vinger ergens aan vastsolderen ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet tegelijk fappen, dat kan pijn doen.
quote:
echt welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kun je zo toch helemaal niet zien
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]+1 plaatje faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Yup, ik zag het ook.quote:
Ervarings deskundige... hij kent haar persoonlijk denk ik...quote:
en die vergeten ze soms nog te gebruikenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kunt er blind van worden
Maar slimme mensen hebben laskappen en beschermende kleding
(waar de draad nog doorheen brandt)
Waarom OA, waarom?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ervarings deskundige... hij kent haar persoonlijk denk ik...
Daarom hebben we hier procedures en zijn we vrij streng op veiligheid...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die vergeten ze soms nog te gebruiken![]()
even snel lassen
moest nog even wat inhalen vandaag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, wel ok is ook al jortk en gf gecombineerd.
Ja hier ook, toch betrapte ik gisteren een medewerker die op een plastic stoel stond ipv een ladder oidquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom hebben we hier procedures en zijn we vrij streng op veiligheid...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moest nog even wat inhalen vandaag.
nu echt weg.
prettig weekend allen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga na een uur klessebessen ook maar naar huis.
Fijne dag morgen en feliquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga na een uur klessebessen ook maar naar huis.
whehehe die had ik ook al gelezenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:19 schreef MPG het volgende:
GF, werk aan de winkel! Hier moet vast een wc-bril vervangen worden:
Man uren vast in wc-pot
Was de microbioloog weer eens aan de gang geweest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef Muck het volgende:
U was ingelogd onder een ander IP....
/mad
Nee, sessie gelockt, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Was de microbioloog weer eens aan de gang geweest?
Nee, moet compenseren voor die ene keer, toen hij om 16.59 al vertrokquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je indruk maken op je baas of zo, met je overwerk?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |