je bent sowieso negatief de laatste tijd hierquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik opende geen nieuwe Hools gisteren.
Dacht eerlijk gezegd het is mooi geweest. Er wordt amper meer in gepost. Misschien was dat te negatief gedacht. Ben toch wel blij dat Bossie de nieuwe heeft geopend.
Nee, ik ben geen negatief persoon. Vind het gewoon jammer dat deze topicreeks dood is. Dat signaleer ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:51 schreef rubbereend het volgende:oi
is dat kunstwerkje van Happel?
[..]
je bent sowieso negatief de laatste tijd hier
Ik had dat kunnen maken, maar nee. Een van die banners heb ik gemaakt, mag jij raden welke.quote:
Dat is juist mooi toch, het hoeft niet zo hard te gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dacht eerlijk gezegd het is mooi geweest. Er wordt amper meer in gepost.
![]()
Ja misschien heeft het wel zijn charme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is juist mooi toch, het hoeft niet zo hard te gaan.
Ook dat. Ben er trots op.quote:
Zoals Fulton en CAZZO? Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja misschien heeft het wel zijn charme.
Maar ik mis SCH en andere oud-hoolers.
Ben een sentimenteel type.
het is wel inmiddels de bestlopende SC reeks in VBLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen negatief persoon. Vind het gewoon jammer dat deze topicreeks dood is. Dat signaleer ik.
Maar misschien heb je gelijk dat ik dat niet steeds moet zeggen.
Mijn excuses daarvoor.
De enige lopende ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is wel inmiddels de bestlopende SC reeks in VBL
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is wel inmiddels de bestlopende SC reeks in VBL
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had dat kunnen maken, maar nee. Een van die banners heb ik gemaakt, mag jij raden welke.
En Tong, maak je niet druk. Komt allemaal wel goed. Geef het tijd.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik mis SCH en andere oud-hoolers.
Ben een sentimenteel type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |