je bent sowieso negatief de laatste tijd hierquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik opende geen nieuwe Hools gisteren.
Dacht eerlijk gezegd het is mooi geweest. Er wordt amper meer in gepost. Misschien was dat te negatief gedacht. Ben toch wel blij dat Bossie de nieuwe heeft geopend.
Nee, ik ben geen negatief persoon. Vind het gewoon jammer dat deze topicreeks dood is. Dat signaleer ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:51 schreef rubbereend het volgende:oi
is dat kunstwerkje van Happel?
[..]
je bent sowieso negatief de laatste tijd hier
Ik had dat kunnen maken, maar nee. Een van die banners heb ik gemaakt, mag jij raden welke.quote:
Dat is juist mooi toch, het hoeft niet zo hard te gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dacht eerlijk gezegd het is mooi geweest. Er wordt amper meer in gepost.
![]()
Ja misschien heeft het wel zijn charme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is juist mooi toch, het hoeft niet zo hard te gaan.
Ook dat. Ben er trots op.quote:
Zoals Fulton en CAZZO? Ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja misschien heeft het wel zijn charme.
Maar ik mis SCH en andere oud-hoolers.
Ben een sentimenteel type.
het is wel inmiddels de bestlopende SC reeks in VBLquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen negatief persoon. Vind het gewoon jammer dat deze topicreeks dood is. Dat signaleer ik.
Maar misschien heb je gelijk dat ik dat niet steeds moet zeggen.
Mijn excuses daarvoor.
De enige lopende ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is wel inmiddels de bestlopende SC reeks in VBL
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is wel inmiddels de bestlopende SC reeks in VBL
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik had dat kunnen maken, maar nee. Een van die banners heb ik gemaakt, mag jij raden welke.
En Tong, maak je niet druk. Komt allemaal wel goed. Geef het tijd.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik mis SCH en andere oud-hoolers.
Ben een sentimenteel type.
toen ben ik weer weggezaptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef tong80 het volgende:
trusten.
Heb ik Jan Mulder gemist bij Ivo.
06-9666. Toen ging je over naar de telecommercials.quote:
Ja, man die naam, hoe komen ze eraanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:12 schreef rubbereend het volgende:
omg ik zit zelfs Ivo Niehe te kijken
maarja... Mirusia
Frei morgen, popjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:46 schreef popolon het volgende:
Bijna twee uur, in de bedstee jij boes.
Heel goed! Dubbeltalig opvoeden!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:08 schreef popolon het volgende:
Niet consequent maar wel veel.
Hij heeft een dubbel paspoort en ik niet.Kijkt Geert hier ook mee?
Zal via een stream wel te zien zijn, niet bij de normale omroepen volgens mij. De Sporza heeft wel Belgie - Turkije. Sport 1 heeft Rusland - Duitsland en ook de kraker om 21.45 Portugal - Hongarije.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:06 schreef Bos81 het volgende:
Is die ergens live te zien?
Okee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal via een stream wel te zien zijn, niet bij de normale omroepen volgens mij. De Sporza heeft wel Belgie - Turkije. Sport 1 heeft Rusland - Duitsland en ook de kraker om 21.45 Portugal - Hongarije.
Nieuwe Tom Hanks toch ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:01 schreef Rucebo het volgende:
Morgen![]()
Gisterenavond naar Inglourious Basterds geweest, was wel een vermakelijke film.
Kun je me uitleggen wat dat betekent ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Ole doet Schaep met sgarrul
wat zou het zijn?
Best wel af en toequote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef maril het volgende:
[..]
Schijnt een keiharde film te zijn of niet?
Ja blijft mooi inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:03 schreef rubbereend het volgende:oi
blijft een mooi programma, Boer zoekt vrouw
quote:
idd alleen wietse zegt niet zoveelquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:03 schreef rubbereend het volgende:oi
blijft een mooi programma, Boer zoekt vrouw
Wietse zegt me niksquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd alleen wietse zegt niet zoveel
Ik vind hem ook overgewaardeerd, een nietszeggend persoon imoquote:
En tóch zijn er meisjes die daar - in 1e instantie - op vallen. Heel mss ontdooit ie wat als ie 1 op 1 is, en durft ie wat meer te zeggen. Hij lijkt mij gewoon wat sociaal gehandicapt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:53 schreef maril het volgende:
Ik vind hem ook overgewaardeerd, een nietszeggend persoon imo
daarom vind ik het zo apart dat die Neeltje wel op hem valtquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En tóch zijn er meisjes die daar - in 1e instantie - op vallen. Heel mss ontdooit ie wat als ie 1 op 1 is, en durft ie wat meer te zeggen. Hij lijkt mij gewoon wat sociaal gehandicapt.
Of op zijn bedrijf valt, of weet ik waar op valt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom vind ik het zo apart dat die Neeltje wel op hem valt
Of ze denkt heus dat stille wateren diepe gronden heeft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Of op zijn bedrijf valt, of weet ik waar op valt.
oost-indisch blind noemen ze dat !quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:27 schreef tong80 het volgende:
Post je iets minder dan 100 keer per dag.
Zeggen ze dat ze je niet meer zien.
Tong80
Leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oost-indisch blind noemen ze dat !
Trouwens tong, vanavond hier in Hdorp "Hard Gras on Tour" ik heb een kaartje, ben benieuwd !
weet ik niet, laat het je vanavond wel ff weten !quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk.
Wie zijn erbij qua schrijvers. Frans Thomése komt uit Bommel en is er ook regelmatig bij.
Ben benieuwd. Heb een abonnementquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weet ik niet, laat het je vanavond wel ff weten !
ik ben ook benieuwd, heb ze 2 jr terug in Haarlem gezien en dat was prachtig !quote:
Met wie toen ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd, heb ze 2 jr terug in Haarlem gezien en dat was prachtig !
Henk Spaan, Anna Enquest, Mattthijs v Nieuwkerk, Hugo Borst, Nico Dijkshoorn en nog 1 of 2.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met wie toen ?
Henk Spaan is trouwens de oprichter.
Hugo Borst, Anna Enquist, Frans Thomese, Nico Dijkshoorn, Henk Spaan en Herman Kochquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk.
Wie zijn erbij qua schrijvers. Frans Thomése komt uit Bommel en is er ook regelmatig bij.
kan dus leuk worden.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hugo Borst, Anna Enquist, Frans Thomese, Nico Dijkshoorn, Henk Spaan en Herman Koch
aldus de site van het theater
tong kan misschien met Frans Thomese meerijdenquote:
we hebben volgens mij nog een kaart overquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef rubbereend het volgende:
tong kan misschien met Frans Thomese meerijden
Thanks, lijkt me ook wel leuk. Gaan met een mannetje of 10 van ons elftal, wordt sowieso wel gezellig dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
En uiteraard veel plezier Bjoro, lijkt me best leuk
Die woont in Amsterdam tegenwoordigquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tong kan misschien met Frans Thomese meerijden
Hij kan je toch ff ophalen ?quote:
Zal hem eens bellenquote:
zou het voor een uurtje of 6 doen, als hij je nog moet oppikken en het begint om 20:00uquote:
Dat redden we niet meerquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou het voor een uurtje of 6 doen, als hij je nog moet oppikken en het begint om 20:00u
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Ole het volgende:
Jammer nou dat je hypotheek gewoon doorloopt als je bank omvalt
ze hadden het net bij het sportjournaal uitgezocht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Bjoro het volgende:
zat me dat dus ook al af te vragen....ze praten steeds over AZ, maar hoe vergaat het de schaatsers ?
tjonge jonge, was 2 jaar geleden geweest in Haarlem.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
En uiteraard veel plezier Bjoro, lijkt me best leuk
Dat is wel minder dan. Ik wil zelf ook nog wel eens gaan, maar ze komen in het zuiden alleen in Eindhoven...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjonge jonge, was 2 jaar geleden geweest in Haarlem.
De show van vanavond was voor 60% hetzelfde als toen....beetje jammer...was wel leuk hoor, maar dat viel tegen !
als je het voor het eerst ziet is het heel leuk !quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat is wel minder dan. Ik wil zelf ook nog wel eens gaan, maar ze komen in het zuiden alleen in Eindhoven...
Tijd niks van je gehoord, hoe is het nou???quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Heel goed! Dubbeltalig opvoeden!
Hier is het nog steeds rustig..
Ik ook tong, ik wilde naar bed gaan, maar keek ff teletekst. ik schrok echt, gek want ik kon wachten op dit bericht,maar toch schrok ik. Vooral, denk ik, omdat het de laatste tijd goed leek te gaan met Frank.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef tong80 het volgende:
Wielrenner Frank Vandenbroucke overleden
Wielrenner Frank Vandenbroucke is maandag op 34-jarige leeftijd overleden. Dat melden TeveOost en RTBF. De renner werd dood aangetroffen in een hotel in Senegal, waar hij op vakantie was. Hij zou bezweken zijn aan de gevolgen van een longembolie.
Een longembolie is een afsluiting van een longslagader waardoor het erdoor verzorgde longweefsel niet of slechts gedeeltelijk van bloed kan worden voorzien.
Vandenbroucke was één van de grootste talenten van de Belgische wielersport. Hij was Belgisch kampioen bij de nieuwelingen (1991) en de junioren (1992). In 1995 won hij Parijs-Brussel, in 1996 de Ronde van Oostenrijk en de Scheldeprijs, in 1997 de Ronde van Luxemburg, in 1998 Gent-Wevelgem en Parijs-Nice, in 1999 de Omloop Het Volk, Luik-Bastenaken-Luik en twee etappes in de Ronde van Spanje. Nadien ging het met zijn carrière bergaf.
Ben er stil van Maril
Das ook vroeg, maar Frank had veel problemen Tong oa met dit/het leven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:43 schreef tong80 het volgende:
Ik lag zelfs al in bed.
Die leeftijd Maril
8-2 is een prachtige uitslag inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:34 schreef tong80 het volgende:
Toch gefeliciteerd Rubber met je overwinning
Ik ging plassen en las toen het bericht over VDBquote:
Dat besef heb ik al heel langquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:20 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
En nog maar 34![]()
Dat het leven niet eerlijk is, is me inmiddels wel meer dan duidelijk.
gelukkig, was even ongerust, maar nu weer gerustgesteld !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ging plassen en las toen het bericht over VDB
Dagquote:
Je wordt geacht midden in de nacht op te staan om samen met tong te gaan plassenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als VBL mod moet ik hier natuurlijk wel posten! Zijn er nog ontgroenings rituelen die ik moet weten?
Mail SCHquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als VBL mod moet ik hier natuurlijk wel posten! Zijn er nog ontgroenings rituelen die ik moet weten?
Duhquote:
Ok ik welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee niet meer, hij post alleen niet meer op fok!.
aaahhhhhh......quote:
Waar post hij dan nu.?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee niet meer, hij post alleen niet meer op fok!.
Dat andere forumquote:
ff masturberen helpt nog wel eens !quote:
Met deze felicitatie zal het wel lukkenquote:
quote:
Trusten Bjoro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |