Hallo
ik krijg net een brief binnen van lindorff icasso
toen ik de brief openmaakte zakte mijn broek van me kont af
er stond in of ik even 2492.58 wou betalen voor 9 februarie 2010 dit omdat ik bij wehkamp dat bedrag had openstaan
ik de telefoon gepakt en gebeld met hun
schijnd te gaan over een vordering uit 2000.
erg raar vond ik dat nooit een brief of iets gehad maar nu in 1 keer van lindorff een brief
oke ik moest hun een brief sturen bla bla bla....
maar ik belde gelijk een jurist op om te vragen hoe of wat en die vertelde mij gelijk al dat LINDORFF een groot aantal oude rekeningen heeft opgekocht bij de wehkamp voor een poep en een ei en probeert deze te innen.
Echter wist de jurist mij gelijk al te vertellen dat ik niks hoefde te betalen omdat de verjaring naar 2 jaar verloopt op een consumentenaankoop mits ik niet ben aangeschreven.
Oke nu het mooiste van het verhaal...
Ik opgehangen met jurist en ik bel dus weer even LINDORFF op
Krijg een vrouwtje aan de telefoon en vraag haar dat ik van mijn jurist moest vragen en omdat in de brief van hun stond (al eerder hebben wij u aangeschreven betreffende uw schuld aan wehkamp bv hierop heeft u niet gereageerd) waarneer hun mij hebben aangeschreven...zegt ze netjes een ongenblikje kijke het even voor u na.
1 minnutje later komt ze terug aan de lijn en zegt dat is in 2002 geweest het dosier word vernietigd het is verjaard.en ze hing op
Heb je ooit zoiets meegemaakt??? nou ik net dus echt omgeloofllijk ze proberen dus gewoon mensen geld te laten betalen en er zijn denk ik mensen genoeg die er in trappen
Maar ook al had ik dus wel voor bijna 2500 besteld (waarvan ik zeker weet van niet) dan had ik nog geen cent hoeven betalen
Nu