quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef aloe_vera het volgende:
lol![]()
![]()
Dus ze doen de moeite om een brief te sturen en dan krijg je te horen dat het verjaard is![]()
Ik zou wel even een schriftelijke bevestiging van deze verjaring vragen.... voordat ze rare dingen gaan doen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja zijn een stelletje ratten die incassobureaus. Maar hoe komen ze aan jouw gegevens dan? Je hebt dus wel ooit een bestelling geplaatst bij Wehkamp?
Het zorgwekkende is alleen dat er waarschijnlijk genoeg mensen wel in trappen, waardoor dit soort praktijken nog altijd populair zijn...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:34 schreef Barcaconia het volgende:
Het is maar goed dat er mensen zijn die nadenken ipv lukraak die rekening betalen.
5 jaar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef EDkataantje het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met het verloop-termijn van 2 jaar? 2jaar nadat het factuur is aangemaand vervalt deze?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef RemCOW het volgende:
Goede reclame is dit ook voor Wehkamp.
nee ze verkopen vorderingen op klanten omdat ze er zelf geen moeite voor willen doen. Kleine nuance.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Idd. Wehkamp verkoopt kennelijk naam en adresgegevens van klanten. Lekker is dat.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:50 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
nee ze verkopen vorderingen op klanten omdat ze er zelf geen moeite voor willen doen. Kleine nuance.
Niets van je horen is sowieso zelden een goed idee. Heb je ook nooit iets met Orange (afaik een voorganger van T-Mobile) gehad?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
Wellicht een rot kick maar ik krijg net een brief van Lindorff met een vordering van een T-Mobile abbonement?? Ik heb never T-Mobile gehadIemand een idee wat ik hiermee moet? Moet ik hierop reageren??
Ehrm dat is Lindorff in Noorwegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
GEZOCHThttp://www.lindorff.nl/po(...)reer?p_page_id=15537
Morgen even T-Mobile bellen.
Met een nederlands telefoonnummer eronder?quote:
Er stond een Noorse pagina in beeld, met een Noors telefoonnummer. De Nederlandse gegevens:quote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
Met een nederlands telefoonnummer eronder?
Vaag want gister kreeg ik het echt geheel in het Nederlands..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er stond een Noorse pagina in beeld, met een Noors telefoonnummer. De Nederlandse gegevens:
Lindorff Netherlands B.V. Punterweg 12, 8042 PB Zwolle, Nederland, Tel. incasso: (+31) (0)38 426 86 00, Tel. algemeen: (+31) (0)38 497 39 39, Fax: (+31) (0)38 497 39 71. Voor meer informatie: info@lindorff.nl
Waarvoor je advocaat die brief laten afhandelen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
Vanmorgen T-Mobile gebeld, ze nemen niet eens op met hun naam, de eerste wilde me geen informatie verstrekken behalve dat ik geen klant ben van hun. Mocht niet doorverbonden worden met een supervisor hij heeft opgehangen. Normaal gebeld, deze keer voor optie 1 gekozen, werd wel opgenomen met een maan maar deze kon mij ook niet verder helpen en wilde me ook geen bevestiging verstrekken. Kortom ik word never ever klant van T-Mobile. Inmiddels ligt de brief van Lindorff bij me advocaat en kan T-Mobile ook een brief verwachten.
Ze willen helemaal niks geven want ze hebben geen informatie. Verder was het enige wat ze te vertellen hadden: ik kan niks voor u doen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:54 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar ik snap alleen niet waarom jij t-mobile belt, als je nooit klant bent geweeset. Dan is het toch puur volhouden en er opstaan dat lindorff met de bewijslast komt? Laat hen maar komen met een contract, facturen, whatever.
Schandalig bedrijf blijft het overigens
Ik ga Lindorff helemaal niet bellen en T-Mobile heb ik anoniem gebeld. Nogmaals er is geen contact oid maar daar krijg ik geen bewijs van!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Waarvoor je advocaat die brief laten afhandelen?
1 belletje naar Lindorff is genoeg om ze aan het werk te zetten. Vraag een specificatie en een kopie van het contract, Als ze schriftelijk antwoord willen, dan zeg je dat je het voor laat komen als ze niet reageren.
werkt altijd
Komt zeker goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef gohan16 het volgende:
Vergeet de rekening v/d advocaat niet aan lindorff te sturen!
Veel succes, maar het is hier niet de VS.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waarom een brief van me advocaat?? Omdat ik het schandalig vind dat een mega bedrijf meewerkt dat de consument een poot uitgedraaid word en ik ga proberen hun nu een poot uit te draaien.
Geen informatie = niet betalen zou ik dan denken en er verder geen tijd in steken.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:56 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ze willen helemaal niks geven want ze hebben geen informatie. Verder was het enige wat ze te vertellen hadden: ik kan niks voor u doen..
Nee dat komt niet goed, want die gaan dat echt niet betalen.quote:
Die gaan eerst lachen en daarna hangt je factuur aan "the wall of LOL's" bij de rest van de sukkels die een advocaat moeten betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee dat komt niet goed, want die gaan dat echt niet betalen.
Schandalig? Het overgrote deel van de bedragen die ze willen innen is geheel gerechtvaardigd. Dat ze nu per ongeluk bij jou uitkomen ipv de correce persoon is gewoon een foutje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waarom een brief van me advocaat?? Omdat ik het schandalig vind dat een mega bedrijf meewerkt dat de consument een poot uitgedraaid word en ik ga proberen hun nu een poot uit te draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |