zit ik al even door te spitten, kan niks vindenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef Dennis101 het volgende:
Staan dit soort bedragen niet op de site van het Nibud? En in dit huishouden wordt inderdaad gebruik gemaakt van 'huishoudgeld', dat is dus voor alle boodschappen.
Zoiets?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit ik al even door te spitten, kan niks vinden
En dit danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit ik al even door te spitten, kan niks vinden
Ja vast wel die weten het allemaal het beste. De overheid heeft overal lijstjes en richtlijnen voor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef Dennis101 het volgende:
Staan dit soort bedragen niet op de site van het Nibud? En in dit huishouden wordt inderdaad gebruik gemaakt van 'huishoudgeld', dat is dus voor alle boodschappen.
dat is waarschijnlijk op basis van bruine boterhammen met kaas, aardappelen groenten vlees en een plakje ontbijtkoek. ik heb geen idee waar ze dat precies op baseren. maar het zijn ook uitgaven per dag. ik weet niet of dat echt het gemiddelde van bijv. de mensen hier vertegenwoordigd eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.nibud.nl/uitgaven/wat-kost/voeding.html
Ja ik red het er ook niet vanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk op basis van bruine boterhammen met kaas, aardappelen groenten vlees en een plakje ontbijtkoek. ik heb geen idee waar ze dat precies op baseren. maar het zijn ook uitgaven per dag. ik weet niet of dat echt het gemiddelde van bijv. de mensen hier vertegenwoordigd eerlijk gezegd
ja, precies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja ik red het er ook niet van, ik kan wel goedkoper boodschappen doen. Maar voor deze bedragen red ik het denk ik niet, als ik nog veel wil varieren in eten en niet alleen wil leven van macaroni ed..
Als je het kan missen...waarom niet? Je moet je het leven toch zo aangenaam mogelijk maken zeg ik dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, precies.
je drinkt een wijntje of biertje s'avonds, trekt soms een zakje chips open of gooit wat kaas op tafel.
ik weet niet hoor
Ik red het van 4/5 euro per dag prima en dan eet ik een fruitshake/beschuitje/broodje als ontbijt, een paar broodjes met een eitje erop oid als lunch en als avondeten iets van aardappeltjes groente en vlees of pasta met groente en vlees.. Geen kreeft of oesters natuurlijk maar ik zorg goed voor mezelfquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, precies.
je drinkt een wijntje of biertje s'avonds, trekt soms een zakje chips open of gooit wat kaas op tafel.
ik weet niet hoor
tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je het kan missen...waarom niet? Je moet je het leven toch zo aangenaam mogelijk maken zeg ik dan.
Ik zit ruim onder het bedrag in die tabel en dat is zeker niet alleen maar samengesteld uit maaltijden zoals je gokt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk op basis van bruine boterhammen met kaas, aardappelen groenten vlees en een plakje ontbijtkoek. ik heb geen idee waar ze dat precies op baseren. maar het zijn ook uitgaven per dag. ik weet niet of dat echt het gemiddelde van bijv. de mensen hier vertegenwoordigd eerlijk gezegd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |