UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
jawel, maar dat duurt even.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
thanks voor de hulp Wouter, zonder jou was het nooit gelukt...
ik heb d'r hier nu bijna 30kquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
is ook veel te saai in je eentje... ik heb ergens op een ander forum nog 15000 posts.. dat duurde pas lang...
waaaaaauw wat stoerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb d'r hier nu bijna 30k
Markoquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1431 (gemiddeld 1 per dag)
tering al sinds 2005? ik moet een nieuwe hobbie zoeken...
Dit is toch best een nuttige post?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko
ook even een teeveepeetje plaatsen?
Ik dee ook niet meequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
heeeeeeee Marko! ik had je helemaal niet gezien tussen alle spam
ja hoor. je quote, dus dan is de post nuttigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dit is toch best een nuttige post?
Ik heb deel 243 vol gebaggerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tjah... je stelt me teleur...
niet getreurdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
tjah... je stelt me teleur...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb deel 243 vol gebaggerd
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb deel 243 vol gebaggerd
zeker weten?quote:
dat zouden meer mensen moeten doenquote:
zoals?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat een degelijke smaakjes... ik had van jou toch iets meer pit verwacht hoor..
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat een degelijke smaakjes... ik had van jou toch iets meer pit verwacht hoor..
neuhquote:
Das al een heeeeeeeeeeeeeele lange tijd overquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dussssssssss.... Marko hoe ist met je vriendin?
(ben een poosje hier niet geweest, dus ff updates he!)
ohwquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Das al een heeeeeeeeeeeeeele lange tijd over
quote:
quote:
pff... daar kap ik ook gelijk weer mee... iedereen roept van "het is tijd" maar volgens mij is de tijd nog niet rijp... stom gezeik altijd met die kerelsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jij bent druk aan het daten zo te zien![]()
Whoaaah!! BEDANKT!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
pff... daar kap ik ook gelijk weer mee... iedereen roept van "het is tijd" maar volgens mij is de tijd nog niet rijp... stom gezeik altijd met die kerels
Mannen kan ik ongeveer onderverdelen in 2 categorien zeg maar:
A. ze zijn saai
B. ze zijn eikels...
C. ze zijn Oldenzaal (de enige positieve!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
fixedquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
pff... daar kap ik ook gelijk weer mee... iedereen roept van "het is tijd" maar volgens mij is de tijd nog niet rijp... stom gezeik altijd met die kerels
Mannen kan ik ongeveer onderverdelen in 3 categorien zeg maar:
A. ze zijn saai
B. ze zijn eikels...
C. Wouter
quote:
Henrikequote:
Met jou hier is het al druk genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het wordt hier nog weer druk joh
Hoiii
Haha, je had dezelfde kansloos slechte grap bedacht? Sorry dat ik iets sneller wasquote:
het moet toch niet gekker wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Het wordt hier nog weer druk joh
Hoiii
joahquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, je had dezelfde kansloos slechte grap bedacht? Sorry dat ik iets sneller was
is dat nou een compliment of een beledigingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Met jou hier is het al druk genoeg
Dag mag je zelf beslissenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is dat nou een compliment of een belediging![]()
Goedemorgenquote:
Je bent verkozen tot SpamGeit van 9 oktober 2009!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
is dat nou een compliment of een belediging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
hmm, niet elke vrouw vindt dat een fijn antwoord hequote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je bent verkozen tot SpamGeit van 9 oktober 2009!!!
je spoilerplaatje doet 't nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je bent verkozen tot SpamGeit van 9 oktober 2009!!!
geit?! BéééééééééééééééééééééééééééééeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met een koe d'r achterquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
geit?! Bééééééééééééééééééééééééééééée
Hier wel!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je spoilerplaatje doet 't niet
Ctrl+F5quote:
komt wouter weer an met zijn koei'n....quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
komt wouter weer an met zijn koei'n....
Fok heeft nou eenmaal geen geitenplaatje... niet mijn schuld
Henrikequote:
Henrike,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Henrike
Oh schone Twentse dame
Verloren in het Limburgs land
Wanneer gaan wij eens van bil
Ik maak je heet
Tot je watertandt
ook niet de mijnequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
komt wouter weer an met zijn koei'n....
Fok heeft nou eenmaal geen geitenplaatje... niet mijn schuld
Dichtavond op ToFquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Henrike,
Luistert niet naar dat gezever,
Dat gezeur en gedram moet je negeren.
Wanneer spreken we weer een keer af?
Dan het liefst zonder kleren!
Heeey jij bent d'r ook nog!quote:
dat kost je moeite he?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:19 schreef Oldenzaal het volgende:
* Oldenzaal zich inhoudt om geen goatse te plaatsen!!!
ik dacht, ik gooi d'r ook maar 1 inquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik word er stil van!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Andrea,
je lacht zo lief
je bent zo lekker gebekt
wordt m'n wief,
ik wordt zo geil als jij je kleren uittrekt
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker al 2 weken mee bezig geweest op msn?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Van al dit gesjans,
Krijg ik een behoorlijk harde schwanz!
Ze vertelde me laatst dat jij als een 'hartsvriendin' voor haar bent!!quote:
Nou vraag Wouter voor een bios datequote:
ik ben niet geblokt.... hij zégt alleen niks meer....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou vraag Wouter voor een bios date![]()
Hij zal je vast niet blokken na de date
Was toch C ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben niet geblokt.... hij zégt alleen niks meer....
en aangezien wouter niet in catagorie A valt... valt ie automatisch in catagorie B... helaas.q
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Van al dit gesjans,
Krijg ik een behoorlijk harde schwanz!
niet zo stil,quote:
die catagorie is uit mijn onderzoek niet naar voren gekomen... wellicht dat daar dan een vervolgonderzoek aan besteedt moet wordenquote:
hmm, avondje bios dus maar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die catagorie is uit mijn onderzoek niet naar voren gekomen... wellicht dat daar dan een vervolgonderzoek aan besteedt moet worden
Je balzak staat op knappenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet zo stil,
ga met mij van bil
ik hou het niet lang meer
mijn balzak doet zeer
die staat op knappen
van de witte sappen
why?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik draag het stokje van "player" bij deze graag over aan Wouter![]()
![]()
![]()
ik hoef geen jeuk aan de ballenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je balzak staat op knappen
Van al die witte sappen.
Moet je ze kwijt?
Zoek dan een 15-jarige paardenmeid!
Die zijn vaak zo gewillig en zo geil,
Die gaan echt zo voor de bijl!
die komen er zo uitrollen hoor.quote:
Jeuk aan de ballen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoef geen jeuk aan de ballen
zo snel zal ik niet voor die 15-jarigen vallen
ik hou het gewoon zwoel
met een meid die ik aanvoel
Wouter je kan dichten wat je wilquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet zo stil,
ga met mij van bil
ik hou het niet lang meer
mijn balzak doet zeer
die staat op knappen
van de witte sappen
quote:
1.quote:maar ik wordt er niet warm of koud van
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wouter je kan dichten wat je wil
maar ik wordt er niet warm of koud van
je zegt je wil van bil,
maar eigenlijk kan je d'r niks van...
Dus beste wouter, zoals je weet,
jouw gedichten zijn niet aan mij besteedt,
dus stop ze maar in je...
Haha, ik heb echt wel een vriendin hoor!!quote:
ik wil het risico niet lopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jeuk aan de ballen?
Die zul je ook echt niet krijgen als je met die 15-jarigen gaat knallen.
Die zijn doorgaans nog SOA vrij.
Totdat ik ze onder handen heb gehad..
...
Dan krijgen ze
..
Er 1
.
Van mij.
hee, doe eens liefquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wouter je kan dichten wat je wil
maar ik word er niet warm of koud van
je zegt je wil van bil,
maar eigenlijk kan je d'r niks van...
Dus beste wouter, zoals je weet,
jouw gedichten zijn niet aan mij besteedt,
dus stop ze maar in je...
Voor haar ben ik wel echt romantisch hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
schrijf je voor haar ook zulke romantische gedichten?
tjah, ik moest toch wat zeggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt wel een vriendin hoor!!
tjah, Marko was Henrike aandacht aan het geven, en toen vond ik het oneerlijk dat jij niks kreegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sorry schat... ik raak helemaal overstuur van al die aandacht...
en ik maar denken dat je echt gek op me wasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, Marko was Henrike aandacht aan het geven, en toen vond ik het oneerlijk dat jij niks kreeg
Aiiiiiiiiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je echt gek op me was
ben ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je echt gek op me was
Ja, als extra zekerheidje!quote:
hij is bang dat het topic uit z'n MyAT wegzaktquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij is bang dat het topic uit z'n MyAT wegzakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
wacht maar, voor je het weet is het topic vol en ben je het weer weken kwijt.. (gebeurt mij telkens!!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, hoor. ik laat je niet staanquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders stond ik nu mooi voor lul![]()
ik zal je d'r vaker op aansprekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wacht maar, voor je het weet is het topic vol en ben je het weer weken kwijt.. (gebeurt mij telkens!!)
Anders ik wel!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal je d'r vaker op aanspreken
henig anquote:
*mooi*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:55 schreef rulerofdeath het volgende:
het was zwaar gapen
want ik heb nog nauwelijks geslapen
voor mij valt nu het doek
dus ik ga maar eens op zoek
naar m'n koude bed
en niet vergeten dat ik de wekker zet
Leu doot henig an
ik zeg nu: tam tam
voor alle kipjes
een kusje op al jullie lipjes
Lieve wouter slaap lekker,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:55 schreef rulerofdeath het volgende:
het was zwaar gapen
want ik heb nog nauwelijks geslapen
voor mij valt nu het doek
dus ik ga maar eens op zoek
naar m'n koude bed
en niet vergeten dat ik de wekker zet
Leu doot henig an
ik zeg nu: tam tam
voor alle kipjes
een kusje op al jullie lipjes
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lieve wouter slaap lekker,
want morgenvroeg gaat weer de wekker!
En dan lig je net zo lekker,
en moet je snel weer met de trekker,
en langs de geitjes met hun gemekker...
lig in me nest, net wat voetbaltijdschrift door gelezen, nu wat fokken op mobielquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaaaaaa
Jij dus ook nog! wat ben je aan 't doen?
kiek.. nog meer slapeloze mensen... jou vraag ik maar niet wat je doet... al die schunnige opmerkingen van jou altied.....quote:
msn-en met een kennis.... die vrouwenproblemen heeft.... snap nooit waar hij die vrouwen vandaan haalt... aparte typjes...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lig in me nest, net wat voetbaltijdschrift door gelezen, nu wat fokken op mobielen wat ben jij aan het doen?
ik wil ook internet op me mobiel... bij mijn volgende mobiel ga ik dat fiksen.. over 1,5 jaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lig in me nest, net wat voetbaltijdschrift door gelezen, nu wat fokken op mobielen wat ben jij aan het doen?
zit gewoon op draadloos netwerk thuisquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wil ook internet op me mobiel... bij mijn volgende mobiel ga ik dat fiksen.. over 1,5 jaar
da's zeker handig.. heb je zo'n flashy mobieltje dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
zit gewoon op draadloos netwerk thuiswel handig!
Of bedoel je qua functie op je mobiel?
jup, nokia N96quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
da's zeker handig.. heb je zo'n flashy mobieltje dan?
volgens mij kan ik opzich wel internetten met mijn mobiel.. maar heb ik er geen bundel voor en weet ik niet hoe het werkt... waarschijnlijk ook beter dat ik het niet weet... stuk goedkoper...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jup, nokia N96
-internet
-gps
-tv functie (geniaal trouwens)
ahh toch wel... ic...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan onbeperkt internetten overal voor 10 euro, dus ik hou de kosten in de hand.
Gps. Ik heb navigatie op me mobiel, dus handig voor in de auto
ja ik ga d'r ook in.... slaap lekker!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ben ik met je eens, maar deze mobiel kon ik gratis bij een abbo krijgen. Dus zodoende. Ik ga slapen nu! Mooi geweest 2 uur! Trusten
Ik ben een gezonde keerlquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kiek.. nog meer slapeloze mensen... jou vraag ik maar niet wat je doet... al die schunnige opmerkingen van jou altied.....
we moeten #300 halen dit jaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach jeetje, wat gaan we weer snel
Op t werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:16 schreef jjstyle333 het volgende:
1 goedenmorgen![]()
Allemaal hard aan het werk of studeren ?
quote:
Nou maar hopen dat de rode tweeling er weer is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ZO, ik gooi de deur maar eens open voor de vroege bezoekers die een krant willen lezen met een bak koffie erbij
Die werken vanavond in Krimpen a/d IJssel, ik zit in Capellequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de rode tweeling er weer is?
ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:17 schreef Cacciatore het volgende:
Relatief nieuw idd komen jullie allemaal uit Enschede?
van het huis dat je gaat kopen bij san in de buurt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kom niet uit Enschede!! Rara, waar kom ik wel vandaan?!![]()
![]()
Het gore lef om MIJN dorp af te kraken!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
Maar Borne zuigt echt wel hard hoor, Hengelo ook en Almelo eigenlijk ook, sterker nog, eigenlijk is alleen Enschede baas!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
Maar Borne zuigt echt wel hard hoor, Hengelo ook en Almelo eigenlijk ook, sterker nog, eigenlijk is alleen Enschede baas!
Enschede is heus niet alles!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Cacciatore het volgende:
Maar jullie zijn het niet met mij eens, schijnt het? haha
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mensen die niet uit Enschede komen hebben een klein calimero complex
Tenzij Twente uit speelt natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Nee Enschede is zeer zeker niet alles, dat claim ik ook nergens maar toch wel de stad waar je moet zijn als je naar Twente gaat
the Bearjew !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Elke keer als ik Tukkerjood zie, moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
die rode tweeling waren toch bezoeksters?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die werken vanavond in Krimpen a/d IJssel, ik zit in Capelle
baasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
of donders lijp, of kats lijpquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Wat wil je liever lezen? Omeunig lijp?
hahahaha goeiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef Cacciatore het volgende:
man man man wat een kats lijpe stad is dat toch, nog nooit zo gelachen
tjah, zolang jij in een 'bazen' stad wil wonenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Wat wil je liever lezen? Omeunig lijp?
ja...? Zolang ik in een bazen stad wil wonen dan....?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zolang jij in een 'bazen' stad wil wonen
quote:
Dat gaat je toch nooit lukken. Dan moet je toch echt een heel stuk sneller zijn.quote:
als we allemaal net zoals Lildutch en Marko deden als gisteren, dan moet het best te doen zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat gaat je toch nooit lukken. Dan moet je toch echt een heel stuk sneller zijn.
Denk dat het dan alsnog moeilijk wordquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef haakon het volgende:
[..]
als we allemaal net zoals Lildutch en Marko deden als gisteren, dan moet het best te doen zijn
Kloptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat het dan alsnog moeilijk word
Heb een aantal weken geleden al gezegt dat we het maar moeten bijschaven tot 275 inderdaad. Dat is nog redelijk haalbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt
dus we gaan voor de 270, 275 ?
bitch, ik heb over 3 kwartier een gesprek met een gesprek met iemand voor ons project, en daarna ben ik vrij, dus nog een uur / anderhalf uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een half uurtje en dan weekend
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb vakantieAl sinds half 11
ik zal eens kijken of ik daar aan mee kan helpenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb een aantal weken geleden al gezegt dat we het maar moeten bijschaven tot 275 inderdaad. Dat is nog redelijk haalbaar.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:13 schreef rulerofdeath het volgende:
dan moet de vriendin maar wat schikken
Aah jongen tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
goei'n dag allemoal, wie hef d'r van morg'n allemoal de auto mot'n kram?![]()
ikke wa.![]()
![]()
Neen. Ik niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
ikke wa.![]()
![]()
WAT!?!?!??!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt
dus we gaan voor de 270, 275 ?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
ikke wa.![]()
![]()
Het was vannacht 2 graden en plaatselijk vorst aan de grond.quote:
Dit is ook nuttigquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Moet toch wat nuttigs doen op school, dan dit maar![]()
Met gemak.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog 1 pagina vol rammen, moet te doen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |