Enschede is heus niet alles!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Cacciatore het volgende:
Maar jullie zijn het niet met mij eens, schijnt het? haha
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mensen die niet uit Enschede komen hebben een klein calimero complex
Tenzij Twente uit speelt natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Nee Enschede is zeer zeker niet alles, dat claim ik ook nergens maar toch wel de stad waar je moet zijn als je naar Twente gaat
the Bearjew !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Elke keer als ik Tukkerjood zie, moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
die rode tweeling waren toch bezoeksters?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die werken vanavond in Krimpen a/d IJssel, ik zit in Capelle
baasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
Maar Borne zuigt echt wel hard hoor, Hengelo ook en Almelo eigenlijk ook, sterker nog, eigenlijk is alleen Enschede baas!
of donders lijp, of kats lijpquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Wat wil je liever lezen? Omeunig lijp?
hahahaha goeiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef Cacciatore het volgende:
man man man wat een kats lijpe stad is dat toch, nog nooit zo gelachen
tjah, zolang jij in een 'bazen' stad wil wonenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Wat wil je liever lezen? Omeunig lijp?
ja...? Zolang ik in een bazen stad wil wonen dan....?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zolang jij in een 'bazen' stad wil wonen
quote:
Dat gaat je toch nooit lukken. Dan moet je toch echt een heel stuk sneller zijn.quote:
als we allemaal net zoals Lildutch en Marko deden als gisteren, dan moet het best te doen zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat gaat je toch nooit lukken. Dan moet je toch echt een heel stuk sneller zijn.
Denk dat het dan alsnog moeilijk wordquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef haakon het volgende:
[..]
als we allemaal net zoals Lildutch en Marko deden als gisteren, dan moet het best te doen zijn
Kloptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat het dan alsnog moeilijk word
Heb een aantal weken geleden al gezegt dat we het maar moeten bijschaven tot 275 inderdaad. Dat is nog redelijk haalbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt
dus we gaan voor de 270, 275 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |