volgens mij kan ik opzich wel internetten met mijn mobiel.. maar heb ik er geen bundel voor en weet ik niet hoe het werkt... waarschijnlijk ook beter dat ik het niet weet... stuk goedkoper...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jup, nokia N96
-internet
-gps
-tv functie (geniaal trouwens)
ahh toch wel... ic...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik kan onbeperkt internetten overal voor 10 euro, dus ik hou de kosten in de hand.
Gps. Ik heb navigatie op me mobiel, dus handig voor in de auto
ja ik ga d'r ook in.... slaap lekker!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ben ik met je eens, maar deze mobiel kon ik gratis bij een abbo krijgen. Dus zodoende. Ik ga slapen nu! Mooi geweest 2 uur! Trusten
Ik ben een gezonde keerlquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kiek.. nog meer slapeloze mensen... jou vraag ik maar niet wat je doet... al die schunnige opmerkingen van jou altied.....
we moeten #300 halen dit jaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ach jeetje, wat gaan we weer snel
Op t werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:16 schreef jjstyle333 het volgende:
1 goedenmorgen![]()
Allemaal hard aan het werk of studeren ?
quote:
Nou maar hopen dat de rode tweeling er weer is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ZO, ik gooi de deur maar eens open voor de vroege bezoekers die een krant willen lezen met een bak koffie erbij
Die werken vanavond in Krimpen a/d IJssel, ik zit in Capellequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de rode tweeling er weer is?
ik wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:17 schreef Cacciatore het volgende:
Relatief nieuw idd komen jullie allemaal uit Enschede?
van het huis dat je gaat kopen bij san in de buurt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kom niet uit Enschede!! Rara, waar kom ik wel vandaan?!![]()
![]()
Het gore lef om MIJN dorp af te kraken!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
Maar Borne zuigt echt wel hard hoor, Hengelo ook en Almelo eigenlijk ook, sterker nog, eigenlijk is alleen Enschede baas!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
Maar Borne zuigt echt wel hard hoor, Hengelo ook en Almelo eigenlijk ook, sterker nog, eigenlijk is alleen Enschede baas!
Enschede is heus niet alles!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:13 schreef Cacciatore het volgende:
Maar jullie zijn het niet met mij eens, schijnt het? haha
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mensen die niet uit Enschede komen hebben een klein calimero complex
Tenzij Twente uit speelt natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:23 schreef Cacciatore het volgende:
Nee Enschede is zeer zeker niet alles, dat claim ik ook nergens maar toch wel de stad waar je moet zijn als je naar Twente gaat
the Bearjew !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Elke keer als ik Tukkerjood zie, moet ik denken aan:
[ afbeelding ]
die rode tweeling waren toch bezoeksters?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die werken vanavond in Krimpen a/d IJssel, ik zit in Capelle
baasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:05 schreef Cacciatore het volgende:
of donders lijp, of kats lijpquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Wat wil je liever lezen? Omeunig lijp?
hahahaha goeiequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:39 schreef Cacciatore het volgende:
man man man wat een kats lijpe stad is dat toch, nog nooit zo gelachen
tjah, zolang jij in een 'bazen' stad wil wonenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:35 schreef Cacciatore het volgende:
Wat wil je liever lezen? Omeunig lijp?
ja...? Zolang ik in een bazen stad wil wonen dan....?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zolang jij in een 'bazen' stad wil wonen
quote:
Dat gaat je toch nooit lukken. Dan moet je toch echt een heel stuk sneller zijn.quote:
als we allemaal net zoals Lildutch en Marko deden als gisteren, dan moet het best te doen zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat gaat je toch nooit lukken. Dan moet je toch echt een heel stuk sneller zijn.
Denk dat het dan alsnog moeilijk wordquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:00 schreef haakon het volgende:
[..]
als we allemaal net zoals Lildutch en Marko deden als gisteren, dan moet het best te doen zijn
Kloptquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat het dan alsnog moeilijk word
Heb een aantal weken geleden al gezegt dat we het maar moeten bijschaven tot 275 inderdaad. Dat is nog redelijk haalbaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Klopt
dus we gaan voor de 270, 275 ?
bitch, ik heb over 3 kwartier een gesprek met een gesprek met iemand voor ons project, en daarna ben ik vrij, dus nog een uur / anderhalf uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een half uurtje en dan weekend
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb vakantieAl sinds half 11
ik zal eens kijken of ik daar aan mee kan helpenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb een aantal weken geleden al gezegt dat we het maar moeten bijschaven tot 275 inderdaad. Dat is nog redelijk haalbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |