Gewoon aandoen tijdens stappen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk, beter koop ik dieDan is het einde zoek. Slaap ik overal
Oew, ik ook danquote:
Zodat je kan teruglezen hoe hij weer gebanned zal worden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
Even een reactie omdat kurk_droog de TS is.
De juiste.quote:
aaah josjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
Even een reactie omdat kurk_droog de TS is.
En ik weer uit de opquote:
Donequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hihi je zei komen
[..]
Jazeker en jazeker
Nee man, die giechel smiley!quote:
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doenquote:
Dat nummer zat ooit eens in zo'n verzamelalbum dat ik had gedownload en zo slecht klonk het niet dus heb het voortdurend geluisterdquote:
Dat is de giechel smileyquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doen
gaga kan ook wel aardig zingen maar die nummers staan mij niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat nummer zat ooit eens in zo'n verzamelalbum dat ik had gedownload en zo slecht klonk het niet dus heb het voortdurend geluisterd
Totdat ik er achter kwam dat het van Gaga was![]()
Hehe. Ik was zelf gestopt toen niemand anders het meer deedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doen
die lul van haar staat mij ook niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gaga kan ook wel aardig zingen maar die nummers staan mij niet aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
die lul van haar staat mij ook niet aan.
Dat topic had tieten IPV een lulquote:
4EBE.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de film "mannen die vrouwen haten" gezien.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Dat was het jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat topic had tieten IPV een lul
Ik alleen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dan moet je deze op gang brengen
Je hebt hem ook gezien ?quote:
Uw weg naar verlichting.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik heb dit topic gevonden in de AT van Ludo!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik naar je AT omdat je smaak hebt maar vaak valt het tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Niet zo h! Maar momenteel moet ik je wel enigszins gelijk geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik naar je AT omdat je smaak hebt maar vaak valt het tegen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef DeLuna het volgende:
HET IS........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Stiekem bestaat er geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Er flikkerde een ober van de trap af vanavond.
Alhoewel hee marlous wel een toptopic is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo h! Maar momenteel moet ik je wel enigszins gelijk geven.
HET IS........Nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Welke film ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat sneu voor die ober
en hoi
Deze film was stukken beter dan de vorige
Je hebt morgen weer eens geen college?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhben bij papa en mama hihi
!
Nauwwww andere mensen hebben pas morgen weekend en die probeer ik nu jaloers te maken hihihihiihih!1!1!1!!!quote:
HET IS........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
www.ishetalvrijdag.nlOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
NOOIT OP VRIJDAG!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt morgen weer eens geen college?
Moet hij maar uit zijn doppen kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat sneu voor die ober
en hoi
Deze film was stukken beter dan de vorige
Nee, een topnummer, geen top topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel hee marlous wel een toptopic is.
Nee.quote:
Op vrijdag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt morgen weer eens geen college?
Nou ...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Titel is op zich wel sprekend.
Wederom kijk ik hem niet.quote:
Wat bedoel je met "zo'n" film?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ...
Een vriendin wilde hem zien, omdat zij alle 3 de boeken (zo dik als de bijbel) had gelezen.
Had niet verwacht dat het "zo'n" film zou zijn.
Oehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk ook weleens in jouw AT, Bt.
Ik vroeg me al af wat je daar deedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag net dat ik in PUB had gepost, enkel omdat ik Bt's naam in de AT zag verschijnen.
Wederom mis je geniale muziekquote:
Ik moet toegeven dat de Staat best degelijk in elkaar zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wederom mis je geniale muziek
Dit keer geen geschreeuw van mij, ook geen techno/dance wat ook voor gezeik
Dit keer echte muziek!
Bruine bonen gegeten vandaag?quote:
Nee, ik ook namelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind dit een leuk nummer, moet ik me nu schamen?
Geweld, verkrachtingen, iets met seks attributen ...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "zo'n" film?
IK BID NIET VEUR BRUINE BONENquote:
Devvie's moederquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind dit een leuk nummer, moet ik me nu schamen?
Ado, wil je die downloaden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geweld, verkrachtingen, iets met seks attributen ...
quote:
HET IS........Ga een fatsoenlijke opleiding volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Faggot, morgen heb ik tot half 6 toetsen.quote:
Ben jij je huisgenoot nog tegengekomen?quote:
Ga een fatsoenlijke opleiding doen ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faggot, morgen heb ik tot half 6 toetsen.
Godverdomme schandalig, buiten schooltijd nog toetsen
Gastquote:
Het is een aanraderquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, nu weet ik wat voor cadeautje ik voor Kerst kan kopen
omfgquote:
Ja echt, kk vwoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ga een fatsoenlijke opleiding doen ofzo
Over zaad gesprokenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben jij je huisgenoot nog tegengekomen?
Veel kijkplezierquote:
Welke?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja echt, kk vwo
Heb trouwens wel eindelijk een studie gezien waar ik serieus interesse in heb.
Hij had honger en zocht op Willy Wonkaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast
Hoe kom je daar nou weer bij?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:
Ik ben designer voor TH, en dus struim ik het web af naar nieuwe ideen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij had honger en zocht op Willy Wonka
Hmm.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, kangoeoroe medaillons.quote:
quote:
Ik had meer een thriller verwacht, maar niet 'dit.'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm.Klinkt als een "intense" film.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
Heb jij ook een penis?
Ze impliceert dat het lekker is om ermee geneukt te worden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?
Heb jij ook een penis?
Kan je toch niet weten of het een aanrader isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, maar ik kan het toch wel voor iemand anders kopen ?!
Ga je moeder voor de gek houden, of iemand anders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben designer voor TH, en dus struim ik het web af naar nieuwe ideen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zal ze hem krijgen ookquote:
Wat mij betreft zijn het de flosjes die het hem doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]! Wat snoezig. Vooral die ene met roze en rood.
Met warme ballen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze impliceert dat het lekker is om ermee geneukt te worden?
Janies doet nu alsof ze het als grapje bedoelt, maar volgens mij is ze wel zo'n kinky typje dat van de meer extreme kanten van seks houdt.quote:
Het was toch grappig ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kan je toch niet weten of het een aanrader is
Mannen die vrouwen haten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Nou zal ze hem krijgen ook![]()
Hoe heet ie???
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben jij je huisgenoot nog tegengekomen?
Zit echt al tijden te twijfelen wat ik wil gaan doen. Het begon eerst bij rechten maar dat wordt het toch maar niet denk ik. Vervolgens stage gelopen bij www.newfountain.nl waar vooral CMD, communicatie en multimedia design, bij te kijken komt.quote:
quote:Explore the world of media and its political, economic, and cultural impact. Pursue opportunities for international exchange, and go on to advanced studies or a top-flight career in communications.
Take a comparative, international approach. Analyse the effects of increasing mediation for business, democracy, and our daily lives. Get the tools you need to adapt to the increasingly global and diverse professional environment of the communications and media professions.
Wat heb ik gemist, wat is er met jouw huisgenoot?quote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Janies doet nu alsof ze het als grapje bedoelt, maar volgens mij is ze wel zo'n kinky typje dat van de meer extreme kanten van seks houdt.
Pimp hem op met deze geweldige dingen!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn het de flosjes die het hem doen
die had ik ook aan mn fiets
Nu is mn fiets bijna dood
M'n zusje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je moeder voor de gek houden, of iemand anders.![]()
![]()
Ah dat klinkt wel interessant, ik doe iets soortgelijksquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zit echt al tijden te twijfelen wat ik wil gaan doen. Het begon eerst bij rechten maar dat wordt het toch maar niet denk ik. Vervolgens stage gelopen bij www.newfountain.nl waar vooral CMD, communicatie en multimedia design, bij te kijken komt.
Toen vorig jaar bij TU delft wezen kijken, de studie werktuigbouwkunde klinkt echt heel erg vet maar ik zie mijzelf later niet als ingenieur werken. En nu hoor ik de laatste tijd allemaal positieve verhalen van de internationale studies in rotterdam (mijn neef doet daar IBA) waardoor ik toch wel graag dit jaar naar de open dag van de erasmus wil.
Nu zat ik dus even te kijken op hun site en zag daar een nieuwe studie zijn (Vanaf 2009 dus)
International Bachelor Communication and Media
Dat klinkt toch wel heel erg vet, Communicatie en Media en dan ook nog eens internationaal.
[..]
En, hebben jullie er nog over gepraat? Of het gebeuren toch maar ontweken?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ah dat klinkt wel interessant, ik doe iets soortgelijks
Ik geil op 'm.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, wat is er met jouw huisgenoot?
Neuh gewoon hoi en doei met een paarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En, hebben jullie er nog over gepraat? Of het gebeuren toch maar ontweken?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pimp hem op met deze geweldige dingen!
Je onzichtbare vriendinquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pimp hem op met deze geweldige dingen!
[..]
M'n zusje?![]()
Ik dacht dat je een geintje maakte en tikte hem in op een zeker t*rr*nt netwerk, om hier te kunnen copy pasten "No hits" tot ik zag dat ie er echt stond!quote:
Komt eraan schatjequote:
Neuken met een huisgenoot is best wel een no-go.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geil op 'm.
[..]
Neuh gewoon hoi en doei met een paar![]()
![]()
erbij.
He?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:14 schreef reetveter het volgende:
Heet mij welkom, ongelovigen.
DIe ging vreemd met m'n onzichtbare vriend.quote:
Ayequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geil op 'm.
[..]
![]()
erbij.
Ja, ik sta hier geen sprookjes te vertellenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte en tikte hem in op een zeker t*rr*nt netwerk, om hier te kunnen copy pasten "No hits" tot ik zag dat ie er echt stond!![]()
[..]
Komt eraan schatje
Wij hebben in onze KLB adult movie nog wel een plaatsje voor jou vrij als warmhouder van de vrouwelijke actrices.quote:
Inclusief je moeder?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DIe ging vreemd met m'n onzichtbare vriendje.
Ik heb ook ooit iemand gehad in de kamer tegenover mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aye
Aan de ene kant wel handig dat jullie in het zelfde huis wonen, mocht het worden; dan zitten jullie natuurlijk lekker dicht bij elkaar. Aan de andere kant, je zit wel heel dicht op elkaars nek en als jullie knallende ruzie mochten krijgen; dan ben je ook screwed
Sadistquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit iemand gehad in de kamer tegenover mij.
Ging best goed tot ik geen zin meer had. Toen heb ik hem heel erg opgegeild en ben zn kamer uitgelopen en liet hem gefrustreerd achter
Dat was leuk
Meid, je meent het.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
Neuken met een huisgenoot is best wel een no-go.
Uiteindelijk krijg je herrie in de tent.
Edit: ik impliceer hier niets mee btw.![]()
Je huisbaas daarentegen.quote:
Je huisgenoot doen is alleen done als je toch al gaat verhuizenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik geil op 'm.
[..]
![]()
erbij.
Het zou ook echt zo ontzettend dom zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aye
Aan de ene kant wel handig dat jullie in het zelfde huis wonen, mocht het worden; dan zitten jullie natuurlijk lekker dicht bij elkaar. Aan de andere kant, je zit wel heel dicht op elkaars nek en als jullie knallende ruzie mochten krijgen; dan ben je ook screwed
Doe mij eens een hyveslinkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zou ook echt zo ontzettend dom zijnmaarja..
quote:
Jij had toch zo'n langharige metalgast als huisgenoot?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef gers het volgende:
ik zou me huisgenoten nooit doen![]()
wel me medejaars op de soos
Spel dan op zn minst zn naam goedquote:
De chick die bij mij in huis woonde zat in de kelder, en daar bleef ze doorgaans gelukkig ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef gers het volgende:
Had je een leven gekregen/gekocht / geleasd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:34 schreef Marurk het volgende:
Sorry dat ik een tijdje niet hier ben geweest.
geleend?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je een leven gekregen/gekocht / geleasd?
Ja, zo zou je het kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je een leven gekregen/gekocht / geleasd?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:31 schreef gers het volgende:
Over een paar weken gaan we met zijn allen bij gers op bezoekquote:Open Feesten
28 oktober
18 november
10 februari
24 maart
19 mei
30 juni
Ik sta er inderdaad niet tussen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
Aantal posts per gebruiker in deze SC (> 500) september:
[ afbeelding ]
Ziek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft kurk_droog zelfs meer post dan ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik sta best laag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
is daar iets mis meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:33 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
De chick die bij mij in huis woonde zat in de kelder, en daar bleef ze doorgaans gelukkig ook.
Vereniging = verkapte swingersclub.
ik sta er zelfs niet inquote:
Thanks terminatorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Over een paar weken gaan we met zijn allen bij gers op bezoek
Ik sta er niet eens bijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens bij
I have a life people!
de 28ste ben ik zowiezo op de soosquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom je ook de 28e dan?
http://www.ru.nl/studeren(...)ijmeegse_tweedaagse/
"JA!!!! Maar pas op !!!! Lenen .... Kost... Geld!!!"quote:
In ieder geval in goed gezelschap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We staan wel heel lief naast elkaar!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"JA!!!! Maar pas op !!!! Lenen .... Kost... Geld!!!"
het is nog altijd feut hequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op de soosje klinkt als een foet.
Noes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hierom lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"JA!!!! Maar pas op !!!! Lenen .... Kost... Geld!!!"
quote:
JE SPELT HET ALS FOET!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:44 schreef gers het volgende:
[..]
het is nog altijd feut he![]()
en bij ons heet het anders
Godverdommequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:46 schreef reetveter het volgende:
BT, je bacardi razz is op. Maar ik heb er nog wel eene thuis liggen
!
je moet lid worden van unitas dan kan ik op federatiefeesten naar je kijken als een autist en de volgende dag een topic er over makenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JE SPELT HET ALS FOET!
Wat ben jij voor verenigingslid man?
Wat was het nou: Eitje? Eicel? Eierdorpje? Calimero?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:44 schreef gers het volgende:
[..]
het is nog altijd feut he![]()
en bij ons heet het anders
mag ik niet zeggen maar het staat wel op hyvesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat was het nou: Eitje? Eicel? Eierdorpje? Calimero?
Laat me denken.. NEE!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef gers het volgende:
[..]
je moet lid worden van unitas dan kan ik op federatiefeesten naar je kijken als een autist en de volgende dag een topic er over maken
I will. Maar ik had geen keusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme! Je zorgt maar dat er binnenkort een nieuwe fles available voor me is
!
Razzquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:46 schreef reetveter het volgende:
BT, je bacardi razz is op. Maar ik heb er nog wel eene thuis liggen
!
waarom nietquote:
'Kankerautist'quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat was het nou: Eitje? Eicel? Eierdorpje? Calimero?
Hahahaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
I will. Maar ik had geen keus. Bier was op eergister.
quote:
Hehe ik ging naar de ovum-novum hyves en het 1e lid (in de ledenlijst, gestorteerd op last online) had precies jouw UI als profielfoto.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef gers het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen maar het staat wel op hyves
WAAROM? WAAROM? WAT HEB IK JOU OOIT AANGEDAANquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefste J ik heb je een note moeten geven voor de gebagger met die smileys!
POST DAN OOK EEN LINKquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
Ik kan u mededelen dat het album Think Tank van Blur tof is.
Yeaquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik moet ook een keer in Groningen stappen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe ik ging naar de ovum-novum hyves en het 1e lid (in de ledenlijst, gestorteerd op last online) had precies jouw UI als profielfoto.
Dus ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat ik jouw identiteit nu weet![]()
Liefje schatje sorry maar als je gaat gastmodden moet je ook notenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
WAAROM? WAAROM? WAT HEB IK JOU OOIT AANGEDAAN![]()
![]()
Ja, crewbashing, note +1 en BAN!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:55 schreef gers het volgende:
Als ik BT een hoer noem krijg ik dan ook een note?
Geen idee, maar ik hoop niet dat ik ook een note krijg als ik haar binnenkort een steeg in sleur.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:55 schreef gers het volgende:
Als ik BT een hoer noem krijg ik dan ook een note?
en als ik zeg dat bt mijn natte droom isquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, crewbashing, note +1 en BAN!
TBS + 2 jaar voorwaardelijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef gers het volgende:
[..]
en als ik zeg dat bt mijn natte droom is
* Hier had iets kunnen staan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, crewbashing, note +1 en BAN!
Er staat ook ietsquote:
Beter kun je je bier aan mij geven, zo ben n jij nuchter, n heb ik weer bierquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:59 schreef reetveter het volgende:
Morgenvroeg rijlessen. Iets zegt me dat dat niet goed gaat komen.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:59 schreef reetveter het volgende:
Morgenvroeg rijlessen. Iets zegt me dat dat niet goed gaat komen.
Artikel 9 Sr, 358, 359 Sv.quote:
Ik wou dat mijn rekenvaardigheidtoets enkel uit eerste graads vergelijkingen bestond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:01 schreef Japsnars het volgende:
Morgen wiskunde + toets, mijn 2 kankerste toetsen op 1 dag
Ik heb nog wel bier staan maar ik weet niet of dat nu zo'n goed idee is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Beter kun je je bier aan mij geven, zo ben n jij nuchter, n heb ik weer bier
Check de snackbar even!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog wel bier staan maar ik weet niet of dat nu zo'n goed idee is.
Ik moet differentiren met heel veel graads vergelijkingenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn rekenvaardigheidtoets enkel uit eerste graads vergelijkingen bestond.
Binnenkort...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet differentiren met heel veel graads vergelijkingen
En vermoedens en bewijzen
Ik kom steeds dichterbij de overstap naar wiskunde A.
Oja, morgen is de trekking al hquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:03 schreef reetveter het volgende:
En ik heb geen idee waar ik mijn staatsloten heb. Daar baal ik wel van
Zaterdag het is al na half twaalven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oja, morgen is de trekking al h
Naja, ik sla m dit keer maar over, heel misschien pik ik nog 1 1/5e staatslotje mee!
Het erge is, ik weet mijn nummers ongeveerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oja, morgen is de trekking al h
Naja, ik sla m dit keer maar over, heel misschien pik ik nog 1 1/5e staatslotje mee!
Ja, dat is morgen dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zaterdag het is al na half twaalven.
Ik bedenk mij net dat ik nog ergens loten moet hebben liggen of heb ik ze al ingeleverd, eh
Nouja, ik wacht lekker tot oud en nieuw en dan koop ik wel een straatje ofzo.
Meesterlijkquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het erge is, ik weet mijn nummers ongeveer.
Nou en ofquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meesterlijk
Zoals ik gisteren al zei, darts is echt een bet-against-the-odds sport
Mooi hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Hier maak ik vast een verloren SCer of lurker blij mee, een heel mooi nummer, met orkestmuziek erin, heel groots en emotioneel
Good Nightquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga HIMYM kijken en dan slapen
Weltrusten all!
Mooi nummer, maar zoiets ben ik persoonlijk na n keer wel zatquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Hier maak ik vast een verloren SCer of lurker blij mee, een heel mooi nummer, met orkestmuziek erin, heel groots en emotioneel
Liefieee tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
Over and over I hear you in the halls
Over and over I wake up with my pillows in my arms
Oh baby when you coming home
A day without you is a day without the sun
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar zoiets ben ik persoonlijk na n keer wel zat
Zou wel typisch iets voor mn moeder zijn tho'
't Heeft inmiddels wel lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefieee toch! Ze komt wel weer terug
!
Tijd voor een sletje dan maar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
't Heeft inmiddels wel lang genoeg geduurd.
Ssst, ben momenteel aan het skypen met 'r.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tijd voor een sletje dan maar?
Ga dan skypen in plaats van fokken sukkelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ssst, ben momenteel aan het skypen met 'r.
Lastig zeg, twee dingen te gelijk doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga dan skypen in plaats van fokken sukkel!
Ik laat je met rust, lekker slapen![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste dat ik elke keer zie als ik op de laatste post klik, is dit plaatjequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 06:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schattig ende snoezig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heeft kurk_droog zelfs meer post dan ik
Doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:49 schreef kurk_droog het volgende:
Eigenlijk moet ik een pic van mij haar hier neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |