Gewoon aandoen tijdens stappen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk, beter koop ik dieDan is het einde zoek. Slaap ik overal
Oew, ik ook danquote:
Zodat je kan teruglezen hoe hij weer gebanned zal worden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
Even een reactie omdat kurk_droog de TS is.
De juiste.quote:
aaah josjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
Even een reactie omdat kurk_droog de TS is.
En ik weer uit de opquote:
Donequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hihi je zei komen
[..]
Jazeker en jazeker
Nee man, die giechel smiley!quote:
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doenquote:
Dat nummer zat ooit eens in zo'n verzamelalbum dat ik had gedownload en zo slecht klonk het niet dus heb het voortdurend geluisterdquote:
Dat is de giechel smileyquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doen
gaga kan ook wel aardig zingen maar die nummers staan mij niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat nummer zat ooit eens in zo'n verzamelalbum dat ik had gedownload en zo slecht klonk het niet dus heb het voortdurend geluisterd
Totdat ik er achter kwam dat het van Gaga was![]()
Hehe. Ik was zelf gestopt toen niemand anders het meer deedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doen
die lul van haar staat mij ook niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gaga kan ook wel aardig zingen maar die nummers staan mij niet aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
die lul van haar staat mij ook niet aan.
Dat topic had tieten IPV een lulquote:
4EBE.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de film "mannen die vrouwen haten" gezien.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Dat was het jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat topic had tieten IPV een lul
Ik alleen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dan moet je deze op gang brengen
Je hebt hem ook gezien ?quote:
Uw weg naar verlichting.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik heb dit topic gevonden in de AT van Ludo!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik naar je AT omdat je smaak hebt maar vaak valt het tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Niet zo h! Maar momenteel moet ik je wel enigszins gelijk geven.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik naar je AT omdat je smaak hebt maar vaak valt het tegen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef DeLuna het volgende:
HET IS........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby darling doll face honey
Stiekem bestaat er geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Er flikkerde een ober van de trap af vanavond.
Alhoewel hee marlous wel een toptopic is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet zo h! Maar momenteel moet ik je wel enigszins gelijk geven.
HET IS........Nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Welke film ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat sneu voor die ober
en hoi
Deze film was stukken beter dan de vorige
Je hebt morgen weer eens geen college?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhben bij papa en mama hihi
!
Nauwwww andere mensen hebben pas morgen weekend en die probeer ik nu jaloers te maken hihihihiihih!1!1!1!!!quote:
HET IS........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
www.ishetalvrijdag.nlOp dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
NOOIT OP VRIJDAG!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt morgen weer eens geen college?
Moet hij maar uit zijn doppen kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat sneu voor die ober
en hoi
Deze film was stukken beter dan de vorige
Nee, een topnummer, geen top topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alhoewel hee marlous wel een toptopic is.
Nee.quote:
Op vrijdag?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt morgen weer eens geen college?
Nou ...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.Titel is op zich wel sprekend.
Wederom kijk ik hem niet.quote:
Wat bedoel je met "zo'n" film?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ...
Een vriendin wilde hem zien, omdat zij alle 3 de boeken (zo dik als de bijbel) had gelezen.
Had niet verwacht dat het "zo'n" film zou zijn.
Oehquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk ook weleens in jouw AT, Bt.
Ik vroeg me al af wat je daar deedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zag net dat ik in PUB had gepost, enkel omdat ik Bt's naam in de AT zag verschijnen.
Wederom mis je geniale muziekquote:
Ik moet toegeven dat de Staat best degelijk in elkaar zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wederom mis je geniale muziek
Dit keer geen geschreeuw van mij, ook geen techno/dance wat ook voor gezeik
Dit keer echte muziek!
Bruine bonen gegeten vandaag?quote:
Nee, ik ook namelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind dit een leuk nummer, moet ik me nu schamen?
Geweld, verkrachtingen, iets met seks attributen ...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "zo'n" film?
IK BID NIET VEUR BRUINE BONENquote:
Devvie's moederquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind dit een leuk nummer, moet ik me nu schamen?
Ado, wil je die downloaden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geweld, verkrachtingen, iets met seks attributen ...
quote:
HET IS........Ga een fatsoenlijke opleiding volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Faggot, morgen heb ik tot half 6 toetsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |