Gewoon aandoen tijdens stappen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk, beter koop ik dieDan is het einde zoek. Slaap ik overal
Oew, ik ook danquote:
Zodat je kan teruglezen hoe hij weer gebanned zal worden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
Even een reactie omdat kurk_droog de TS is.
De juiste.quote:
aaah josjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef afcajos het volgende:
Even een reactie omdat kurk_droog de TS is.
En ik weer uit de opquote:
Donequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hihi je zei komen
[..]
Jazeker en jazeker
Nee man, die giechel smiley!quote:
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doenquote:
Dat nummer zat ooit eens in zo'n verzamelalbum dat ik had gedownload en zo slecht klonk het niet dus heb het voortdurend geluisterdquote:
Dat is de giechel smileyquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doen
gaga kan ook wel aardig zingen maar die nummers staan mij niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat nummer zat ooit eens in zo'n verzamelalbum dat ik had gedownload en zo slecht klonk het niet dus heb het voortdurend geluisterd
Totdat ik er achter kwam dat het van Gaga was![]()
Hehe. Ik was zelf gestopt toen niemand anders het meer deedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik zoek voor de OP altijd in mijn eigen geschiedenis omdat al die kk falers hier nooit meer de verplichte OP in de OP doen
die lul van haar staat mij ook niet aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gaga kan ook wel aardig zingen maar die nummers staan mij niet aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
die lul van haar staat mij ook niet aan.
Dat topic had tieten IPV een lulquote:
4EBE.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de film "mannen die vrouwen haten" gezien.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Dat was het jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat topic had tieten IPV een lul
Ik alleen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dan moet je deze op gang brengen
Je hebt hem ook gezien ?quote:
Uw weg naar verlichting.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
Hihi ik heb dit topic gevonden in de AT van Ludo!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik naar je AT omdat je smaak hebt maar vaak valt het tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |