Kijk vannacht om 1 uur effe op de webcam van 3fm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik geloof 16 uur per week, vraag me alleen af of de Publieke Omroep het originele format van MIDNR wel toestaan
Ik zie de BreeZaH sletjes en soortgenoten nog niet in de keurige Hilversumse NOB studios welkom zijn
Als Michiel in de ochtend Giel vervangt is de Kaak er ook!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:45 schreef C.l.o.n.e het volgende:
Als Erik-Jan niet meedoet is het toch geen flikker aan.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef Renesite het volgende:
Op 3FM? Euh.... Dan freaknacht e.d. maar weg
Dat kan ik me goed voorstellen. Je kunt op een briefje schrijven welke nummers er komen als je naar Veronica luistertquote:Rick zit er niet op zijn plek, kan zijn artistieke ei niet kwijt en zit gevangen in een format welke niet bij hem past.
Waarom ook niet? Tenslotte was MIDNR ook voor 90% kletsen en zwetsen.quote:
waarschijnlijk is nu zeker per 1 oktober 2010quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
POWNED gaat zéér waarschijnlijk in het publieke bestel komen, en dat houd in dat ze op de landelijke radio programma's mogen gaan maken.
Freaknacht weg is niet erg als dit er voor terugkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef Renesite het volgende:
Op 3FM? Euh.... Dan freaknacht e.d. maar weg
Eerste 3/4 uur freaknacht weg. Daarvoor MIDNR, in de oude bezetting, en dan vanaf 4 uur gewoon lekker Ekdom in de ochtend.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Freaknacht weg is niet erg als dit er voor terugkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |