jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://mogguhrick.com/?p=609
[ afbeelding ]
Maar MIDNR maakt een hoop goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:55 schreef Metalfrost het volgende:
GS was kut, is kut en is in de toekomst kut.
GS
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:05 schreef Sersjee het volgende:
Een topic van Paul waar ik blij van word, dat ik dat nog mag meemaken!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Paul het volgende:
mods kunnen jullie van kom maken : komt in de tt
Zou wel willen, maar mag het niet, is niet mijn subforumquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:08 schreef Paul het volgende:
mods kunnen jullie van kom maken : komt in de tt
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar mag het niet, is niet mijn subforummaar zal het doorgeven
Mwah, MIDNR hoeft niet per se op 3FM. Het is feitelijk een vorm van talkradio, dus radio 1 lijkt me logischer. En daarbij, hoeveel uur radio krijgen die gasten eigenlijk? Lijkt me niet dat ze als beginnend omroepje meteen zoveel tijd krijgen, dat ze 4 x 3 uur MIDNR gaan uitzenden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef Qunix het volgende:
Nu hebben ze nieuwe of DJ's in opleiding in de nachtelijke uren... Dat wordt dus van 3 to 6 dan lijkt me...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, MIDNR hoeft niet per se op 3FM. Het is feitelijk een vorm van talkradio, dus radio 1 lijkt me logischer. En daarbij, hoeveel uur radio krijgen die gasten eigenlijk? Lijkt me niet dat ze als beginnend omroepje meteen zoveel tijd krijgen, dat ze 4 x 3 uur MIDNR gaan uitzenden.
POWNED gaat zéér waarschijnlijk in het publieke bestel komen, en dat houd in dat ze op de landelijke radio programma's mogen gaan maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de charme van MIDNR niet dat het op de publieke ether met landelijke bereik werd uitgezonden?
Als het nu op een obscuur internetstream wordt uitgezonden, heb je er nog niets aan als je op je werk (zonder PC) radio luistert.
Ja daarom komen ze nu weer terugquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is de charme van MIDNR niet dat het op de publieke ether met landelijke bereik werd uitgezonden?
Kijk vannacht om 1 uur effe op de webcam van 3fm.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik geloof 16 uur per week, vraag me alleen af of de Publieke Omroep het originele format van MIDNR wel toestaan
Ik zie de BreeZaH sletjes en soortgenoten nog niet in de keurige Hilversumse NOB studios welkom zijn
Als Michiel in de ochtend Giel vervangt is de Kaak er ook!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:45 schreef C.l.o.n.e het volgende:
Als Erik-Jan niet meedoet is het toch geen flikker aan.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef Renesite het volgende:
Op 3FM? Euh.... Dan freaknacht e.d. maar weg
Dat kan ik me goed voorstellen. Je kunt op een briefje schrijven welke nummers er komen als je naar Veronica luistertquote:Rick zit er niet op zijn plek, kan zijn artistieke ei niet kwijt en zit gevangen in een format welke niet bij hem past.
Waarom ook niet? Tenslotte was MIDNR ook voor 90% kletsen en zwetsen.quote:
waarschijnlijk is nu zeker per 1 oktober 2010quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
POWNED gaat zéér waarschijnlijk in het publieke bestel komen, en dat houd in dat ze op de landelijke radio programma's mogen gaan maken.
Freaknacht weg is niet erg als dit er voor terugkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef Renesite het volgende:
Op 3FM? Euh.... Dan freaknacht e.d. maar weg
Eerste 3/4 uur freaknacht weg. Daarvoor MIDNR, in de oude bezetting, en dan vanaf 4 uur gewoon lekker Ekdom in de ochtend.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Freaknacht weg is niet erg als dit er voor terugkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |