omdat je beter in een beker kan pissen dan dat drinken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef SuperwormJim het volgende:
En waarom staat La Chouffe er niet tussen?
La Chouffe is heerlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef dopy14 het volgende:
[..]
omdat je beter in een beker kan pissen dan dat drinken.
nee weet ik veel. Hoeveel mensen drinken dat nou?!
'Als jij iets beter vindt wat niet op de lijst staat. Zeg het ff.'quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb dan wel Palm gestemd maar waar is de optie: Overige (vul zelf in...)?
Daar zullen we nu nooit achter komen he, als je dat niet in de poll plaatst!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef dopy14 het volgende:
[..]
omdat je beter in een beker kan pissen dan dat drinken.
nee weet ik veel. Hoeveel mensen drinken dat nou?!
ik ben gvd en kwartier bezig geweest om 20 biermerke te bedenken. En nog steeds zeiken dat ik er 1 vergeten ben,quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar zullen we nu nooit achter komen he, als je dat niet in de poll plaatst!
Er staan hier drie flessen van... Maar zelf nog nooit gehad.quote:
johnny walkerquote:
Als je ze niet drinkt, dan kom maar. Goed spul.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:31 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Er staan hier drie flessen van... Maar zelf nog nooit gehad.
Waar staat Wittekerke in het rijtje? Ik zie em niet?? (ben een vrouw die alleen rosebier drinkt...)
HJ de koning, Warsteiner de "Königin" dan maar?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als je ze niet drinkt, dan kom maar. Goed spul.
Al vind ik dat iets meer 'n speciaal bier, daarom ga ik voor Hertog Jan, de koning onder de "normale" bieren wat mij betreft.
Ik ook; maar de teller stond nog steeds op nulquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb maar gestemd op de nummer 2: Duvel.
Normaal gesproken drink ik Amstel, en als ik een keer geld teveel heb of een feestje te vieren heb dan haal ik een paar kratjes Hertog Jan. Drink alleen Heineken als ik ergens op bezoek ben, bij gebrek aan beter. Smaken verschillen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:50 schreef pisnicht het volgende:
Krijg je hier weer allemaal van die mensen die denken interessant te kunnen doen door een biermerk te noemen waar nog nooit iemand van heeft gehoord![]()
Mensen uit de randstad drinken heineken, brabanders drinken hertog-jan of bavaria en echte mannen drinken grolsch.
Leuk filmpje, heb em helemaal gekekenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef Knuck-les het volgende:
leuk voor alle zogenaamde bierkenners hier:
http://sites.rvu.nl/page/654/nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |