Jemig man.. sterkte voor hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goed,
Net thuis, pa meegenomen.
Paar breuken rond zijn oogkas/jukbeen. Verder paar hechtingen en het is wat dik. hij is ff buiten westen geweest en heeft volgens mij een lichte hersenschudding. Vannacht paar keer wekken en morgen naar de kaakchirurg om te kijken naar die breuken.
Hij doet het iig nog
Dat dus.quote:
Ik zit vaak met haar in de busquote:
Oef... sterkte manquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goed,
Net thuis, pa meegenomen.
Paar breuken rond zijn oogkas/jukbeen. Verder paar hechtingen en het is wat dik. hij is ff buiten westen geweest en heeft volgens mij een lichte hersenschudding. Vannacht paar keer wekken en morgen naar de kaakchirurg om te kijken naar die breuken.
Hij doet het iig nog
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Voor de grap ook eens met m'n telefoon een tracklog (gps) bijgehouden.. is wel geinig, je kan 'm ook in google.maps knallen.
Rondje van vanavond: klik.
Heb 't laatste stuk er ff af geknipt, jullie hoeven niet te weten waar ik woon. We zijn op 't flightforum begonnen en ben na Best-west via de snelweg terug gereden.
QFT! [/bootje]quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!
Je ziet toch waar ik de afrit pakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
matig hoor dat je ons niet laat weten waar je (ongeveer) woont...!
Woon je in Aalst...!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet toch waar ik de afrit pak.
Briljant stukje bochten.. officieel is het "parkforum" waar wij rijden.. het flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met het flightforum parkforum gebeuren.quote:
Oh ja, dus flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met flightforum gebeurenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Briljant stukje bochten.. officieel is het "parkforum" waar wij rijden.. het flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met het flightforum gebeuren.
[ afbeelding ]
Ja, parkforum dus. Was toch niet zo hilarischquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh ja, dus flightforum is al volgebouwd en dat gaat ongetwijfeld ook ooit met flightforum gebeuren
Neuh dat ook weer nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, parkforum dus. Was toch niet zo hilarisch?
Wij noemen 't altijd flightforum en als ik 't dan ineens parkforum moet gaan noemen gaat het fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |