Geen ideequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Serieus, ze heeft een verloofde en alles, wat zou het haar moeten schelen
Nooit, wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trouwens je tieten posten?
Het is een algemene vraag in dit topic hoor. Sorryquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nooit, wat denk je wel niet van me
Preutse snolquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nooit, wat denk je wel niet van me
En da's ook weer wat waard.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Weten we tenminste voldoende
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef Misan het volgende:
Ed, wat ben af af en toe toch een mongool
Wees maar niet bang, daar heb ik simpelweg de tijd niet eens voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
Beter post iedereen wat meer.
Anders halen jullie me nooit in.
Qua posts per dag zit ik wel lekker hoog, maar als je dat van mn vorige accounts zou meetellen lang niet, van 2003 tot 2007 ofzo maar een paar honderd per jaarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:56 schreef Edwinuss het volgende:
Beter post iedereen wat meer.
Anders halen jullie me nooit in.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:48 schreef Chanty87 het volgende:
Beetje één van de 2 vrouwelijke GAM SC'ers proberen weg te jagen hierPoit doe er es wat aan
Kom maarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef Poit het volgende:
Godverdomme!!!
Ed! Lyzio!!
Billenkoek voor jullie beide! Zo hoort men niet met een dame om te gaan!
Beetje respect hebben voor de schone deernes in ons midden.. Gofferedomme.. Anders gaan we KLAPPEN! JEWAIT!
quote:
Wa denktegij godverdomme zelf!!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb geen grootouders meer
Poit gelooft in god?
Niks voor mijquote:
32" Sony Braviaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
wat voor tv heb jij eigenlijk pooit
Juah, is goed. Knal hem er ffies in.quote:
Sorry superkoei, ik ben niet thuisquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef koei het volgende:
Lennie, waar blijf je? Zit ik straks alleen met Poit
moehahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Sorry superkoei, ik ben niet thuisIk zal je alleen moeten laten, weerloos tegen Poits avances
OPW representinquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:14 schreef Reintji het volgende:
Oh, Killzone is gisteren ook aangekomen in OPW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zuig stiereballen...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:11 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben benieuwd naar jullie skillzzzzzz
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hoe goed ben je in killzone?
Whehequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar hoe goed ben je in killzone?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:19 schreef Reintji het volgende:
Ik ben heul niet kaal, gewoon veel hoofdhuid
Klinkt wel leuk, zal hem thuis eens beter beluisterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef Lyzio het volgende:
En dan nog even dit. Om verliefd op te wordenZal vast wel oud zijn en bekend en weet ik wat, maar ik kom er pas sinds vandaag achter dat deze band steent!
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, zal hem thuis eens beter beluisteren
Dan gooi ik deze erin:
Dat nummer van chevelle is ook hun rustigste, het enige rustige nummer wat ik van ze ken zelfsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze maken eigenlijk meer gruntpunk. Dit is veruit het mooiste en rustigste nummer. Je moet het op waarde kunnen schatten zullen we maar zeggen
Dan is het meestal uniek, en dus tijdloos. Ik moet er nog even aan wennen, maar kan het zeker waarderen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat nummer van chevelle is ook hun rustigste, het enige rustige nummer wat ik van ze ken zelfs
Echt een prachtig nummer, al kwam ik daar zelf na 5x luisteren pas achter hoe mooi hij is
De trailer zag er erg goed uit, en de reacties op de sneak waren ook erg postief. Ik ga komende week denk ik, lijkt me wel een toffe film!quote:
In het begin vond ik hem een beetje saai, gewoon een rustig nummer, maar na een paar keer luisteren is dat helemaal veranderd, ik ga er heeeelemaal in opquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan is het meestal uniek, en dus tijdloos. Ik moet er nog even aan wennen, maar kan het zeker waarderen.
Je moet het zeker een keer een kans geven, het geschreeuw kan een beetje teveel zijn, maar daar moet je even omheen kijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:27 schreef Lyzio het volgende:
Heb toen jij het over hen had een hele sloot Dance Gavin Dance geladen. Nog niet aan toegekomen om het te luisteren. Ben tegenwoordig helemaal into Sinatra.
Klinkt als een waar feest!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:55 schreef dreejt het volgende:
Ik speeeeel The Legend of Kage (nes), mijn favoriete spel vroeger
AbsofuckingLUUT!quote:
Film ziet er inderdaad gruwelijk nice uit en heeft ook nog eens een behoorlijk pakkend verhaal. Manier van filmen is bizar te noemen en het eerste half uur denk je echt waar de neuk kijk ik naar maar het blijft boeiend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef koei het volgende:
[..]
De trailer zag er erg goed uit, en de reacties op de sneak waren ook erg postief. Ik ga komende week denk ik, lijkt me wel een toffe film!
Je suis benieuwdquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:01 schreef Poit het volgende:
[..]
AbsofuckingLUUT!
Hij is echt enorm nice!!
[..]
Film ziet er inderdaad gruwelijk nice uit en heeft ook nog eens een behoorlijk pakkend verhaal. Manier van filmen is bizar te noemen en het eerste half uur denk je echt waar de neuk kijk ik naar maar het blijft boeiend.
Onverwachte topper!
Ik heb zo'n Pathe pas dus ik zal m wel ff in de bios checkequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:09 schreef Poit het volgende:
Hij is als zeer goede R5 te vinden op teh interwebz maar als je de mogelijkheid hebt deze in de bios te zien is het zeker aan te raden.
Ohja, sowieso, áls je hem download, regel even wat ondertitels. Het is engelstalig maar dan met zuid afrikaans accent. Soms, in the heat of the moment, willen er nog wel wat woorden wegvallen.
NAIS!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Pathe pas dus ik zal m wel ff in de bios checke
Erg mooi nummer dat inderdaad. Het meeste van ze vind ik wat schreeuwerig, maar als je deze mooi vindt dan raad ik je ook aan om If It Means A Lot To You eens te proberenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:07 schreef Lyzio het volgende:
En dan nog even dit. Om verliefd op te wordenZal vast wel oud zijn en bekend en weet ik wat, maar ik kom er pas sinds vandaag achter dat deze band steent!
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:15 schreef Poit het volgende:
[..]
NAIS!!
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-the-last/57431
Komt allen op de HYPE TREIN!!! Tsjoeke tsjoeke tsjoeke TOET TOET!!!
Godverdomme wat heb ik weer zin in een team ico avontuur!!
chipotlaway nodig dus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:25 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-brutal-legend/57391
Buttblood
quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De laatste paar afleveringen heb ik niet gezien, ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk
je hebt je zwemspullen alvast aangetrokken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef Poit het volgende:
Rustig in de winkel vandaag.. Misschien moet ik een shirt aantrekken
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:20 schreef Poit het volgende:
Rustig in de winkel vandaag.. Misschien moet ik een shirt aantrekken
waarschijnlijk 1tje van greenpeace die hem wou beschermenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:36 schreef Tain het volgende:
Heb je uberhaupt al klanten gehad dan vandaag?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk 1tje van greenpeace die hem wou beschermen
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarschijnlijk 1tje van greenpeace die hem wou beschermen
What do you call a Jewish Wookie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer beschermt greenpeace ook Wookies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Jewdi ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:33 schreef Nebo het volgende:
Zo ken ik er nog wel één:
How do you call a Jewish Jedi?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:35 schreef koei het volgende:
Ik heb al twee gratis Mega Mindy horloges bij elkaar gespaardNog even doorsparen en ik ben eindelijk de lievelingstante
Pas maar op hoor, of Mega Mindy komt achter je aan!quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:15 schreef koei het volgende:
[..]
maar momenteel zijn mijn nichtjes én neefjes fan van Mega Mindy
Of jij hebt zo'n kutbaan/school dat 15min al te lang is, of zulk geweldig werk/school dat je geen zin hebt in weekendquote:
hihiquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:14 schreef Nebo het volgende:
Deze jongen mag vanavond en morgen de hele dag werken, en zondag weer keihard aan de studie. Lekker... weekend
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:00 schreef Tain het volgende:
straks 500GB'tjes extra in mijn bak plaatsen![]()
Vat het topic in een zin samenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:01 schreef RitseB het volgende:
lekkah.
Te weinig ruimte voor je jailbait collectie?
dan heb ik 2 woorden voor je: leer tellenquote:
iets te late ninja editquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dan heb ik 2 woorden voor je: leer tellen
Als je hier post moet je wel heel scherp zijnquote:
hier ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:36 schreef RitseB het volgende:
Ik merk het, het was gisteravond laat geworden
review versie denk ikquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:51 schreef Reintji het volgende:
Dacht dat Forza pas aan het einde van de maand zou komen, Rossdale speelt nu al!
Reviewcopy volgens mijquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:51 schreef Reintji het volgende:
Dacht dat Forza pas aan het einde van de maand zou komen, Rossdale speelt nu al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote petjesquote:
Neequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
Je gaat toch geen homo muziek luistere jonge.
Kan ook niet zo heel veel aan mislukken lijkt mequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef koei het volgende:
Kokende padvinders
Om half 8 zijn we boodschappen gaan doen en daarna gaan koken, en uiteindelijk zaten we om 22.00 uur aan het hoofdgerechtEn ik kan zonder te overdrijven zeggen dat mijn tomatensoep met vermicelli en balletjes overduidelijk het beste gelukt was! Maar echte concurrentie had ik dan ook niet
Beetje nattig geworden?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:09 schreef RitseB het volgende:
GODVERDOMME KANKER HOERE REGEN STERF AAN INGEGROEIDE TEELBALHAAR![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Is dat hetzelfde spel als deze: http://www.bol.com/nl/p/g(...)DVNLGOO0020122035gaaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:17 schreef Poit het volgende:
Best leuke ibood vandaag voor de analoge gamert. Genius is een geniaal spel
Zelfde game dacht ik zo..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:45 schreef koei het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde spel als deze: http://www.bol.com/nl/p/g(...)DVNLGOO0020122035gaa
Die hebben mn ouders namelijk al wel, maar diegene op ibood niet. Samen met kolonisten van de lage landen is dat nog wel een prima sinterklaaskado...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:00 schreef koei het volgende:
ja, maar ik vier geen sinterklaas met jou! En kolonisten van de lage landen vind ik alleen niet de moeite waard.
Vanmiddag een tof bedrijfuitjes, Solex-rijdenquote:
Het zonnetje zou tussendoor wel flink gaan schijnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanmiddag een tof bedrijfuitjes, Solex-rijdenAls het niet een beetje droger wordt, wordt dat zoooo dodelijk
boeiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Australië - Nederland is op SBS6!
En ik ga mooi mijn kranten doen en voetbalquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:02 schreef Nebo het volgende:
Tsk, lekker boeiend! Ik ga weer keihard vloerkleedjes verkopen bij de Ikea jeweets!!
Perfect Dark Zero een kutgame noemenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef lkb9000 het volgende:
Zo, ik heb Batman en Marvel Ultimate Alliance 2
Geruild voor 6 kutgames in de gamemania
XX Rumble Roses
NBA 2k7
NHL 2k7
MotoGP 06
Alone in the Dark
Perfect Dark Zero
Leek me een goede deal
nooit gespeeldquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Perfect Dark Zero een kutgame noemen
Hier bij de papa en de mama wordt hevig kroepoek gebakken voor de nasiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:49 schreef Chanty87 het volgende:
Nou inderdaad. Ik ga maar eens even de frituurpan aanzetten
Ik zou ook geen lasagne uit de frituurpan etenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
Ja gofter is m'n moeder WEER uitgerekend nu lasagneaan het maken en dus geen ruimte voor de frituurpan
Op ons fornuis nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:11 schreef RitseB het volgende:
Regel 1: Er is altijd ruimte voor een frietpan
Op de vloerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Op ons fornuis nietZeker niet als één gigantische pan al het halve fornuis in beslag neemt...
Djoed! Ik heb 2 frituurzaken om de hoek zitten. Ga zelf een beetje met die stinktroep in huis zittenquote:
Beetje geld betalen voor een berelul of een jos brinkjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Djoed! Ik heb 2 frituurzaken om de hoek zitten. Ga zelf een beetje met die stinktroep in huis zitten
Jij hebt een aardappelboom in de tuinquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Beetje geld betalen voor een berelul of een jos brinkje
Extra geld danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:22 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij hebt een aardappelboom in de tuin![]()
Of een berenlullenstruik
Jij speelt als god?quote:
Wokken is iig wel erg lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:12 schreef Edwinuss het volgende:
Alles rustig en goed.
Morgen met de familie wokken, dat gaat nog wat worden
Ik heb die film nog in de bios gezien, het einde negerend, was het Final Destination-gedeelte van de film erg leuk gedaanquote:
Nou vond knowing best tegenvallen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb die film nog in de bios gezien, het einde negerend, was het Final Destination-gedeelte van de film erg leuk gedaan
Ja, de special effects waren tof. Je kan dan van elke film een toffe film maken als je bepaalde elementen negeertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:20 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik heb die film nog in de bios gezien, het einde negerend, was het Final Destination-gedeelte van de film erg leuk gedaan
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, de special effects waren tof. Je kan dan van elke film een toffe film maken als je bepaalde elementen negeert
Maar maakt niet uit. Ik heb gister besloten dat Vanilla Sky mijn favo film is
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar dat heb ik niet zelf besloten
Niet eens zozeer wat ik bedoelde...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, de special effects waren tof. Je kan dan van elke film een toffe film maken als je bepaalde elementen negeert![]()
Vanilla Skyquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, de special effects waren tof. Je kan dan van elke film een toffe film maken als je bepaalde elementen negeert
Maar maakt niet uit. Ik heb gister besloten dat Vanilla Sky mijn favo film is
Koeiquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Vanilla SkyGa dan voor Abre los ojos...
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef Nebo het volgende:
En die dudes van Nitro Circus hebben echt te relaxed werk
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef Nebo het volgende:
En die dudes van Nitro Circus hebben echt te relaxed werk
Dat zijn de antwoorden!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Vanilla SkyGa dan voor Abre los ojos...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:15 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat zijn de antwoorden!
En spankert. Ik zat de hele tijd te denken dat we op een 100 weg reden en vond geen bordje erover dus ik zat al te denken wat die lompe auto zo langzaam deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |