quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vond het boek ook tegenvallen. Er staat eigenlijk helemaal niet zo veel in. Die mevrouw vertelde dat er dingen in stonden over de ontwikkeling van je kindje maar ze hebben de maanden in trimesters bij elkaar genomen. Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik niet toch voor het serviesje ben gegaan.
(had het kind mooi nog mee kunnen spelen).
Fotolijstje heb ik er 2 van gekregen. Eentje van de mevrouw op de dag van intake. En de ophaalchauffeur heeft er nog eentje door de brievenbus geduwd bij de laatste ophaaldag
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het serviesje gaan we hier gewoon lekker gebruiken straks.
En dat je 2 lijstjes hebt is echt wel tof! Die van ons gebruiken we niet meer, want ik heb alle foto's ingeplakt!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind het serviesje maar stom
De afbeeldingen erop vind ik echt helemaal niks. Dan heb ik liever een wit serviesjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef Vlindur het volgende:
Wat is er stom aan? Het is toch functioneel? Ideaal toch!
wij ook. Zo'n lekker groot plat bord, ideaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Wij gebruiken het serviesje nog dagelijks. lelijk of niet
Dat heb ik ook moeten spuiten en daar ben ik maar mooi zwanger mee geraakt! Ik had echt meer follikels met Menopur dan met de synthetische hormonen. Daar wil ik ook wel voor piesen hoor (als ik eenmaal in de overgang ben), maar je hoort er niet over inderdaad.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:18 schreef Orea het volgende:![]()
Wat ik vanavond wel eens ga vragen.. De Pregnyl die ervan gemaakt wordt, is dus helemaal niet zo duur.. Echter de Menopur is niet te betalen (ik deed prikken van ¤ 200,- per prik per dag) en dat wordt gemaakt van urine van vrouwen in de overgang... Maar daar hoor je vrij weinig over!!!
ik kreeg m halverwegequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef octopussy het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk het gekozen cadeautje? Ik heb meegedaan aan MvM (tot augustus) en nog niet het serviesje ontvangen.
oh hmm, zal er nog even achteraan gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb alles meteen aan het begin gekregen (dus uitgezochte kado en lijstje omdat ik zo vroeg meedeed). En bij het ophalen van de laatste krat heeft de chauffeur nog een lijstje in de brievenbus gedaan.
Dus als je nog niks hebt, dan zou ik even bellen naar je consulente...
Krijg er gewoon kippenvel van Orea!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Orea het volgende:
*glunder*
Met zwaar verdunde urine (was vergeten urine achter te houden en vandaag echt liters thee gedronken) maar hij sloeg direct uitnog voor de controlestreep er stond
![]()
En omdat ze hoorde dat dit test 17 en 18 warengooide ze er nog 2 op tafel
![]()
![]()
Als morgen alles goed is ga ik dat ook wel even doen...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef Orea het volgende:
Als je daarover twijfelt, dan kun je ze toch even bellen?
Meisje, dat begrijpt toch iedereen ook wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef flugeltje het volgende:
Nee hoor 20 tests is (nog) niet het record...
Ik voel mezelf schuldig dat ik dit keer niet meepies, maar ik durfde dit keer echt nog niet te bellen. Voelde vorige keren echt als afgang als ze de kratten weer moesten komen halen. Heb wel iedere keer heel lief een bloemenbon gekregen! Maar nog een keer die informatrice onder ogen komen is wel wat confronterend. Bovendien weet ik niet of ik met m'n medicijnen nu wel mag piesen...
Ik twijfel wel om bij een goeie echo morgen alsnog te bellen. Ik geloof dat je tot week 9 op mag geven en als de aspirine toch niet zo erg blijkt te zijn wil ik die laatste weken nog wel meepiesen...
Het is toch geen verplichting? Als het niet gaat dan kun je beter stoppen. Niemand die je dat kwalijk neemtquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Guess. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het plassen voor mvm wel vind tegen vallen,ik plas al vanaf 6 wkn en nu nog 2wkn te gaan.Ik vind het eigenlijk lastig omdat sinds ik zwanger ben erg moeilijk mijn plas op kan houden,dus vaak is het vlug vlug naar de wc broek omlaag,dan moet ik die kan er nog onderhouden en dan plas ik al half met het gevolg dat de helft in de kan zit en de andere helft over mijn handen/arm en weet ik veel waar nog meer
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:12 schreef Saffier het volgende:
Vanmorgen is de MvM-mevrouw bij me langsgeweest. De test knalt van het scherm afMorgen komen de kratten en kan ik weer mee gaan doen.
Ik vond het de eerste keer vanzelfspreken dat ik meedeed, nu is het ook een beetje speciaal
Ik ben zwánger!
Dat is wel heel lief trouwensquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef miss_sly het volgende:
Wat zouden ze dan nog moeten doen? Je krijgt al van alles omdat je meedoet.
Het is misschien ook verschillend per regio/consulent/chauffeur.
Toen ik een miskraam had gehad, had ik bij de laatste krat die ik aan de deur had gezet een briefje gedaan dat ik er dus mee stopte en toen kreeg ik later nog een briefje van ze met een leive tekst en een bloemenbon. Toen ik later meedeed tot de laatste week dat het mocht, zat er bij de een na laatste krat een briefje van de chauffeur met bedankt en dat hij de volgende week voor het laatst zou komen.
Ik vind het iig wel fijn dat ook hier zoveel mensen meedoen. Het is toch echt wel voor een heel goed doel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |