abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73493836
Deel 1: Moeders voor Moeders

Laatste drie posts:
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:26 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik vond het boek ook tegenvallen. Er staat eigenlijk helemaal niet zo veel in. Die mevrouw vertelde dat er dingen in stonden over de ontwikkeling van je kindje maar ze hebben de maanden in trimesters bij elkaar genomen. Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik niet toch voor het serviesje ben gegaan.
(had het kind mooi nog mee kunnen spelen).
Fotolijstje heb ik er 2 van gekregen. Eentje van de mevrouw op de dag van intake. En de ophaalchauffeur heeft er nog eentje door de brievenbus geduwd bij de laatste ophaaldag
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het serviesje gaan we hier gewoon lekker gebruiken straks.
En dat je 2 lijstjes hebt is echt wel tof! Die van ons gebruiken we niet meer, want ik heb alle foto's ingeplakt!
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vind het serviesje maar stom
pi_73494059
Wat is er stom aan? Het is toch functioneel? Ideaal toch!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73494124
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef Vlindur het volgende:
Wat is er stom aan? Het is toch functioneel? Ideaal toch!
De afbeeldingen erop vind ik echt helemaal niks. Dan heb ik liever een wit serviesje
pi_73494236

(Voor de mensen die niet weten welk servies)

He, maar als de bodem bedekt is met eten heb je een wit serviesje met een blauw randje!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:28:35 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73494489
Wij gebruiken het serviesje nog dagelijks. lelijk of niet
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73494572
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Wij gebruiken het serviesje nog dagelijks. lelijk of niet
wij ook. Zo'n lekker groot plat bord, ideaal
pi_73494593
Ik heb ook meegedaan, maar was het wel zat aan het eind hoor. Was toch wel gedoe. Toch denk ik haast wel dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap weer mee zou doen (maar dat duurt nog even, de kleine is pas een maand oud...)
pi_73497288
Ik heb het boek maar eigenlijk kijk ik er nauwelijks in. Serviesje is niet echt mijn smaak en met een dvd maak je mij niet blij.
Ik hoef even niet te plassen, heb blaasontsteking (zat ervoor in het ziekenhuis maandagavond) en das toch effe wennen.
pi_73498289
Hmm..misschien had ik toch voor het serviesje moeten gaan Had mijn zoontje er nog mee kunnen spelen want dat boek ga ik toch niet lezen
Nou ja, weet ik dat voor de volgende keer.
Ik heb al na 1 dag anderhalve fles volgepiest Die chauffeur sjouwt zich straks nog een ongeluk
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:44:44 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_73513417
Ik zou voor het serviesje gegaan zijn.
Het boek heb ik kunnen lenen van mijn schoonzusje en dat vond ik inderdaad ook niet je van het.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73518744
Heb vanmorgen MvM gebeld en gevraagd of ik het boek mag omruilen voor het serviesje.Gelukkig was dat geen probleem.
Toch wel handig een extra paar bordjes.
pi_75640641
Vanavond komt de mevrouw van MvM langs en als de testen (mag er 2 doen omdat we misschien 2 beebs verwachten ) goed zijn mag ik gelijk beginnen!

Heb zelf behoorlijk gebruik gemaakt van de hormonen, dus ik mag eindelijk wat terugdoen!! (denk dat ik op korte termijn niet meer doe als ik iedereen begrijp, maar ben allang blij dat ik eens zóver ben gekomen )
pi_75640712
Ik heb twee keer meegedaan en twee keer geroepen 'nóóit meer!'
De eerste keer omdat je het hier zelf weg moet brengen en dat op de fiets moest
De tweede keer omdat ik dacht dat met de auto wegbrengen heus makkelijker zou zijn, maar dat nog best tegenvalt met een dreumes erbij

Ik heb volgens mij het boek en de DVD, maar achteraf had ik ook graag het serviesje gewild Veel handiger hier.
En hoewel ik bij beiden vanaf heel vroeg meedeed heb ik nooit een lijstje gehad, bluh
pi_75641057
Morgen worden hier de laatste flessen opgehaald. Ik heb 10 weken meegedaan (wat gaat de tijd snel ) en heb het over het algemeen niet als vervelend ervaren. Zou zo nog wel 10 weken door kunnen gaan. Maar ben er nou ook weer niet treurig om dat het afgelopen is hoor, zo erg is het niet

Ik heb echt wel een paar keer gedacht: bah, geen zin om weer in dat kannetje te pissen, ik wil normaal zitten. En dan deed ik dat ook gewoon. Deed ik het de keer erop gewoon weer keurig in het kannetje. 's nachts deed ik het ook niet in het kannetje. Da's ook vrij lastig zonder bril en in het donker
Tip voor Orea: voel je niet schuldig als je er even de balen van hebt en doe het dan gewoon op de pot. Het is absoluut geen verplichting elk plasje op te vangen. Alle beetjes zijn welkom En geniet er ook van. Dat je zoiets moois voor andere mensen kunt doen en vooral ook dat jij nu gewoon heerlijk zwanger bent. Succes!

Als ik het zelf had moeten wegbrengen had ik er denk ik na 2 weken al wel genoeg van. Hulde hoor freecell
pi_75641094
Ik doe nu al 2 weken mee en ik vind het nog steeds . Inderdaad, omdat ik nu eindelijk iets kan doen. Lang voordat ik probeerde zwanger te raken, wist ik al dat ik 'later' mee zou doen met Moeders voor Moeders, niet vermoedend dat ik het zelf zo hard nodig zou gaan hebben. Wat is het fijn dat ik dan nu eindelijk in een kannetje mag piesen!
pi_75642257

Wat ik vanavond wel eens ga vragen.. De Pregnyl die ervan gemaakt wordt, is dus helemaal niet zo duur.. Echter de Menopur is niet te betalen (ik deed prikken van ¤ 200,- per prik per dag ) en dat wordt gemaakt van urine van vrouwen in de overgang... Maar daar hoor je vrij weinig over!!!
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:52:58 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75643245
freecell, ik heb wel 2 lijstjes gekregen!

Ik vond het ook geen opgave. Wel was ik inderdaad op het laatst blij dat het klaar was. Gewoon ook omdat het plassen in de maatbeker lastiger ging (ik hurkte erboven) en door toenemende bekkenproblemen werd vooral het opstaan steeds lastiger.
pi_75643349
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:18 schreef Orea het volgende:

Wat ik vanavond wel eens ga vragen.. De Pregnyl die ervan gemaakt wordt, is dus helemaal niet zo duur.. Echter de Menopur is niet te betalen (ik deed prikken van ¤ 200,- per prik per dag ) en dat wordt gemaakt van urine van vrouwen in de overgang... Maar daar hoor je vrij weinig over!!!
Dat heb ik ook moeten spuiten en daar ben ik maar mooi zwanger mee geraakt! Ik had echt meer follikels met Menopur dan met de synthetische hormonen. Daar wil ik ook wel voor piesen hoor (als ik eenmaal in de overgang ben), maar je hoort er niet over inderdaad.
pi_75643509
Wanneer krijg je eigenlijk het gekozen cadeautje? Ik heb meegedaan aan MvM (tot augustus) en nog niet het serviesje ontvangen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:11:08 #20
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75643735
Ik dacht dat dat meestal met het laatste te vullen krat meeging...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_75643828
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:02 schreef octopussy het volgende:
Wanneer krijg je eigenlijk het gekozen cadeautje? Ik heb meegedaan aan MvM (tot augustus) en nog niet het serviesje ontvangen.
ik kreeg m halverwege
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75643838
Ik heb het bij de eerste kratten gekregen, maar het hoort eigenlijk bij de laatste
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:15:53 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75643884
Ik heb alles meteen aan het begin gekregen (dus uitgezochte kado en lijstje omdat ik zo vroeg meedeed). En bij het ophalen van de laatste krat heeft de chauffeur nog een lijstje in de brievenbus gedaan.

Dus als je nog niks hebt, dan zou ik even bellen naar je consulente...
pi_75644444
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb alles meteen aan het begin gekregen (dus uitgezochte kado en lijstje omdat ik zo vroeg meedeed). En bij het ophalen van de laatste krat heeft de chauffeur nog een lijstje in de brievenbus gedaan.

Dus als je nog niks hebt, dan zou ik even bellen naar je consulente...
oh hmm, zal er nog even achteraan gaan.
pi_75664000
*glunder*

Met zwaar verdunde urine (was vergeten urine achter te houden en vandaag echt liters thee gedronken) maar hij sloeg direct uit nog voor de controlestreep er stond

En omdat ze hoorde dat dit test 17 en 18 waren gooide ze er nog 2 op tafel
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:08:14 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75666209
Whahahaha! Dus nu zit je op 20? Jij gaat voor het record hoor!
Heerlijk dat je er zo van aan het genieten bent!

En wat fijn dat de test zo knetterhard uitsloeg!
  woensdag 16 december 2009 @ 08:25:26 #27
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75676834
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 20:18 schreef Orea het volgende:
*glunder*

Met zwaar verdunde urine (was vergeten urine achter te houden en vandaag echt liters thee gedronken) maar hij sloeg direct uit nog voor de controlestreep er stond

En omdat ze hoorde dat dit test 17 en 18 waren gooide ze er nog 2 op tafel
Krijg er gewoon kippenvel van Orea!
pi_75677512
20 tests
Je hebt alle recht om te glunderen. Ik wens je dan ook een glunderende zwangerschap
pi_75677556
4 tests van MvM lijkt mij al een unicum
pi_75677836
Hihi, als dit maar niet betekent dat ze allebei zijn blijven plakken én allebei zijn gaan splitsen (twee-eiige vierling )

Nu nog even bedenken wanneer ik die laatste 2 tests ga doen! Het piesen is in elk geval begonnen!!
  woensdag 16 december 2009 @ 09:30:35 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75678006
Nee hoor 20 tests is (nog) niet het record...

Ik voel mezelf schuldig dat ik dit keer niet meepies, maar ik durfde dit keer echt nog niet te bellen. Voelde vorige keren echt als afgang als ze de kratten weer moesten komen halen. Heb wel iedere keer heel lief een bloemenbon gekregen! Maar nog een keer die informatrice onder ogen komen is wel wat confronterend. Bovendien weet ik niet of ik met m'n medicijnen nu wel mag piesen...

Ik twijfel wel om bij een goeie echo morgen alsnog te bellen. Ik geloof dat je tot week 9 op mag geven en als de aspirine toch niet zo erg blijkt te zijn wil ik die laatste weken nog wel meepiesen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75678364
Als je daarover twijfelt, dan kun je ze toch even bellen?
  woensdag 16 december 2009 @ 09:47:29 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75678382
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:46 schreef Orea het volgende:
Als je daarover twijfelt, dan kun je ze toch even bellen?
Als morgen alles goed is ga ik dat ook wel even doen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 16 december 2009 @ 09:48:56 #34
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75678418
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef flugeltje het volgende:
Nee hoor 20 tests is (nog) niet het record...

Ik voel mezelf schuldig dat ik dit keer niet meepies, maar ik durfde dit keer echt nog niet te bellen. Voelde vorige keren echt als afgang als ze de kratten weer moesten komen halen. Heb wel iedere keer heel lief een bloemenbon gekregen! Maar nog een keer die informatrice onder ogen komen is wel wat confronterend. Bovendien weet ik niet of ik met m'n medicijnen nu wel mag piesen...

Ik twijfel wel om bij een goeie echo morgen alsnog te bellen. Ik geloof dat je tot week 9 op mag geven en als de aspirine toch niet zo erg blijkt te zijn wil ik die laatste weken nog wel meepiesen...
Meisje, dat begrijpt toch iedereen ook wel.
Maak jij je nou maar lekker druk om jezelf en jouw boontje. Ik heb voor jou meegepiest dus dat zit wel goed
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:20:43 #35
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75820295
Ik moet zeggen dat ik het plassen voor mvm wel vind tegen vallen,ik plas al vanaf 6 wkn en nu nog 2wkn te gaan.Ik vind het eigenlijk lastig omdat sinds ik zwanger ben erg moeilijk mijn plas op kan houden,dus vaak is het vlug vlug naar de wc broek omlaag,dan moet ik die kan er nog onderhouden en dan plas ik al half met het gevolg dat de helft in de kan zit en de andere helft over mijn handen/arm en weet ik veel waar nog meer
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_75828102
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Guess. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het plassen voor mvm wel vind tegen vallen,ik plas al vanaf 6 wkn en nu nog 2wkn te gaan.Ik vind het eigenlijk lastig omdat sinds ik zwanger ben erg moeilijk mijn plas op kan houden,dus vaak is het vlug vlug naar de wc broek omlaag,dan moet ik die kan er nog onderhouden en dan plas ik al half met het gevolg dat de helft in de kan zit en de andere helft over mijn handen/arm en weet ik veel waar nog meer
Het is toch geen verplichting? Als het niet gaat dan kun je beter stoppen. Niemand die je dat kwalijk neemt Het lijkt me ook niet echt prettig voor jou zo
pi_75828785
Nou, ik kan me goed voorstellen dat je dit lastig vindt, Guess!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_75833207
Ik sluit me aan bij CP en Ahava!! Als het niet te doen is, is het niet te doen... Tis sowieso al wat dat je al 8 weken meedoet! Chapeau!!
  woensdag 30 december 2009 @ 10:12:58 #39
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76211797
Vanmorgen is de MvM-mevrouw bij me langsgeweest. De test knalt van het scherm af Morgen komen de kratten en kan ik weer mee gaan doen.
Ik vond het de eerste keer vanzelfspreken dat ik meedeed, nu is het ook een beetje speciaal

Ik ben zwánger!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 30 december 2009 @ 11:50:46 #40
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76214814
Saffier wat goed,gefeliciteerd
Ik ben 16 wkn dus mijn MvM zit er op,de laatste weken niet echt veel meer geplasd...nou ja in de bedoelde containers dan maar alle beetjes helpen.Wij hebben er best een tijd over gedaan zwanger te worden en we gingen al naar het ziekenhuis dus wilde erg graag mee doen!
pi_76216069
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:12 schreef Saffier het volgende:
Vanmorgen is de MvM-mevrouw bij me langsgeweest. De test knalt van het scherm af Morgen komen de kratten en kan ik weer mee gaan doen.
Ik vond het de eerste keer vanzelfspreken dat ik meedeed, nu is het ook een beetje speciaal

Ik ben zwánger!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76334234
Saffier

Ik ben het al zat
(maar ga gewoon stug door hoor )
pi_76334503
gaaf is dat he, al die test bij mvm zo duidelijk is!
Ik ben t ook al een beetje zat haha, eigenlijk al een paar weken, erg he. En ik zit maar tegen iedereen: ja tis een kleine moeite en tis voor een goed doel dus waarom niet.
Vind ik ook wel, maar toch af en toe een beetje gedoe enzo.
pi_80812866
wie heeft het blauwe vorkje met nijntje erop of de hele set nog?
mijn hubbie heeft met zijn stomme kop de vork weggegooid, gelijk met de schillen van de peer.
het was het eerste bestekje van mijn ventje van mvm dus ik ben BOOS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Velobabe op 28-04-2010 21:21:35 ]
pi_82536309
*SCHOP*

Is er nog iemand die momenteel mee doet?

De mevrouw komt vanmiddag bij mij langs.
Ik zal wel zelf naar het depot moeten rijden omdat wij een afgesloten portiek hebben.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:56:10 #46
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82544687
Ik woon in een apartementencomplex en ik had gewoon afgesproken dat we 1x in de week de flessen beneden in de hal neer zou zetten en dan werden er weer lege neergezet voor die week.Werkte prima hoor.Ik had ze in grote boodschappentassen staan.
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:53:05 #47
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_82551551
Ik heb zelf ook mee gedaan met MvM. Maar vind dat het toch maar een beetje raar is gegaan.
Je meld je telefonisch of per internet aan, dan maken ze een afspraak en komt er een consulente langs.
Weer een zwangerscghapstest en je mag mee doen. Ik kreeg een informatie pakketje, mocht een cadeautje uitzoeken (heb hier ook voor het serviesje gekozen) en kreeg een fotolijstje voor een echo foto.
Vervolgens gaat ze weer weg en je hoort nooit weer wat van MvM. Ik heb 10 weken geplast en vind het persoonlijk toch maar raar dat je helemaal niks meer hoort van MvM.
Hoe is dat bij jullie gegaan? Is dit de normale gang van zaken of is er bij mij misschien iets fout gegaan?
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:03:50 #48
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82552133
Maar wat zou je nog meer moeten horen dan? Ik heb verder ook niets meer gehoord, al zou een bedankkaartje wel leuk zijn. Maar ja, je krijgt al meerdere cadeautjes, dus dat kun je ook zien als bedank'kaartje'.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82552586
Ik ben juist blij dat ik niks meer hoorde, was na 3 weken alweer gestopt namelijk
Vergat steeds in dat ding te plassen
  Moderator woensdag 9 juni 2010 @ 15:35:25 #50
5428 crew  miss_sly
pi_82553844
Wat zouden ze dan nog moeten doen? Je krijgt al van alles omdat je meedoet.
Het is misschien ook verschillend per regio/consulent/chauffeur.

Toen ik een miskraam had gehad, had ik bij de laatste krat die ik aan de deur had gezet een briefje gedaan dat ik er dus mee stopte en toen kreeg ik later nog een briefje van ze met een leive tekst en een bloemenbon. Toen ik later meedeed tot de laatste week dat het mocht, zat er bij de een na laatste krat een briefje van de chauffeur met bedankt en dat hij de volgende week voor het laatst zou komen.

Ik vind het iig wel fijn dat ook hier zoveel mensen meedoen. Het is toch echt wel voor een heel goed doel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:37:21 #51
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82553939
@devilishbaby,zo is het bij mij ook gegaan.Maar wat zou je nog van ze willen horen dan?
Ik begon met 6wkn en was het naar een aantal weken ook wel meer dan beu hoor,de flessen kwamen dan ook steeds minder vol te zitten Ach tja ik heb 10wkn mee gedaan en alle beetjes helpen!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:15:44 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_82998929
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef miss_sly het volgende:
Wat zouden ze dan nog moeten doen? Je krijgt al van alles omdat je meedoet.
Het is misschien ook verschillend per regio/consulent/chauffeur.

Toen ik een miskraam had gehad, had ik bij de laatste krat die ik aan de deur had gezet een briefje gedaan dat ik er dus mee stopte en toen kreeg ik later nog een briefje van ze met een leive tekst en een bloemenbon. Toen ik later meedeed tot de laatste week dat het mocht, zat er bij de een na laatste krat een briefje van de chauffeur met bedankt en dat hij de volgende week voor het laatst zou komen.

Ik vind het iig wel fijn dat ook hier zoveel mensen meedoen. Het is toch echt wel voor een heel goed doel!
Dat is wel heel lief trouwens
Het vrouwtje hier vroeg me nog contact op te nemen of alles goed was gegaan, maar aangezien ik door die bloedtransfusie hoe dan ook niet meer mee mocht doen en ik het ook zo lullig vond om haar te moeten bellen met dat het mis gegaan was, heb ik dat nooit gedaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:18:37 #53
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82999075
Ik heb die afsluitende cadeautjes ook als bedankjes ervaren . Is toch prima?
pi_83002529
ik heb ook de maximale tijd in kannen gepiest. Heb alleen nooit de echo fotolijst ontvagen die je als 'extra beloning' krijgt voor langdurig / vroeg piezen. Nou kon me die fotolijst een beetje gestolen worden, zo bijzonder is dat ding nou ook weer niet volgens mij. maar toch. Verdere communicatie was wel keurig, ik pieste rond de feestdagen, en had keurig een kaart met aangepaste afhaaldagen, en vlgs mij ook een kaart bij de voorlaatste week.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_83002654
ik heb 2x meegedaan.

Bij Amber kon ik eerst kiezen uit 3 kadootjes en aan het eind kreeg ik een serviesje. De een na laatste week lag er een briefje van de chauffeur.

Bij Tess heb ik het fotolijstje en 2x het serviesje gehad, en ook een briefje van de chauffeur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 21 juni 2010 @ 13:31:57 #56
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_83095410
Ik vond het gewoon een beetje vreemd dat je totaal niks meer hoorde.
De eerste keer dat ik mee wilde toen begon mijn miskraam net op de dag dat de consulent langs zou komen, als ik wilde kon ik dan nog wel mee doen als ik genoeg HCG zou hebben. Dat wilde ik wel. Maar was niet meer het geval. Toen ik bij de 2e keer me aanmelde bleek dat er inderdaad een bloemenbon gestuurd had moeten zijn, iets dat dus ook niet gebeurd was.
Nu heb ik alleen bij het eerste geprek contact gehad met iemand van MvM, vervolgens 10 weken meegedaan. Wat in hield dat ik elke week 15km reed om de flessen we te kunnen brengen naar een depot. En na 10 weken niks meer hoorde. Inderdaad een bedankje in de vorm van een telefoontje , mailtje, kaartje als aflsuiting, iets in die geest had ik wel fijn gevonden. Toen ik later las dat je een extra cadeautje kreeg als je 10 weken mee deed kreeg ik het idee dat het misschien weer fout gegaan was bij mij. Maar achteraf blijkt dat dus niet het geval, dat cadeautje heb ik dus al bij de 1e afspraak gehad.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:00:17 #57
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86688646
Even een flinke kick van mij:

Ik heb mij zondag aangemeld, en vandaag een informatrice langsgehad. Eerst een test gedaan, had echt een dikke vette streep (voelt toch altijd goed zo'n bevestiging). Ingeschreven en kadootjes gehad. Ze heeft netjes alles uitgelegd waarvoor het was, wat ik moest doen en hoe of wat. Kan haar altijd opbellen als er problemen zijn. Ze was hartstikke aardig!

Mijn nichtje heeft ook hieraan mee gedaan en het klonk allemaal erg leuk, dus heb ik mij ook aangemeld.
Vooral het idee dat ik andere vrouwen kan helpen vind ik fijn, het is voor mij een kleine moeite dus waarom niet.
Gelukkig geen problemen met kadootjes, die heb ik nu tenslotte al (klinkt gierig, maar was er erg blij mee!).

Nog meer zwangeren die mee doen of mee gaan doen of erover nadenken? :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86701591
Ik doe er nu ook al 5 weken aan mee. Met het idee, als die vrouwen die me voor zijn gegaan hebben mij geholpen en nu wil ik iets terug doen.

De dag dat ik positief testte heb ik meteen aangemeld. De woensdag er na (ik testte op zondagavond/maandagmorgen) kwam er al iemand langs. Alleen mocht ik toen nog niet mee doen want ik mocht pas inleveren bij 5 weken en ik was toen net 4 weken zwanger :)

Inmiddels pies ik me een ongeluk in de potjes!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')