abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:39:34 #251
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58976886
Ik denk dat zo'n kan voor mij een uitkomst is boven. Daar hebben we geen wc, dit scheelt dan weer een loopje naar beneden
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:43:08 #252
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58977011
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ze vertelde dat elke druppel telt.... ik merk dat ik vooral smorgens veel plas.. en zelfs wakker wordt om te plassen, heb ik nog nooit gehad....
Ik heb niet echt het idee dat ik nu meer plas dan voorheen eigenlijk!
Wakker worden omdat ik moet plassen heb ik gelukkig nog niet.

Maar snap inderdaad dat elke druppel telt
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:06:39 #253
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58977633
Fruppel dat komt vanzelf... als je beepje op je blaas duwt
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_58980824
Dat van de kan omspoelen in de wc is een goeie tip Jelief

En Fruppel, het komt idd vanzelf, sommige nachten wordt ik 4x wakker omdat ik moet plassen. En langer dan 1,5 uur niet op de wc zitten werkt ook niet meer
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:34:08 #255
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58982719
Zooo! Ze is net weer weg, echt een hele lieve dame zeg!
Ben erg blij dat ik mee kan doen!

Ik heb ook voor het boek gekozen als kado! Leuk!
Nu wacht ik stiekem wel een beetje op het zwanger gevoel maar dat zal met een paar weken ook wel komen!
pi_58982871
Oh ja hoor Fruppel, maak je daar maar geen zorgen over
Wees blij dat je nu nog niet de hele dag misselijk bent, elk uur moet plassen, en als iemand 50 meter verderop een shag opsteekt dat ruikt en wederom misselijk wordt

Maar ook de fijne dingetjes, zoals de eerste echo, de eerste keer het hartje horen dat maakt alles goed. Zelfs de stinkende MvM flessen.
pi_61932436
ik ga vanaf 7 oktober meedoen. heb weer het serviesje gekozen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61933536
Aaaahh, dus hier kan ik iedereen even bedanken voor het opvangen van hun plasje! Dankjulliewel
Ik heb die rotspuiten van een Pregnyl nodig en ben dus erg blij dat jullie al die moeite doen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_61935848
Gefeliciteerd Vicky!!

7 oktober is de datum dat ons ambertje een jaar geleden begon met haar leventje in mama's buik

Sukses met moeders voor moeders!!! (Ik ben blij dat ik heb meegedaan; maar vond het toch wel een gedoe met die flessen, maar zou het denk wel weer doen mocht het er ooit nog eens van komen).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_62011243
Ik doe inmiddels al weer 2 weken mee, maar Sproet-je als ik jou reactie lees weet ik meteen weer waarom ik weer mee doe, en het moge duidelijk zijn dat dat niet de vieze lucht uit die groene potten is *blegh*
Mama van Isa en Ties
pi_62068657
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:54 schreef sproet-je het volgende:
Aaaahh, dus hier kan ik iedereen even bedanken voor het opvangen van hun plasje! Dankjulliewel
Ik heb die rotspuiten van een Pregnyl nodig en ben dus erg blij dat jullie al die moeite doen.
Mooie opkikker voor alle dames die zich weleens afvragen waarom ze toch ook alweer mee deden.
pi_73243464
Wat is er lang niet gepost hier. Doet niemand meer mee?
Ik heb net de informatrice op bezoek gehad en doe vanaf volgende week mee

En geen groene flessen meer, maar blauwe
  woensdag 30 september 2009 @ 15:16:27 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73243968
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat is er lang niet gepost hier. Doet niemand meer mee?
Ik heb net de informatrice op bezoek gehad en doe vanaf volgende week mee

En geen groene flessen meer, maar blauwe
Ik heb meegedaan maar ben inmiddels alweer een tijdje uitgeplast
Hier ook blauwe ipv groene flessen...
pi_73244827
hee CP, ik doe ook mee, ben het nog niet zat maar kan me voorstellen dat je het uiteindelijk wel wordt. Ik vind het wegbrengen van die kratten nog de grootste opgave.
pi_73244930
Hier worden ze opgehaald. Moet ik wel thuis zijn, want ik zet ze niet voor de deur (vandalismegevaar) of in het portiek (de buren hoeven niet alles te weten ).

Ik heb al zoveel moeten klooien voor een zwangerschap dat dat geemmer met die flessen er ook nog wel bij kan
pi_73258767
op zich wil ik wel wat meer info bij ze opvragen, vind het zeker een goed doel!
weten jullie zo of er ook vanuit hun "bezwaren" zijn om niet mee te doen?
pi_73258974
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef freubelmuts het volgende:
op zich wil ik wel wat meer info bij ze opvragen, vind het zeker een goed doel!
weten jullie zo of er ook vanuit hun "bezwaren" zijn om niet mee te doen?
ik geloof het wel
pi_73259031
quote:
De informatrice test of er voldoende hormoon in de urine zit. Vervolgens legt zij je een aantal vragen voor. Deze vragen zijn belangrijk. Jouw urine wordt gebruikt voor het maken van een geneesmiddel. De gezondheidsautoriteiten die toezien op geneesmiddelen hebben bepaald dat urine van sommige vrouwen niet gebruikt mag worden. De uitslag van de vragenlijst bepaalt of je kunt meedoen of niet.
Mocht je naar aanleiding van de vragenlijst vragen hebben over jouw gezondheid neem dan contact op met je huisarts.
pi_73259668
op zich is dat ook wel logisch, maar ik heb het donker bruin vermoeden dat ik wordt "afgekeurd" om het maar even zo neer te knallen, kom ik maar op 1 manier achter, een afspraak maken!
  woensdag 30 september 2009 @ 22:50:54 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73259888
Wat ik me nog kan herinneren mag je bijv niet mee doen als je een bloedtransfusie hebt gehad en ook niet als je voor 1996 (dacht ik) in Groot Brittannie bent geweest.
Dat laatste heeft te maken met BSE en is blijven hangen omdat ik nog net wel mee mocht doen, mijn stage viel precies goed.

Maar er waren idd nog wat meer dingen, dus ik zou gewoon een afspraak maken en mss kan je dat deel al wel door de telefoon doen...
pi_73288055
Ik vind het z'n goed iets hè MVM.

Ik zelf heb vanaf week 7 mee gedaan. Soms had ik het wel even gehad. Maar ben echt blij het gedaan te hebben. Zo kun je toch weer mensen, voor wie het niet vanzelf sprekend is om zwanger te worden.

Dus meiden/vrouwen/dames, doen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:34:35 #272
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_73290595
quote:
Op woensdag 30 september 2009 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren mag je bijv niet mee doen als je een bloedtransfusie hebt gehad en ook niet als je voor 1996 (dacht ik) in Groot Brittannie bent geweest.
Dat laatste heeft te maken met BSE en is blijven hangen omdat ik nog net wel mee mocht doen, mijn stage viel precies goed.

Maar er waren idd nog wat meer dingen, dus ik zou gewoon een afspraak maken en mss kan je dat deel al wel door de telefoon doen...
Er is inderdaad een lijstje. Ik mocht de laatste keer niet meedoen, omdat ik een paar jaar ervoor een bloedtransfusie had gehad. Maar de test heb ik nog wel gekregen (toch wel weer leuk op dat moment om te zien dat je echt wel zwanger bent ). En er stonden nog andere dingen op het lijstje, maar die weet ik niet meer.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:43:46 #273
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73290988
Er was idd een vraag over bloedtranfusies, in het buitenland wonen, of je hiv hebt, volgens mij vragen ze ook naar hepatitis (weet niet welke soort) en andere ziektes, weet het niet meer zeker.

je kan ze natuurlijk even bellen en vragen of je wel mee mag doen gezien je situatie (wat het dan ook is).

en idd, wat ymme zegt, mvm is helemaal goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:05:33 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_73296979
Ik weet alleen maar de bloedtransfusie, verder mocht ik het lijstje toch niet invullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73393869
Ik heb me ook opgegeven voor MvM.Woensdag komt er een dame langs
Maar hoe doen jullie dat dan met de flessen?Ik bedoel, niemand weet nog dat ik zwanger ben
Als er onverwacht bezoek (mijn schoonmoeder oa )komt en ze ziet die flessen staan op het toilet
pi_73393952
Ik had heel graag mee gedaan maar ik was al te ver zwanger.
pi_73394020
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:02 schreef PinkPrincess het volgende:
Ik heb me ook opgegeven voor MvM.Woensdag komt er een dame langs
Maar hoe doen jullie dat dan met de flessen?Ik bedoel, niemand weet nog dat ik zwanger ben
Als er onverwacht bezoek (mijn schoonmoeder oa )komt en ze ziet die flessen staan op het toilet
Buiten op het balkon of de tuin die dingen... Echt ze stinken vreselijk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73394078
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Buiten op het balkon of de tuin die dingen... Echt ze stinken vreselijk!
Ok bedankt voor de tip!
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:35:35 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_73394870
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

Ok bedankt voor de tip!
Bedenk wel dat ze daar wellicht ook zichtbaar staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73395047
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Bedenk wel dat ze daar wellicht ook zichtbaar staan
Plantje erop en ze zijn gecamoufleerd
pi_73396192
Ik heb ze in de badkamer staan, neem iedere ochtend voor ik ga plassen een nieuwe fles mee uit de badkamer. Vind ze trouwens helemaal niet stinken.
We hebben het toilet dan wel apart van de badkamer. We hebben 1 keer een bezichtiging voor het huis gehad en toen heb ik ze achter de wasmachine verstopt.
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:12:59 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_73396274
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Plantje erop en ze zijn gecamoufleerd
Plantje erin en je afvragen waarom je plantjes het zo slecht doen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:16:11 #283
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_73396364
Tegen de lucht kan je ze ook ff buiten openzetten en daarna weer dichtdraaien en gewoon gebruiken. Dat was een tip van mijn MvM mevrouw toen.
Ik had er trouwens geen last van, van het luchtje.
pi_73396471
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Plantje erin en je afvragen waarom je plantjes het zo slecht doen
Of juist heel goed, je kind groeit er ook van (nou geloof ik niet dat het zo is maar goed, HCG daar red je mensen en planten mee).
pi_73398355
Eigenlijk een andere vraag (kan de mvm mevrouw niet bereiken), ik heb een blaasontsteking en plas bloed mee. Ik begreep dat je wel door moet gaan tijdens de ontsteking maar tijdens antibiotica moet stoppen. Iemand een idee?
pi_73457092
De MvM mevrouw is net geweest en ik ben goed gekeurd
Kreeg ook wat dingetjes zoals een zwangerschapskalender en een babymutsje
Ik dacht altijd dat het echte glazen flessen waren maar ik heb van die blauwe plastic flessen.
Kwamen gelukkig geen nare geurtjes uit die flessen
pi_73465475
Hier hebben ze vandaag ook de eerste flessen afgeleverd. En zonder nare luchtjes. Ja, als je je neus erin steekt, maar dat is niet de bedoeling he

En volgens mij hebben ze een foutje gemaakt, want ik heb en het boek, en de DVD gekregen. En ook het fotolijstje al (zou pas in week 16 moeten zijn).

sterrenmunt, ik weet het niet. Je kunt het altijd in een aparte fles doen en weggooien als het niet goed blijkt te zijn. Ik heb vanmorgen ook wat medicijn mee de fles is gemikt. Daar kan ik weinig aan doen
pi_73465741
Ik kan niet meedoen, want ik woon in een gebied waar ze niet komen. Stom he?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73466770
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef Morretje het volgende:
Ik kan niet meedoen, want ik woon in een gebied waar ze niet komen. Stom he?
Tsja, kwestie van kosten versus baten. Maar goed, het feit dat je mee wilt doen is al een mooi gebaar
pi_73471356
Ik heb meegedaan en zou de volgende keer ook meedoen.

Vind wel de hele commercie erachter erg jammer: de dame die die bij je thuis komt krijgt betaald en ook Organon verdient bakken met geld aan de plasjes. En juist degenen die er de meeste moeite voor doen en dagelijks in een kannetje moeten piesen worden afgescheept met een presentje.

Niet helemaal fair als je het mij vraagt...
pi_73477077
Nou ik ben nu bezig aan mijn 9e week MvM en begin het plassen in een potje nu wel zat te worden. Vooral ´s nachts vind ik het zo´n gedoe. Ik moet na deze week nog één week en ben dan erg blij dat ik ervan af ben.

Een eventuele volgende keer zou ik ook gewoon meedoen, al is het alleen maar omdat ik dan zelf ook weer gebruik zal maken van de Pregnyl en toch iets terug wil doen, maar ook dan verwacht ik dat ik het na een week of 8 wel beu ben...
pi_73477110
Tsja, Organon is inderdaad een commerciele club en ze verdienen er geld aan (of dat bakken is weet ik niet, want de prodictiekosten liggen ook erg hoog) terwijl de leverende dames er niets aan verdienen. Maar ik zie het zo: als wij er wel aan zouden verdienen zou het medicijn alleen maar nog duurder worden. En met niet meedoen dupeer je een hoop vrouwen die het goed kunnen gebruiken.

Ik vind het net zo'n keus als donor zijn of niet. Ja, de directeur van Sanquin verdient ook belachelijk veel, maar dat kan toch geen reden zijn om niet meer te geven en de uiteindelijke eindgebruiker die jouw bloed hard nodig heeft in de kou te laten staan?

Niet fair, maar het hele leven is niet fair Maar ik begrijp je dus wel hoor Ssserpente

Owh, en NIKKI, ik heb al besloten het 's nachts niet op te vangen. Ik ga altijd met m'n ogen (half) dicht naar het toilet anders val ik daarna zo moeilijk weer in slaap
pi_73480667
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 07:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou ik ben nu bezig aan mijn 9e week MvM en begin het plassen in een potje nu wel zat te worden. Vooral ´s nachts vind ik het zo´n gedoe. Ik moet na deze week nog één week en ben dan erg blij dat ik ervan af ben.
Je hoeft toch niet elke plas op te vangen?Als je het 'snachts lastig vindt, doe je het lekker niet
Er zijn genoeg dames die alleen 'sochtends of 'savonds urine opvangen omdat ze de hele dag aan het werk zijn.
Dan maakt dat ene plasje van jou toch ook niet uit
Vind het trouwens wel lastig met die schenkkan om het goed op te vangen
pi_73480735
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

En volgens mij hebben ze een foutje gemaakt, want ik heb en het boek, en de DVD gekregen. En ook het fotolijstje al (zou pas in week 16 moeten zijn).
Zo'n fotolijstje om de echofoto in te doen?
Ik heb trouwens het boek gekozen.
pi_73481045
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef PinkPrincess het volgende:

[..]

Zo'n fotolijstje om de echofoto in te doen?
Ik heb trouwens het boek gekozen.
Ja, zo een. Ik kreeg hem ook al direct hoor. Ik heb de vrouw na die ene keer nooit meer gezien. Heb ook nooit een bedank kaartje oid gehad.
Wij hebben gekozen voor het servies omdat we al zoveel boeken hadden en de dvd al hadden gezien. En hier ook blauwe niet stinkende kannen en ze zelf moeten wegbrengen en halen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73482760
Ik kreeg gisteren ook dat fotolijstje.Ik vond eigenlijk alle drie de cadeau's niet zo leuk.Die DVD had ik ook al gezien, en dat serviesje...nou ja..
De mevrouw was trouwens wel zo'n hyper type.Pffff was blij dat ze weg was.
pi_73489968
Het boek is ook wat outdated. Er stond zoiets als dat je vantevoren alvast een koffertje moest inpakken voor als je (onverwachts toch) in het ziekenhuis zou bevallen. Als checklistje staat er dan o.a. een camera en daarbij dat je vooral niet moet vergeten een extra rolletje mee te nemen
pi_73490442
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het boek is ook wat outdated. Er stond zoiets als dat je vantevoren alvast een koffertje moest inpakken voor als je (onverwachts toch) in het ziekenhuis zou bevallen. Als checklistje staat er dan o.a. een camera en daarbij dat je vooral niet moet vergeten een extra rolletje mee te nemen
Dat is nog steeds zo. Zo'n nieuw hip ding kan craschen of ook daar kan de accu/batterij leeg zijn.
Dus bij ons gaat er ook een ouderwetse mee voor de zekerheid.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:26:33 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73490578
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik vond het boek ook tegenvallen. Er staat eigenlijk helemaal niet zo veel in. Die mevrouw vertelde dat er dingen in stonden over de ontwikkeling van je kindje maar ze hebben de maanden in trimesters bij elkaar genomen. Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik niet toch voor het serviesje ben gegaan.
(had het kind mooi nog mee kunnen spelen).
Fotolijstje heb ik er 2 van gekregen. Eentje van de mevrouw op de dag van intake. En de ophaalchauffeur heeft er nog eentje door de brievenbus geduwd bij de laatste ophaaldag
pi_73490827
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:26 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik vond het boek ook tegenvallen. Er staat eigenlijk helemaal niet zo veel in. Die mevrouw vertelde dat er dingen in stonden over de ontwikkeling van je kindje maar ze hebben de maanden in trimesters bij elkaar genomen. Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik niet toch voor het serviesje ben gegaan.
(had het kind mooi nog mee kunnen spelen).
Fotolijstje heb ik er 2 van gekregen. Eentje van de mevrouw op de dag van intake. En de ophaalchauffeur heeft er nog eentje door de brievenbus geduwd bij de laatste ophaaldag
Het serviesje gaan we hier gewoon lekker gebruiken straks.
En dat je 2 lijstjes hebt is echt wel tof! Die van ons gebruiken we niet meer, want ik heb alle foto's ingeplakt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')