Buiten op het balkon of de tuin die dingen... Echt ze stinken vreselijk!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:02 schreef PinkPrincess het volgende:
Ik heb me ook opgegeven voor MvM.Woensdag komt er een dame langs![]()
Maar hoe doen jullie dat dan met de flessen?Ik bedoel, niemand weet nog dat ik zwanger ben![]()
Als er onverwacht bezoek (mijn schoonmoeder oa)komt en ze ziet die flessen staan op het toilet
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:08 schreef Ticootje het volgende:
Buiten op het balkon of de tuin die dingen... Echt ze stinken vreselijk!
Bedenk wel dat ze daar wellicht ook zichtbaar staanquote:
Plantje erop en ze zijn gecamoufleerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Bedenk wel dat ze daar wellicht ook zichtbaar staan
Plantje erin en je afvragen waarom je plantjes het zo slecht doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Plantje erop en ze zijn gecamoufleerd
Of juist heel goed, je kind groeit er ook van (nou geloof ik niet dat het zo is maar goed, HCG daar red je mensen en planten mee).quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Plantje erin en je afvragen waarom je plantjes het zo slecht doen
Tsja, kwestie van kosten versus baten. Maar goed, het feit dat je mee wilt doen is al een mooi gebaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef Morretje het volgende:
Ik kan niet meedoen, want ik woon in een gebied waar ze niet komen.Stom he?
Je hoeft toch niet elke plas op te vangen?Als je het 'snachts lastig vindt, doe je het lekker nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou ik ben nu bezig aan mijn 9e week MvM en begin het plassen in een potje nu wel zat te worden. Vooral ´s nachts vind ik het zo´n gedoe. Ik moet na deze week nog één week en ben dan erg blij dat ik ervan af ben.![]()
Zo'n fotolijstje om de echofoto in te doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
En volgens mij hebben ze een foutje gemaakt, want ik heb en het boek, en de DVD gekregen. En ook het fotolijstje al (zou pas in week 16 moeten zijn).
Ja, zo een. Ik kreeg hem ook al direct hoor. Ik heb de vrouw na die ene keer nooit meer gezien. Heb ook nooit een bedank kaartje oid gehad.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:06 schreef PinkPrincess het volgende:
[..]
Zo'n fotolijstje om de echofoto in te doen?
Ik heb trouwens het boek gekozen.
Dat is nog steeds zo. Zo'n nieuw hip ding kan craschen of ook daar kan de accu/batterij leeg zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het boek is ook wat outdated. Er stond zoiets als dat je vantevoren alvast een koffertje moest inpakken voor als je (onverwachts toch) in het ziekenhuis zou bevallen. Als checklistje staat er dan o.a. een camera en daarbij dat je vooral niet moet vergeten een extra rolletje mee te nemen
Ik vond het boek ook tegenvallen. Er staat eigenlijk helemaal niet zo veel in. Die mevrouw vertelde dat er dingen in stonden over de ontwikkeling van je kindje maar ze hebben de maanden in trimesters bij elkaar genomen. Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik niet toch voor het serviesje ben gegaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Het boek is ook wat outdated. Er stond zoiets als dat je vantevoren alvast een koffertje moest inpakken voor als je (onverwachts toch) in het ziekenhuis zou bevallen. Als checklistje staat er dan o.a. een camera en daarbij dat je vooral niet moet vergeten een extra rolletje mee te nemen
Het serviesje gaan we hier gewoon lekker gebruiken straks.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik vond het boek ook tegenvallen. Er staat eigenlijk helemaal niet zo veel in. Die mevrouw vertelde dat er dingen in stonden over de ontwikkeling van je kindje maar ze hebben de maanden in trimesters bij elkaar genomen. Achteraf heb ik een beetje spijt dat ik niet toch voor het serviesje ben gegaan.
(had het kind mooi nog mee kunnen spelen).
Fotolijstje heb ik er 2 van gekregen. Eentje van de mevrouw op de dag van intake. En de ophaalchauffeur heeft er nog eentje door de brievenbus geduwd bij de laatste ophaaldag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |