Toch wat anders dan dat je er op je 14e achter komt dat het rukken helemaal zo lekker niet gaat omdat je pielemans besneden is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef Yi-Long het volgende:
Achteraf vind ik het abnormaal en ongewenst. Maar goed, het 'leed' is geschied.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef wakajawaka het volgende:
*zelfcensuur*
100% gewijzigd door wakajawaka om 16:35:23 (discriminerende post).
Iedereen heeft een eigen keuze.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD. Ik ben zelf ook, als kind, gedoopt. Heb daarna ook nog vormsel enzo gehad. Ik had helemaal NIKS met geloof, maar dat was gewoon de omgeving waarin ik opgroeide, dus het was 'normaal'.
Achteraf vind ik het abnormaal en ongewenst. Maar goed, het 'leed' is geschied.
Klopt iedereen in zijn waardequote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En waarom maakt dat een religie beter dan?
Iedereen in zijn waarde laten is toch veel beter?
Als je vanaf het begin van je leven echter meekrijgt dat er maar 1 geloof is en dat wordt echt eringegoten dag in dag uit. dab krijg je dat er bijna nooit meer uit bij iemand. Of dat nou islam, christendom of whatever isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen heeft een eigen keuze.
Je kan het zo zien dat vele moslims in Nederland blij zijn met hun geloof. Anders waren zij ook ongelovig geweest, die keuze heb je altijd en zal je altijd houden. Iedereen heeft hersens gekregen om na te denken.
Dus hoe minder goden iemand aanbidt, hoe beter? Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:37 schreef Meki het volgende:
Een voorbeeld voor de Islam dat wij hier geen vervangende god hebben zoals paus voor de christenen
de Moslims bidden enkel een god ( Allah ) aan.
Maar stop je met geloven in Allah, word je verbannen uit je gezin/pleegt je pa eervraak.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen heeft een eigen keuze.
Je kan het zo zien dat vele moslims in Nederland blij zijn met hun geloof. Anders waren zij ook ongelovig geweest, die keuze heb je altijd en zal je altijd houden. Iedereen heeft hersens gekregen om na te denken.
?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt iedereen in zijn waarde
ik geef enkel de verschillen waar mensen zich beter in voelen.
De paus is de plaatsvervanger van één van de volgelingen van Jezus. Hij heeft niets goddelijks dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:37 schreef Meki het volgende:
Een voorbeeld voor de Islam dat wij hier geen vervangende god hebben zoals paus voor de christenen
Mohammed (nsfw) is voor moslims ontiegelijk veel belangrijker dan de paus voor Katholieken.quote:de Moslims bidden enkel een god ( Allah ) aan.
Als je denk dat de Paus ‘de vervangende God voor Christenen is’, dan heb je niet veel van de positie van de Paus begrepen, noch van het Christendom en al zijn stromingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:37 schreef Meki het volgende:
de Moslims bidden enkel een god ( Allah ) aan.
Gelukkig dat niet meegemaakt idd. Dat valt wat mij betreft gewoon onder (kinder)mishandeling.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:38 schreef honinkjeinderaat het volgende:
[..]
Toch wat anders dan dat je er op je 14e achter komt dat het rukken helemaal zo lekker niet gaat omdat je pielemans besneden is.
Dat laatste kan ik beamen, mijn (streng) katholieke schoonfamilie voelt bijna niets voor de paus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Mohammed (nsfw) is voor moslims ontiegelijk veel belangrijker dan de paus voor Katholieken.
Mohammed vzmh is een profeet net als Jezus die ook een profeet is voor de moslims.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
De paus is de plaatsvervanger van één van de volgelingen van Jezus. Hij heeft niets goddelijks dus.
Daarbij ben ik christelijk opgevoed en mijn ouders moeten echt helemaal niets van de paus hebben.
Als je Katholieken bedoeld, moet je ook Katholieken typen.
[..]
Mohammed (nsfw) is voor moslims ontiegelijk veel belangrijker dan de paus voor Katholieken.
Kan je me uitleggen wat de verschillen zijn tussen christenen en katholieken ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als je denk dat de Paus ‘de vervangende God voor Christenen is’, dan heb je niet veel van de positie van de Paus begrepen, noch van het Christendom en al zijn stromingen.
Paus is plaatsvervanger van Petrus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Mohammed vzmh is een profeet net als Jezus die ook een profeet is voor de moslims.
Wat zijn de verschillen tussen moslims en soennieten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen wat de verschillen zijn tussen christenen en katholieken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |