Door die duizenden huppelkutjes die voor ¤4,50 per week zo'n abonnement afsluiten en er dan niet meer van af komen...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:31 schreef Monstarr het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ze in godsnaam aan het geld komen voor al die kut reclame's.
Dat dacht ik ook toen ik hem voor het eerst zag.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef Karina het volgende:
Zou er nou echt iemand zijn die een ringtone van Andre Pronk gaat "kopen"? Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
warschijnlijk wel, anders kwamen ze niet met die baggerzooiquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:43 schreef Karina het volgende:
Zou er nou echt iemand zijn die een ringtone van Andre Pronk gaat "kopen"? Dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Snap niet dat hier niet tegen wordt opgetreden, het is natuurlijk belachelijk dat zulke oplichterij is toegestaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Door die duizenden huppelkutjes die voor ¤4,50 per week zo'n abonnement afsluiten en er dan niet meer van af komen...
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef boskameel het volgende:
ik heb de ringtone ook, en ik vind hem erg leukmijn kinderen van 13 en 15 vinden hem ook supervet!!! we hebben allemaal een jamba abonnement maar is juist handig en leuk op feestjes iedereen lacht altijd kkhard
volgens mij was het zelfs ¤9. ofniet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Door die duizenden huppelkutjes die voor ¤4,50 per week zo'n abonnement afsluiten en er dan niet meer van af komen...
Duuuuuuuuuuuuuusch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef boskameel het volgende:
ik heb de ringtone ook, en ik vind hem erg leukmijn kinderen van 13 en 15 vinden hem ook supervet!!! we hebben allemaal een jamba abonnement maar is juist handig en leuk op feestjes iedereen lacht altijd kkhard
Dan nog is het geldklopperij die verboden zou moeten worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:34 schreef beverton het volgende:
Dat had je kunnen weten als je onderaan bij het scherm kijkt.
Nee, want niemand dwingt jou om te bellen/smsen naar dat nummer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:47 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Dan nog is het geldklopperij die verboden zou moeten worden.
Dat maakt niet uit, mensen moeten in bescherming worden genomen tegen dit soort praktijken die hen enorm veel geld kosten. Als het niet verboden wordt moet men in elk geval goed worden geïnformeerd over de gevolgen. In kleine lettertjes "¤3 per bericht" is niet voldoende.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee, want niemand dwingt jou om te bellen/smsen naar dat nummer.
Ik hoop voor je dat je een grap maakt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:43 schreef boskameel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |