Die staan toch gewoon in de brochures? Of zijn die niet online te vinden? Als je het 2 weken eerder had gevraagd had ik ze nog voor je in kunnen scannen, nu heb ik ze niet meer..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:33 schreef Karrs het volgende:
Nou, ik moet 't even nuanceren - ik zoek niet de officiële bouwetekeningen, maar gewoon een afbeelding als zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan van een Citaro-G.
Die moet je aanvragen, ik heb ze idd online niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die staan toch gewoon in de brochures? Of zijn die niet online te vinden?
quote:Als je het 2 weken eerder had gevraagd had ik ze nog voor je in kunnen scannen, nu heb ik ze niet meer..
Ik zag er eentje van Piet Dekker rond 19.30uur rijden van de A7 naar Scheemda (waarschijnlijk richting Winschoten). Klik op deze link voor locatie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:25 schreef NoBody122 het volgende:
Er stond vanavond, tot een uur of 22:00, een 25 jaar ouwe "Waterliner" MB200 van Pieter Dekker op het busstation in Leeuwarden. Deze:
[img=http://www.dekkerrondvaarten.nl/index.php/fotos?func=viewcategory&catid=7]Dekker Rondvaarten[/img]
Rond 22:00 zou hij weer terug rijden naar Winschoten. De chauffeur runt zijn bedrijf, samen met nog iemand, voor de hobby en ze hebben 5 van die ouwe DAF's staan momenteel (zie ook de link onder de foto voor een paar van de anderen)![]()
ochquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Leeuwarden heeft weer een Citaro minder. De 2839 is namelijk opgedoken in Emmen
Hopelijk maken de Emmenaren niet de fout de 2839 op streeklijnen in te zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, de bus waar het om gaat rijdt op 156. Zijn identieke broertje (op de foto) reed op 155, maar is uit de APK gelopen en toen is er een nieuw wrak aangeschaft (de aanschafprijs is waarschijnlijk lager dan de kosten van een APK-keuring).quote:
Grappigquote:
Ik was er al bang voor. Heb zowel de 2839 als de 2841 alweer een tijdje niet gezien, had nog de hoop dat ze bij de garage zouden staan en wellicht geldt dat voor de 2841 ook nog wel, maar hoogstwaarschijnlijk zijn ze dan allebei naar een andere locatie verhuisdquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
En is dus kennelijk niet de ex-GVU 533 (laatst op naan: 2 jaar, 5 maanden, 18 dagen geleden)quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Nee, de bus waar het om gaat rijdt op 156.
nee hoor, pas over 7 maanden.quote:Zijn identieke broertje (op de foto) reed op 155, maar is uit de APK gelopen
die ex gvu 516 dus blijkbaar, maar ik denk 't niet: (laatst op naam : 3 jaar, 4 maanden, 24 dagen geleden)quote:en toen is er een nieuw wrak aangeschaft
Dat maakt weinig zin want dan zou elke handelaar zo'n bus met verlies moeten verkopen.quote:(de aanschafprijs is waarschijnlijk lager dan de kosten van een APK-keuring).
En het krijgt weer een staartje; vanmiddag stond ineens Citaro 2838 op onze stalling in de Maxx-rij.. Niet veel later zag ik hem vertrekken van het busstation op een buitenlijn, later stond hij weer bij de Maxx-bussen in de rij op de stalling.. Hadden ze beter die meteen naar Emmen kunnen verschepenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:51 schreef NoBody122 het volgende:
*knip*
[..]
Ik was er al bang voor. Heb zowel de 2839 als de 2841 alweer een tijdje niet gezien, had nog de hoop dat ze bij de garage zouden staan en wellicht geldt dat voor de 2841 ook nog wel, maar hoogstwaarschijnlijk zijn ze dan allebei naar een andere locatie verhuisd
Neuh, 8x/uur 18-meter, daarboven op versterking. Mooi plannetje, zelf bedachtquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar dubbelgeledes straks in Leeuwarden wel van pas komt, als ze in Leeuwarden klaar zijn met die nieuwe campus aan de Rengerslaan
Waar komen de geledes dan vandaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Neuh, 8x/uur 18-meter, daarboven op versterking. Mooi plannetje, zelf bedacht
alleen voor het discovervoer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Er staat toch ook nog wel eens wat aan de overzijde van de weg op het Arrivaterrein?
Voor je het weet wordt je bus nagemaakt aan de hand van die tekeningenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:33 schreef Karrs het volgende:
Nou, ik moet 't even nuanceren - ik zoek niet de officiële bouwetekeningen, maar gewoon een afbeelding als zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan van een Citaro-G.
Nee, ik heb 'm nodig om aan te tonen dat een tram niet bepaald de afmetingen van een trein heeft - raad eens in welke discussie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt je bus nagemaakt aan de hand van die tekeningen![]()
[ afbeelding ]
En van deze lijkt het net of er later een stukkie aangeplakt is of gephotosjopt
[ afbeelding ]
Die laatste bus is geen photoshop.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Voor je het weet wordt je bus nagemaakt aan de hand van die tekeningen![]()
[ afbeelding ]
En van deze lijkt het net of er later een stukkie aangeplakt is of gephotosjopt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |