Ik volg deze van rtl zquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het mogelijk om bij Alex gratis de streaming koersen te volgen? Ik word namelijk een beetje gestoord van dat constante gerefresh
Goud long is op dit moment een mooie, goud kan richting de 1100 stijgen komende weken m.i., om daarna de 600-650 op te gaan zoeken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Het enige wat ik nog in een portefeuille heb staan is de goud sprinter long, wou wel een positie over night doen maar was daar net te laat voor.
Vandaag op RTLZ een mooi grafiekje over de goudprijs in euro's. Staat al een jaar onder water, ondanks dat die in dollars maar blijft stijgen. De dollar blijft namelijk alsmaar dalen. Netto win je er dus niets mee en maak je zelfs verlies (volgens RTLZ).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:35 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Goud long is op dit moment een mooie, goud kan richting de 1100 stijgen komende weken m.i., om daarna de 600-650 op te gaan zoeken.
Goud in euro's zal de komende maanden/jaren naar mijn mening ook stabiel blijven terwijl hij in dollars zal dalenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaag op RTLZ een mooi grafiekje over de goudprijs in euro's. Staat al een jaar onder water, ondanks dat die in dollars maar blijft stijgen. De dollar blijft namelijk alsmaar dalen. Netto win je er dus niets mee en maak je zelfs verlies (volgens RTLZ).
52 weeks hoog: 1,4806quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:58 schreef edwinh het volgende:
check de euro dollar, hoogste punt van het jaar?
Intraday op 1,484 geweest op 23 september. Ben benieuwd of eur/usd boven 1,48 kan sluiten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:27 schreef bascross het volgende:
[..]
52 weeks hoog: 1,4806
52 weeks laag: 1,2407
Ik denk dat beurzen/goud/zilver/olie/eurusd allemaal hun top op ongeveer hetzelfde moment gaan zetten, zou dus nog wat moeten kunnen stijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Intraday op 1,484 geweest op 23 september. Ben benieuwd of eur/usd boven 1,48 kan sluiten.
Lekker suggestief grafiekje dan. Hier de vijfjaars-trend, denk dat die genoeg zegt:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:39 schreef RvLaak het volgende:
Vandaag op RTLZ een mooi grafiekje over de goudprijs in euro's. Staat al een jaar onder water, ondanks dat die in dollars maar blijft stijgen. De dollar blijft namelijk alsmaar dalen. Netto win je er dus niets mee en maak je zelfs verlies (volgens RTLZ).
Hier heb je een linkje van een uitdraai over ING via BB. Heb verder even geen tijd om er op in te gaan.quote:
handig , kan je die van randstad er ook eens op flikkerenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier heb je een linkje van een uitdraai over ING via BB. Heb verder even geen tijd om er op in te gaan.
http://uploading.com/files/838755am/ING.pdf/
Helemaal niet suggestief, het werd namelijk vergeleken met de AEX. Afgelopen jaar had je dus beter in aandelen kunnen zitten ipv goud. Daarna werd zelfs gezegd dat het daarvoor juist andersom was.. helemaal niet suggestief dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef dvr het volgende:
[..]
Lekker suggestief grafiekje dan. Hier de vijfjaars-trend, denk dat die genoeg zegt:
[ afbeelding ]
ik heb het even opgeschreven, ik zal morgen randstad er ook nog even opzetten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:11 schreef edwinh het volgende:
[..]
handig , kan je die van randstad er ook eens op flikkeren, als je er tijd voor hebt, of me dan effe een pm sturen want ik heb ook geen tijd om alle berirchten te lezen.
wat mij vooral opvalt.
Loans & mortgages 668,238.00 ( uitstaand ) tegen een EV van nog geen 15 miljard?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier heb je een linkje van een uitdraai over ING via BB. Heb verder even geen tijd om er op in te gaan.
http://uploading.com/files/838755am/ING.pdf/
Ik wil er best morgen of dit weekend wat verder op ingaan, heb zo wel een mening over de financials en ING in bijzonder maar zit op het moment ff kort in tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef beertenderrr het volgende:
[..]thnx mocht je tijd hebben, zou ik graag uitleg krijgen wat ik moet analyseren en hoe ik het moet/kan intepreteren
Ik denk dat 317 meer iets is voor volgende week dinsdag/woensdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Is die 315 nu een weerstand of is die 315 nu een weerstand? Lagere toppen is in ieder geval doorbroken. Als we morgen nu eens naar de 317 gaan dan is de weg weer vrij (TA-gezien dan, fundamenteel natuurlijk niet!)
Dagcandle vandaag idd negagtief, belooft een daling voor morgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik denk dat 317 meer iets is voor volgende week dinsdag/woensdag.
IN welke golf zitten we volgen jou? 1of3 van 5C?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik denk dat 317 meer iets is voor volgende week dinsdag/woensdag.
Ik denk dat dit het korte termijn beeld is, boven 1120 voor de S&P is deze ongeldig omdat dan golf 3 de kortste is. Voorlopig zit ik even zonder posities vanwege de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:01 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
IN welke golf zitten we volgen jou? 1of3 van 5C?
valt je dat nou pas opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:11 schreef edwinh het volgende:
[..]
handig , kan je die van randstad er ook eens op flikkeren, als je er tijd voor hebt, of me dan effe een pm sturen want ik heb ook geen tijd om alle berirchten te lezen.
wat mij vooral opvalt.
Loans & mortgages 668,238.00 ( uitstaand ) tegen een EV van nog geen 15 miljard?
nope, is geen EVquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef LXIV het volgende:
Hoe kan dat EV zo laag zijn dan? Die 20 miljard van Bos tellen toch ook mee met het EV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |