En wat is je eigen inzicht? De laatste tijd heb je wel bewezen dat die zeer goed isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, ik mis op dit moment een aantal opties op de BB waardoor ik nog steeds niet in het orderboek kan kijken, en nog een aantal contracten van een aantal andere programmas. Daar wordt aan gewerkt, anders had ik je meer kunnen vertellen.
Werkt helaas nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik check ze op deze site, SE wss op zijn BB-terminal
Forbidden... Maar ik heb hier Firefox... thuis proberen zal wel lukken denk ik...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef RvLaak het volgende:
Jawel, bij de foutmelding de adresbalk aanklikken en op <enter> rammen.
Ik bekijk m ook in FF... Wat gebeurt er als je bij de forbidden foutmelding, in de adresbalk klikt en een <enter> geeft?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
[..]
Forbidden... Maar ik heb hier Firefox... thuis proberen zal wel lukken denk ik...
Dan nog niet. Ik krijg een rood kruisjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jawel, bij de foutmelding de adresbalk aanklikken en op <enter> rammen.
Hier staan die cijfers ook op http://www.forexfactory.com/ ff instellen op NL tijd en knallen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan nog niet. Ik krijg een rood kruisje
Zijn andere cijfers. Forexfactory = macro-economiesch cijfers. De site die ik aanhaalde = de S&P futs. Streaming & livequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef edikt het volgende:
[..]
Hier staan die cijfers ook op http://www.forexfactory.com/ ff instellen op NL tijd en knallen.
5 minuten van te voren komt er zo'n button waarmee je die cijfers kan refreshen best handig.
ja, gaat idd traag...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef beertenderrr het volgende:
ahh hier zijn jullietopic per dag lijkt het wel
Uiteindelijk op 0 of heel dicht bij -, komende weken kan 14 euro nog wel gehaald worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef beertenderrr het volgende:
om de snelheid er dan maar even in te houden een vraag
Wat verwachten jullie van ING? Er zijn geluiden dat als de koers richting de 15 euro per aandeel gaat, er nieuwe emissies uitgegeven wordt. Denken jullie dat dit snel bereikt wordt of dat de groei een keer over is? Staat al de hele week in de top 5 groeiers van de AEX namelijk en ben wel benieuwd waar dit schip gaat stranden.
Van Alex weet ik het niet. De telegraaf heeft echter (nog) wel een gratis pagina met een live-stream van de AEX.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het mogelijk om bij Alex gratis de streaming koersen te volgen? Ik word namelijk een beetje gestoord van dat constante gerefresh
RUS gewoon op SnP500 zetten (15m).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het mogelijk om bij Alex gratis de streaming koersen te volgen? Ik word namelijk een beetje gestoord van dat constante gerefresh
Ik heb zelf het idee dat sommige grote jongens voorzichtig hun winsten aan het verzilveren zijn. En dan denk ik aan mutual/pension funds die al behoorlijke klappen hebben gekregen en juist nu weer wat geld omhanden willen hebben. Waar ik dit nieuws vandaan haal is met name nieuwsberichten en tv interviews en wat gedachtes van mensen hier opzich.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wat is je eigen inzicht? De laatste tijd heb je wel bewezen dat die zeer goed is
De topics gaan inderdaad wat traagquote:
Ik kom hier zo nog wel even op terug, maak wel ff een analyse uitslag van ING die BB verwerkt en zoek nog ff wat andere info van ING op.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef beertenderrr het volgende:
om de snelheid er dan maar even in te houden een vraag
Wat verwachten jullie van ING? Er zijn geluiden dat als de koers richting de 15 euro per aandeel gaat, er nieuwe emissies uitgegeven wordt. Denken jullie dat dit snel bereikt wordt of dat de groei een keer over is? Staat al de hele week in de top 5 groeiers van de AEX namelijk en ben wel benieuwd waar dit schip gaat stranden.
FTI handel gaat gewoon doorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Het enige wat ik nog in een portefeuille heb staan is de goud sprinter long, wou wel een positie over night doen maar was daar net te laat voor.
Riskant hoor! Dagcandle lijkt niet echt positief, maar je hebt nog wel wat marge met je stop denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit overnight long 308. Ingestapt op 1,42.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |