abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73486959
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, ik mis op dit moment een aantal opties op de BB waardoor ik nog steeds niet in het orderboek kan kijken, en nog een aantal contracten van een aantal andere programmas. Daar wordt aan gewerkt, anders had ik je meer kunnen vertellen.
En wat is je eigen inzicht? De laatste tijd heb je wel bewezen dat die zeer goed is
pi_73486967
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik check ze op deze site, SE wss op zijn BB-terminal
Werkt helaas niet
pi_73486986
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Werkt helaas niet
Jawel, bij de foutmelding de adresbalk aanklikken en op <enter> rammen.
pi_73487380
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef RvLaak het volgende:
Forbidden... Maar ik heb hier Firefox... thuis proberen zal wel lukken denk ik...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_73487498
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:

[..]

Forbidden... Maar ik heb hier Firefox... thuis proberen zal wel lukken denk ik...
Ik bekijk m ook in FF... Wat gebeurt er als je bij de forbidden foutmelding, in de adresbalk klikt en een <enter> geeft?
pi_73487504
quote:

[..]

Dan nog niet. Ik krijg een rood kruisje
pi_73487649
403 Forbidden
nginx/0.6.35
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_73487865
vreemd, hier werkt het wel gewoon . Kan het helaas niet testen op Windows, heb hier alleen maar Macs...
pi_73487981
Ik heb een windows en uiteindelijk deed die het. Wel na 4 x proberen ofzo. Handig programmatje thanx.
pi_73488082
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan nog niet. Ik krijg een rood kruisje
Hier staan die cijfers ook op http://www.forexfactory.com/ ff instellen op NL tijd en knallen.
5 minuten van te voren komt er zo'n button waarmee je die cijfers kan refreshen best handig.
pi_73488706
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef edikt het volgende:

[..]

Hier staan die cijfers ook op http://www.forexfactory.com/ ff instellen op NL tijd en knallen.
5 minuten van te voren komt er zo'n button waarmee je die cijfers kan refreshen best handig.
Zijn andere cijfers. Forexfactory = macro-economiesch cijfers. De site die ik aanhaalde = de S&P futs. Streaming & live .

Zodoende kon ik ook zien dat de futs ff opstegen bij de WW-cijfers en bijna meteen weer de helft van die "winst" inleverde. Screenshot van die site hieronder:
pi_73490779
Benieuwd wat Bernanke vanavond te vertellen heeft
pi_73490976
Nog mensen die overnight gaan?
pi_73491152
ahh hier zijn jullie topic per dag lijkt het wel
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_73491271
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:44 schreef beertenderrr het volgende:
ahh hier zijn jullie topic per dag lijkt het wel
ja, gaat idd traag...
pi_73491798
om de snelheid er dan maar even in te houden een vraag

Wat verwachten jullie van ING? Er zijn geluiden dat als de koers richting de 15 euro per aandeel gaat, er nieuwe emissies uitgegeven wordt. Denken jullie dat dit snel bereikt wordt of dat de groei een keer over is? Staat al de hele week in de top 5 groeiers van de AEX namelijk en ben wel benieuwd waar dit schip gaat stranden .
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_73491816
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef beertenderrr het volgende:

Wat verwachten jullie van ING? Er zijn geluiden dat als de koers richting de 15 euro per aandeel gaat, er nieuwe emissies uitgegeven wordt. Denken jullie dat dit snel bereikt wordt of dat de groei een keer over is? Staat al de hele week in de top 5 groeiers van de AEX namelijk en ben wel benieuwd waar dit schip gaat stranden .
Uiteindelijk op 0 of heel dicht bij -, komende weken kan 14 euro nog wel gehaald worden.
pi_73492036
Is het mogelijk om bij Alex gratis de streaming koersen te volgen? Ik word namelijk een beetje gestoord van dat constante gerefresh
pi_73492597
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het mogelijk om bij Alex gratis de streaming koersen te volgen? Ik word namelijk een beetje gestoord van dat constante gerefresh
Van Alex weet ik het niet. De telegraaf heeft echter (nog) wel een gratis pagina met een live-stream van de AEX.
pi_73492933
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
RUS gewoon op SnP500 zetten (15m).
pi_73493054
Ik zit overnight long 308. Ingestapt op 1,42.
pi_73493553
quote:

[..]

En wat is je eigen inzicht? De laatste tijd heb je wel bewezen dat die zeer goed is
Ik heb zelf het idee dat sommige grote jongens voorzichtig hun winsten aan het verzilveren zijn. En dan denk ik aan mutual/pension funds die al behoorlijke klappen hebben gekregen en juist nu weer wat geld omhanden willen hebben. Waar ik dit nieuws vandaan haal is met name nieuwsberichten en tv interviews en wat gedachtes van mensen hier opzich.

Overigens werkte de link hier op de terminal ook niet.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

ja, gaat idd traag...
De topics gaan inderdaad wat traag Als het aan mij lag vlogen we de topics door per dag. Maarja, als ze hier ook een keuken + koelkast + bed in deze ruimte hadden gezet, zou ik deze kamer niet verlaten Wat niet goed zou zijn voor mn fysieke gesteldheid, maar het is gewoon erg leuk en verslavend. Tis dan ook jammer dat het morgen al weer vrijdag is, en dat we dan 2 dagen! moeten wachten voordat we weer verder kunnen. En het weekend in Londen vind ik niet erg bijzonder, behalve wat voetbal is het vooral erg druk vanwege alle toeristen en heb zo'n beetje de meest interessante dingen in Londen wel gezien. Zorgen dus dat ik in de weekenden weer richting huus kan en dus centen blijf verdienen om huur + tickets te betalen.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef beertenderrr het volgende:

Ik kom hier zo nog wel even op terug, maak wel ff een analyse uitslag van ING die BB verwerkt en zoek nog ff wat andere info van ING op.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73493706
Het enige wat ik nog in een portefeuille heb staan is de goud sprinter long, wou wel een positie over night doen maar was daar net te laat voor.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73493749
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Het enige wat ik nog in een portefeuille heb staan is de goud sprinter long, wou wel een positie over night doen maar was daar net te laat voor.
FTI handel gaat gewoon door
pi_73494082
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zit overnight long 308. Ingestapt op 1,42.
Riskant hoor! Dagcandle lijkt niet echt positief, maar je hebt nog wel wat marge met je stop denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')