Ik vind de stalk-talenten op Fok wel een beetje waardeloos hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik hoor jou te stalken! Als Q. zijnde!
lang genoeg om nog even te zwaaien naar een lieve vrouw.quote:
Aan de racekak?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het veels te druk om op fok te posten
Mja, jij komt niet meer in Nijmegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de stalk-talenten op Fok wel een beetje waardeloos hoor.
Ik woon er 100 meter vandaan, ik zou je moeten kunnen horen als de wind goed staatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, jij komt niet meer in Nijmegen.
En je staat ook nooit bij de bios in Ede. Elke dag toeteren, maar het enige wat ik teweegbreng zijn verontwaardigde automobilisten
Ik!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef Nijns het volgende:
Wie gaat er dit weekend nog iets leuks doen?
Het is nu 16:15 ongeveer, ik denk dat ik over een half uurtje wel even kan toeterenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon er 100 meter vandaan, ik zou je moeten kunnen horen als de wind goed staat
GB?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het veels te druk om op fok te posten
quote:
Donderdag hequote:
Verkapte tvpquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
Zo, Tijd om weer eVen in de trein te staPpen.
Jammer dat ik geen hond meer heb, anders was ik nog op de geluidswal geklommen ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nu 16:15 ongeveer, ik denk dat ik over een half uurtje wel even kan toeteren
Bij jostis op de weg wordt dat 45 minuten
Ja, dat had er ook nog eens bij moeten komen. Of met een tvp door het slotje heen vliegenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel ruim voor de lapo dit keer!.
Fijne avond LLquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik!
wat weet ik nog niet, maar het is weekend, dat komt vast goed
oeh zo naar huis
OAquote:
Dat doe ik een andere keer welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat had er ook nog eens bij moeten komen. Of met een tvp door het slotje heen vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |