Pheno is ook een stuk jonger dan ik (en volgens mij jij ook) denken..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan wil ik de link
Ben er trouwens nu pas achter dat je vrouw jonger is dan ik ben
Niet dat het er toe doet.. maar wilde het even melden
Toch Mexicaans?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai
Nee, lijkt eigenlijk alleen maar erger te worden
En nu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet genoeg nee
[..]
ik dacht dat wij aan dezelfde kant stonden
ja lief wel, schoonheid moeten we maar aannemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lief wel... dat kan ik uit ervaring zeggen... maar dat ze een schoonheid is heb ik alleen maar van horen zeggen...
je hangt verkeerd omquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Check fobo maar... of is dat niet goed genoeg?
want? het is meer dan jij hebt staan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet genoeg nee
[..]
ik dacht dat wij aan dezelfde kant stonden
aartiquote:
ik citeer van de site van de overheid:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag je niet eens naar de dokter
okay dat je niet in de spreekkamer moet zitten is logischquote:Als de klachten ernstiger worden, bel dan uw huisarts
echt niet,een heel stuk ouderquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pheno is ook een stuk jonger dan ik (en volgens mij jij ook)
Nu niks?quote:
Dat is wel waar, maar ze hebben er wel ooit gestaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
want? het is meer dan jij hebt staan.
ze verkoopt jouw naaktfoto's
mn schoonmoeder heeft een vriend van 18 jaar jonger..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pheno is ook een stuk jonger dan ik (en volgens mij jij ook) denken..
gelukkig nietquote:dat is het! Ik moet mijn virtuele vriendschap met haar in twijfel trekken? Dat wil ik niet
Ben je nou ook al een kloon van OA?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja lief wel, schoonheid moeten we maar aannemen.
[..]
je hangt verkeerd om![]()
op de een of andere manier sta ik altijd rechts op de foto(doe maar checken)
[..]
want? het is meer dan jij hebt staan.
ze verkoopt jouw naaktfoto's
[..]
aarti
Is blijkbaar toch het zelfdequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb geen mexicaanse griepik heb gewoon oudhollandsche griep
ik zie het ja, je typt nog steeds nederlandsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb geen mexicaanse griepik heb gewoon oudhollandsche griep
nu word ik heeeeeeeel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
echt niet,een heel stuk ouder
ik mis het droge hondenhoestjequote:
zie je wel nijn je moet gewoon een foto postenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu word ik heeeeeeeel nieuwsgierig!
Nou dan weet ik niet wat erger is...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik mis het droge hondenhoestje
ik heb het kotsjelongenuitjekeelhoestje.
ik stond net zelfs op het punt om thee te gaan zettenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet wat erger is...
ik bedoelde meer de leeftijd van Phenoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zie je wel nijn je moet gewoon een foto posten
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
en 7 nov. is er weer een mini-meet
(dan moeten JF en ik werken bij GF)
Nee, maar Pheno was echt jonger dan ik dacht.. (of hij loog tegen mij..)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonmoeder heeft een vriend van 18 jaar jonger..
leeftijd van partner zegt niets
[..]
gelukkig niet
Dat gaat over de leeftijd van Phenoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zie je wel nijn je moet gewoon een foto posten
Jonge vrouwen ook. Een mals kuiken is prima op de BBQquote:
Kijk dan is het goed, gewoon kaneelthee drinken, of helpt dat niet WOK?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik stond net zelfs op het punt om thee te gaan zetten![]()
![]()
oke, dan had ik het verkeerd begrepen schoonheidquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar Pheno was echt jonger dan ik dacht.. (of hij loog tegen mij..)
Mooi
[..]
Dat gaat over de leeftijd van Pheno
Ik lieg nooit, ik heb een pik van 2 cm, woon in een kartonnen doos en heb geen kinderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar Pheno was echt jonger dan ik dacht.. (of hij loog tegen mij..)
Mooi
[..]
Dat gaat over de leeftijd van Pheno
of in een ovenschotel (de kip, niet de vrouw)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jonge vrouwen ook. Een mals kuiken is prima op de BBQ
Ga maar in de rij staan... er zijn nog 14 wachtenden voor uquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
Maar ik wil wel naaktfoto's van je zien, hoor Nijns
Ik lust geen thee, bah bah bahquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dan is het goed, gewoon kaneelthee drinken, of helpt dat niet WOK?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
hahaha, ik denk dat ik een boek ga schrijven met dat karakter in de hoofdrolquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, ik heb een pik van 2 cm, woon in een kartonnen doos en heb geen kinderen.
hm, ga ik onthoudenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
of in een ovenschotel (de kip, niet de vrouw)
jij ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
hm, ga ik onthoudenklinkt lekker
Als je ziek bent moet je gewoon niet zeuren en thee drinken, dat doet iedereenquote:
of veel jus en veel fruit. gewoon pitamintjes binnen krijgenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je gewoon niet zeuren en thee drinken, dat doet iedereen
quote:
ik denk dat ik zometeen heet water met citroen ga drinken. dat is gewoon hetzelfde als thee toch? maar dan zonder die ranzige theesmaakquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je gewoon niet zeuren en thee drinken, dat doet iedereen
ik ben zo flexibel, ik kan iedereen zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je nou ook al een kloon van OA?
zie je wel, nijns moet gewoon een foto plaatsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu word ik heeeeeeeel nieuwsgierig!
nou niet gaan ontkennen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik bedoelde meer de leeftijd van Pheno
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
met een lepeltje honingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dan is het goed, gewoon kaneelthee drinken, of helpt dat niet WOK?
[..]
oke, dan had ik het verkeerd begrepen schoonheid
en een mooi soldeer stationquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lieg nooit, ik heb een pik van 2 cm, woon in een kartonnen doos en heb geen kinderen.
alleen als ik ziek ben, heel ziek.quote:
Ja hoorquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of veel jus en veel fruit. gewoon pitamintjes binnen krijgen
ik was er al op aan het w8enquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vleesjus meestal niet lekker als je ziek bent
behalve terrasjesquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het is lenen of gewoon meenemen, wij pikken niks
Goed bezigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:43 schreef Aarti het volgende:
ik ben aan de perenframbozensap, en ik heb lekker aardbeitjes gekocht net
ja die pikken we welquote:
De tafels zijn het zwaarstequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja die pikken we wel
moeten we wel altijd met zoveel man zijn
weer niks vanavond, shitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De tafels zijn het zwaarste
Oh men ik heb echt geen zin meer
Jij was toch ongesteld?quote:
en dat al 14 jaarquote:
Is toch leuk?quote:
Ja, die was mooi vlekkeloos gereageerdquote:
En deze was nog beterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij was toch ongesteld?
[..]
en dat al 14 jaar
Nog wel jaquote:
Ik (en JF ook) vergeet het echt ieder jaarquote:
ah, vandaar de 2 plantjes vorige weekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ben je weer verplicht bloemen te kopen![]()
Beter dat je er nu aan denkt dan zaterdag pasquote:
Nog erger zou zijn als ie er zondag pas aan denktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Beter dat je er nu aan denkt dan zaterdag pas
ja oeps vergeten, nja een retentie van 2 maanden kan nog netquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah, vandaar de 2 plantjes vorige week
Feestje bij gf en ons allemaal uitnodigenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog wel ja
[..]
Ik (en JF ook) vergeet het echt ieder jaar
ik weet dat het 10 augustus is, en ergens in die week valt het me weer in
maar 10-08-2010 is 15 jaar, dan wil ik toch wel iets speciaals doen.
wat weet ik nog niet
Niet echt, we zullen eerst gaan spinnen in de ochtendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog erger zou zijn als ie er zondag pas aan denkt
(en zn vrouw waarde hecht aan dat soort dingen)
Als zn vrouw er waarde aan hecht, komt hij er heus zaterdag wel achterquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog erger zou zijn als ie er zondag pas aan denkt
(en zn vrouw waarde hecht aan dat soort dingen)
whehehequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja oeps vergeten, nja een retentie van 2 maanden kan nog net
Bij dezequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Feestje bij gf en ons allemaal uitnodigen
Ah, rrrrrrrrr....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt, we zullen eerst gaan spinnen in de ochtend
Daarna vast even wat eten. Of zo.
je weet toch al dat er geen hond komt. Meethazenquote:
1 keer had ik er wel aan gedacht maar was mijn vrouw het vergeten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ben je weer verplicht bloemen te kopen![]()
's avonds. Of op zondag. Wel dit weekend iigquote:
sowieso niet naar GFquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
je weet toch al dat er geen hond komt. Meethazen
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer had ik er wel aan gedacht maar was mijn vrouw het vergeten.
kreeg ik de vraag, heb je wat goed te maken?
ja, de komende 5 jaar geen bloemen meer. geniet maar van dit bosje.
oh ik vraag dan gewoon: ter gelegenheid waarvan?quote:
Het enige jammere is dat het op dinsdag is...quote:
Nou bij dez dan alvast een zeer prettig weekend en een fijne trouwdag.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
's avonds. Of op zondag. Wel dit weekend iig
Ik heb over het algemeen vrij prettige weekenden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nou bij dez dan alvast een zeer prettig weekend en een fijne trouwdag.
dit jaar weer bosje gegeven, deze keer wist ze meteen waarvoor het was.quote:
betere reactiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ik vraag dan gewoon: ter gelegenheid waarvan?
Als je iets goeds hebt te maken geef je maar wat anders dan bloemen
(goedmaaksex ofzo)
ik mag nog neuken van de pastoor voor dat tweede kindjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit jaar weer bosje gegeven, deze keer wist ze meteen waarvoor het was.
[..]
betere reactie![]()
chocola
(ik heb geen sex meer, ouders en zo)
Have Phunquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:07 schreef john-frusciante het volgende:
Ik ga nog ff een auto repareren, de zon schijnt nog dus ff gebruik van maken. Bye BYe
in wit Tshirt om straks die handen op te zienquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Have Phun
Tot strakjes, je ziet me wel verschijnen
Goede vraag.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in wit Tshirt topje om straks die handen op te zien
Wurgseks?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef Ladylike het volgende:
Oh jee, het topic is nu door mij vermoord
Jij hebt ook een topic om te killen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
b]ik ga nog even wat afmaken en dan naar huis
daar hou jij blijkbaar toch van?quote:
collega's? dan doe ik mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
ik ga nog even wat afmaken en dan naar huis
Gij lurker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar hou jij blijkbaar toch van?
Nee een mailtje...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hebt ook een topic om te killen?
later![]()
Nee heb hier wel leuke collega's, behalve twee, maar die zie ik nu niet meer zitten, heb de kapstok zo verplaatst dat ik niet meer tegen hun hoef aan te kijkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
collega's? dan doe ik mee.
dit is toch geen antwoord of iets wel of niet werkt:
Geen idee, maar met een logische beredenatie kan ik je zeggen dat ik voor 80% zeker weet dat hij het dan ook heeft.
quote:
Wees blij dat ik niet overal postquote:
Dat doe je toch al?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet overal post
niettusquote:
He, ik hoor jou te stalken! Als Q. zijnde!quote:
Natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |