Pheno is ook een stuk jonger dan ik (en volgens mij jij ook) denken..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan wil ik de link
Ben er trouwens nu pas achter dat je vrouw jonger is dan ik ben
Niet dat het er toe doet.. maar wilde het even melden
Toch Mexicaans?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
hai
Nee, lijkt eigenlijk alleen maar erger te worden
En nu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet genoeg nee
[..]
ik dacht dat wij aan dezelfde kant stonden
ja lief wel, schoonheid moeten we maar aannemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lief wel... dat kan ik uit ervaring zeggen... maar dat ze een schoonheid is heb ik alleen maar van horen zeggen...
je hangt verkeerd omquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Check fobo maar... of is dat niet goed genoeg?
want? het is meer dan jij hebt staan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet genoeg nee
[..]
ik dacht dat wij aan dezelfde kant stonden
aartiquote:
ik citeer van de site van de overheid:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag je niet eens naar de dokter
okay dat je niet in de spreekkamer moet zitten is logischquote:Als de klachten ernstiger worden, bel dan uw huisarts
echt niet,een heel stuk ouderquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pheno is ook een stuk jonger dan ik (en volgens mij jij ook)
Nu niks?quote:
Dat is wel waar, maar ze hebben er wel ooit gestaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
want? het is meer dan jij hebt staan.
ze verkoopt jouw naaktfoto's
mn schoonmoeder heeft een vriend van 18 jaar jonger..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pheno is ook een stuk jonger dan ik (en volgens mij jij ook) denken..
gelukkig nietquote:dat is het! Ik moet mijn virtuele vriendschap met haar in twijfel trekken? Dat wil ik niet
Ben je nou ook al een kloon van OA?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja lief wel, schoonheid moeten we maar aannemen.
[..]
je hangt verkeerd om![]()
op de een of andere manier sta ik altijd rechts op de foto(doe maar checken)
[..]
want? het is meer dan jij hebt staan.
ze verkoopt jouw naaktfoto's
[..]
aarti
Is blijkbaar toch het zelfdequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb geen mexicaanse griepik heb gewoon oudhollandsche griep
ik zie het ja, je typt nog steeds nederlandsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Aarti het volgende:
Ik heb geen mexicaanse griepik heb gewoon oudhollandsche griep
nu word ik heeeeeeeel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
echt niet,een heel stuk ouder
ik mis het droge hondenhoestjequote:
zie je wel nijn je moet gewoon een foto postenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
nu word ik heeeeeeeel nieuwsgierig!
Nou dan weet ik niet wat erger is...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik mis het droge hondenhoestje
ik heb het kotsjelongenuitjekeelhoestje.
ik stond net zelfs op het punt om thee te gaan zettenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou dan weet ik niet wat erger is...
ik bedoelde meer de leeftijd van Phenoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zie je wel nijn je moet gewoon een foto posten
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
en 7 nov. is er weer een mini-meet
(dan moeten JF en ik werken bij GF)
Nee, maar Pheno was echt jonger dan ik dacht.. (of hij loog tegen mij..)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonmoeder heeft een vriend van 18 jaar jonger..
leeftijd van partner zegt niets
[..]
gelukkig niet
Dat gaat over de leeftijd van Phenoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zie je wel nijn je moet gewoon een foto posten
Jonge vrouwen ook. Een mals kuiken is prima op de BBQquote:
Kijk dan is het goed, gewoon kaneelthee drinken, of helpt dat niet WOK?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik stond net zelfs op het punt om thee te gaan zetten![]()
![]()
oke, dan had ik het verkeerd begrepen schoonheidquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar Pheno was echt jonger dan ik dacht.. (of hij loog tegen mij..)
Mooi
[..]
Dat gaat over de leeftijd van Pheno
Ik lieg nooit, ik heb een pik van 2 cm, woon in een kartonnen doos en heb geen kinderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar Pheno was echt jonger dan ik dacht.. (of hij loog tegen mij..)
Mooi
[..]
Dat gaat over de leeftijd van Pheno
of in een ovenschotel (de kip, niet de vrouw)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jonge vrouwen ook. Een mals kuiken is prima op de BBQ
Ga maar in de rij staan... er zijn nog 14 wachtenden voor uquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Aarti het volgende:
Maar ik wil wel naaktfoto's van je zien, hoor Nijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |