Ik denk dat ik van Jos 'zijn' vrouwen, Mirjam ook het leukste vind. Niet zo aandachttrekkerig als Marieke met haar carmen-set en puberale flirt methodesquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Nicolien vind ik niks aan..en Marieke lijkt mij jaloers type te zijn..ik vind dat ze Mirjam negeerde ..toen Mirjam met Jos aan het dansen was.
Ja zo'n type als Marieke is Mirjam niet. Alhoewel ik eerst Marieke wel leuk vond.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van Jos 'zijn' vrouwen, Mirjam ook het leukste vind. Niet zo aandachttrekkerig als Marieke met haar carmen-set en puberale flirt methodes
Die zijn zo onzeker als wat. Als je Johanna aankijkt begint ze al te huilen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
Best opvallend dat Ingrid en Johanna nog nooit een relatie hebben gehad...
Dat vond ik ook al zo vreemd dat ze beiden nooit een relatie hebben gehad..Cynthia is wel een dooskequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
Best opvallend dat Ingrid en Johanna nog nooit een relatie hebben gehad...
Hmmm, ik vind dat veel meer weg hebben van een shirt. En zo te zien aan de kleur zou dat dan Iris of Nicolien moeten zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw voorspelling voor Wietse kan wel eens aardig kloppen. Neeltje gaat gewoon weg.
Neeltje heeft een bruin-achtig broek aan:
[ afbeelding ]
Misschien is het moeilijk te zien, maar hier zie je ook een bruin-achtige kleur, als ze voorbij loopt.
[ afbeelding ]
Anders moet je het zelf even bekijken, de aflevering van vanavond staat al online.
Je bent in de war met Dycke?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:20 schreef servus_universitas het volgende:
Marieke is trouwens best wel een MILF.
Vorige week heb ik haar ook niet gezienquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef servus_universitas het volgende:
Leonoor was vanavond geloof ik ook niet van de partij, want die heb ik nog niet gezien in deze topic.
Normaal in de kroeg wel, maar kiest hij haar voor een relatie, nee toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef HalvinCarris het volgende:
valt gewoon op die types.
Nee, Jos gaat voor duurzaam!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal in de kroeg wel, maar kiest hij haar voor een relatie, nee toch?
En Marieke heeft hem idd goed te pakken![]()
Ik denk dat hij doelt op Marieke vanwege haar stoeipoesfactorquote:
Volgende week pas.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heb het deze week niet gezien, maar zijn er nu al mensen uit? of komt dat volgende week?
Ja achja, anders ben je ook snel bij de finale en is het seizoen weer voorbij. Heb liever dat het een paar weekjes extra duurt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo dat smeren ze dan ook uit! Maar thanx voor de info!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |