Ja dat had ik moeten weten..dom van mequote:Op zondag 11 oktober 2009 16:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ik daarop reageer doe ik dat ook in een spoiler
Jos bedoel jij..leuke man hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben weer vooral benieuwd naar onze adonis vanavond
Ik vind hem geweldig tv-materiaalquote:
polderadonis hequote:Op zondag 11 oktober 2009 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben weer vooral benieuwd naar onze adonis vanavond
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk komt er wat pittigs uit die ventquote:
en ik kan het nu niet zien, maar ik lees wel meequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:44 schreef gimme.shelter het volgende:
Die ene vrouw bij Jos wil nu al een beslissing.....
Cynthia die geen Irish oploskoffie wil, en die reuze gezellige karaoke bij Wietse. Het is weer top-tv!!
Ach, wat dat betreft past ze wel bij Peterquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Haunter het volgende:
Hanneke komt zoo lomp, onbenullig en onaantrekkelijk overDat is ze denk ik in het echt ook.
die twee verstaan elkaar letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef Haunter het volgende:
Hanneke komt zoo lomp, onbenullig en onaantrekkelijk overDat is ze denk ik in het echt ook.
Vreselijk he hoe en ook wat die etenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Die mensen zeggen ook allemaal "eet smakelijk" tegen elkaar!!! Brrr...
Da's toch niet zo raar? Lijkt me raarder als ze niks zouden zeggen..quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Die mensen zeggen ook allemaal "eet smakelijk" tegen elkaar!!! Brrr...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |