abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:48:44 #276
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73639253
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat hoeft ze niet te zijn, maar dat straalt ze wel uit.... daarbij willen de meeste mannen juist datgene wat ze niet kunnen krijgen.
Nou zijn er uitzonderingen op die regel, maar Jos is zeker niet zo'n uitzondering
Nou, het is wel meer dan alleen de uitstraling, zoals ze met hem danste, zoals ze zich gedroeg met dat modderrollen (nog even extra op je rug gaan liggen ) en hoe ze als een klein kind ging mokken omdat hij even met een ander danste. Lellebel 1e klas.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:01:41 #277
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_73639512
We hebben het nou wel over Marieke, ik vind boer Wietse een stuk interessanter..

Wat een no-no. Wat een nitwit. Echt, wat een contactgestoorde amoebe is dat zeg!

Zou me niet verbazen als z'n moeder hem elke avond nog een verhaaltje voorleest. Maar dat mag de KRO natuurlijk niet uitzenden om z'n persoon te beschermen...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:26:43 #278
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73640171
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
Versieren is één ding maar jezelf zo in de uitverkoop doen is wat anders.....
Ze straalt aan alle kanten "neem me" uit maar dan vooral op de seksuele manier, niet in de zin van "ik ben en blijf leuk, voor altijd en eeuwig"

En ik gok dat Jos zijn deel rommeltjes en rotzooitjes aan one-night-stands uit de kroeg wel heeft gehad, dus een volgende met dezelfde uitstraling is dan ook niet nodig, en niet waarvoor hij aan het programma meedoet.
En nu maar hopen dat Jos niet voor de jaloerse,lellebel,versierste Marieke kiest.Zo!!
pi_73640462
ik vraag mij af, waarom de vrouwen aan zo een programma meewerken, zien ze echt iets in de boer of willen ze gewoon een keertje meemaken, "hoe dat zo gaat op televisie" en zijn ze in voor een leuk reisje of hun 15 minutes of fame. Ik zou het ook erg moeilijk vinden om met 2 andere dames op de boerderij te zijn en dat dan iemand moet afvallen...als je het ziet om met zijn vieren een gezellige week door te brengen dan gaat dat nog wel, maar als je om de "liefde voor je leven moet vechten" en dan naar huis gestuurd wordt voor heel Nederland...

als je alleen een foto van Wietse ziet, zou ik hem helemaal niet zo contactgestoord inschatten, hij is niet lelijk of zo, ook bij die twee dames die nog nooit een relatie hadden zou je dat niet zeggen gebaseerd op hun uiterlijk, bij Cynthia kan ik mij dat al eerder voorstellen....en Jos heeft toch helemaal dat hele programma niet nodig om aan een vrouw te komen
pi_73640465
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou, het is wel meer dan alleen de uitstraling, zoals ze met hem danste, zoals ze zich gedroeg met dat modderrollen (nog even extra op je rug gaan liggen ) en hoe ze als een klein kind ging mokken omdat hij even met een ander danste. Lellebel 1e klas.
En ze hoort allerlei stemmen in haar hoofd zegt ze, die weten niet wat ze moeten.....??? Raar mens.

Vond trouwens die vrouwen van Hans erg traag met opstaan enzo, jeminee, beetje slap wel.
pi_73640772
Leuke uitzending weer!

Wietse Die grijns en hij zegt echt NIKS nuttigs... Snap Neeltje ook niet met d'r samenvatting over de avond dat het zo ontzettend gezellig was! Dat meen je toch niet he? Je zag die andere 2 erbij zitten als een zak aardappelen.
Iris vond er volgens mij ook niet veel meer aan zo.

Zat me ook te ergeren aan Marieke. Pfff... wat een jaloers type zeg en dan "nee, ik wil niet dansen, ik ben moe" Geloof je 't zelf? Ze was gewoon jaloers op Mirjam.

Cynthia is ook te erg zeg. Geen irish coffee maar dan steeds met d'r lepel en vinger in die slagroombak. Als ze een jonger gezicht had gehad zou ik denken dat er een kindje zat hoor. Triest

Mijn voorspellingen...

Hans stuurt Ingrid weg en kiest voor Audrey
Wim stuurt Els weg (praat te veel) en kiest voor Cynthia
Jos stuurt Marieke weg en kiest voor Mirjam
Peter stuurt (lange) Saskia weg en kiest voor Hanneke
Wietse stuurt Neeltje weg en kiest voor Nicolien
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:53:53 #282
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_73640875
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Ekfar het volgende:
Leuke uitzending weer!

Wietse Die grijns en hij zegt echt NIKS nuttigs... Snap Neeltje ook niet met d'r samenvatting over de avond dat het zo ontzettend gezellig was! Dat meen je toch niet he? Je zag die andere 2 erbij zitten als een zak aardappelen.
Iris vond er volgens mij ook niet veel meer aan zo.

Zat me ook te ergeren aan Marieke. Pfff... wat een jaloers type zeg en dan "nee, ik wil niet dansen, ik ben moe" Geloof je 't zelf? Ze was gewoon jaloers op Mirjam.

Cynthia is ook te erg zeg. Geen irish coffee maar dan steeds met d'r lepel en vinger in die slagroombak. Als ze een jonger gezicht had gehad zou ik denken dat er een kindje zat hoor. Triest

Mijn voorspellingen...

Hans stuurt Ingrid weg en kiest voor Audrey
Wim stuurt Els weg (praat te veel) en kiest voor Cynthia
Jos stuurt Marieke weg en kiest voor Mirjam
Peter stuurt (lange) Saskia weg en kiest voor Hanneke
Wietse stuurt Neeltje weg en kiest voor Nicolien
Wietse stuurt Neeltje echt voor geen goud weg. Neeltje blijft over tot het eind, en stuurt dan Wietse weg. TV moment van het jaar, let op m'n woorden.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:57:23 #283
208890 June.
Seriously?
pi_73640977
Ik denk dat Jos ook voor Mirjam gaat. Marieke lijkt me niet echt relatiemateriaal en Dycke vind ik een beetje engig .
Shine bright like a diamond.
pi_73641199
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Koningin het volgende:

[..]

En ze hoort allerlei stemmen in haar hoofd zegt ze, die weten niet wat ze moeten.....??? Raar mens.

Vond trouwens die vrouwen van Hans erg traag met opstaan enzo, jeminee, beetje slap wel.
Jij maakt het wel heel spannend! Ze zei dat het druk in haar hoofd was, waarmee bedoeld wordt dat ze de hele tijd over van alles lag te denken en te malen. Ze heeft echt niets van stemmen in haar hoofd gezegd hoor.

Dat van die vrouwen van Hans snapte ik ook niet. Die drie dagen dat je daar bent kun je je toch wel een beetje vermannen zeg.
pi_73641247
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef June. het volgende:
Ik denk dat Jos ook voor Mirjam gaat. Marieke lijkt me niet echt relatiemateriaal en Dycke vind ik een beetje engig .
Daar geloof ik niks van, heb je die Mirjam al eens goed bekeken?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:22:08 #286
208890 June.
Seriously?
pi_73641646
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Mja, maar toch denk ik dat zij voor Jos de beste keuze is .
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:41:23 #287
57865 wiseguy79
wil weer op vakantie!
pi_73642228
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, brrrrr...

Duimzuigen deed ze tot haar 26e zo te zien.. als het daar bij gebleven is
pi_73643481
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Jij maakt het wel heel spannend! Ze zei dat het druk in haar hoofd was, waarmee bedoeld wordt dat ze de hele tijd over van alles lag te denken en te malen. Ze heeft echt niets van stemmen in haar hoofd gezegd hoor.
Ik meen toch echt dat ze zei dat er allerlei 'stemmen' tegenstrijdige zaken zeiden over wat ze met Jos moest.

Ik overtrek het natuurlijk ook wat...
  FOK!fossiel dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:22:23 #289
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73643572
quote:

Dat van die vrouwen van Hans snapte ik ook niet. Die drie dagen dat je daar bent kun je je toch wel een beetje vermannen zeg.
En dan hoefden ze niet eens in het holst van de nacht op om koeien te melken! Wat een geneuzel en getrut.
Chick on a mission
pi_73643690
quote:
heheh, dat zei ze wel hoor...

Ik herinner het me aangezien ik tegen mijn man zei; ach nee, nog shizofreen ook
pi_73643720
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik meen toch echt dat ze zei dat er allerlei 'stemmen' tegenstrijdige zaken zeiden over wat ze met Jos moest.

Ik overtrek het natuurlijk ook wat...
Dat heb ik ook duidelijk gehoord.
Ze had het over tegenstrijdige stemmetjes in haar hoofd, raar mens dus.
Keep the faith!!
pi_73645665
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Wietse stuurt Neeltje echt voor geen goud weg. Neeltje blijft over tot het eind, en stuurt dan Wietse weg. TV moment van het jaar, let op m'n woorden.
En gaat dan samen met haar vriend (die ze dan ineens blijkt te hebben) het weekendje weg naar Parijs ofzo

En Wietse
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:40:34 #293
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_73645966
Wietse is een man die we in de oorlog in het verzet nodig hebben daarom moeten we nu zorgen dat deze types zich voorplanten.

Dit soort gasten zullen nooit iemand verraden:

Duitsers: Wo sind die juden wietse?
Wietse: erm ja he moeilijk nou erm dit vind ik toch lastig.
Duitsers : WO SIND SIE!!!!!!!
Wietse:
Duitsers : WO VERDAMT NOCH MAHL?!!!
Wietse : eh
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_73645995
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:26 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Dat heb ik ook duidelijk gehoord.
Ze had het over tegenstrijdige stemmetjes in haar hoofd, raar mens dus.
Ah, als zoveel het mensen hebben gehoord zal ik het dan inderdaad wel gemist hebben. Ik was ondertussen ook nog op de laptop bezig, dan let je ook niet goed op. Sorry! en dan is het inderdaad wel heel weird...
  FOK!fossiel dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:49:30 #295
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73646284
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Wietse is een man die we in de oorlog in het verzet nodig hebben daarom moeten we nu zorgen dat deze types zich voorplanten.

Wietse:

vooral zin 2
Chick on a mission
pi_73647731
Mijn favoriete koppel is toch Peter en Hanneke, met name omdat ik met van het lachen moet huilen als ze in beeld zijn. Stel je eens voor hoe dat er aan toe gaat als zij bijvoorbeeld samen zouden wonen! Niemand durft dat huis nog in,
Lekker samen sperma vangen, en tegen z'n moeder schreeuwen, heerlijk. Ik ben voor

(en ja, ik ben serieus!)
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:58:17 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_73648319
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:

Wietse:
Mijn collega vindt het heel gek dat ik heel hard moest lachen achter m'n computer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:09:49 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73648658
Sjonge jonge zeg .

Marieke bedoelt met 'stemmetjes in haar hoofd' natuurlijk dat ze allemaal tegenstrijdige dingen denkt. Waarom maken jullie er zo'n heisa om?

En ik geloof haar trouwens niet: ze wil Jos and she wants him badly .
Niet meer actief op Fok!
pi_73649486
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge jonge zeg .

Marieke bedoelt met 'stemmetjes in haar hoofd' natuurlijk dat ze allemaal tegenstrijdige dingen denkt. Waarom maken jullie er zo'n heisa om?

En ik geloof haar trouwens niet: ze wil Jos and she wants him badly .
Maken we er heisa van
Dat wijf spoort gewoon niet, klaar, stemmen of geen stemmen.
Keep the faith!!
pi_73649889
quote:
[b]Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58
Mijn collega vindt het heel gek dat ik heel hard moest lachen achter m'n computer
Ik heb hier net ook een paar keer hard op zitten lachen door de commentaren in dit topic. Prachtig

Alleen dat jullie de mannen hier die Neeltje zo leuk vinden?? Ik vind haar echt een semi-naieve domme doos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')