Nou, het is wel meer dan alleen de uitstraling, zoals ze met hem danste, zoals ze zich gedroeg met dat modderrollen (nog even extra op je rug gaan liggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet te zijn, maar dat straalt ze wel uit.... daarbij willen de meeste mannen juist datgene wat ze niet kunnen krijgen.
Nou zijn er uitzonderingen op die regel, maar Jos is zeker niet zo'n uitzondering
En nu maar hopen dat Jos niet voor de jaloerse,lellebel,versierste Marieke kiest.Zo!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:42 schreef Leandra het volgende:
Versieren is één ding maar jezelf zo in de uitverkoop doen is wat anders.....
Ze straalt aan alle kanten "neem me" uit maar dan vooral op de seksuele manier, niet in de zin van "ik ben en blijf leuk, voor altijd en eeuwig"
En ik gok dat Jos zijn deel rommeltjes en rotzooitjes aan one-night-stands uit de kroeg wel heeft gehad, dus een volgende met dezelfde uitstraling is dan ook niet nodig, en niet waarvoor hij aan het programma meedoet.
En ze hoort allerlei stemmen in haar hoofd zegt ze, die weten niet wat ze moeten.....??? Raar mens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, het is wel meer dan alleen de uitstraling, zoals ze met hem danste, zoals ze zich gedroeg met dat modderrollen (nog even extra op je rug gaan liggen) en hoe ze als een klein kind ging mokken omdat hij even met een ander danste. Lellebel 1e klas.
Wietse stuurt Neeltje echt voor geen goud weg. Neeltje blijft over tot het eind, en stuurt dan Wietse weg. TV moment van het jaar, let op m'n woorden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Ekfar het volgende:
Leuke uitzending weer!
WietseDie grijns en hij zegt echt NIKS nuttigs... Snap Neeltje ook niet met d'r samenvatting over de avond dat het zo ontzettend gezellig was!
Dat meen je toch niet he? Je zag die andere 2 erbij zitten als een zak aardappelen.
Iris vond er volgens mij ook niet veel meer aan zo.
Zat me ook te ergeren aan Marieke. Pfff... wat een jaloers type zeg en dan "nee, ik wil niet dansen, ik ben moe" Geloof je 't zelf? Ze was gewoon jaloers op Mirjam.
Cynthia is ook te erg zeg. Geen irish coffee maar dan steeds met d'r lepel en vinger in die slagroombak. Als ze een jonger gezicht had gehad zou ik denken dat er een kindje zat hoor. Triest![]()
Mijn voorspellingen...
Hans stuurt Ingrid weg en kiest voor Audrey
Wim stuurt Els weg (praat te veel) en kiest voor Cynthia![]()
Jos stuurt Marieke weg en kiest voor Mirjam
Peter stuurt (lange) Saskia weg en kiest voor Hanneke
Wietse stuurt Neeltje weg en kiest voor Nicolien
Jij maakt het wel heel spannend! Ze zei dat het druk in haar hoofd was, waarmee bedoeld wordt dat ze de hele tijd over van alles lag te denken en te malen. Ze heeft echt niets van stemmen in haar hoofd gezegd hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:37 schreef Koningin het volgende:
[..]
En ze hoort allerlei stemmen in haar hoofd zegt ze, die weten niet wat ze moeten.....??? Raar mens.
Vond trouwens die vrouwen van Hans erg traag met opstaan enzo, jeminee, beetje slap wel.
Daar geloof ik niks van, heb je die Mirjam al eens goed bekeken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:57 schreef June. het volgende:
Ik denk dat Jos ook voor Mirjam gaat. Marieke lijkt me niet echt relatiemateriaal en Dycke vind ik een beetje engig.
Mja, maar toch denk ik dat zij voor Jos de beste keuze isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, heb je die Mirjam al eens goed bekeken?
Inderdaad zeg, brrrrr...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, heb je die Mirjam al eens goed bekeken?
Ik meen toch echt dat ze zei dat er allerlei 'stemmen' tegenstrijdige zaken zeiden over wat ze met Jos moest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel spannend! Ze zei dat het druk in haar hoofd was, waarmee bedoeld wordt dat ze de hele tijd over van alles lag te denken en te malen. Ze heeft echt niets van stemmen in haar hoofd gezegd hoor.
En dan hoefden ze niet eens in het holst van de nacht op om koeien te melken! Wat een geneuzel en getrut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat van die vrouwen van Hans snapte ik ook niet. Die drie dagen dat je daar bent kun je je toch wel een beetje vermannen zeg.
heheh, dat zei ze wel hoor...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:05 schreef bloodymary het volgende:
Jij maakt het wel heel spannend! Ze zei dat het druk in haar hoofd was, waarmee bedoeld wordt dat ze de hele tijd over van alles lag te denken en te malen. Ze heeft echt niets van stemmen in haar hoofd gezegd hoor.
Dat heb ik ook duidelijk gehoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik meen toch echt dat ze zei dat er allerlei 'stemmen' tegenstrijdige zaken zeiden over wat ze met Jos moest.
Ik overtrek het natuurlijk ook wat...
En gaat dan samen met haar vriend (die ze dan ineens blijkt te hebben) het weekendje weg naar Parijs ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wietse stuurt Neeltje echt voor geen goud weg. Neeltje blijft over tot het eind, en stuurt dan Wietse weg. TV moment van het jaar, let op m'n woorden.
Ah, als zoveel het mensen hebben gehoord zal ik het dan inderdaad wel gemist hebben. Ik was ondertussen ook nog op de laptop bezig, dan let je ook niet goed op. Sorry! en dan is het inderdaad wel heel weird...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:26 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat heb ik ook duidelijk gehoord.
Ze had het over tegenstrijdige stemmetjes in haar hoofd, raar mens dus.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Wietse is een man die we in de oorlog in het verzet nodig hebben daarom moeten we nu zorgen dat deze types zich voorplanten.
Dit soort gasten zullen nooit iemand verraden:
Duitsers: Wo sind die juden wietse?
Wietse: erm ja hemoeilijk
nou erm dit vind ik toch lastig.
Duitsers : WO SIND SIE!!!!!!!
Wietse:
Duitsers : WO VERDAMT NOCH MAHL?!!!
Wietse : eh![]()
![]()
![]()
Mijn collega vindt het heel gek dat ik heel hard moest lachen achter m'n computerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Wietse is een man die we in de oorlog in het verzet nodig hebben daarom moeten we nu zorgen dat deze types zich voorplanten.
Dit soort gasten zullen nooit iemand verraden:
Duitsers: Wo sind die juden wietse?
Wietse: erm ja hemoeilijk
nou erm dit vind ik toch lastig.
Duitsers : WO SIND SIE!!!!!!!
Wietse:
Duitsers : WO VERDAMT NOCH MAHL?!!!
Wietse : eh![]()
![]()
![]()
Maken we er heisa vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:09 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge jonge zeg.
Marieke bedoelt met 'stemmetjes in haar hoofd' natuurlijk dat ze allemaal tegenstrijdige dingen denkt. Waarom maken jullie er zo'n heisa om?
En ik geloof haar trouwens niet: ze wil Jos and she wants him badly.
Ik heb hier net ook een paar keer hard op zitten lachen door de commentaren in dit topic. Prachtigquote:[b]Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58
Mijn collega vindt het heel gek dat ik heel hard moest lachen achter m'n computer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |