sorry dit word niks internet lag er weer 30min uit. ik ga het eerst fixen dan speel ik pas weer meequote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:49 schreef banaantjeEE het volgende:
Nieuw-Zeeland?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef PhysicsRules het volgende:
Als ik zo kijk op Wikipedia is het 50-50 tussen twee landen. Ik ben dus benieuwd wat skittleman wil horen
quote:Although most episodes were shot in New-Zealand the series where never aired because the New-Zealand Broadcasting Standards Authority found the series to violent
toch gewoon Brussel?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar zetelt het Europese parlement?
brussel en strassburg dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:36 schreef banaantjeEE het volgende:
Het is een reizend circus, vergaderingen vinden plaats in 2 steden
+1 skittelmanquote:
Ja, daar heb je een punt, ik doelde feitelijk op de vergaderingen, sorry, mijn fout.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:44 schreef Yankee het volgende:
in een protocol bij het Verdrag van Amsterdam van 1997 is bepaald dat de zetel van het Parlement zich in Straatsburg bevindt waar 12 maandelijkse plenaire vergaderingen worden belegd, met inbegrip van de begrotingszitting. De andere plenaire vergaderingen vinden in Brussel plaats.
Oftewel het zetelt lijkt me in Straatsburg
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb je een puntje bijgegeven, eerlijk is eerlijk
yup onze hoop in bange defensieve dagenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:55 schreef Yankee het volgende:
die goof heet Bruma dacht ik
dat zijn waterpokkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:00 schreef Yankee het volgende:
Onder welke naam kennen we varicella ook wel?
quote:
Waar staat OPEC voor (als in de organisatie (ja nu heb ik de eerste letter al verklaptquote:
Stand AKQ # 1756:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef Yankee het volgende:
organisation petroleum exporting countries
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yurithemaster +1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef Yurithemaster het volgende:
honduras
Jeejquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Yurithemaster +1
quote:
Iddquote:
skittelman +1quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef skittelman het volgende:
heb je het dan over Beginners All Purpose Symbolic Instruction Code?
je zit in de buurt:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:06 schreef nightcowboy het volgende:
The Fray?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |