Ik denk dat Wickedangel er vast al één, misschien wel twee, gestuurd heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een TR.
Waarover?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Wickedangel er vast al één, misschien wel twee, gestuurd heeft.
De controversiële titel en het feit dat de slotposter van het vorige deeltje het nieuwe topic niet opende waardoor dit topic eigenlijk ongeldig verklaard zou moeten worden.quote:
Ja, dit is met afstand de meest controversiële titel die ik ooit op FOK! ben tegengekomenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De controversiële titel en het feit dat de slotposter van het vorige deeltje het nieuwe topic niet opende waardoor dit topic eigenlijk ongeldig verklaard zou moeten worden.
Ik ben het met je eens over de TT.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, tong is aan de beurt. Een plaatje posten kan hij nog net.
En waarom vind jij dat er een TR moet komen, wyccie?
Ik heb helemaal geen bezwaar tegen deze TTquote:
't Is wat, hè.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
wyccie moet zo naar bed.
Voorlopig maar even geen menselijke subjecten in de TT, want je weet maar nooit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik aan de moderator vragen of de titel gewijzigd kan worden in Slissende Slagers? Stotterende Stucadoors? Feestende Vee-artsen?
Tsss, hoe kom je daar nou bij, Wickedangel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie me nou te zieken omdat ik laatst iets over 'weduwen' zei?
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is wat, hè.
Helpen jullie mij eens. Alle mogelijke manieren om vroeg te slapen?
Slápen, niet naar bed gaan dus. Ik kan gerust tot 2 uur 's nachts wakker liggen.
Welnee, johquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie me nou te zieken omdat ik laatst iets over 'weduwen' zei?
Bah, wat flauw.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Tsss, hoe kom je daar nou bij, Wickedangel?
Ik twijfelde nog over Raad je Plaatje voor de derde persoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voorlopig maar even geen menselijke subjecten in de TT, want je weet maar nooit.
Twéé beeldschermen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.
Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Bah, wat flauw.
Dan zul je toch moeten gaan blowen, denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.
Daar val ik ook niet van in slaap. Ik zoek echt iets dat het tegengestelde effect heeft van caffeïne, maar wel evidence-based, dus aan homeopathische middeltjes of warme melk en schaapjes tellen heb ik niks.
[..]
Ach, laat het gaan. Ik heb er geen seconde van wakker gelegen.quote:Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?
Ik kan je niet helpen, ben ook een slechte slaper.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.
Daar val ik ook niet van in slaap. Ik zoek echt iets dat het tegengestelde effect heeft van caffeïne, maar wel evidence-based, dus aan homeopathische middeltjes of warme melk en schaapjes tellen heb ik niks.
quote:Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?
Volgens mij staat dat niet in de NHG-richtlijnen beschreven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zul je toch moeten gaan blowen, denk ik.![]()
Over wakker liggen gesproken...ik moet binnen 8 minuten in slaap vallen.quote:Ach, laat het gaan. Ik heb er geen seconde van wakker gelegen.
Ze willen het geheimhoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat niet in de NHG-richtlijnen beschreven.![]()
Trusten wycciequote:[..]
Over wakker liggen gesproken...ik moet binnen 8 minuten in slaap vallen.
Welterusten dus.
Onmogelijke opdracht die je jezelf nu geeft... Trustenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Over wakker liggen gesproken...ik moet binnen 8 minuten in slaap vallen.
Welterusten dus.
Drink je wel genoeg?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, ben ook een slechte slaper.
Je zit te zuipen, zeker?quote:[..]Ik ben nu echt de draad kwijt.
Sapjequote:
Ik heb vandaag maar 5 sigaretten gerooktquote:
Ik ook niet.quote:Ik begrijp echt niet waar jullie het over hadden, hoor.
Gefeliciteerd. Maar wat heeft sap met sigaretten te maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag maar 5 sigaretten gerookt
Waarom zou het er iets mee te maken moeten hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maar wat heeft sap met sigaretten te maken?
Je raakt er van in de war, hè?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En nu kom je weer met koffie aanzetten?
Naar wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen
Vanavond naar Paradiso
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Het zegt me vaag iets, maar ik denk niet dat ik het ken... maar je hebt er zin in dus.
Tja, elke ervaring verandert je leven op een bepaalde manier, hoe klein het soms ook kan zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag een tarot-dagkaart getrokken en volgens die kaart ga ik vandaag een ervaring hebben die mijn leven zal veranderen
Voor de afdeling Dokkum:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, elke ervaring verandert je leven op een bepaalde manier, hoe klein het soms ook kan zijn.
quote:Wat je ook bezighoud vandaag, er komt een verandering in. Je wordt in een heel andere richting getrokken en er is vernieuwing van je situatie op komst. Een opleving die je leven zal beïnvloeden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dat klinkt best goed. Is het alleen maar instrumentaal of wordt er ook nog gezongen?
Natuurlijkquote:Ben benieuwd, laat je ons morgen wel even weten hè?
Geldt dat ook wanneer je er geboren bent en er maar 1 jaar gewoond hebt?quote:
Natuurlijk, dat is een genetische kwestiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geldt dat ook wanneer je er geboren bent en er maar 1 jaar gewoond hebt?
De afdeling Dokkum bestaat uit Brother en Peace.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt voor ons?? Ben benieuwd.
Succesquote:Nu naar de kapster![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Natuurlijk, dat is een genetische kwestie
Dan is er vast verderop in je leven iets fout gegaan. Verhuisd naar Zwaagwesteinde?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gaat het voor mij dus niet op.
Ik zou niet durven, tussen al de messentrekkers.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is er vast verderop in je leven iets fout gegaan. Verhuisd naar Zwaagwesteinde?
Nee, niet zo ver van de bewoonde wereld af. Mijn vader is trouwens wel in die buurt opgegroeid.quote:
Dat waren ruige streken, messentrekkers idd. Ik heb een tijdje veel klasgenoten gehad uit Burgum, dat was ook voornaam volkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn vader is trouwens wel in die buurt opgegroeid.
Met Zwaagwesteinde zat je in de goede richting, alleen wat te ver.
Kun je nagaan wat ik allemaal doorgemaakt moet hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat waren ruige streken, messentrekkers idd. Ik heb een tijdje veel klasgenoten gehad uit Burgum, dat was ook voornaam volkDe helft daarvan sprak helemaal geen Nederlands
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik allemaal doorgemaakt moet hebben, ik ben er tussen opgegroeid.
Voetbalwedstrijden tegen Zwaagwesteinde of Burgum waren ook altijd een feest.
Zo erg heb ik het gelukkig niet meegemaakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]ik kan me nog een schoolvoetbal-toernooi herinneren waar de scheidsrechter eventjes weg was en de beide elftallen direct met elkaar op de vuist gingen. Daarbij werden heel wat neuzen gebroken en knieën beurs geschopt
MTS Werktuigbouwkunde tegen Bouwkundequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het gelukkig niet meegemaakt.
Dat is de enige manier waarop ze taalproblemen kunnen oplossen, helaas...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
MTS Werktuigbouwkunde tegen Bouwkunde![]()
Ik sprak ook geen Fries, dat maakte de omgang met die Burgummers niet makkelijk. Als ze me iets in woorden niet duidelijk konden maken lieten ze hun vuisten voor zich spreken
Dat weet ik nog niet. Ik heb wel met Richard gesproken en hij heeft me ook advies gegeven. Echtquote:
"Slaap met je hoofd naar het oosten vanwege de aardstralen", in die orde van grootte?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat weet ik nog niet. Ik heb wel met Richard gesproken en hij heeft me ook advies gegeven. Echt
Dat soort dingen zijn altijd leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik heb wel met Richard gesproken en hij heeft me ook advies gegeven. Echt
Ik vertelde hem dat ik op een dag als vandaag blij was dat ik geen basgitaar meer speelde omdat hij mij anders erg ontmoedigd zou hebben. Hij vond dat ik weer moest gaan spelen. Ik zei hem dat mijn talenten elders liggen en wat daarin mijn interpretatie van muziek was. Dat vond hij wijsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Slaap met je hoofd naar het oosten vanwege de aardstralen", in die orde van grootte?
Heel ingetogen. Kippenvelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn altijd leuk.
Hoe was het trouwens?
Dan zijn meestal de mooiste optredens.quote:
Ik vind dat vooral zo indrukwekkend omdat hij zonder twijfel één van de allerbeste bassisten ter wereld is. Dat je dan toch in staat bent om zulke mooie muziek te maken, jezelf zo kwetsbaar durft op te stellen zonder een show-off te worden... dat is heel inspirerend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zijn meestal de mooiste optredens.
Ik moet denk ik toch eens wat meer naar zijn muziek gaan luisteren, wat ik er van gehoord heb is namelijk erg goed.
Dat is wat de echt goede muzikanten onderscheid van de rest. De meesten willen altijd laten zien wat ze kunnen en daardoor worden hun optredens vaak een aaneenschakeling van oeverloos gepiel. Dan ben ik mijn interesse meestal al snel kwijt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral zo indrukwekkend omdat hij zonder twijfel één van de allerbeste bassisten ter wereld is. Dat je dan toch in staat bent om zulke mooie muziek te maken, jezelf zo kwetsbaar durft op te stellen zonder een show-off te worden... dat is heel inspirerend.
Het was dus eigenlijk een grote jam sessie.quote:Overigens waren er ook gastoptredens. Richard had een keus gemaakt uit al die muzikanten die hij gedurende de dag had gesproken. Een Nederlandse mondharmonica-speler en een Senegalese duimorgel-speler. Er werd dus echt muziek gemaakt ipv liedjes gespeeld.
wyccie zal me wel weer een bakvis vinden
Flea van de RHCP zegt ook altijd dat je als muzikant alleen maar legit bent als je naast dat je laat zien wat je kunt ook hele simpele dingen heel mooi kunt spelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wat de echt goede muzikanten onderscheid van de rest. De meesten willen altijd laten zien wat ze kunnen en daardoor worden hun optredens vaak een aaneenschakeling van oeverloos gepiel. Dan ben ik mijn interesse meestal al snel kwijt.
Er was ook een schattig meisje van een jaar of 5 in het publiek. Daarvoor hebben ze nog een Afrikaanse versie van Kortjakje gespeeldquote:[..]
Het was dus eigenlijk een grote jam sessie.
Cool zeg, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Klinkt erg bijzonder.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn haar is ook cool, al is het nog niet helemaal naar de zin van de kapster, dus moet nog een keertje terug.![]()
quote:Goedemorgen![]()
Er was geen tijd meer, ik had er al 2,5 uur gezeten, want Lennon werd ook wakker...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs het kapsel van Beatrix kan in één dag geconstrueerd worden maar jij moet twee keer naar de kapper?
[..]
2,5 uurquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er was geen tijd meer, ik had er al 2,5 uur gezeten, want Lennon werd ook wakker...
Paraplu en laarzen mee.quote:We reizen morgen trouwens weer af naar het hoge Noorden...
Tja, knippen, snijden, verven, intrekken, nog eens verven en intrekken, föhnen enz. Het was best gezellig!!quote:
quote:Paraplu en laarzen mee.
Dat is een soort overdekte speeltuin, toch? Die zie je tegenwoordig steeds meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:14 schreef Diaan73 het volgende:we gaan ook naar Sanjesfertier, ken je dat?
Dan heb ik het toch een stuk gemakkelijker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, knippen, snijden, verven, intrekken, nog eens verven en intrekken, föhnen enz. Het was best gezellig!!
Daar ging ik zomers altijd zwemmen Toen het nog een openluchtbad was natuurlijkquote:[..]we gaan ook naar Sanjesfertier, ken je dat?
Ik ook. Huishoudschaar op de staart en knippen maar. In twee minuten klaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch een stuk gemakkelijker.
Bij mij duurt het wel iets langer maar meestal kan ik de tondeuze binnen 10 minuten weer uit zetten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Huishoudschaar op de staart en knippen maar. In twee minuten klaar
Ja klopt, maar ook een buiten speeltuin....quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een soort overdekte speeltuin, toch? Die zie je tegenwoordig steeds meer.
Het wordt nogal regenachtig dus die buitenspeeltuin ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook een buiten speeltuin....
Peaceman lijkt me iemand met veel kruinen in het haar.quote:Jullie zijn echt snel klaar. Dat redt Peaceman niet
dat gaat hem waarschijnlijk niet worden, nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het wordt nogal regenachtig dus die buitenspeeltuin ...
[..]
Peaceman heeft vooral veel en dik haar, bovendien nog krullerig ook nog....quote:Peaceman lijkt me iemand met veel kruinen in het haar.
Leuk is dat gesigneerde cd'squote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net m'n nieuwe gesigneerde cd opgezet
Hij heeft ook nog een smiley op de cd getekend. Ik heb nu net het tweede nummer gehoord, dat is heel verrassend, heel Oosters met sitar-solo en tabla's.quote:
ow dat is leuk. Maa rdat is geen Surinaamse naam toch? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een smiley op de cd getekend. Ik heb nu net het tweede nummer gehoord, dat is heel verrassend, heel Oosters met sitar-solo en tabla's.
Z'n toetsenist heet Etienne Stadwijk, mooie Surinaamse naam
Jawel. Heel veel Surinamers hebben van die ouderwetse Hollandsche achternamen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow dat is leuk. Maa rdat is geen Surinaamse naam toch? Ik heb eigenlijk geen idee.
Ow okay. Ik vind het ook een mooie achternaam...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Heel veel Surinamers hebben van die ouderwetse Hollandsche achternamen.
Ik kende ooit een Surinaams meisje wat Vrede als achternaam had. Ik had altijd ruzie met haarquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Ik vind het ook een mooie achternaam...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kende ooit een Surinaams meisje wat Vrede als achternaam had. Ik had altijd ruzie met haar
Dat is inderdaad wat ik dacht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
wyccie zal me wel weer een bakvis vinden
Voor wat er allemaal is gedaan, valt 2,5 uur best mee eigenlijk. Met uitdunnen ben ik al bijna een uur bezig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Er was geen tijd meer, ik had er al 2,5 uur gezeten, want Lennon werd ook wakker...
Ik ga al vanaf jonge leeftijd om met musici en artiesten. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:46 schreef wyccie het volgende:
Je bent wel een betere bakvis dan ik. Ik zou er zo eentje zijn die geen woord weet uit te brengen en maar dom staat te grijnzen.
Dat is een goede manier om de grijze hersencellen in beweging te houdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:34 schreef tong80 het volgende:
Mijn ma is regiseuse en heeft op haar 65ste nog een toneelgezelschap opgericht
Natuurlijk, maar dan moet het wel helemaal zijn zoals het bedoeld is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik dacht.![]()
Je bent wel een betere bakvis dan ik. Ik zou er zo eentje zijn die geen woord weet uit te brengen en maar dom staat te grijnzen.
[..]
Voor wat er allemaal is gedaan, valt 2,5 uur best mee eigenlijk. Met uitdunnen ben ik al bijna een uur bezig.
Laat je wel even zien hoe het uiteindelijke resultaat is geworden?
De kapster is niet tevreden? Daar gaat het helemaal niet om, ben jij tevreden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn haar is ook cool, al is het nog niet helemaal naar de zin van de kapster, dus moet nog een keertje terug.![]()
Hij ziet er namelijk uit alsof ie ieder moment kan gaan opstijgen. Een Brit?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen van beiden.
Ark gebouwd?quote:De zondvloed is hier net begonnen
Als je in de hemel gelooft zou dat kunnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij ziet er namelijk uit alsof ie ieder moment kan gaan opstijgen.
Geen Brit.quote:Een Brit?
Ik woon op 4-hoogquote:[..]
Ark gebouwd?
Hij is deaud?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je in de hemel gelooft zou dat kunnen.
Nederlander?quote:Geen Brit.
Dan houd je iig droge voeten. Als de nood aan de man komt, kan ik nog naar zolder.quote:Ik woon op 4-hoog
Jij bent een reaguurder?quote:
Nope.quote:[..]
Nederlander?
Diemen-Zuid aan Zee.quote:[..]
Dan houd je iig droge voeten. Als de nood aan de man komt, kan ik nog naar zolder.
Neequote:
Hij komt me zo bekend voohoor.quote:Nope.
Het regent hier nu ook.quote:Diemen-Zuid aan Zee.
Godzijdank.quote:
Dat kan klohoppen.quote:[..]
Hij komt me zo bekend voohoor.
O. Hier plenst het nuquote:[..]
Het regent hier nu ook.
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope.
Over twee minuten moet je slapen, hè?
Felice Damiano aka Dré Steemansquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ach ja, het is die Belg die is overleden. Damiano of zo.
Ow, ik had die achternaam niet gelezen. Dacht dat Felice een artiestennaam was, zoals Cher.quote:
Op zaterdag mag ik later opstaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je morgen vrij?
Ze mag nog even in haar roze pyjamaatje met natte haren achter de pc zittenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, wyccie mag vandaag laat opblijven.
Je haalt nu zoveel dingen door elkaar dat ik het er maar bij laat te zeggen dat Cher kort is voor Cherilyn Sarkisianquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, ik had die achternaam niet gelezen. Dacht dat Felice een artiestennaam was, zoals Cher.
[..]
Fuchsiaroze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze mag nog even in haar roze pyjamaatje met natte haren achter de pc zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ik wel. Maar het blijft een artiestennaam die maar uit 1 naam bestaat. Net zoals Madonna (Louise Veronica Ciccone).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Je haalt nu zoveel dingen door elkaar dat ik het er maar bij laat te zeggen dat Cher kort is voor Cherilyn Sarkisian
quote:
quote:Nee, ik heb mijn overdagkleren nog aan. Mijn haren zijn vandaag al wel opgedroogd.
Alhoewel...het voelt nog wel een tikkie vochtig in het midden. De hoogste tijd om mijn haar uit te dunnen.Jij hebt hetzelfde kapsel als Cousin It?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nah, ik laat het nooit los hangen en drogen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt hetzelfde kapsel als Cousin It?
Daarom douche ik bij voorkeur 's avonds.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, ik laat het nooit los hangen en drogen.
Hoelang moet jouw haar in godsnaam drogen dan? En waarom geen föhn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
Als ik het gisteravond had gewassen was het vandaag nog minder droog geweest.
Als je nu buiten in de regen gaat staan, is het volgende week nog niet droog.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
Als ik het gisteravond had gewassen was het vandaag nog minder droog geweest.
Met een beetje geluk is het droog als jij het volgende plaatje geplaatst hebt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je nu buiten in de regen gaat staan, is het volgende week nog niet droog.
Ik zei toch ook niet dat je weer zat te zuipen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het glas met het sapje erin, bedoel je?
Ik heb 's ochtends geen tijd om te föhnen en ik heb er geen last van als het vast zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoelang moet jouw haar in godsnaam drogen dan? En waarom geen föhn?
Tuuurlijk niet. Al ben ik elke dag strontlazarus, dat zijn jouw zaken nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zei toch ook niet dat je weer zat te zuipen?
Ik krijg al jeuk als ik er aan denkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends geen tijd om te föhnen en ik heb er geen last van als het vast zit.
Je zus en ik maken zich zorgen om jequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuurlijk niet. Al ben ik elke dag strontlazarus, dat zijn jouw zaken niet
Nederlander?quote:[ afbeelding ]
Jij past toch ook in een grote kindermaat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
Alle roze pyjama's op internet zijn kinderpyjama's.
Ik draag toch liever iets zonder cartoonopdruk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij past toch ook in een grote kindermaat?
Zoietsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Wa drinkt natuurlijk gewoon druivensap.![]()
Een K3-pyjama met sterretjes?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Ik draag toch liever iets zonder cartoonopdruk.
Is hij recent gekrompen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoiets
Geen Fransman. Ga je nou weer een heel rijtje af, Scrutinizer?
Raar dat jullie hem niet herkennen. Deze meneer is heeeeeel groot geweest.
Dan kent wyccie 'm welquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee. Het is een Amerikaan.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie post onder een kloon!![]()
Laat op bed + pyjamapak
Zijn die van Alpine?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens wyccie, ik heb die oordopjes gekocht die jij toen postte. Partyplugs bij de Kijkshop (). Heb alleen het idee dat ik ze vrij strak moet aandraaien in mijn oren, moet ik nog een beetje mee oefenen.
Ja, van Alpine. Het is voor een feest waar de muziek naar verwachting vrij hard zal zijn, niet voor een concert.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef brother52 het volgende:
Zijn die van Alpine?
Dan had je misschien beter de Musicsafe pro kunnen halen, daar zitten verschillende filters bij, het is soms wel zo prettig om wat meer demping te hebben.
Ah, het is voor eenmalig gebruik. En als het niet echt ten koste hoeft te gaan van de geluidskwaliteit, zijn ze goed genoeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, van Alpine. Het is voor een feest waar de muziek naar verwachting vrij hard zal zijn, niet voor een concert.
Ja, misschien gebruik ik ze nog wel eens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:21 schreef brother52 het volgende:
Ah, het is voor eenmalig gebruik. En als het niet echt ten koste hoeft te gaan van de geluidskwaliteit, zijn ze goed genoeg.
Neem je ook een Partyflock-account?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, misschien gebruik ik ze nog wel eens.
Kun je dat niet zien via je webcam?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wie is die gast die achter je zit?
Nee, hij zit verscholen achter jouw haar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien via je webcam?
Kan ik daar ook reaguren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Neem je ook een Partyflock-account?
Zeg het dan maarquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
I'm crucifiiiiiiiiiiiiiiiied!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan zal ik maar de schaar erin zetten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij zit verscholen achter jouw haar.
Het is nog niet eens semibikkeltijd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga pitten. Wil ik nog een plaatje achterlaten?
Dat red ik niet meer. De tandarts is lekker bezig geweest en het voelt alsof mijn wang (?) binnenstebuiten is gekeerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is nog niet eens semibikkeltijd.
Wat had ik daar nou over gezegd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Hé, dat rijmt.
Ik had 'm voor je aangevraagdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:24 schreef Wickedangel het volgende:
Vanochtend hoorde ik in de auto 'Crucified' op Veronica... ik was echt met stomheid geslagen
Ik wist het al. Ga ik waarschijnlijk missen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef qonmann het volgende:
@wyccie:
Als je ooit nog de werken van de maker van jouw avatar wil zien:
http://www.kunsthal.nl/22-606-Modern_Life.html
Ah okquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist het al. Ga ik waarschijnlijk missen.
Hoewel niet als vraag bedoeld, wel heel goed dat je dat weetquote:
Zondag , rustdag zo zie je maarquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is wyccie, op haar enige vrije dag!
heb je een dag vrij ..quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet naar de kerk ga.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, in de zin van dat je alleen op zondag naar de kerk gaat.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet naar de kerk ga.
Huh? Ik woon dichter bij de zee dan jij.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:10 schreef wyccie het volgende:
Je hebt wel een landklimaat hè?
Eh.... nee.quote:Heb je ook zo'n ... warmtedeken...hoe heet zo'n ding....
Ja, dat is waar. Mijn woning is echter lekker koel in de zomer en warm genoeg in de winter.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Huh? Ik woon dichter bij de zee dan jij.
Hier is het 's winters afhankelijk van of mijn onderburen thuis zijn. Dat scheelt al gauw een graad of twee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Mijn woning is echter lekker koel in de zomer en warm genoeg in de winter.
Waarom ?quote:
Ok. Goeie tipquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar word je schoon en warm van
Ben jij 150% groter?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan klopt het toch? Een half uur is iets te lang, drie kwartier veel te lang. Hoewel? Ik ben natuurlijk wel veel groter dan jij....
Is het water nog wel warm als het jou bereikt heeft?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan heb ik te lang gedouched voor mijn lengte.
O, dat is misschien nog wel een idee. Wist je dat Wickedangel inmiddels zo dik is dat wanneer zij onder de douche stapt het eerste water pas na 10 minuten de grond raakt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:06 schreef wyccie het volgende:
Zo kan ik mijn koude tenen laten tintelen met het net niet te hete water.
Ze douchet in Artis.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:14 schreef wyccie het volgende:
Past ze überhaupt nog wel in haar douchehokje?
Ik wacht met naar buitengaan tot het droog is. Over drie kwartier, hoop ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even de kou en duisternis in om eten te halen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wist je dat Wickedangel inmiddels zo dik is dat wanneer zij onder de douche stapt het eerste water pas na 10 minuten de grond raakt?
Je bedoelt dat je er een heel ander idee bij had?quote:
Zorg je wel dat je over precies tien minuten slaapt?quote:Geen idee. En het is al bedtijd.
Trusten.
De tocht naar het noorden weer overleefd?quote:
Yeps, ging goed. Alleen Lennon had weer last van tandenpijn dit weekend, maar desondanks was hij toch erg vrolijk. Sanjesfertier was ook erg leuk... Lennon heeft zich daar ook prima vermaakt en had zelfs sjans met een meisje van 10 maanden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef brother52 het volgende:
Goede morgen
[..]
De tocht naar het noorden weer overleefd?
Mijn buren ruziën altijd in het Engels, dat is prima te volgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef brother52 het volgende:
Waarom kunnen mijn buren niet gewoon in het Nederlands ruzie met elkaar hebben? Zo versta ik er helemaal niets van.
Ja, Engels was ook prima geweest maar aan het Turks kan ik geen touw vastknopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn buren ruziën altijd in het Engels, dat is prima te volgen
Ik weet niet hoe je het schrijft, maar Ajuup zal vast regelmatig langskomen. (vies, smerig, schandelijk)quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, Engels was ook prima geweest maar aan het Turks kan ik geen touw vastknopen.
Jij en Peaceman in het Frysk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn buren ruziën gewoon in het Nederlands, ook prima te volgen. Helemaal als ze achterthuis aan het ruziën zijn.
Deden mijn buren dat maar achterthuis, dan kan ik 's nachts ten minste rustig slapen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn buren ruziën gewoon in het Nederlands, ook prima te volgen. Helemaal als ze achterthuis aan het ruziën zijn.
Ik zal er eens op gaan letten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het schrijft, maar Ajuup zal vast regelmatig langskomen. (vies, smerig, schandelijk)
Dat zou ik heel erg knap vinden.quote:
Misschien hebben ze het geleerd bij Man Bijt Hond. Die boer uit Zwaagwesteinde die had laatst een achterneef op bezoek waarmee hij ruzie had, dat was een mooi stukjequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou ik heel erg knap vinden.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gister trouwens een erg goede reggaeband gezien.
Rootz Underground is toch wel één van de beterequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Er zijn te weinig erg goede reggaebands.
Kijk jij eens naar het plaatje op de vorige pagina ajb. Als je 'm niet weet, ben je een oliebolquote:
Nee. tong zou 'm gewoon geheid moeten weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik 'm niet weet ben ik dan de poedersuiker?
Nee, dat bedoel ik niet te zeggen. Ik bedoel dat meneer een sportfiguur isquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat ik toch nooit wat weet?
Ik ben ook heel sportief, hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet te zeggen. Ik bedoel dat meneer een sportfiguur is
Heb taart in huis gehaald ben morgen jarigquote:
Da's al over een uur of driequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb taart in huis gehaald ben morgen jarig
quote:
Als Danny woord heeft gehouden wel .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Is SCH ook nog steeds geband?
Vast gefeliciteerd Tong80quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je dan een topic in Voetbal maar dat forum is dood. Daarom zeg ik het zelf even
Nee, da's geen NWS. Die staat in MED.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef wyccie het volgende:
Ik kon laatst het banmeldtopic niet meer vinden, is dat ook iets nieuws?
Een heel verhaal te moeilijk om uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef wyccie het volgende:
Waarom is SCH geband, en is VBL echt opgeheven?
Ik kon laatst het banmeldtopic niet meer vinden, is dat ook iets nieuws?
Die was niet van mij. Van mij krijg je een topictitel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
[
Mooi plaatje Scrutinizer. Wel uit de verkeerde wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |