Ik denk dat Wickedangel er vast al één, misschien wel twee, gestuurd heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:02 schreef wyccie het volgende:
Misschien wordt het weer eens tijd voor een TR.
Waarover?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Wickedangel er vast al één, misschien wel twee, gestuurd heeft.
De controversiële titel en het feit dat de slotposter van het vorige deeltje het nieuwe topic niet opende waardoor dit topic eigenlijk ongeldig verklaard zou moeten worden.quote:
Ja, dit is met afstand de meest controversiële titel die ik ooit op FOK! ben tegengekomenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De controversiële titel en het feit dat de slotposter van het vorige deeltje het nieuwe topic niet opende waardoor dit topic eigenlijk ongeldig verklaard zou moeten worden.
Ik ben het met je eens over de TT.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, tong is aan de beurt. Een plaatje posten kan hij nog net.
En waarom vind jij dat er een TR moet komen, wyccie?
Ik heb helemaal geen bezwaar tegen deze TTquote:
't Is wat, hè.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
wyccie moet zo naar bed.
Voorlopig maar even geen menselijke subjecten in de TT, want je weet maar nooit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik aan de moderator vragen of de titel gewijzigd kan worden in Slissende Slagers? Stotterende Stucadoors? Feestende Vee-artsen?
Tsss, hoe kom je daar nou bij, Wickedangel?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie me nou te zieken omdat ik laatst iets over 'weduwen' zei?
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
't Is wat, hè.
Helpen jullie mij eens. Alle mogelijke manieren om vroeg te slapen?
Slápen, niet naar bed gaan dus. Ik kan gerust tot 2 uur 's nachts wakker liggen.
Welnee, johquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie me nou te zieken omdat ik laatst iets over 'weduwen' zei?
Bah, wat flauw.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Tsss, hoe kom je daar nou bij, Wickedangel?
Ik twijfelde nog over Raad je Plaatje voor de derde persoon.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voorlopig maar even geen menselijke subjecten in de TT, want je weet maar nooit.
Twéé beeldschermen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zie je als je uit je raam kijkt? Kun je de lucht zien? Het helpt mij wel eens om voor het slapen een tijdje naar de lucht te kijken als ik alle lichten en beide beeldschermen uit heb gezet.
Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Bah, wat flauw.
Dan zul je toch moeten gaan blowen, denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.
Daar val ik ook niet van in slaap. Ik zoek echt iets dat het tegengestelde effect heeft van caffeïne, maar wel evidence-based, dus aan homeopathische middeltjes of warme melk en schaapjes tellen heb ik niks.
[..]
Ach, laat het gaan. Ik heb er geen seconde van wakker gelegen.quote:Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?
Ik kan je niet helpen, ben ook een slechte slaper.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:44 schreef wyccie het volgende:
Vroeger had ik mooi uitzicht, maan en wolken. Nu zie ik lichtjes.
Daar val ik ook niet van in slaap. Ik zoek echt iets dat het tegengestelde effect heeft van caffeïne, maar wel evidence-based, dus aan homeopathische middeltjes of warme melk en schaapjes tellen heb ik niks.
quote:Nee, Scrut erop aanspreken was flauw. Hoe had hij dat nou moeten weten?
Volgens mij staat dat niet in de NHG-richtlijnen beschreven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zul je toch moeten gaan blowen, denk ik.![]()
Over wakker liggen gesproken...ik moet binnen 8 minuten in slaap vallen.quote:Ach, laat het gaan. Ik heb er geen seconde van wakker gelegen.
Ze willen het geheimhoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat niet in de NHG-richtlijnen beschreven.![]()
Trusten wycciequote:[..]
Over wakker liggen gesproken...ik moet binnen 8 minuten in slaap vallen.
Welterusten dus.
Onmogelijke opdracht die je jezelf nu geeft... Trustenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:51 schreef wyccie het volgende:
Over wakker liggen gesproken...ik moet binnen 8 minuten in slaap vallen.
Welterusten dus.
Drink je wel genoeg?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, ben ook een slechte slaper.
Je zit te zuipen, zeker?quote:[..]Ik ben nu echt de draad kwijt.
Sapjequote:
Ik heb vandaag maar 5 sigaretten gerooktquote:
Ik ook niet.quote:Ik begrijp echt niet waar jullie het over hadden, hoor.
Gefeliciteerd. Maar wat heeft sap met sigaretten te maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag maar 5 sigaretten gerookt
Waarom zou het er iets mee te maken moeten hebben?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maar wat heeft sap met sigaretten te maken?
Je raakt er van in de war, hè?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En nu kom je weer met koffie aanzetten?
Naar wie?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen
Vanavond naar Paradiso
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
Het zegt me vaag iets, maar ik denk niet dat ik het ken... maar je hebt er zin in dus.
Tja, elke ervaring verandert je leven op een bepaalde manier, hoe klein het soms ook kan zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag een tarot-dagkaart getrokken en volgens die kaart ga ik vandaag een ervaring hebben die mijn leven zal veranderen
Voor de afdeling Dokkum:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tja, elke ervaring verandert je leven op een bepaalde manier, hoe klein het soms ook kan zijn.
quote:Wat je ook bezighoud vandaag, er komt een verandering in. Je wordt in een heel andere richting getrokken en er is vernieuwing van je situatie op komst. Een opleving die je leven zal beïnvloeden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
Dat klinkt best goed. Is het alleen maar instrumentaal of wordt er ook nog gezongen?
Natuurlijkquote:Ben benieuwd, laat je ons morgen wel even weten hè?
Geldt dat ook wanneer je er geboren bent en er maar 1 jaar gewoond hebt?quote:
Natuurlijk, dat is een genetische kwestiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geldt dat ook wanneer je er geboren bent en er maar 1 jaar gewoond hebt?
De afdeling Dokkum bestaat uit Brother en Peace.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt voor ons?? Ben benieuwd.
Succesquote:Nu naar de kapster![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Natuurlijk, dat is een genetische kwestie
Dan is er vast verderop in je leven iets fout gegaan. Verhuisd naar Zwaagwesteinde?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gaat het voor mij dus niet op.
Ik zou niet durven, tussen al de messentrekkers.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is er vast verderop in je leven iets fout gegaan. Verhuisd naar Zwaagwesteinde?
Nee, niet zo ver van de bewoonde wereld af. Mijn vader is trouwens wel in die buurt opgegroeid.quote:
Dat waren ruige streken, messentrekkers idd. Ik heb een tijdje veel klasgenoten gehad uit Burgum, dat was ook voornaam volkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn vader is trouwens wel in die buurt opgegroeid.
Met Zwaagwesteinde zat je in de goede richting, alleen wat te ver.
Kun je nagaan wat ik allemaal doorgemaakt moet hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat waren ruige streken, messentrekkers idd. Ik heb een tijdje veel klasgenoten gehad uit Burgum, dat was ook voornaam volkDe helft daarvan sprak helemaal geen Nederlands
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik allemaal doorgemaakt moet hebben, ik ben er tussen opgegroeid.
Voetbalwedstrijden tegen Zwaagwesteinde of Burgum waren ook altijd een feest.
Zo erg heb ik het gelukkig niet meegemaakt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]ik kan me nog een schoolvoetbal-toernooi herinneren waar de scheidsrechter eventjes weg was en de beide elftallen direct met elkaar op de vuist gingen. Daarbij werden heel wat neuzen gebroken en knieën beurs geschopt
MTS Werktuigbouwkunde tegen Bouwkundequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het gelukkig niet meegemaakt.
Dat is de enige manier waarop ze taalproblemen kunnen oplossen, helaas...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
MTS Werktuigbouwkunde tegen Bouwkunde![]()
Ik sprak ook geen Fries, dat maakte de omgang met die Burgummers niet makkelijk. Als ze me iets in woorden niet duidelijk konden maken lieten ze hun vuisten voor zich spreken
Dat weet ik nog niet. Ik heb wel met Richard gesproken en hij heeft me ook advies gegeven. Echtquote:
"Slaap met je hoofd naar het oosten vanwege de aardstralen", in die orde van grootte?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat weet ik nog niet. Ik heb wel met Richard gesproken en hij heeft me ook advies gegeven. Echt
Dat soort dingen zijn altijd leuk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik heb wel met Richard gesproken en hij heeft me ook advies gegeven. Echt
Ik vertelde hem dat ik op een dag als vandaag blij was dat ik geen basgitaar meer speelde omdat hij mij anders erg ontmoedigd zou hebben. Hij vond dat ik weer moest gaan spelen. Ik zei hem dat mijn talenten elders liggen en wat daarin mijn interpretatie van muziek was. Dat vond hij wijsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Slaap met je hoofd naar het oosten vanwege de aardstralen", in die orde van grootte?
Heel ingetogen. Kippenvelquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn altijd leuk.
Hoe was het trouwens?
Dan zijn meestal de mooiste optredens.quote:
Ik vind dat vooral zo indrukwekkend omdat hij zonder twijfel één van de allerbeste bassisten ter wereld is. Dat je dan toch in staat bent om zulke mooie muziek te maken, jezelf zo kwetsbaar durft op te stellen zonder een show-off te worden... dat is heel inspirerend.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zijn meestal de mooiste optredens.
Ik moet denk ik toch eens wat meer naar zijn muziek gaan luisteren, wat ik er van gehoord heb is namelijk erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |