Pics ?quote:
Godverdomme ik had een goed humeur, nu ben ik agressief. Wat een teef! Zomaar wat trefwoorden die mij te binnen schieten: VIES, SMERIG en CRIMINEEL.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk en huiver.......
Met haar ongeschoren kut beetje andermans eigendommen toe-eigenen![]()
andermans eigendom wat anders toch maar leegstaat en te verpauperen....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk en huiver.......
Met haar ongeschoren kut beetje andermans eigendommen toe-eigenen![]()
Is er niemand die kan cappen?quote:
Alsof er woningnood bestaat in die achterlijke derdewereldprovincie waar bowa vandaan komt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
andermans eigendom wat anders toch maar leegstaat en te verpauperen....
Wat goed genoeg is voor Wim-Lex ......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef Afvoerput het volgende:
Die vuige snol parasiteert al 10 jaar.
Anti-kraak is natuurlijk ook niets voor de echte die-hards.quote:
Yeah right.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef Tahiti het volgende:
Mischien heeft ze wel een goedbetaalde baan in Amsterdam maar kan ze gewoon niet op een normale manier een huis vinden
Uhuh. Tegenwoordig worden huizen die na een jaar niet verkocht zijn al gekraakt. Het zou je huis zijn.......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
andermans eigendom wat anders toch maar leegstaat en te verpauperen....
Heeft ze ook gratis inwoning en daar is het om te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze riskeert een gevangenisstraf van een jaar, dat is wel het goede nieuws.
Dat mag de bezitter in kwestie toch zelf bepalen, het is immers zijn/haar bezit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
En waarom kopen mensen een huis om hem vervolgens leeg te laten staan, terwijl studenten in Amsterdam 350 euro moeten betalen voor 6 vierkante meter?
Om even de nuance hier in te brengen.
Is dat jouw zorg?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
En waarom kopen mensen een huis om hem vervolgens leeg te laten staan, terwijl studenten in Amsterdam 350 euro moeten betalen voor 6 vierkante meter?
Ja preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:35 schreef kopvoddentax het volgende:
Geen woning kunnen vinden, nee niet in het centrum van Amsterdam voor weinig nee
Daar kunnen legio redenen voor bestaan. Op termijn hebben ze er wellicht plannen mee bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
Leuke oefenpartijtjes voor de ME.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies
Hun wereld is niet groter dan Amsterdam centrum, een van dr duurste plekken van Nederland.
Echt. De ME moest er een dagtaak aan hebben om die smeerlappen dag in dag uit neer te knuppelen.
Het is toch van hun?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
Ja op termijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar kunnen legio redenen voor bestaan. Op termijn hebben ze er wellicht plannen mee bijvoorbeeld.
Item is net afgelopen. Heb mijn tv even met een doekje afgeveegd, was bang voor infecties op de beeldbuis van die ongewassen stinkerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef Unit_731 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat mormel er nou uitziet (maar ik heb hier geen tv in de buurt)
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef Tahiti het volgende:
Tsja vooral die stinkende italianen met vieze dreadlocks die zich zo druk maken om de Amsterdamse woningnood dat ze helemaal naar hier komen om hier te kraken en zo een signaal afgeven
Wat mij betreft komt er een aparte eenheid met daarin TBS'ers die dat soort vuilbekken in elkaar rossen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies
Hun wereld is niet groter dan Amsterdam centrum, een van dr duurste plekken van Nederland.
Echt. De ME moest er een dagtaak aan hebben om die smeerlappen dag in dag uit neer te knuppelen.
Als ze die panden zouden verhuren dan huren ze het alsnog niet omdat ze goedkoop willen wonen. Maar dan nog, het is eigendom van een ander die zelf bepaalt wat hij/zij er mee doet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Item is net afgelopen. Heb mijn tv even met een doekje afgeveegd, was bang voor infecties op de beeldbuis van die ongewassen stinkerd.
Inderdaad, wat een vuillak was het.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Item is net afgelopen. Heb mijn tv even met een doekje afgeveegd, was bang voor infecties op de beeldbuis van die ongewassen stinkerd.
Van mij wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is toch van hun?
Of mag de hele buurt ook in jou auto rijden als jij hem net gekocht hebt, maar er even niet in kan rijden vanwege een gebroken been?
Ja, de wetten van de middeleeuwen. Ik heb honger, heb geen zin om te werken, wil wel eten dus steel ik een brood.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:41 schreef Hukkie het volgende:
Heb ook net zitten kijken, bizar verhaal inderdaad.
De wachtrij is lang en het is duur, dus daarom eigen ik mezelf gratis woonruimte toe. Waar blijft die wet?
Ik weet niet hoe snel een pand gekraakt wordt. Maar als je bepaalde plannen hebt dan komen die mensen even roet in het eten gooien en hebben dan ineens ook nog allerlei rechten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja op termijn.
Het is niet zo dat dag 1 dat je huis leegt is, dat ie dan gekraakt wordt.
Gewoon algeheel kraakverbod en ze hebben geen keuze meer. Wanneer dat verbod in gaat, zal ik bij mij thuis de vlag uithangen. Sterker nog, ik zal stemmen op de partij die het mogelijk heeft gemaakt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet dat soort types eigenlijk overdag en wat kost mij de belastingbetaler dat op jaarbasis?
Goede kamervraag lijkt me
Ik denk dat de haat bestaat omdat ze geen respect op kunnen brengen voor het eigendom van anderen.quote:
Ze heeft vast een of andere gare studie gedaan waar niemand op zit te wachten en nu heeft ze geen werk en daarom is ze nu al 10 jaar aan het krakenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet dat soort types eigenlijk overdag en wat kost mij de belastingbetaler dat op jaarbasis?
Goede kamervraag lijkt me
Omdat het idealisme van het kraken allang verdwenen is. Het kraken van nu is pure criminaliteit en het misbruiken van onze verzorgingsstaat. Paratiseren en werkelijk niks bijdragen aan de samenleving die hun in leven houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef IHVK het volgende:
Maar goed vanwaar deze enorme haat?
Omdat ze links zijn of omdat ze kraken of beide?
Ik lees nu al afrossen door TBS'ers en infecties door de beeldbuis.
Design Academie ofzoietsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:44 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ze heeft vast een of andere gare studie gedaan waar niemand op zit te wachten en nu heeft ze geen werk en daarom is ze nu al 10 jaar aan het kraken
Waarschijnlijk omdat het kan en volkomen legaal is, en het tegen een bepaald rechtvaardigheidsgevoel in druist.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef IHVK het volgende:
Omdat wij, gelukkig, niet in een wereld wonen waar het adagium geldt van: 'eerlijk zullen wij alles delen'.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:45 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Omdat het idealisme van het kraken allang verdwenen is. Het kraken van nu is pure criminaliteit en het misbruiken van onze verzorgingsstaat. Paratiseren en werkelijk niks bijdragen aan de samenleving die hun in leven houdt.
Waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:43 schreef IHVK het volgende:
Is misschien wel het meest duidelijke antwoord. Het zijn gewoon inbrekers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ze met hun poten van andermans spullen moeten afblijven. Het zijn gewoon inbrekers, maar dit wordt door mazen in de wet getolereerd. Onbegrijpelijk.
Tja, op papier lijkt het misschien wel aardig, in de praktijk is het juist andersom.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Een goede kraker zal ook niet het huis beschadigen. Zich er van verzekeren dat het minstens een jaar leegstaat, en de woning verlaten als de eigenaar een bestemming heeft voor het pand.
Heb je dat item net gezien? Dir mensen vonden zichzelf goede krakers....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:48 schreef Ascendancy het volgende:
Een goede kraker zal ook niet het huis beschadigen. Zich er van verzekeren dat het minstens een jaar leegstaat, en de woning verlaten als de eigenaar een bestemming heeft voor het pand.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Bowlingbal het volgende:
Mensen die tegen kraken zijn
Wat een simpele zielen
Mensen die over eigendom huilen:
- Mooi, mag ik dan ook ALLES op mijn parkeerplek zetten? Ook als het gevaarlijk is voor anderen?
- Mooi, mag ik dan ook coke in bezit hebben? Kilo's tegelijk? Het is toch mijn eigendom?
- Mooi, etc. etc.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Bowlingbal het volgende:
Wat een simpele zielen
- Mooi, mag ik dan ook ALLES op mijn parkeerplek zetten? Ook als het gevaarlijk is voor anderen?
- Mooi, mag ik dan ook coke in bezit hebben? Kilo's tegelijk? Het is toch mijn eigendom?
- Mooi, etc. etc.
Maar toen kwam je erachter dat het wel erg confronterend zou zijn, en al je argument voor het kraakverbod onderuit zou vegen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:56 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een serieuze reactie posten
Beetje lullig alleen als je een ander huis gekocht hebt en je oude huis lastig te verkopen blijkt en daardoor iets meer dan een jaar leeg staat. Dan wordt je oude huis op een legale manier volledig naar de tandjes geholpen door dit soort tuig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:54 schreef Bowlingbal het volgende:
Wat een simpele zielen
- Mooi, etc. etc.
Een huis grenst over het algemeen aan openbaar terrein als een straat. Als een huis jarenlang leegstaat trekt het alleen maar rommel aan. Van letterlijk ongedierte als ratten en kakkerlakken tot junks. Daarnaast brengt een leeg huis schade aan aan de straat omdat dat huis niet zorgt voor de sociale controle in de straat. Een lege straat met alleen maar 'te koop / te huur' borden voelt en is immers onveiliger dan een straat waar wat mensen thuis zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]Mooie vergelijkingen maak je.
Leg me eens uit waarmee huiseigenaren anderen in gevaar brengen als ze een huis leeg hebben staan en wat er illegaal is aan het leeg hebben staan van een huis?
Daarom bestaat er ook iets als anti-kraak. Dat weet iedere makelaar wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:57 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Beetje lullig alleen als je een ander huis gekocht hebt en je oude huis lastig te verkopen blijkt en daardoor iets meer dan een jaar leeg staat. Dan wordt je oude huis op een legale manier volledig naar de tandjes geholpen door dit soort tuig.
Die junks probeert men nu met dat kraakverbod juist uit de huizen te houden..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:59 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Een huis grenst over het algemeen aan openbaar terrein als een straat. Als een huis jarenlang leegstaat trekt het alleen maar rommel aan. Van letterlijk ongedierte als ratten en kakkerlakken tot junks. Daarnaast brengt een leeg huis schade aan aan de straat omdat dat huis niet zorgt voor de sociale controle in de straat. Een lege straat met alleen maar 'te koop / te huur' borden voelt en is immers onveiliger dan een straat waar wat mensen thuis zijn.
Wat er illegaal is aan een leeg huis? Zie de wet voor de details. Wat legaal is of illegaal lijkt me geen punt van discussie in deze, wat juist zou zijn wel.
en je denkt dat kraken een goede oplossing is hiervoor?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:59 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Een huis grenst over het algemeen aan openbaar terrein als een straat. Als een huis jarenlang leegstaat trekt het alleen maar rommel aan. Van letterlijk ongedierte als ratten en kakkerlakken tot junks. Daarnaast brengt een leeg huis schade aan aan de straat omdat dat huis niet zorgt voor de sociale controle in de straat. Een lege straat met alleen maar 'te koop / te huur' borden voelt en is immers onveiliger dan een straat waar wat mensen thuis zijn.
Wat er illegaal is aan een leeg huis? Zie de wet voor de details. Wat legaal is of illegaal lijkt me geen punt van discussie in deze, wat juist zou zijn wel.
Je redenatie is fout, je gaat ervan uit dat krakers junks zijn. Dat is meestal niet zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die junks probeert men nu met dat kraakverbod juist uit de huizen te houden..
Maar je wil toch niet serieus beweren dat krakers daar op een positieve manier verandering in brengen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:59 schreef Bowlingbal het volgende:
Daar wil men nu dus verandering in brengen.quote:Wat er illegaal is aan een leeg huis? Zie de wet voor de details. Wat legaal is of illegaal lijkt me geen punt van discussie in deze, wat juist zou zijn wel.
Ja, wel de minst slechte ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
en je denkt dat kraken een goede oplossing is hiervoor?
Ja, hoezo? Ik baseer mijn oordeel over krakers niet op artikelen in de Telegraaf en Elsevier, welke alleen maar schrijven over de uitzonderingen in Amsterdam. Dat scheelt misschien.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:03 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Maar je wil toch niet serieus beweren dat krakers daar op een positieve manier verandering in brengen?
Wat mij dus niet juist lijkt.quote:[..]
Daar wil men nu dus verandering in brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |