Pics ?quote:
Godverdomme ik had een goed humeur, nu ben ik agressief. Wat een teef! Zomaar wat trefwoorden die mij te binnen schieten: VIES, SMERIG en CRIMINEEL.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk en huiver.......
Met haar ongeschoren kut beetje andermans eigendommen toe-eigenen![]()
andermans eigendom wat anders toch maar leegstaat en te verpauperen....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk en huiver.......
Met haar ongeschoren kut beetje andermans eigendommen toe-eigenen![]()
Is er niemand die kan cappen?quote:
Alsof er woningnood bestaat in die achterlijke derdewereldprovincie waar bowa vandaan komt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
andermans eigendom wat anders toch maar leegstaat en te verpauperen....
Wat goed genoeg is voor Wim-Lex ......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef Afvoerput het volgende:
Die vuige snol parasiteert al 10 jaar.
Anti-kraak is natuurlijk ook niets voor de echte die-hards.quote:
Yeah right.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef Tahiti het volgende:
Mischien heeft ze wel een goedbetaalde baan in Amsterdam maar kan ze gewoon niet op een normale manier een huis vinden
Uhuh. Tegenwoordig worden huizen die na een jaar niet verkocht zijn al gekraakt. Het zou je huis zijn.......quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:30 schreef TheVulture het volgende:
andermans eigendom wat anders toch maar leegstaat en te verpauperen....
Heeft ze ook gratis inwoning en daar is het om te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ze riskeert een gevangenisstraf van een jaar, dat is wel het goede nieuws.
Dat mag de bezitter in kwestie toch zelf bepalen, het is immers zijn/haar bezit.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
En waarom kopen mensen een huis om hem vervolgens leeg te laten staan, terwijl studenten in Amsterdam 350 euro moeten betalen voor 6 vierkante meter?
Om even de nuance hier in te brengen.
Is dat jouw zorg?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
En waarom kopen mensen een huis om hem vervolgens leeg te laten staan, terwijl studenten in Amsterdam 350 euro moeten betalen voor 6 vierkante meter?
Ja preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:35 schreef kopvoddentax het volgende:
Geen woning kunnen vinden, nee niet in het centrum van Amsterdam voor weinig nee
Daar kunnen legio redenen voor bestaan. Op termijn hebben ze er wellicht plannen mee bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
Leuke oefenpartijtjes voor de ME.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja precies
Hun wereld is niet groter dan Amsterdam centrum, een van dr duurste plekken van Nederland.
Echt. De ME moest er een dagtaak aan hebben om die smeerlappen dag in dag uit neer te knuppelen.
Het is toch van hun?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:36 schreef IHVK het volgende:
Ja op termijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar kunnen legio redenen voor bestaan. Op termijn hebben ze er wellicht plannen mee bijvoorbeeld.
Item is net afgelopen. Heb mijn tv even met een doekje afgeveegd, was bang voor infecties op de beeldbuis van die ongewassen stinkerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:38 schreef Unit_731 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat mormel er nou uitziet (maar ik heb hier geen tv in de buurt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |